Laatste was vitesse psv eerste weet ik alleen nog dat het vitesse was want ik heb een handtekening gehad van victor sikoraquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:33 schreef JJH het volgende:
Ik ben twee haar geleden bij ado uit geweest.
Mijn eerste pot haalde ik uit Het Stamineeke, was haar vriendin niet echt blij mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn eerste pot was thuis tegen Ado
Toen was ik al voor AJAX, maar ging met mijn oom mee die voor Feyenoord was...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waar is het dan toch misgegaan?
Oldskoolquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laatste was vitesse psv eerste weet ik alleen nog dat het vitesse was want ik heb een handtekening gehad van victor sikora
ik ik ik ik mijn mijn mijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste pot haalde ik uit Het Stamineeke, was haar vriendin niet echt blij mee.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste pot haalde ik uit Het Stamineeke, was haar vriendin niet echt blij mee.
Ah, er is dus nog wel enig niveau.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen was ik al voor AJAX, maar ging met mijn oom mee die voor Feyenoord was...
Ja, ik ben een dertiger hequote:
Hahaha jij komt echt aandacht tekortquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik ik ik ik mijn mijn mijn
Walgelijke vent
Mijn oom is een rasechte Feyenoord fan. Die gaat volgens mij al 50 jaar naar thuiswedstrijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Ah, er is dus nog wel enig niveau.
Heldquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn oom is een rasechte Feyenoord fan. Die gaat volgens mij al 50 jaar naar thuiswedstrijden.
Wow geen ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha jij komt echt aandacht tekort
In je vaders balzak of wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef Solotovski het volgende:
Mooiste wedstrijd waar ik was, was de finale van 88. Zat achter het doel
Nee dat was een andere oomquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was hij niet de jarige afgelopen zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |