Berghuis gaat vanaf nu echt zijn eigen spel spelen.quote:
Meteen verkopen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:23 schreef fetX het volgende:
Berghuis met een behoorlijke fout. Niet meer opstellen @:Dombo
Verkopen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:23 schreef fetX het volgende:
Berghuis met een behoorlijke fout. Niet meer opstellen @:Dombo
Inderdaad, niemand loopt meequote:Op woensdag 17 juli 2019 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wel lachwekkend dat er 3 Panathinaikos spelers op links mee komen gesprint en dat er in velden of wegen geen Feyenoorder is te bekennen.
What else is new...quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Berghuis oogt een beetje gefrustreerd ja.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Indrukwekkend hoe Jaap daar aanwijzingen geeft.
Wat een God hequote:Op woensdag 17 juli 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Troost en Stam moeten inmiddels wel al gezien hebben dat DEZE VERDEDIGING ECHT NIET KAN.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
Eigenlijk zou het helemaal niet erg zijn om er nu met 6-0 af te gaan ofzo. Weet je iig zeker dat er nog wat bij komt.
Vind ik ook. Met afstand de beste Feyenoorder.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde, ik vind het wel een mooie voetballer.
Heeft vast wel eens meegespeeld in een dwergenshow van RTL7.quote:
Die kans lijkt mij met het vertrek van Jan de Jong ook al wat toegenomen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
Eigenlijk zou het helemaal niet erg zijn om er nu met 6-0 af te gaan ofzo. Weet je iig zeker dat er nog wat bij komt.
Als ie buiten de dug-out loopt komt er wel écht iemand buiten, zeg maar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het zo blijft inderdaad. Verwacht nog wel het een en ander.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Conclusie tot nu toe:
Aanvallend wel aardig (maar we missen een echte doelpuntenmaker), verdedigend ontzettend kwetsbaar.
Wordt weer een seizoen met 68 doelpunten voor en 45 tegen ofzo.
Met deze verdediging mag je dat aantal tegendoelpunten gerust keer 2 doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Conclusie tot nu toe:
Aanvallend wel aardig (maar we missen een echte doelpuntenmaker), verdedigend ontzettend kwetsbaar.
Die lijkt elke keer een beetje in paniek maar wat heen en weer te trappelen zodra er een man voor hem staat. 'Wat zal ik nu eens doen?'quote:
Ik als FOK!ker kan me daar niet mee identificeren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ie buiten de dug-out loopt komt er wel écht iemand buiten, zeg maar.
Die posts van jou maken mij altijd heel droevig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een imposante trainer hebben jullie, 2ie is dat? Die boezemt wel angst in!!!!! 1!
Met zo'n doelsaldo ga je vierde worden in de competitie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Conclusie tot nu toe:
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een imposante trainer hebben jullie, 2ie is dat? Die boezemt wel angst in!!!!! 1!
Henk slijpt alvast zijn messen.quote:
Ik vind die Kelly ook uitermate ongeschikt als CVM. Zet die dan lekker een positie naar voren en zet daar een echte CVM neer.quote:
Die zet 2 snelle spitsen tegenover ons centrum, en stelt verder 9 verdedigers op.quote:
Henk Hoijtink.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zet 2 snelle spitsen tegenover ons centrum, en stelt verder 9 verdedigers op.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zet 2 snelle spitsen tegenover ons centrum, en stelt verder 9 verdedigers op.
Lekker belangrijk manquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vrouwen WK finale was voetballend d gezien betee.
Henk Hoijtink's gelukkigste voetbalmoment was zo ongeveer dat Ajax met antivoetbal in 2003 ergens de kwartfinale van de Champions League haalde.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ik dacht Fräser in de eerste competitiewedstrijd...
De spelers zitten enorm in hun maag met het vertrek van Jan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:41 schreef DonRaja het volgende:
Hoe kun je tegen deze mongolen met 2-0 achterstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |