Dank je wel MumnoJumboquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nog een keer.
Ger heeft zondag een foto van hem en Amy gemaakt en daar opgezet: You are special + een hartje.
Amy heeft hem vandaag die foto gemailed en hem gefeliciteerd met ijn verjaardag.
Geen idee?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet toch geen probleem zijn voor de grote revolutieleider?
Ja. Ik vertrouw deze hele boel niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
This is tv men. Toevallig ook dat amy dat opstuurt he en het doorgelaten wordt.
Nee maar gelukkig wordt merel ook bij de fb steeds meer uitgekotst. Door haar asociale gedrag .Om het tafelkkeed Van de tafel af te trekken terwijl Mylène het gezellig had gemaakt voor een kinderfeestje.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja alleen Merel doet dat. En Gerrit totaal niet.
Nee, deze welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Iemand nog die goede morgen foto van merol zonder plamuur lagen?
Die willen gewoon olie op het vuur gooien. Dikke kans dat Sas ook binnenkort weer komtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ik vertrouw deze hele boel niet.
Zondag vertelde Amy namelijk dat zij gebeld was door Utopia om naar de markt te komen.
En de markt waar ze heen zou was toch niet zo leuk en had ze daar ja op gezegd.
Het was niet Amy zelf die gebeld had of ze op de markt kon staan
Thnx, Mumbo had het ondertussen ook gepostquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hij heeft geen relatie en dan mag hij toch we
[..]
Een e-mail gekregen van Amy en op de markt een Polly gegeven met een lieve tekst aan Amy.
Vloeken tieren janken de tent in elkaar slaanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, verplicht tv kijken woensdag
Hoop dat merel te horen gaat krijgen dat Jessie haar te dik vindt. Kom febo gooi er een e-mail in of moet gerrit gestraft worden voor het tegenwerken van Jessie.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:42 schreef DKUp het volgende:
Meertje: Ik vind het heel zielig, maar hij heeft het allemaal aan zichzelf te danken.
Djezzie: Wat een sukkel.
nou....merel bracht die...dacht ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, Mumbo had het ondertussen ook gepost
Wat een sukkel ook he die Ger, en dat uitgerekend SHel die mail ook moet zien
Dus niemand anders geniet hiervan. Alleen die twee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook helemaal niet in een vorige bericht had ik je dat al gezegd
Maar het feit blijft dat ze met zijn tweeen aan het genieten waren wat er kon geen gebeuren tussen Shel en Ger hierdoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |