Berghuis gaat vanaf nu echt zijn eigen spel spelen.quote:
Meteen verkopen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:23 schreef fetX het volgende:
Berghuis met een behoorlijke fout. Niet meer opstellen @:Dombo
Verkopen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:23 schreef fetX het volgende:
Berghuis met een behoorlijke fout. Niet meer opstellen @:Dombo
Inderdaad, niemand loopt meequote:Op woensdag 17 juli 2019 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wel lachwekkend dat er 3 Panathinaikos spelers op links mee komen gesprint en dat er in velden of wegen geen Feyenoorder is te bekennen.
What else is new...quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Berghuis oogt een beetje gefrustreerd ja.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Indrukwekkend hoe Jaap daar aanwijzingen geeft.
Wat een God hequote:Op woensdag 17 juli 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Troost en Stam moeten inmiddels wel al gezien hebben dat DEZE VERDEDIGING ECHT NIET KAN.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
Eigenlijk zou het helemaal niet erg zijn om er nu met 6-0 af te gaan ofzo. Weet je iig zeker dat er nog wat bij komt.
Vind ik ook. Met afstand de beste Feyenoorder.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde, ik vind het wel een mooie voetballer.
Heeft vast wel eens meegespeeld in een dwergenshow van RTL7.quote:
Die kans lijkt mij met het vertrek van Jan de Jong ook al wat toegenomen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
Eigenlijk zou het helemaal niet erg zijn om er nu met 6-0 af te gaan ofzo. Weet je iig zeker dat er nog wat bij komt.
Als ie buiten de dug-out loopt komt er wel écht iemand buiten, zeg maar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het zo blijft inderdaad. Verwacht nog wel het een en ander.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Conclusie tot nu toe:
Aanvallend wel aardig (maar we missen een echte doelpuntenmaker), verdedigend ontzettend kwetsbaar.
Wordt weer een seizoen met 68 doelpunten voor en 45 tegen ofzo.
Met deze verdediging mag je dat aantal tegendoelpunten gerust keer 2 doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Conclusie tot nu toe:
Aanvallend wel aardig (maar we missen een echte doelpuntenmaker), verdedigend ontzettend kwetsbaar.
Die lijkt elke keer een beetje in paniek maar wat heen en weer te trappelen zodra er een man voor hem staat. 'Wat zal ik nu eens doen?'quote:
Ik als FOK!ker kan me daar niet mee identificeren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ie buiten de dug-out loopt komt er wel écht iemand buiten, zeg maar.
Die posts van jou maken mij altijd heel droevig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een imposante trainer hebben jullie, 2ie is dat? Die boezemt wel angst in!!!!! 1!
Met zo'n doelsaldo ga je vierde worden in de competitie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Conclusie tot nu toe:
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een imposante trainer hebben jullie, 2ie is dat? Die boezemt wel angst in!!!!! 1!
Henk slijpt alvast zijn messen.quote:
Ik vind die Kelly ook uitermate ongeschikt als CVM. Zet die dan lekker een positie naar voren en zet daar een echte CVM neer.quote:
Die zet 2 snelle spitsen tegenover ons centrum, en stelt verder 9 verdedigers op.quote:
Henk Hoijtink.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zet 2 snelle spitsen tegenover ons centrum, en stelt verder 9 verdedigers op.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zet 2 snelle spitsen tegenover ons centrum, en stelt verder 9 verdedigers op.
Lekker belangrijk manquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vrouwen WK finale was voetballend d gezien betee.
Henk Hoijtink's gelukkigste voetbalmoment was zo ongeveer dat Ajax met antivoetbal in 2003 ergens de kwartfinale van de Champions League haalde.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ik dacht Fräser in de eerste competitiewedstrijd...
De spelers zitten enorm in hun maag met het vertrek van Jan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:41 schreef DonRaja het volgende:
Hoe kun je tegen deze mongolen met 2-0 achterstaan?
Middenmoterquote:
Tering. Hoe krijg je het voor elkaar om daar een d van te maken?quote:
@GGMMquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:48 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
middenmotor uit griekenland die al je tekortkomingen bloodlegt, lekker
Rechtsback en LCV graag. Kan St. Juste naar het midden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Conclusie eerste helft: Dringend nood aan een CV, met St. Juste kun je in principe het seizoen wel in al blijft het natuurlijk geen echte back. Hij blijft wel verrassend snel en wint vaak wel de fysieke duels. Malacia is letterlijk en figuurlijk te licht, het is net alsof hij niet stevig op zijn voeten staat en je ziet hem veel te druistige dingen doen. Kelly is fysiek veel te zwak als CVM, die heb ik in de laatste 1,5 wedstrijd geen enkele bal zien afpakken. Problematisch is ook dat hij vaak wel centraal vrij staat op de helft van de tegenstander, maar nog niet wordt aangespeeld.
Heb wel vertrouwen in Kokcu, je ziet hem constant wachten tot zijn medespelers eindelijk eens zo gaan lopen dat hij de steekbal kan geven. Momentje dat dit illustreert is dat hij Hansson letterlijk de diepte in moest wijzen. Ook passt hij de ballen vaak opvallend hard in, eigenlijk als enige in het team.
Vind St. Juste zich wel elke keer iets meer doorontwikkelen maar ik vrees dat hij toch iets te lomp is voor een rechtsback. Heeft ook niet die verfijnde voorzet die je graag ziet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rechtsback en LCV graag. Kan St. Juste naar het midden.
Had wel mooi geweest als je eens met Fer kon experimenteren als CVM. Dan Kokcu en Kelly ervoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:56 schreef Craptacular het volgende:
Stam komt wel met een geniale tactische oplossing na de rust.
quote:Het opstappen van Algemeen Directeur Jan de Jong heeft flink wat stof doen opwaaien. Oud-collega Arno Vermeulen zei daar al eerder het zijne van en nu is ook Kees Jansma door Fox Sports gevraagd zijn mening te geven over het vertrek van De Jong. De journalist staat bekend om zijn goede band met Jan de Jong en lijkt meer te weten over de achterliggende redenen van het afscheid van de ‘AD’.
Feyenoord leek na het seizoen 2016-2017 helemaal klaar voor de toekomst gezien het kampioenschap en de aanstaande Champions League miljoenen. Slechts twee jaar later lijkt er in Rotterdam enkel sprake van chaos en de achterstand op PSV en Ajax lijkt enorm. En juist daarover schijnt het verschil van inzicht te zijn tussen De Jong enerzijds en de RVC anderzijds: “Vooral over de manier waarop Feyenoord de achterstand in punten en geld op Ajax en PSV moet inlopen”, waarna Jansma vervolgt: “Daarvan heeft naar mijn informatie de RVC gezegd, dan moet de club worden versterkt met investeerders. Of dat nou binnenlandse of buitenlandse investeerders zijn maakt niet uit. Anders kunnen we dat gat nooit overbruggen.” Dit schijnt volgens Jansma haaks te staan op de visie van De Jong, die pertinent tegen invloed van investeerders is.
Jan de Jong was ook allerminst fan van de interim oplossing in de vorm van Sjaak Troost, zo meldt Kees Jansma: “Van Geel is weg, dat is een nederlaag voor Jan. Daar is nu een ad-interim voor aangesteld in de vorm van Sjaak Troost voor teruggekomen en dat is niet zoals de directeur van de club dat wilde.” Ook weet Jansma alvast het antwoord van Robert Eenhoorn wanneer die gevraagd wordt door Feyenoord: “Die gaat nee zeggen.”
wil die Bannis nog wel een keer zien.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:01 schreef fetX het volgende:
Hopelijk komt Azarkan er nog even in. Samen met El Bouchataoui.
Is er niet bij volgens mij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wil die Bannis nog wel een keer zien.
Die zit niet op de bank.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wil die Bannis nog wel een keer zien.
Geen wissels. Gedurfd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:56 schreef Craptacular het volgende:
Stam komt wel met een geniale tactische oplossing na de rust.
Geen idee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kent Jansma Eenhoorn dat ie dat zo stellig zegt?
Hapsie is er ook niet bijquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, jammer. Ben ook wel benieuwd naar 't verschil met Hapsie, komt die er wel in?
Erg opmerkelijk, inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kent Jansma Eenhoorn dat ie dat zo stellig zegt?
Blijft onvoorstelbaar hoe hard we, juist na het kampioenschap, zijn afgehaakt.quote:
Zou de term 'gebrek aan topsportklimaat' inmiddels op bestuurlijk niveau ook wel bewezen zijn denk je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:16 schreef De_Pel het volgende:
Stam zal nogal eens huilend wakker worden.
Van de 3 waardevolste spelers is er 1 weg zonder fatsoenlijke opvolger, 1 wil naar de directe concurrent en 1 is chronisch geblesseerd.
Bovendien de TD en AD in 2 maanden weg met niemand die ze op wil volgen en geen cent te makken.
Echt meezitten doet het ook niet. Maar echt goed is Panathinaikos ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:19 schreef Elan het volgende:
Tegen dit soort ploegen kom je dus in de voorronde EL te spelen. Schrijf dat Europees voetbal maar vast op je buik.
Op zich is het allemaal zo slecht nog niet maar je mist met name een fatsoenlijke spits. Jorgensen is waarschijnlijk niet tijdig dit dus zie ik het somber in .quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt meezitten doet het ook niet. Maar echt goed is Panathinaikos ook niet.
Ons scorend vermogen is lachwekkend.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Tsja, je had er ook al wel een paar in kunnen schieten.
Vente kan echt niet meer neequote:Op woensdag 17 juli 2019 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ons scorend vermogen is lachwekkend.
Je bent laat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme wat een puinhoop bij jullie.
Dan heb je zo 15 miljoen nodig, wil je een fatsoenlijke spits, rechtsback en centrale verdediger kunnen kopen.quote:
Azarkan wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wouter Burger is helemaal geen groot talent Zijtveld.
Best wel jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Azarkan staat te boek als groot talent? Eerste keer dat ik dat hoor.
Alleen wel nog kleiner dan Kelly.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het zal. Leuk spelertje wel natuurlijk.
Klasiequote:Op woensdag 17 juli 2019 21:29 schreef fetX het volgende:
Ik kreeg een PB van Klaas. Groetjes aan jullie.
En hij heeft altijd gelijk (vindt hij).
Dan heb je weer eens legge slapen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Azarkan staat te boek als groot talent? Eerste keer dat ik dat hoor.
Ik snap echt niet dat men hem zo onderschat. Maar we gaan het meemaken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Die eeuwige Burger staat er ook weer in, wat heb je nou aan die gast.
Ik ook al.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:29 schreef fetX het volgende:
Ik kreeg een PB van Klaas. Groetjes aan jullie.
En hij heeft altijd gelijk (vindt hij).
Kijk je wel goed?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:33 schreef PSVCL het volgende:
Ondanks de 0-3 achterstand speelt Feyenoord best aardig voetbal,meer lijn in het spel dan bij PSV.
Was PSV zo slecht dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:33 schreef PSVCL het volgende:
Ondanks de 0-3 achterstand speelt Feyenoord best aardig voetbal,meer lijn in het spel dan bij PSV.
Ik heb er zojuist ook eentje gehad.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook al.
En hij gaat mij binnenkort kapoet maken.
Lijkt Feyenoord - Trencin welquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord is veel beter en het staat 0-3, wat is dit
Again. En dan weg worden gespeeld. Europees ga je nat tegen dit soort ploegen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:06 schreef Craptacular het volgende:
Eens kijken wat het verder wordt tegen de nummer 8 uit de Griekse competitie.
Weer 2 spelers die we niet op kunnen stellen, aldus @domboquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
2 goals wederom door persoonlijke fouten. Japio zal ziedend zijn.
Ik denk dat hij liever persoonlijke fouten heeft dan dat ze echt niet beter kunnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
2 goals wederom door persoonlijke fouten. Japio zal ziedend zijn.
Weg worden gespeeldquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Again. En dan weg worden gespeeld. Europees ga je nat tegen dit soort ploegen.
Dat wisten we sinds Trencin toch al joh.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Again. En dan weg worden gespeeld. Europees ga je nat tegen dit soort ploegen.
Spelers die niet beter kunnen maken toch juist vaak persoonlijke fouten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever persoonlijke fouten heeft dan dat ze echt niet beter kunnen.
Zowel Feyenoord als PSV beide een bar slechte defensie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Weg worden gespeeld![]()
Feyenoord is de betere ploeg. Maar goed, onze verdediging blijft lachwekkend.
Ik heb oprecht nog liever Verdonk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:40 schreef Elan het volgende:
Is Hapsie geblesseerd eigenlijk? Malacia kan echt niet. Veel te frivool en slordig allemaal.
Zullen we eerst maar even kijken hoe het met Jorgensen gaat?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Spits, rechtsback, linkercentrale verdediger. Succes Troost.
zullen we gezien zijn historie daar maar niet op rekenen? Mag het lekker uitvechten met een nieuwe aankoop wmb. Zo'n Janssen moet toch oren hebben naar eerherstel lijkt me.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen we eerst maar even kijken hoe het met Jorgensen gaat?
Dan heb je wel twee twijfelgevallen qua fitheid.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
zullen we gezien zijn historie daar maar niet op rekenen? Mag het lekker uitvechten met een nieuwe aankoop wmb. Zo'n Janssen moet toch oren hebben naar eerherstel lijkt me.
Ja, laten we weer gaan klooien met een spits die al 2 jaar niet fit is, weer de voorbereiding mist met enkel Vente erachter, of een 17 jarig mannetje met potentie. Verstandig!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen we eerst maar even kijken hoe het met Jorgensen gaat?
Janssen is niet beter dan Jorgensen. In tegendeel zelfs.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
zullen we gezien zijn historie daar maar niet op rekenen? Mag het lekker uitvechten met een nieuwe aankoop wmb. Zo'n Janssen moet toch oren hebben naar eerherstel lijkt me.
Vandaar dat Tottenham hem gehaald heeft. Omdat hij niks liet zien in de Eredivisie. In ieder geval een stuk beter dan Vente.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Janssen is niet beter dan Jorgensen. In tegendeel zelfs.
Hele middelmatige spits.
een half seizoen goed gespeeld bij Az.Daarom heeft Tottenham hem gehaald hebben ze nu nog spijt van.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaar dat Tottenham hem gehaald heeft. Omdat hij niks liet zien in de Eredivisie. In ieder geval een stuk beter dan Vente.
De Afonso Alves van de Lage Landen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
een half seizoen goed gespeeld bij Az daarom heeft Tottenham hem gehaald hebben ze nu nog spijt van.
En Larsson dan?quote:
Als concurrent voor Jorgensen lijkt me het een prima optie. Maar zal wel niet haalbaar zijn qua salaris.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
een half seizoen goed gespeeld bij Az.Daarom heeft Tottenham hem gehaald hebben ze nu nog spijt van.
Als Ajax wel de kansen afmaakt wordt dat 5-0.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:47 schreef Craptacular het volgende:
Maandag moeten de Grieken tegen Ajax. Eens kijken wat het verschil zal zijn.
Voor een nl hongersalaris?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Waar ik wel wat voor voel is een Elia gratis terughalen en zo'n Azarkan onder de vleugels van Elia laten ontwikkelen. Elia schijnt de laatste 3 maanden al niet betaald te zijn door de club dus die is het inmiddels goed beu daar. Dan hoef je dit jaar in ieder geval niet meer na te denken over je linkerflank en heb je er ook gegarandeerd wat goals en assists bij.
Ok, dan speel je dit jaar met wat gekunstelde selectie zonder doorverkoopwaarde, maar als je langere termijn kijkt is het besef en de potentie er wel om weer wat spelers door te laten groeien. Die jonge gasten moeten zich wel aan iets kunnen optrekken.
Laat hem hem uitvechten met Larsson, dan staat hij zo in de basis.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Waar ik wel wat voor voel is een Elia gratis terughalen en zo'n Azarkan onder de vleugels van Elia laten ontwikkelen. Elia schijnt de laatste 3 maanden al niet betaald te zijn door de club dus die is het inmiddels goed beu daar. Dan hoef je dit jaar in ieder geval niet meer na te denken over je linkerflank en heb je er ook gegarandeerd wat goals en assists bij.
Ok, dan speel je dit jaar met wat gekunstelde selectie zonder doorverkoopwaarde, maar als je langere termijn kijkt is het besef en de potentie er wel om weer wat spelers door te laten groeien. Die jonge gasten moeten zich wel aan iets kunnen optrekken.
Hij heeft aangekondigd naar Feyenoord terug te willen, na zijn turkse avontuur. Is wel een kereltje dat zijn woorden waarmaakt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Voor een nl hongersalaris?
Ik denk dat elia een typische broodvoetballer is. Hij gaat naar de club die het meeste biedt.
Ik ook. Punt is wel, na een periode Verdonk heb ik weer liever Malacia.quote:
Heb ergens het idee dat het ook wel goed voor deze selectie zou zijn. Nu heb je alleen die Berghuis die toch wat gaat etteren gedurende een seizoen. Zet je er zo'n Elia bij dan heb je in ieder geval nog een goede voetballer die wat overwicht heeft in een groep.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat hem hem uitvechten met Larsson, dan staat hij zo in de basis.
Hij heeft echt iets extra's. Ook qua mentaliteit uit het juiste hout gesneden.
Van denk?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:52 schreef fetX het volgende:
Positief: Azarkan, Kokcu.
Negatief: De verdediging en Kelly.
Kelly op die positie iig. Zou hem wel iets naar voren willen zien. 3 slechte wedstrijden in de Eredivisie en die Kelly wordt compleet kapotgemaakt in VI met zijn lengte.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:52 schreef fetX het volgende:
En Vente ook negatief.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:52 schreef fetX het volgende:
Het woord wat bij mij opkomt als ik dit elftal zie is 'los zand'.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:06 schreef fetX het volgende:
Belangrijkste conclusie (net als de afgelopen 2 jaar): we hebben betere verdedigers nodig. Wat een treurnis.
Vervang elftal voor BVO.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het woord wat bij mij opkomt als ik dit elftal zie is 'los zand'.
Dat zijn twee woorden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Mijn excuses, makker.
hele club is 'los zand' Geen technisch directeur geen algemeen directeur, onzichtbaar bestuur.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap hier echt totaal niks van. Dat geld kunnen we beter in een verdediger stoppen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
PSV wil nog steeds Berghuis volgens het ED. 8 tot 9 miljoen willen ze betalen..
Dat moet je zien als een openingsbod joh.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
15 miljoen voor een speler die al bijna 30 is en internationaal niks klaarspeelt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat moet je zien als een openingsbod joh.
Als Feyenoord dan hoog inzet dan kom je wellicht uiteindelijk op die veelgenoemde 15 miljoen uit.
Dat is op zich realistisch, maar niet 1 week of 1 dag voor het sluiten van de transfermarkt.
Net als Luuk de Jong bedoel je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
15 miljoen voor een speler die al bijna 30 is en internationaal niks klaarspeelt.
Zelfde reden als waarom Hansson, St Juste en Vente in de basis stonden. Er is simpelweg niets beters.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:29 schreef PIETR het volgende:
Die Kelly he, wat voegt hij toe? Waarom start hij in de basis?
Toch niet aan een Eredivisieclub? Voor die Spanjaarden is dat zakgeld. Bovendien was Luuk afgelopen champions league de beste kopper van Europa. Meeste duels gewonnen ondanks dat we er in groepsfase al uitgingen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Net als Luuk de Jong bedoel je?
Is ook voor 15 miljoen verkocht.
Met veel bombarie binnen gehaald maar is gewoon een mindere versie van Clasie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfde reden als waarom Hansson, St Juste en Vente in de basis stonden. Er is simpelweg niets beters.
Je haalt een bankzitter van fucking Reading. Wat verwacht je danquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Met veel bombarie binnen gehaald maar is gewoon een mindere versie van Clasie.
Dat snapt dan ook helemaal niemandquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Net als Luuk de Jong bedoel je?
Is ook voor 15 miljoen verkocht.
Dit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je haalt een bankzitter van fucking Reading. Wat verwacht je dan![]()
Hahaha. Nou, dat kunnen ze vergeten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Meer dan 10 is hij ook gewoon niet waard hoor.quote:
Meer dan voldoendequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Niet minder. Zal ongeveer even goed zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
JOEquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Uhu. Voor 7 gekocht. Lol.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:41 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Meer dan 10 is hij ook gewoon niet waard hoor.
Verwacht ook wel dat niet als CVM gebruikt gaat worden straks.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:29 schreef PIETR het volgende:
Die Kelly he, wat voegt hij toe? Waarom start hij in de basis?
Fysiek is het minder dan Clasie, qua passing vind ik hem toch net wat beter ogen vooralsnog.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Stam was lyrisch dus had er wel iets meer van verwacht.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je haalt een bankzitter van fucking Reading. Wat verwacht je dan![]()
Vind je het zelf onderbouwd om een speler na 1,5 oefenpot af te schrijven?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Stam was lyrisch dus had er wel iets meer van verwacht.
Verdedigend en fysiek is Kelly een heel stuk minder dan Clasie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet minder. Zal ongeveer even goed zijn.
Eensquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Verdedigend en fysiek is Kelly een heel stuk minder dan Clasie.
Qua lengte ook volgensmijquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Verdedigend en fysiek is Kelly een heel stuk minder dan Clasie.
Uiteraard niet, maar als het de komende oefenwedstrijden niet beter wordt dan verdient hij absoluut geen basisplaats.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je het zelf onderbouwd om een speler na 1,5 oefenpot af te schrijven?
Ach joh, gewoon 1 wedstrijd tegen Ajax winnen, en dan is het seizoen ondanks een 5e plek alsnog een succes!quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Berghuis vertrekt nog wel. Desnoods arbitagezaakje.
Het ergste geval vertrekt Botteghin nog even naar Brazilie.
Nou. Wordt genieten.
Yess, nieuwe middenvelders halen dus!quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:06 schreef fetX het volgende:
Belangrijkste conclusie (net als de afgelopen 2 jaar): we hebben betere verdedigers nodig. Wat een treurnis.
En als de talenten maar spelen!quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon 1 wedstrijd tegen Ajax winnen, en dan is het seizoen ondanks een 5e plek alsnog een succes!Feyenoord supporters
Geloof nooit dat dit het idee van Stam is met hem. Indien dat wel het geval is vind ik dat buitengewoon naïef.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar als het de komende oefenwedstrijden niet beter wordt dan verdient hij absoluut geen basisplaats.
Op een forum stoken is echt net iets lastiger dan dit, niet zo’n beste poging dit he :|quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon 1 wedstrijd tegen Ajax winnen, en dan is het seizoen ondanks een 5e plek alsnog een succes!Feyenoord supporters
Kokcu kan er redelijk wat van. Die draait gewoon geruisloos mee in positieve zin. Dat is heel knap.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En als de talenten maar spelen!
Talent heb ik nog niet ontdekt.
Ik heb serieus Feyenoord supporters horen zeggen dat afgelopen seizoen geslaagd was door die ene pot tegen Ajax.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op een forum stoken is echt net iets lastiger dan dit, niet zo’n beste poging dit he :|
Die snappen er gewoon niet zoveel van.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik heb serieus Feyenoord supporters horen zeggen dat afgelopen seizoen geslaagd was door die ene pot tegen Ajax.
lolquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik heb serieus Feyenoord supporters horen zeggen dat afgelopen seizoen geslaagd was door die ene pot tegen Ajax.
Maar wle net zo goed als een kutaankoop van een middenmotor. Gaat het ook niet brengen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kokcu kan er redelijk wat van. Die draait gewoon geruisloos mee in positieve zin. Dat is heel knap.
En Azarkan is ook gewoon een prima voetballer die met wat begeleiding een plaats in de selectie moet kunnen afdwingen. Die Burger vind ik zelf niet veel, maar ik kan ergens wel zien waarom het een handige speler kan zijn en hij kan onmogelijk minder goed zijn dan een kutaankoop van een middenmoter.
Ik heb vooral Ajax-supporters horen zeggen dat voor Feyenoorders het seizoen al geslaagd was nadat ze Ajax hadden verslagen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Net als met die 10-0 destijds toen ze erna van ons wonnenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Jullie mogen Labyad, Kristensen en Magallan wel hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:55 schreef satecl het volgende:
Kan Feyenoord van het Berghuis en Vilhena geld niet wat B garnituur uit Amsterdam halen? Slechter zullen ze toch niet zijn?
Perfect!quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie mogen Labyad, Kristensen en Magallan wel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |