Gewoon trainen als een wielrenner.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon trainen als een profbokser, dan kan die 3800 gemakkelijk
Geen idee waar je dat op trekt lol, ik ben 70 kilo, dan is 3800 best veel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog altijd aan de eckto kant als je echt wil gainen, maar goed begin!
ja waarom nietquote:
Ja klopt idd. Maar ik doe het ook gezond he, met volkoren brood enz, dus dan is het best veel eigquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja is in begin stuffen maar went snel
Hoe groot ben je?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat op trekt lol, ik ben 70 kilo, dan is 3800 best veel.
Bodybuilder schema zelfs, 25 kcal per pond, 70 kilo is 154,3 pond>155
155x25=3800
Als je zwaarder bent is het wel ecto I guess
Twee duimen omhoog voor je opmerkingquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wow in de klbsc worden zulke posts altijd verwijderd
@:vanillekwark
Ja jij ja reservebelg
Wow, tettenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Twee duimen omhoog voor je opmerking
[ afbeelding ]
Zijn ook best veel die bulken met fastfood toch? Lijkt me niet dat je je dan lekker gaat voelenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt idd. Maar ik doe het ook gezond he, met volkoren brood enz, dus dan is het best veel eig
Picsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een ex-vriendinnetje uit Heerlen vroeger.
Daar kan ik een ding over zeggen:
Ja kan, maar dan is het voornamelijk vet. Ik mik nu meer op eiwitten en koolhydraten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ook best veel die bulken met fastfood toch? Lijkt me niet dat je je dan lekker gaat voelen
De pics die ik van haar kreeg, nee dat lijkt me niet verstandig die te delen op de foksquote:
quote:
Die burgerlijkheid jonge, die burgerlijkheid, over een jaar heb je een vriendin en lag je alle druggies uitquote:
Dan is 70 nog best aan de lichte kant, ik ben 1.70 met 58 kg en ik zit nog maar 2,5kg boven mijn ideale gewicht als semi-pro wielrenner technisch gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1,82, ga ook wel langzaam aan verhogen uiteraard maar voor nu is 3800 al best veel
Het bier is overigens ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De pics die ik van haar kreeg, nee dat lijkt me niet verstandig die te delen op de foks![]()
Maar die weten daar wel van wanten, dat geef ik ze wel na
Drop eens een gemiddeld dagje eten voor jou hier dan, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja kan, maar dan is het voornamelijk vet. Ik mik nu meer op eiwitten en koolhydraten.
Ik zou de drugs ook maar even aan de kant leggenquote:
quote:
Hoor ze hequote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die burgerlijkheid jonge, die burgerlijkheid, over een jaar heb je een vriendin en lag je alle druggies uit
Ik ook niet veel. Als het erop is moet ik werkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog niks van de Tour gezien moet ik zeggen
Dat is ook best licht, ben maar twee cm groter ofzo, maar ben 10 kg zwaarderquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is 70 nog best aan de lichte kant, ik ben 1.70 met 58 kg en ik zit nog maar 2,5kg boven mijn ideale gewicht als semi-pro wielrenner technisch gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |