Leuk!!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:25 schreef JJH het volgende:
Wat trouwens wel heel tof is, is dat mijn dochter mee mag het veld op met de line up. Ze had de kleurwedstrijd op de open dag gewonnen.
Kreeg je niet eerder een kaart?quote:
Seizoenskaart sinds 13e. Sinds 10e clubkaart. Ging toen ook al vaak maar niet alle wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Kreeg je niet eerder een kaart?
Ik was 7, toen vond me moeder me oud genoeg om ook naar de avondwedstrijden mee te gaan
Waar is het dan toch misgegaan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn eerste wedstrijd was in 1982.
Bij Feyenoord ook nog
Ouwe hooliganquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ook nog
toen was ik er nog niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ook nog
Uit/thuis?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:29 schreef Solotovski het volgende:
M'n eerste wedstrijd was er 1 van vitesse en m'n laatste toevallig ook
Welk seizoen was dat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn eerste pot was thuis tegen Ado
Wist wel dat je best oké bent.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:29 schreef Solotovski het volgende:
M'n eerste wedstrijd was er 1 van vitesse en m'n laatste toevallig ook
Laatste was vitesse psv eerste weet ik alleen nog dat het vitesse was want ik heb een handtekening gehad van victor sikoraquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:33 schreef JJH het volgende:
Ik ben twee haar geleden bij ado uit geweest.
Mijn eerste pot haalde ik uit Het Stamineeke, was haar vriendin niet echt blij mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn eerste pot was thuis tegen Ado
Toen was ik al voor AJAX, maar ging met mijn oom mee die voor Feyenoord was...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waar is het dan toch misgegaan?
Oldskoolquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laatste was vitesse psv eerste weet ik alleen nog dat het vitesse was want ik heb een handtekening gehad van victor sikora
ik ik ik ik mijn mijn mijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste pot haalde ik uit Het Stamineeke, was haar vriendin niet echt blij mee.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste pot haalde ik uit Het Stamineeke, was haar vriendin niet echt blij mee.
Ah, er is dus nog wel enig niveau.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen was ik al voor AJAX, maar ging met mijn oom mee die voor Feyenoord was...
Ja, ik ben een dertiger hequote:
Hahaha jij komt echt aandacht tekortquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik ik ik ik mijn mijn mijn
Walgelijke vent
Mijn oom is een rasechte Feyenoord fan. Die gaat volgens mij al 50 jaar naar thuiswedstrijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Ah, er is dus nog wel enig niveau.
Heldquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn oom is een rasechte Feyenoord fan. Die gaat volgens mij al 50 jaar naar thuiswedstrijden.
Wow geen ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha jij komt echt aandacht tekort
In je vaders balzak of wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef Solotovski het volgende:
Mooiste wedstrijd waar ik was, was de finale van 88. Zat achter het doel
Nee dat was een andere oomquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was hij niet de jarige afgelopen zaterdag?
Uhuh.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
Het gaat nu wel hard hier in de SC nu dts dicht is
wel jammer van al die extra sukkels die hier nu komenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
Achja, die verdwijnen na verloop toch wel weer. Zij het vrijwillig omdat ze het niveau niet aan kunnen of geholpenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel jammer van al die extra sukkels die hier nu komen
De eckte eckte blijven wel idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, die verdwijnen na verloop toch wel weer. Zij het vrijwillig omdat ze het niveau niet aan kunnen of geholpen
Hier kan ik alleen minder gifjes van konijntjes spamm... Eh ik bedoel delenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
Dagbagger?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen minder gifjes van konijntjes spamm... Eh ik bedoel delen.
Gewoon een selectie maken en op epische momenten met nog epischere gifjes komenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen minder gifjes van konijntjes spamm... Eh ik bedoel delen.
Geen ideequote:
Bagger die gereekst wordt... Dat vind ik echt heel matig, sorry.quote:
I’ll give it a tryquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een selectie maken en op epische momenten met nog epischere gifjes komen
oneensquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:04 schreef Solotovski het volgende:
Wat een verschrikkelijke kotsmuziek, jc
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:20 schreef Solotovski het volgende:
Ff met een breinaald door m'n trommelvlies heen brb
Dat is niet heel verstandigquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:20 schreef Solotovski het volgende:
Ff met een breinaald door m'n trommelvlies heen brb
Daar hoor je idd nooit iets goeds over.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet heel verstandig
Nee, daarna zeker niet meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar hoor je idd nooit iets goeds over.
Moet jij wetenquote:
Hahaatjesquote:
In mensenjaren ben je nog een broekiequote:
Och Poepie toch.quote:
Als je hem doorzaagt, kun je dan de ringen tellen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In mensenjaren ben je nog een broekie
Zouden we eens moeten uittesten om daar een goed antwoord op te krijgenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je hem doorzaagt, kun je dan de ringen tellen?
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zouden we eens moeten uittesten om daar een goed antwoord op te krijgen
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:00 schreef dud0r het volgende:
Nou nou nou. Beetje lief doen tegen naatje.
Weer een rave.quote:
Sowieso oude wu tangquote:
Allemaal veel te ingewikkeld voor simpele zielen zoals wijquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die was met UvA filosofie mensen, niet op de UvA
Dat is pas in septemberquote:
Is het gelukt vandaag, Naat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die was met UvA filosofie mensen, niet op de UvA
Ik dacht dat de VU wel beetje meer hardcore was en aan het begin van de vakantie nog even paar gebouwen zouden plat branden zodat ze het nieuwe jaar kunnen beginnen met het vernielen van nieuwe pandenquote:
Mooi, mooi.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, mooi.
Ik heb gehoord dat als ik vrijdag goed nieuws krijg, ik promotie maak.
Op een knop drukken is makkelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
1,2 miljoen mensen las ik al.
Stelletje halve zolen...
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, mooi.
Er komen er misschien echt twaalf opdagen. Die worden verzocht op te rotten. Waarvan er dan nog twee stoer gaan doen en gearresteerd worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
1,2 miljoen mensen las ik al.
Stelletje halve zolen...
Dat zou de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NetjesHebben ze vrijdag het cijfer dan al?
Zit ik wel met andere collega's, maar soit.quote:
Boeiend. Promotie is altijd goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou de bedoeling zijn.
Al heb ik denk ik wel een stuk meer geschreven dan ze verwachten.
[..]
Zit ik wel met andere collega's, maar soit.
Laten we maar duimen danquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou de bedoeling zijn.
Al heb ik denk ik wel een stuk meer geschreven dan ze verwachten.
[..]
Ik denk dat er die dag meer media staat dan bestormers.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Er komen er misschien echt twaalf opdagen. Die worden verzocht op te rotten. Waarvan er dan nog twee stoer gaan doen en gearresteerd worden.
Dat denk ik ook. Als ze al een begin punt kunnen vinden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat er die dag meer media staat dan bestormers.
Mooi man!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, mooi.
Eens.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Dat vind ik wel leuk aan zo op een forum posten, je maakt gewoon over langere tijd de ontwikkeling van bepaalde mensen mee.
Je weet dat je dat in het echte leven ook mee kan maken hè?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Dat vind ik wel leuk aan zo op een forum posten, je maakt gewoon over langere tijd de ontwikkeling van bepaalde mensen mee.
Stel dat er wel 10 of 15k aan mensen staat kun je het niet hebben dat je een half pelotonnetje hebt staan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als ze al een begin punt kunnen vinden.
En ook al komt er bijna niemand zal het leger zich toch voor moeten bereiden op iets.
Gelukkig kan hij de toekomst zien en komen er maar 12 mensen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Stel dat er wel 10 of 15k aan mensen staat kun je het niet hebben dat je een half pelotonnetje hebt staan.
Een foto ontwikkeld beter.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Nou he. Ik begon met wiet toen ik op fok kwam EN KIJK NOU EENS HEquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Negatieve ontwikkeling is ook ontwikkelingquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou he. Ik begon met wiet toen ik op fok kwam EN KIJK NOU EENS HE
Ja dan hebben ze nog wel even een uitdaging. Vraag me wel af voor degene die gaan hoe goed ze zich voorbereiden. Midden in de woestijn in september, wordt warm hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Stel dat er wel 10 of 15k aan mensen staat kun je het niet hebben dat je een half pelotonnetje hebt staan.
Toch anders. Dan zie je misschien op een reünie wat mensen en krijg je te horen hoe hun levens zijn, of op facebook zie je ineens voormalig klasgenoten die kinderen krijgen, maar hier wordt toch net wat meer zielenleed gedeeld ook in plaats van de perfecte levens die je op dergelijke momenten voorgeschoteld krijgtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet dat je dat in het echte leven ook mee kan maken hè?
Worden ze wel lekker snel bruin.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dan hebben ze nog wel even een uitdaging. Vraag me wel af voor degene die gaan hoe goed ze zich voorbereiden. Midden in de woestijn in september, wordt warm hoor.
Moet je eens training gaan geven in iets waarbij je elkaar wekelijks of meerdere keren per week ziet. Of leidinggevende zijn, dan krijg je ook een boel mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch anders. Dan zie je misschien op een reünie wat mensen en krijg je te horen hoe hun levens zijn, of op facebook zie je ineens voormalig klasgenoten die kinderen krijgen, maar hier wordt toch net wat meer zielenleed gedeeld ook in plaats van de perfecte levens die je op dergelijke momenten voorgeschoteld krijgt
Dat denk ik ook ja.quote:
En ijsjes uitdelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je eens training gaan geven in iets waarbij je elkaar wekelijks of meerdere keren per week ziet. Of leidinggevende zijn, dan krijg je ook een boel mee.
[..]
Dat denk ik ook ja.
Misschien zet het leger er wel een tank met water neer en lading zonnebrand
Je leeft nog steeds!!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moeten ze wel een koelbox meenemenquote:
Zo'n ervaren gebruikerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar over langere tijd? Ik zit al 10 jaar hier hehquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je eens training gaan geven in iets waarbij je elkaar wekelijks of meerdere keren per week ziet. Of leidinggevende zijn, dan krijg je ook een boel mee.
[..]
Ik zeg net tegen knetter je was 12 toen je in radio postte.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar over langere tijd? Ik zit al 10 jaar hier heh
Kun je beter een portable vrieskist met een kleine generator meenemenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Een behoorlijk ook, als ze 10.000 ijsjes uitdelen.
Ja over langere tijd en in die tien jaar die je hier zit hoeveel mensen heb je al in die tien jaar zien groeien die er ook dus al een langere tijd zitten?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar over langere tijd? Ik zit al 10 jaar hier heh
Ik ben nu 25, dus dat valt ook wel weer meequote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen knetter je was 12 toen je in radio postte.
Nee nee, 12.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben nu 25, dus dat valt ook wel weer meeWas 16.
Zou ik niet direct kunnen zeggen hoeveel, maar toch wel een aantal, bijvoorbeeld JJH, knetter en flips bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja over langere tijd en in die tien jaar die je hier zit hoeveel mensen heb je al in die tien jaar zien groeien die er ook dus al een langere tijd zitten?
Dat is hij nog steedsquote:
EN ARTSEN STAAN VOOR EEN RAADSEL!!!!quote:
🤔 Ik heb ook geen schaamhaarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:38 schreef JJH het volgende:
[..]
@:knetterkrankjorum begon al over ingedaalde balletjes en geen schaamhaar.
Dan zouden er opeens dingen illigaal worden....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
🤔 Ik heb ook geen schaamhaar![]()
Ben ik dan ook 12?
Dat is niet hoe logica werktquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
🤔 Ik heb ook geen schaamhaar![]()
Ben ik dan ook 12?
Heb jij die gekke truuk ontdekt waar artsen een hekel aan hebben?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
EN ARTSEN STAAN VOOR EEN RAADSEL!!!!
Oh jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zouden er opeens dingen illigaal worden....
Niet?quote:
Ja jou ken ik al weer echt langquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou ik niet direct kunnen zeggen hoeveel, maar toch wel een aantal, bijvoorbeeld JJH, knetter en flips bijvoorbeeld
quote:
Ja dat wel ja. Dus dat scheeltquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, als je stopt met scheren, groeit t dan wel?
1. Hij is 12 --> geen schaamhaarquote:
En je ballen zijn verder wel normaal ingedaald?quote:
waarom zoveel interesse in het piemel kapsel van een ander?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, als je stopt met scheren, groeit t dan wel?
Oh gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1. Hij is 12 --> geen schaamhaar
2. schaamhaar --> hij is geen 12 (modus tollens)
dat werkt, maar
geen schaamhaar --> hij is 12 kan niet herleid worden uit 1
(ja, ik weet dat je sarcastisch was)
Ze horen tot aan je knieën te hangen tochquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je ballen zijn verder wel normaal ingedaald?
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1. Hij is 12 --> geen schaamhaar
2. schaamhaar --> hij is geen 12 (modus tollens)
dat werkt, maar
geen schaamhaar --> hij is 12 kan niet herleid worden uit 1
(ja, ik weet dat je sarcastisch was)
Waarom moet je nou weer precies hier op reageren...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zoveel interesse in het piemel kapsel van een ander?
Misschien wil hij stijl tips uitwisselenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zoveel interesse in het piemel kapsel van een ander?
Jij doet mij lokroepquotending.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer precies hier op reageren...
Je moet eens weten wat hij allemaal wil weten als je niet geroepen wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij doet mij lokroepquotending.
Vervolgens zie ik dat jij dingen wil weten van zijn piemel ofzo...
Schaamhaar is wat anders dan piemel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij doet mij lokroepquotending.
Vervolgens zie ik dat jij dingen wil weten van zijn piemel ofzo...
Als ze aan de zware kant zijn welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze horen tot aan je knieën te hangen toch
Ik heb gewoon hele korte bovenbenen.quote:
En zijn piemelkapsel?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Schaamhaar is wat anders dan piemel.
En het ging over naatje.
VAGINAS!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
ga eens ergens anders over piemols praten vuilakken
Gewoon in de kruiwagen meenemenquote:
Waaromquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
ga eens ergens anders over piemols praten vuilakken
omdat ik het zegquote:
Of op skippyballenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon in de kruiwagen meenemen
[ afbeelding ]
je krijgt van mij 5 euro als je zo op je eigen zak springtquote:
Het lijkt mij vrij pijnlijk. En ik ben Randy niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je krijgt van mij 5 euro als je zo op je eigen zak springt
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij pijnlijk. En ik ben Randy niet.
Dat lijkt me pijnlijkquote:
ja je merkt het gelijk hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
hmmm jij kan een dood topic wel waarderen dusquote:
Als het maar geen stom spel wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hmmm jij kan een dood topic wel waarderen dus
We moesten van jou ergens anders gaan pratenquote:
ja weet ik veel dat je alleen over piemols lullenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
We moesten van jou ergens anders gaan praten
Na 12-en barst het pas los he. Gisternacht ook uitstekende gesprekken gehadquote:
zo laat daar kan mijn oude lichaam niet meer tegen na al die weken vroeg opstaanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 12-en barst het pas los he. Gisternacht ook uitstekende gesprekken gehad
Met @Dr.Mikey zeker hahaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 12-en barst het pas los he. Gisternacht ook uitstekende gesprekken gehad
Gewoon een snuif erin en dan gaan met die banaanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zo laat daar kan mijn oude lichaam niet meer tegen na al die weken vroeg opstaan
Ik ben best bereid om een uurtje over Goeie tijden te praten met Mikey. Ik heb nog best wat in te halen na 354 seizoenen gemist te hebben.quote:
de Francequote:
Zingt die Dries Roelvink nog steeds elke avond?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vermakelijk programma.
Laat maar, jij kijkt de Avondetappe.quote:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat maar, jij kijkt de Avondetappe.
Waar ik naar verwees is Tour du jour
Heb nog niks van de Tour gezien moet ik zeggenquote:
meh laten we dat maar niet gaan doenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een snuif erin en dan gaan met die banaan
lekker bezigquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou, 3845 kcal weer naar binnen gewerkt vandaag
ik trakteerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
lekkere tt wel, nu trek in een hollandse nieuwe
Nog altijd aan de eckto kant als je echt wil gainen, maar goed begin!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Limburgerquote:
Is dat je streefaantal kcal?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja is in begin stuffen maar went snelquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Voel me wel viesdik, maar is al makkelijker dan gisteren.
Liever dat dan een feestje gemist maatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:27 schreef Fok-it het volgende:
Als ik 3800 kcal wegwerk elke dag lig ik volgend jaar te dik in de kist
Elke dag 3800kcal aan bier klappen, lekker manquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Liever dat dan een feestje gemist maat
Ik had een ex-vriendinnetje uit Heerlen vroeger.quote:
Gewoon trainen als een wielrenner.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon trainen als een profbokser, dan kan die 3800 gemakkelijk
Geen idee waar je dat op trekt lol, ik ben 70 kilo, dan is 3800 best veel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog altijd aan de eckto kant als je echt wil gainen, maar goed begin!
ja waarom nietquote:
Ja klopt idd. Maar ik doe het ook gezond he, met volkoren brood enz, dus dan is het best veel eigquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja is in begin stuffen maar went snel
Hoe groot ben je?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat op trekt lol, ik ben 70 kilo, dan is 3800 best veel.
Bodybuilder schema zelfs, 25 kcal per pond, 70 kilo is 154,3 pond>155
155x25=3800
Als je zwaarder bent is het wel ecto I guess
Twee duimen omhoog voor je opmerkingquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wow in de klbsc worden zulke posts altijd verwijderd
@:vanillekwark
Ja jij ja reservebelg
Wow, tettenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Twee duimen omhoog voor je opmerking
[ afbeelding ]
Zijn ook best veel die bulken met fastfood toch? Lijkt me niet dat je je dan lekker gaat voelenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt idd. Maar ik doe het ook gezond he, met volkoren brood enz, dus dan is het best veel eig
Picsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een ex-vriendinnetje uit Heerlen vroeger.
Daar kan ik een ding over zeggen:
Ja kan, maar dan is het voornamelijk vet. Ik mik nu meer op eiwitten en koolhydraten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ook best veel die bulken met fastfood toch? Lijkt me niet dat je je dan lekker gaat voelen
De pics die ik van haar kreeg, nee dat lijkt me niet verstandig die te delen op de foksquote:
quote:
Die burgerlijkheid jonge, die burgerlijkheid, over een jaar heb je een vriendin en lag je alle druggies uitquote:
Dan is 70 nog best aan de lichte kant, ik ben 1.70 met 58 kg en ik zit nog maar 2,5kg boven mijn ideale gewicht als semi-pro wielrenner technisch gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1,82, ga ook wel langzaam aan verhogen uiteraard maar voor nu is 3800 al best veel
Het bier is overigens ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De pics die ik van haar kreeg, nee dat lijkt me niet verstandig die te delen op de foks![]()
Maar die weten daar wel van wanten, dat geef ik ze wel na
Drop eens een gemiddeld dagje eten voor jou hier dan, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja kan, maar dan is het voornamelijk vet. Ik mik nu meer op eiwitten en koolhydraten.
Ik zou de drugs ook maar even aan de kant leggenquote:
quote:
Hoor ze hequote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die burgerlijkheid jonge, die burgerlijkheid, over een jaar heb je een vriendin en lag je alle druggies uit
Ik ook niet veel. Als het erop is moet ik werkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog niks van de Tour gezien moet ik zeggen
Dat is ook best licht, ben maar twee cm groter ofzo, maar ben 10 kg zwaarderquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is 70 nog best aan de lichte kant, ik ben 1.70 met 58 kg en ik zit nog maar 2,5kg boven mijn ideale gewicht als semi-pro wielrenner technisch gezien.
Ja 70 is idd dichtbij ecto, net nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is 70 nog best aan de lichte kant, ik ben 1.70 met 58 kg en ik zit nog maar 2,5kg boven mijn ideale gewicht als semi-pro wielrenner technisch gezien.
Al die vlakke etappes ga je sowieso toch niet hele dagen kijken, ben gekke henkie niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet veel. Als het erop is moet ik werken![]()
Dan zijn de samenvattingen wel ideaal.
Minder dan een traytje maatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Elke dag 3800kcal aan bier klappen, lekker man
Dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die vlakke etappes ga je sowieso toch niet hele dagen kijken, ben gekke henkie niet.
Zaterdag Tourmalet zag ik, dat is wel leuk
Die Nederlander staat 4equote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best verdienende ploeg van de Tour vooralsnog
De w-w-w-w-w-w-waaiers van gisteren waren wel echt genieten hoor, of die overwinning van De Gendt zaterdag, of die overwinning van Alaphilippequote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die vlakke etappes ga je sowieso toch niet hele dagen kijken, ben gekke henkie niet.
Zaterdag Tourmalet zag ik, dat is wel leuk
Zal vandaag eens posten dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drop eens een gemiddeld dagje eten voor jou hier dan, ben wel benieuwd
Zou eerder die Alaphilippe dan verdacht vinden. Die wint wel iets teveelquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De w-w-w-w-w-w-waaiers van gisteren waren wel echt genieten hoor, of die overwinning van De Gendt zaterdag, of die overwinning van AlaphilippeDe Tour is dit jaar echt leuker dan de Giro vooralsnog
Geen kip met rijstquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zal vandaag eens posten dan.
Ontbijt: 6 volkoren brood met pindakaas + banaan
Lunch: Zelfde als ontbijt
Daarna nog 3 glazen suikervrije taksi op, 83 kcal maar neem het mee.
Avond: Aardappelschijfjes met ei en een hamburger( gewoon rundvlees zonder brood/saus)
Daarna:
Skyr framboos (450G 338 kcal)
Skyr vanille (450G 333 kcal)
Banaan
En om af te sluiten: 4 volkoren boterammen met kipfilet
Als MVP mee had gedaan dan had ie 5 lengtes voor de lollerflip geëindigdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou eerder die Alaphilippe dan verdacht vinden. Die wint wel iets teveel
Wie is datquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als MVP mee had gedaan dan had ie 5 lengtes voor de lollerflip geëindigd
Dat is ook vrij licht voor mijn lengtequote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is ook best licht, ben maar twee cm groter ofzo, maar ben 10 kg zwaarder
http://open.spotify.com/t(...)M_g2xCSnKsWU_KJ6WB1Qquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet elke dagMaar is wel echt goede idd.
Netjes. Wel fucking veel brood gek. Zou noten gaan kopen als ik jou wasquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zal vandaag eens posten dan.
Ontbijt: 6 volkoren brood met pindakaas + banaan
Lunch: Zelfde als ontbijt
Daarna nog 3 glazen suikervrije taksi op, 83 kcal maar neem het mee.
Avond: Aardappelschijfjes met ei en een hamburger( gewoon rundvlees zonder brood/saus)
Daarna:
Skyr framboos (450G 338 kcal)
Skyr vanille (450G 333 kcal)
Banaan
En om af te sluiten: 4 volkoren boterammen met kipfilet
De lage landen heersen, haal de vlaggetjes uit de kastquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:40 schreef Sked het volgende:
10 jaar lang naar Mathieu tegen Woutje kijken en de rest doet niet mee
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes. Wel fucking veel brood gek. Zou noten gaan kopen als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |