Ja brood is vaak simpel he. Noten wegvreten op werk is ook weer zoiets hequote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes. Wel fucking veel brood gek. Zou noten gaan kopen als ik jou was
Waarom? Gewoon cashews ofzo, kan je prima eten op werk toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja brood is vaak simpel he. Noten wegvreten op werk is ook weer zoiets he
In biertjes zitten al genoeg granenquote:
Broodgenotquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In biertjes zitten al genoeg granen
Evt een optie ja idd. Heeft ook stiekem wel te maken met het feit dat ik brood niet zelf hoef te kopenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon cashews ofzo, kan je prima eten op werk toch?
Vloeibare boterhammen ja tochquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In biertjes zitten al genoeg granen
Dan vraag je of je moeder wat meer noten mee wilt nemenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Evt een optie ja idd. Heeft ook stiekem wel te maken met het feit dat ik brood niet zelf hoef te kopen
Halfje speed, een gel en een afgevulde bidon en knallen naar huis!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
Awel, kwartiertje en de VU gaat sluiten, ik maak me weer eens op naar huis te fietsen
Kip met rijstquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Precies, gezonder krijg je het niet.
Ja dat kanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vraag je of je moeder wat meer noten mee wilt nemen
Voor de afstand die ik afleg heb ik al dat niet nodigquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Halfje speed, een gel en een afgevulde bidon en knallen naar huis!
[ afbeelding ]
Uhquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat kanEven kijken of je een soort hebt waar niet tering veel zout op zit
Je bent wel in de mood vanavond hequote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kip met rijst
Scoopie watermelon
Gym afbreken
http://open.spotify.com/t(...)V601q9Rd6rC15Fbs2Khw
Ben jij nog bezig met afvallen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kip met rijst
Scoopie watermelon
Gym afbreken
http://open.spotify.com/t(...)V601q9Rd6rC15Fbs2Khw
Ja, noemen ze ook wel ongezoutenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Even kijken of je een soort hebt waar niet tering veel zout op zit
Vast wel ergensquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je bent wel in de mood vanavond he![]()
Weer bijna kermis?
Beetje maarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja bedoel meer dat ik die moet halen, soms verwoord ik het een beetje scheef.
Lekkerquote:
Oh bedoel meer dat het niet luktquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker
Tik je straks de 30 kilo aan. Op pro ana forums zijn vast ook wel leuke SC's te vinden
KERMISGENOTquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je bent wel in de mood vanavond he![]()
Weer bijna kermis?
Ohquote:
Ja en etenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhHoe komt dat? Teveel compensatie door de drank zeker?
Oh prima cdtjequote:
Ja we gaan wel daarheen ja kermisklantquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet. Maar wil ooit nog naar die in Tilburg die de 19e van start gaat.
Truste broquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijkquote:
dacht dat je daar een attractie hadquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Interessante gasten?quote:
Geen kerst zal meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
godgodverdomde kermisklanten zo doof als een eendekweker
Is ook zoquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dan ben je toch gewoon Nederlands lol
Nee niet boeiend genoeg om aan te zettenquote:
Nog even voor 't slapen gaan toch.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet boeiend genoeg om aan te zetten
Oh iedereen gaat vroeg slapen vanavond?quote:
Jij komt toch uit Rotterdam?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je mij zou steunen in de strijd tegen de Hollanders maat
Moet morgen om 10:00 weer in het ziekenhuis zijn, dus kan het niet te laat maken nee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh iedereen gaat vroeg slapen vanavond?
Punten pakkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh iedereen gaat vroeg slapen vanavond?
Controle?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:00 schreef I. het volgende:
[..]
Moet morgen om 10:00 weer in het ziekenhuis zijn, dus kan het niet te laat maken nee.
Hoeveel weeg jij tegenwoordig?quote:
Jup.quote:
Dat heb ik met kip en appelmoesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst Chicken & Waffles op. Snap niet waarom Amerikanen deze combinatie zo lekker vinden
Omdat Amerikanen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst Chicken & Waffles op. Snap niet waarom Amerikanen deze combinatie zo lekker vinden
Dat lijkt mij nou echt smerig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Papa is Fins. Mama is wel een Rotterdammertquote:
Boksquote:
Maar dat is een sausje, dit zijn gewoon 2 compleet verschillende gerechten door elkaar gemixtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat heb ik met kip en appelmoes
Pindakaas en spek ga ik ook nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is een sausje, dit zijn gewoon 2 compleet verschillende gerechten door elkaar gemixt
Mooi land wel Finlandquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Papa is Fins. Mama is wel een RotterdammertHad eig ouder moeten zeggen, mja je snapt het.
[..]
Boks
Mooi maar vooral heel duur. Al was het denk ik beter als ik daar was geboren, gratis onderwijs enzo.quote:
Wie eet dit dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Pindakaas en spek ga ik ook nooit begrijpen.
Dit gaat zelfs mij te ver.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Pindakaas en spek ga ik ook nooit begrijpen.
Pindakaas en jam ken ik maar spek? nee, erg apartquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hoop Amerikanen, Elvis stond er bekend om maar het is er al veel langer
Dag Peterquote:
https://www.allrecipes.co(...)-and-honey-sandwich/quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pindakaas en jam ken ik maar spek? nee, erg apart
Als iets één keer gebeurt is dat een incidentquote:
Ulgh nee dankjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
https://www.allrecipes.co(...)-and-honey-sandwich/
Probeer het eens
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als iets één keer gebeurt is dat een incident
Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt is dat heel toevallig
Als het drie keer gebeurd is er sprake van een patroon
en als een vierde geval vrijwel identiek is dan is dat ronduit verdacht
Duur is heel Scandinavië welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mooi maar vooral heel duur. Al was het denk ik beter als ik daar was geboren, gratis onderwijs enzo.
Peter R. op de bank bij een stalker met zijn ouders erbij is één van de beste filmpjes die ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als iets één keer gebeurt is dat een incident
Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt is dat heel toevallig
Als het drie keer gebeurd is er sprake van een patroon
en als een vierde geval vrijwel identiek is dan is dat ronduit verdacht
In talkshows vind ik Peter een enorme lul, maar hij heeft wel genotsprogramma's gemaakt ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Peter R. op de bank bij een stalker met zijn ouders erbij is één van de beste filmpjes die ik ooit heb gezien.
Peter tegenover Wilfredquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In talkshows vind ik Peter een enorme lul, maar hij heeft wel genotsprogramma's gemaakt ja.
Keek ik vroeger altijd naar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In talkshows vind ik Peter een enorme lul, maar hij heeft wel genotsprogramma's gemaakt ja.
Discovery ID heeft ook altijd goede showsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Keek ik vroeger altijd naar.
Misdaad is op de een of andere manier toch wel boeiend.
Ja hij lijkt me enorm naar gezelschap.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij lijkt me enorm naar gezelschap.
Maar zegt genoeg, die Peter zat hier ook bij en die was gewoon te hufterig om zich voor te stellen, vind Humberto dan wel topgozer wat dat betreftquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die docu van Kees was ook echt topvermaak.
Broodje sateee komt dat op teevee?quote:
Een vakman, maar wel een met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Petertje kan totaal niet tegen kritiek en zelfkritiek is hem ook vreemd. Héél nare vent.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij lijkt me enorm naar gezelschap.
Zo ken ik er ook 1, komt wel heel dichtbij nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:16 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Een vakman, maar wel een met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Petertje kan totaal niet tegen kritiek en zelfkritiek is hem ook vreemd. Héél nare vent.
@Iquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook 1, komt wel heel dichtbij nu.
Barteljaapquote:
Merci.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hee ik was slechts de boodschapper.
maar in alle ernst, succes morgen met de controle!
Ik dacht eigenlijk dat hij het over zichzelf had..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik dacht ik verduidelijk het maar even over wie OF het heeft.
UitStraling of iemand in je privéleven?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook 1, komt wel heel dichtbij nu.
Hij is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:16 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Een vakman, maar wel een met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Petertje kan totaal niet tegen kritiek en zelfkritiek is hem ook vreemd. Héél nare vent.
Ga jij nou maar aandacht zoeken bij willekeurige boysquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij het over zichzelf had..
Nee laat maar zitten, stadium is gepasseerdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:23 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
UitStraling of iemand in je privéleven?
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
Toen hij dacht dat hij een politieke partij kon beginnen lolquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
Zelfs Jan Roos had meer kansquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen hij dacht dat hij een politieke partij kon beginnen lol
Heb het gewoon snel koud.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:25 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat ik ama thermo ondergoed ga geven naast oordopjes
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aandacht zoeken bij willekeurige boys
[..]
Nee laat maar zitten, stadium is gepasseerd
Soms is het ook goed om de strijdbijl te begraven en met een schone lei te beginnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aandacht zoeken bij willekeurige boys
[..]
Nee laat maar zitten, stadium is gepasseerd
Goed punt, goed punt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel lekker warmEn thermo ondergoed kan ook gewoon uit.
Hij is ook voetbalmakelaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begon met pesten, dan weet jij ook een keer hoe het is om online gepest te worden!quote:
Is niet helemaal aan mij in dezequote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:27 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Soms is het ook goed om de strijdbijl te begraven en met een schone lei te beginnen.
Hij besliste op basis van opiniepeiling of hij verder ging met zijn partij ofniet lolquote:
Ook allemaal op de bank met de ouders?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga peter inschakelen om het gepest richting of aan te pakken
Zal ik nu gaan huilen en mensen gaan uitschelden en doodsbedreigingen gaan posten?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij begon met pesten, dan weet jij ook een keer hoe het is om online gepest te worden!
[..]
Is niet helemaal aan mij in deze
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga peter inschakelen om het gepest richting of aan te pakken
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zal ik nu gaan huilen en mensen gaan uitschelden en doodsbedreigingen gaan posten?
Kan je doen, weet niet of het nut heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zal ik nu gaan huilen en mensen gaan uitschelden en doodsbedreigingen gaan posten?
Ja op een zwarte bank in een kantoor tegen zon half glazen muur aanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ook allemaal op de bank met de ouders?
Als het gepest dan eindelijk stopt zou ik heel blij zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja op een zwarte bank in een kantoor tegen zon half glazen muur aan
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als het gepest dan eindelijk stopt zou ik heel blij zijn
Waar er twee vechten, hebben er twee schuld, vriendelijke vent.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij begon met pesten, dan weet jij ook een keer hoe het is om online gepest te worden!
[..]
Is niet helemaal aan mij in deze
Gezellig het uitpraten met MA op die bank.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een goede oplossing ja, bedankt vriend.
Jij zegt ook altijd dat het zo gezellig isquote:
Ja kijk ik wil het best goed maken, maar als de andere partij dat niet wil kan ik weinig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Waar er twee vechten, hebben er twee schuld, vriendelijke vent.
Oh als ik daar moet zitten hoeft het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gezellig het uitpraten met MA op die bank.
Is het ook nuquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij zegt ook altijd dat het zo gezellig is
[..]
Ja kijk ik wil het best goed maken, maar als de andere partij dat niet wil kan ik weinig.
[..]
Oh als ik daar moet zitten hoeft het niet.
Wij hebben duidelijk wel iets gemist als je spreekt van we ipv ikquote:
Ik begrijp het. Jullie moeten beiden wat water bij de wijn doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij zegt ook altijd dat het zo gezellig is
[..]
Ja kijk ik wil het best goed maken, maar als de andere partij dat niet wil kan ik weinig.
[..]
Oh als ik daar moet zitten hoeft het niet.
waaaatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hebben duidelijk wel iets gemist als je spreekt van we ipv ik
Het was toch allang duidelijk dat naatje tig persoonlijkheden heeft?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dan KingRoland?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was toch allang duidelijk dat naatje tig persoonlijkheden heeft?
“We zijn thuis...”quote:
Koninklijk meervoudquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Come to Smeagollquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was toch allang duidelijk dat naatje tig persoonlijkheden heeft?
Absoluut! De winter is sowieso mijn meest favoriete seizoenquote:
'meest favoriete' :S we zitten niet in Engelandquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Absoluut! De winter is sowieso mijn meest favoriete seizoen
Wil ook nog eens in zo'n glazen iglo slapen, zodat je (met een beetje geluk) vanuit je bed naar het noorderlicht kan kijken
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:39 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
“We zijn thuis...”
Ai ai, Naatje! Je hebt een chick mee naar huis genomen, no? Eindbaas dat je er bent! Respect, bro.
Meerdere kan dan ook 2 zijnquote:
Ik las een tijdje terug dat je een ‘fling’ had met een dame. Heel goed. Je bent zeker op de goede weg.quote:
Mijn favoriete seizoen. Beter? Zeikert.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
'meest favoriete' :S we zitten niet in Engeland
Zeikerd*quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn favoriete seizoen. Beter? Zeikert.
quote:
Sked zei tig, dus dat is meer dan 2.quote:
Sked praat wel vaker wartaalquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sked zei tig, dus dat is meer dan 2.
Ik begin zo langzamerhand seksueel op te bloeien, maar we zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:41 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik las een tijdje terug dat je een ‘fling’ had met een dame. Heel goed. Je bent zeker op de goede weg.
meest beterquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn favoriete seizoen. Beter? Zeikert.
kquote:
Zal vast gezellig zijn daar jaquote:
Deze post jij echt 200x per dag volgens mij.quote:
Zou het uitmakenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze post jij echt 200x per dag volgens mij.
jammer dat ze kubrick hebben vermoord nadat hij dat in scène heeft gezet :/quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
50 jaar geleden op de maan, wat een jaar is 1969 geweest
Jij bent autistisch, toch (no offence)?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik begin zo langzamerhand seksueel op te bloeien, maar we zijn er nog niet.
Ligt eraan hoe je dat bekijkt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:46 schreef McBrokkie het volgende:
Jij bent autistisch, toch (no offence)?
Voor iemand met autisme leg jij, volgens mij, vrij makkelijk contact met vrouwen. Van wat ik hier meekrijg, ben je heel goed bezig.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:47 schreef Sked het volgende:
Oei, weer een jongen die in naatje z'n broekje wil
Naatje is best wel een Twink volgens mijquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:47 schreef Sked het volgende:
'sup?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Naatje is best wel een Twink volgens mij
@:CharlesKinbote
Hij komt sowieso jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:48 schreef McBrokkie het volgende:
Ik bekijk het positief. Naatje komt er wel.
Gerard?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
'twink' mag gewoon met een kleine letter trouwens, tenzij je Reve bent
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:47 schreef Sked het volgende:
Kijk al die “mannen” eens worstelen met hun geaardheid. Ze krijgen kortsluiting in hun hoofd als een man een andere man een compliment geeft.quote:
Ik heb niet zeer heftig autisme though. Heel lang prima zonder diagnose kunnen functioneren. Maar ja, zal wel iets lastiger voor mij zijn dan voor neurotypische mensen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:46 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Jij bent autistisch, toch (no offence)?
Voor iemand met autisme leg jij, volgens mij, vrij makkelijk contact met vrouwen. Van wat ik hier meekrijg, ben je heel goed bezig.
Dat is een aanname, maar wel een aannemelijke.quote:
Naatje al overwogen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja maar hoezo tag je me dan -.-
[..]
ja
Ik heb het niet en het is voor mij al geen doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb niet zeer heftig autisme though. Heel lang prima zonder diagnose kunnen functioneren. Maar ja, zal wel iets lastiger voor mij zijn dan voor neurotypische mensen.
met alle respect, denk dat ik hem aan zou vliegen na een weekquote:
heb ik maar moet ik nog lezen, wacht maar tot het weer winter isquote:
Ik denk dat jij mij nog niet goed genoeg kent.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:51 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
[..]
Kijk al die “mannen” eens worstelen met hun geaardheid. Ze krijgen kortsluiting in hun hoofd als een man een andere man een compliment geeft.
Zeker doenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
met alle respect, denk dat ik hem aan zou vliegen na een week
[..]
heb ik maar moet ik nog lezen, wacht maar tot het weer winter is
Jij identificeert jezelf toch als biseksueel?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij nog niet goed genoeg kent.
Harry?quote:
Heh? Aanvliegen is negatief?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
met alle respect, denk dat ik hem aan zou vliegen na een week
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |