Jij zegt ook altijd dat het zo gezellig isquote:
Ja kijk ik wil het best goed maken, maar als de andere partij dat niet wil kan ik weinig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Waar er twee vechten, hebben er twee schuld, vriendelijke vent.
Oh als ik daar moet zitten hoeft het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gezellig het uitpraten met MA op die bank.
Is het ook nuquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij zegt ook altijd dat het zo gezellig is
[..]
Ja kijk ik wil het best goed maken, maar als de andere partij dat niet wil kan ik weinig.
[..]
Oh als ik daar moet zitten hoeft het niet.
Wij hebben duidelijk wel iets gemist als je spreekt van we ipv ikquote:
Ik begrijp het. Jullie moeten beiden wat water bij de wijn doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij zegt ook altijd dat het zo gezellig is
[..]
Ja kijk ik wil het best goed maken, maar als de andere partij dat niet wil kan ik weinig.
[..]
Oh als ik daar moet zitten hoeft het niet.
waaaatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hebben duidelijk wel iets gemist als je spreekt van we ipv ik
Het was toch allang duidelijk dat naatje tig persoonlijkheden heeft?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dan KingRoland?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was toch allang duidelijk dat naatje tig persoonlijkheden heeft?
“We zijn thuis...”quote:
Koninklijk meervoudquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Come to Smeagollquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was toch allang duidelijk dat naatje tig persoonlijkheden heeft?
Absoluut! De winter is sowieso mijn meest favoriete seizoenquote:
'meest favoriete' :S we zitten niet in Engelandquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Absoluut! De winter is sowieso mijn meest favoriete seizoen
Wil ook nog eens in zo'n glazen iglo slapen, zodat je (met een beetje geluk) vanuit je bed naar het noorderlicht kan kijken
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:39 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
“We zijn thuis...”
Ai ai, Naatje! Je hebt een chick mee naar huis genomen, no? Eindbaas dat je er bent! Respect, bro.
Meerdere kan dan ook 2 zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |