SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Niet nuquote:
quote:
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar heb vast niet veel gemist denk ik
Had ineens maandag middag toen ik thuis kwam geen internet meer.. Er achter aan gebeld etc..lag het aan de kabel zij dat mokkel aan de telefoon, dus werd er een nieuwe kabel op gestuurd maar die kwam niet..was ze vergeten om order te maken, gisteren dus weer erachter aan gebeld en later was het ineens weer goedquote:
Pfff lekker dan. Fijn dat je weer internet hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ineens maandag middag toen ik thuis kwam geen internet meer.. Er achter aan gebeld etc..lag het aan de kabel zij dat mokkel aan de telefoon, dus werd er een nieuwe kabel op gestuurd maar die kwam niet..was ze vergeten om order te maken, gisteren dus weer erachter aan gebeld en later was het ineens weer goed
Daar ben ik ook blij om, zat wel af en toe op mijn telefoon maar dan vliegen de mb's er ook zo doorquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff lekker dan. Fijn dat je weer internet hebt.
Zekerquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om, zat wel af en toe op mijn telefoon maar dan vliegen de mb's er ook zo door
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ineens maandag middag toen ik thuis kwam geen internet meer.. Er achter aan gebeld etc..lag het aan de kabel zij dat mokkel aan de telefoon, dus werd er een nieuwe kabel op gestuurd maar die kwam niet..was ze vergeten om order te maken, gisteren dus weer erachter aan gebeld en later was het ineens weer goed
quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn er hier ook mensen die plastic zakken verzamelen?
Heb van de Jumbo de 10 witte bolletjes zak eindelijk te pakken kunnen krijgen en meteen 2!
Superblij mee na al die tijd jagen natuurlijk.
Aangezien ik er nu 2 heb, zou ik er eentje willen ruilen tegen iets van Appie.
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |