jammer dat ze kubrick hebben vermoord nadat hij dat in scène heeft gezet :/quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
50 jaar geleden op de maan, wat een jaar is 1969 geweest
Jij bent autistisch, toch (no offence)?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik begin zo langzamerhand seksueel op te bloeien, maar we zijn er nog niet.
Ligt eraan hoe je dat bekijkt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:46 schreef McBrokkie het volgende:
Jij bent autistisch, toch (no offence)?
Voor iemand met autisme leg jij, volgens mij, vrij makkelijk contact met vrouwen. Van wat ik hier meekrijg, ben je heel goed bezig.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:47 schreef Sked het volgende:
Oei, weer een jongen die in naatje z'n broekje wil
Naatje is best wel een Twink volgens mijquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:47 schreef Sked het volgende:
'sup?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Naatje is best wel een Twink volgens mij
@:CharlesKinbote
Hij komt sowieso jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:48 schreef McBrokkie het volgende:
Ik bekijk het positief. Naatje komt er wel.
Gerard?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
'twink' mag gewoon met een kleine letter trouwens, tenzij je Reve bent
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:47 schreef Sked het volgende:
Kijk al die “mannen” eens worstelen met hun geaardheid. Ze krijgen kortsluiting in hun hoofd als een man een andere man een compliment geeft.quote:
Ik heb niet zeer heftig autisme though. Heel lang prima zonder diagnose kunnen functioneren. Maar ja, zal wel iets lastiger voor mij zijn dan voor neurotypische mensen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:46 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Jij bent autistisch, toch (no offence)?
Voor iemand met autisme leg jij, volgens mij, vrij makkelijk contact met vrouwen. Van wat ik hier meekrijg, ben je heel goed bezig.
Dat is een aanname, maar wel een aannemelijke.quote:
Naatje al overwogen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja maar hoezo tag je me dan -.-
[..]
ja
Ik heb het niet en het is voor mij al geen doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb niet zeer heftig autisme though. Heel lang prima zonder diagnose kunnen functioneren. Maar ja, zal wel iets lastiger voor mij zijn dan voor neurotypische mensen.
met alle respect, denk dat ik hem aan zou vliegen na een weekquote:
heb ik maar moet ik nog lezen, wacht maar tot het weer winter isquote:
Ik denk dat jij mij nog niet goed genoeg kent.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:51 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
[..]
Kijk al die “mannen” eens worstelen met hun geaardheid. Ze krijgen kortsluiting in hun hoofd als een man een andere man een compliment geeft.
Zeker doenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
met alle respect, denk dat ik hem aan zou vliegen na een week
[..]
heb ik maar moet ik nog lezen, wacht maar tot het weer winter is
Jij identificeert jezelf toch als biseksueel?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij nog niet goed genoeg kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |