Je loopt heel erg achter dat weet ze allang via de post van haar familie en vriendenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:46 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hoop dat merel te horen gaat krijgen dat Jessie haar te dik vindt. Kom febo gooi er een e-mail in of moet gerrit gestraft worden voor het tegenwerken van Jessie.
Het leedvermaak is tenenkrommend. Maar als het een ander was geweest dan had Gerrit zich ook verkneukelt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En enorm vies hoe andere inwoners hier mee omgaan. Walgelijk
Dat was toen dylan over die mail begon, wat jens daarna heeft gezegd weet ik niet. Maar op dat moment zei hij dat die deal wel goed wa.squote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Jij schreef anders net dat Jens het voor Jessie opnam met het laserapparaat omdat hij bij de afspraken met het bedrijf was en nu hoor ik dat Jens de kuil voor Jessie alleen maar dieper graaft?
Ieder interpreteert op zijn eigen manier en voorkeuren kunnen daar in meespelen.
Tuurlijk! De Febo bepaald precies welke mail er wel en niet doorgelaten wordt!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de Febo hier Gerrit enorm aan het naaien is.
Die "door de mand val grap" trapt toch ook niemand meer in, Gerrie had al weken geen echte belangstelling meer en Sjellie kan alleen maar met die debiele duckface kop rond lopen neejj neejj neejjj roepen op alles van Gerriequote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:47 schreef Dotteke het volgende:
Ger was helemaal rood, liep te huilen en te vloeken, ik wil alleen zijn ik wil alleen zijn vertelt Merel lachend aan Jessie die er ook om moet lachen
Thnxquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja bij de mail om hem te feilciteren
Dat zagen we met de post van Merel' moeder over Jessiequote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel en Jessie genieten van de sores van Gerrit.
Jessie - Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Niemand mag mailen of contact zoeken, maar toevallig wel de mail van Amy die door komtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die "door de mand val grap" trapt toch ook niemand meer in, Gerrie had al weken geen echte belangstelling meer en Sjellie kan alleen maar met die debiele duckface kop rond lopen neejj neejj neejjj roepen op alles van Gerrie
Jessie is een zielig papa en mama kindje . Wel helemaal geweldig dat hij met Merel in de boot moet snorkelen terwijl hij liever een leuke meid heeft . Maar hij zit met dat geval opgescheept. Weet nog goed dat Billy zich tijden seks voor moest dan als een brunette was hilarisch .quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:44 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Dus feit dat ger aan Jessie vroeg of die sas leuk vind weegt zwaarder dan het feit dat jessie sas wel zou doen als die buiten was en zonder twijfelen zou inruilen voor de zwaargewicht waar die het nu maar mee moet doen? Verknipt
Hij heeft het op de markt nog maar eens gezegd dat hij niet van volle vrouwen houdt . Terwijl hij haar wel laat snorkelen als het hem uitkomt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je loopt heel erg achter dat weet ze allang via de post van haar familie en vrienden
Net verkondigde ze nog dat sommigen haar stiekem vinden, maar dat ze altijd oprecht haar mening geeftquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:52 schreef mazaru het volgende:
Hiske had gezien dat Gerrit dat mailtje kreeg en die zei dat tegen Merel
Hiske?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Net verkondigde ze nog dat sommigen haar stiekem vinden, maar dat ze altijd oprecht haar mening geeft
En toevallig geen Sas&Max voor Geile Jessie , die mogen 11 Aug weer denk ik, eerst deze twee weken weer Gerrie&Sjellie uitmelken, deel VIII van de aan/uitneuk geloof ik sinds binnenkomstquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand mag mailen of contact zoeken, maar toevallig wel de mail van Amy die door komt
Die Amy hoeft voor mij hier voorlopig niet te komen.
Ze snapt niet dat ze die foto er perse bijstuurde zegt Shel
Als er 1 valse, stiekeme trut rondloopt in Utopia, dan is het die rooie uitgedroogde doos.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Net verkondigde ze nog dat sommigen haar stiekem vinden, maar dat ze altijd oprecht haar mening geeft
Wat heeft Jessie hier nou mee te maken? Die is niet met die mail naar Gerrit gegaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:54 schreef Verida het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Merel vanavond wel weer in de boot mag slapen.
Jessie wordt nogal opgewonden van zijn getreiter en dan moet de druk weer van de ketel
Dat was ook zo na het ophangen van de banner van dr Jessie...
Amy is een stokerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Shell - Het is ook fout van haar, want waarom moet je per se die foto erbij sturen?
Daar heeft Shell een heel valide punt.
Nee, was een dikke vette SLquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Waar is fucking Gerrit? Heeft iemand de beelden dat hij totaal uit zijn plaat ging?
Dat kan toch dat je type anders is dan waar je uiteindelijk mee eindigt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:53 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hij heeft het op de markt nog maar eens gezegd dat hij niet van volle vrouwen houdt . Terwijl hij haar wel laat snorkelen als het hem uitkomt.
ik gun jessie wel een merel....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan toch dat je type anders is dan waar je uiteindelijk mee eindigt.
Zie je hem niet bijna een orgasme krijgen samen met merel. Ze blijven zoenen ze genieten van andermans ellende.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat heeft Jessie hier nou mee te maken? Die is niet met die mail naar Gerrit gegaan.
We hebben het allemaal gemist. Was een hele lange SLquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Wat is er toch gebeurd met Gerrit en Shelly?
Ik heb alles gemist![]()
![]()
Dat dat meisje zich hiervoor laat gebruiken door de febo is ook triest.quote:
Nou 1 ding als iemand niet mijn type is dan hoef ik hem niet .quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan toch dat je type anders is dan waar je uiteindelijk mee eindigt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly laat ook geen emotie zien als ze zo boos is. Gerrit is een lieve knul maar met vrouwen is hij ziek in zijn kop.
kortzichtig dus uiterlijk is belangrijker dan innerlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nou 1 ding als iemand niet mijn type is dan hoef ik hem niet .
Is Shelley boos ja? Wat vindt ze er van dan? Heb ook helaas alles gemist.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly laat ook geen emotie zien als ze zo boos is. Gerrit is een lieve knul maar met vrouwen is hij ziek in zijn kop.
Ik hoop het gerrit is denk zelf ook wel klaar daar. Voor zijn moedermoord het erg zijn om te zien dat haar zoon zo behandeld wordt omdat hij tegen de zelfbenoemde directeur in gaat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
Zou dit het aftaai rondje van Ger worden?
Zijn moeder schreef gisteren ook al dat het genoeg was.
ja snap ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
niet mijn woorden maar die van shelly
Ik weet het niet, maar ik vertrouw het ook niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
Zou dit het aftaai rondje van Ger worden?
Zijn moeder schreef gisteren ook al dat het genoeg was.
Ja als jij dat vindt is prima. Ik zeg dat niet maar je heb helemaal gelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
kortzichtig dus uiterlijk is belangrijker dan innerlijk.
Tuurlijk is het opzet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik vertrouw het ook niet.
Iedereen krijgt verjaardagspost en Gerrit krijgt dit?
En ga me niet vertellen dat die mail van Amy, toevallig in hun mailbox zat, met foto en al.![]()
Talpa BV heeft even 10K overgemaakt naar mevrouw A. My voor dit spektakel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En ga me niet vertellen dat die mail van Amy, toevallig in hun mailbox zat, met foto en al.![]()
Ger zijn rol is al maanden uitgespeeld, meer dan de knipperlicht relatie met Shell zit er niet meer in.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:00 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ik hoop het gerrit is denk zelf ook wel klaar daar. Voor zijn moedermoord het erg zijn om te zien dat haar zoon zo behandeld wordt omdat hij tegen de zelfbenoemde directeur in gaat.
klopt gerrit had dat tegen Jessie gezeg zondag op de markt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:02 schreef Dotteke het volgende:
His zegt dat hij wist dat hij fout zit, hij had tegen Ger gezegd niet door vertellen, zegt His
Hahahaha is de Chinees al besteld?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:02 schreef mazaru het volgende:
En dan gaan ze straks gezellig Chinees eten
Wie was er laatst jarig, die kreeg ook pas dagen later verjaardagspostquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom zouden ze mevrouw A geld geven voor iets dat ze zelf in elkaar kunnen knutselen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Talpa BV heeft even 10K overgemaakt naar mevrouw A. My voor dit spektakel.
Heerlijke streamsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hahahaha is de Chinees al besteld?Wat een avond om te leven. Heerlijk.
Gerrit de domme botte lul. Maakt zichzelf totaal belachelijk op nationale televisie. Met zijn: "Ik ben zo intelligent"-onzin.
Was dat niet bij Adje?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie was er laatst jarig, die kreeg ook pas dagen later verjaardagspost
Klopt maar dat is voor meerdere personen daar .quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:03 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ger zijn rol is al maanden uitgespeeld, meer dan de knipperlicht relatie met Shell zit er niet meer in.
dat kwam door de begraven post toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begraven post?quote:
Juist, die wist het ff niet meerquote:
Heerlijk gegeten!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IMooi zo, ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heerlijk gegeten!!!
Klopt het was Adriaan, die werd er helemaal geirriteerd door.
Gerrit heeft pas nog post gekregen, samen met Hiske.
Ah vandaar dat er nooit iemand op mij reageert.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Hou nou eens op met het Jessie gekift en het kattige reageren op elkaar. Niemand hoeft zijn uitspraken te verantwoorden, zeik daar dan ook niet over door. Scrollen als een uitspraak niet bevalt.[/warning]
Yep, niet helemaal kosher. Hij moet zich waarschijnlijk behoorlijk k@t voelen vandaag.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IMooi zo, ik ook![]()
Ja gisteren of eergisteren pas, ook raar vlak voor zijn verjaardag
Het zit een beetje raar met de postmomenten in Utopia heb ik zo het idee
Ah gossie, kusje erop?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er nooit iemand op mij reageert.
Ja, het is zijn eigenschuld, waarom doet die dan ook weer zo domquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, niet helemaal kosher. Hij moet zich waarschijnlijk behoorlijk k@t voelen vandaag.
slquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:11 schreef Angelique61 het volgende:
Was de hysterie van Gerrit zichtbaar of achter een SL?
Achter SLquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:11 schreef Angelique61 het volgende:
Was de hysterie van Gerrit zichtbaar of achter een SL?
Een postbode uit Laren had bergen met post begraven in het bos. Daar zat ook de post voor Adriaan bijquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik zag net een glimp van de tent. Hij leek wat scheef te staan.
wie zei dat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:12 schreef Angelique61 het volgende:
Je hebt kans dat ie naar huis moet...
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een postbode uit Laren had bergen met post begraven in het bos. Daar zat ook de post voor Adriaan bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |