Waarom verzamel je dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn er hier ook mensen die plastic zakken verzamelen?
Heb van de Jumbo de 10 witte bolletjes zak eindelijk te pakken kunnen krijgen en meteen 2!
Superblij mee na al die tijd jagen natuurlijk.
Aangezien ik er nu 2 heb, zou ik er eentje willen ruilen tegen iets van Appie.
Iemand?
Ik heb alleen maar standaard blauwe tasjesquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn er hier ook mensen die plastic zakken verzamelen?
Heb van de Jumbo de 10 witte bolletjes zak eindelijk te pakken kunnen krijgen en meteen 2!
Superblij mee na al die tijd jagen natuurlijk.
Aangezien ik er nu 2 heb, zou ik er eentje willen ruilen tegen iets van Appie.
Iemand?
Tof! Ruilen tegen een witte van de afhaal Chinees?quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar standaard blauwe tasjes
Aha.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Postzegels zijn me te kostbaar en dat doet iedereen al.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof! Ruilen tegen een witte van de afhaal Chinees?
Tot morgen Petzquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:40 schreef Petzi het volgende:
Ik wens jullie allemaal het beste, en trek mij toch liever terug van dit Forum. Misschien kom ik nog eens om een boekje te promoten. Het ga jullie goed. Kus
Kusquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:40 schreef Petzi het volgende:
Ik wens jullie allemaal het beste, en trek mij toch liever terug van dit Forum. Misschien kom ik nog eens om een boekje te promoten. Het ga jullie goed. Kus
Dank je en jij ook het allerbeste. Tot wederziens, Petz.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:40 schreef Petzi het volgende:
Ciao.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:40 schreef Petzi het volgende:
Ik zie niemand die op het moment post en in psychische nood zou zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag vs een persoon met psychische nood?
Moet je beter kijkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zie niemand die op het moment post en in psychische nood zou zitten.
Dat 1e klopt.
Niet als ik dat niet doe.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Praat je altijd zo over jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |