ger is van het tv maken...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef formule het volgende:
Gerrit wordt door de programma makers, flink genaaid, en dat weet hij donders goed
vraag van ger aan jes of hij verliefd wasquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:23 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Wat voor ellende heeft ze er van gehad?
Hoe komen ze op het idee?.... Foei!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee er is iets fout gegaan zei Sjel net, streamers hebben extra bestellingen gedaan dat typte ik net ook al maar is niet gelezen
Dat heb ik gezien maar wat voor ellende heeft Merel daar van gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vraag van ger aan jes of hij verliefd was
Walgelijke praktijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef mazaru het volgende:
Dylan heeft aan Jens gevraagd wat hij moest doen. Jens heeft gezegd dat ze niets moeten zeggen omdat hij anders een podium krijgt om klanten te krijgen. Niemand moet iets zeggen zodat hij geen klanten meer krijgt en dan aan het eind van de maand moeten ze hem ineens voor het blok zetten zodat hij geen tijd meer heeft om nog een klant te krijgen.
Achterbakse schijtbakken zijn het. Dat soort mailtjes achterhouden om iemand onderuit te krijgen en zelf voegen ze niets toe
merel is zelf 1 grote bak ellendequote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:25 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien maar wat voor ellende heeft Merel daar van gehad.
Is mij ook grotendeels ontgaan, dus zal wel meevallenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:23 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Wat voor ellende heeft ze er van gehad?
De BOZE brief van haar moeder...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is mij ook grotendeels ontgaan, dus zal wel meevallen
Oh ja het was allemaal de schuld van boosaardig Gerrie en lieve Djezzie was het slachtoffer.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Mwah..eigenlijk had Gerrit dit nog tegoed met zijn gesteuk met die Sas en Jessie ...heeft Merel veel ellende van gehad..
Dat vind ik toch zo sneu, dat mensen zich geroepen voelen om dat te doen, walgelijk schuim.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee er is iets fout gegaan zei Sjel net, streamers hebben extra bestellingen gedaan dat typte ik net ook al maar is niet gelezen
Ik lees terug en heb geen idee wat er gebeurd is, dus nee ik begrijp er ook geen reet vanquote:
Dat zeker Het lijkt me een naar persoon om mee te leven. En een walgelijk persoon als je een peutertje van 1 1/2 haat uit jaloezie.quote:
ik was het niet...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo sneu, dat mensen zich geroepen voelen om dat te doen, walgelijk schuim.
Inderdaad en ze daarom had gevraagd amy.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Omdat Amy had gemaild of er nog een kraam over was, één dag voor de markt.
jessie maakt alles persoonlijk....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:29 schreef Laysa het volgende:
wat ook typerend is dat Gerrit niet vind dat er ruzie is tussen hem en jessie, maar een meningsverschil. Jessie vind het ruzie...
Maar verders was het vandaag niet persoonlijk
Ja gaat steeds meer opvallen he.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook al, maar dat past niet in het anti-Merel/Jessie straatje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |