Vindt ik ook .quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is dan toch juist wel leuk voor Gerrit als hij van haar een mail krijgt.
Een ruzie waar ze op zat te wachten samen met Jessie, hier zaten ze op te wachten toen ze Amy lieten komenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef Harrison het volgende:
Merel staat te genieten van kennelijk weer de zoveelste ruzie tussen Ger en Shel en doet haar best nog lekker wat olie op het vuur te gooien.
Ik heb geen idee vraag al een paar keer maar geen antwoordquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kom er net in.. wat is er zo erg dat Ger heeft gedaan volgens dat bolle varken?
een hartje en youre special op een pollie geschreven....Hele volkstammen zijn erom uitgemoordquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Je vult inquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ruzie waar ze op zat te wachten samen met Jessie, hier zaten ze op te wachten toen ze Amy lieten komen
Naar Amy gestuurd dat "ze special is".quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nee, vlaggetjesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ah ze hebben hier gelezen. Chinees in zn gezicht gooien
niemadn die het weet denk ik...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee vraag al een paar keer maar geen antwoord
Gegeven op de markt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Naar Amy gestuurd dat "ze special is".
Hoezo te genieten ze praten erover hoor niemand stoken en hiske geniet ook zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef Harrison het volgende:
Merel staat te genieten van kennelijk weer de zoveelste ruzie tussen Ger en Shel en doet haar best nog lekker wat olie op het vuur te gooien.
Nee, ik vul niet in, hier hebben ze het toch over gehad toen Merel aan Jessie vertelde dat ze Amy had gebeld en deze kwam, ze konden niet afwachten dat er wat zou gebeurenquote:
Daar leeft merel van ellende van een ander .quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef Harrison het volgende:
Ik denk ook dat zijn post van gisteren 'flink' bij hem is binnengekomen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef formule het volgende:
Gerrit wordt door de programma makers, flink genaaid, en dat weet hij donders goed
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is dan toch juist wel leuk voor Gerrit als hij van haar een mail krijgt.
In die mail was de foto toegevoegd waar Gerrit met Amy op stond van afgelopen zondag en waar Gerrit op geschreven had "You are special".quote:
Gebeurde tijdens een streamlock volgens mij. Weet niet waar het precies over gaat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had haar gebeld omdat er een plek vrij was op de markt en amy daarom gevraagd had. Juul schreef dat hier voordat je mij niet geloofdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vul niet in, hier hebben ze het toch over gehad toen Merel aan Jessie vertelde dat ze Amy had gebeld en deze kwam, ze konden niet afwachten dat er wat zou gebeuren
Thnx, dus het is gokken en gissen wat er in de mail stondquote:
Ja alleen Merel doet dat. En Gerrit totaal niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Daar leeft merel van ellende van een ander .
Thnxquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Harrison het volgende:
[..]
Gebeurde tijdens een streamlock volgens mij. Weet niet waar het precies over gaat.
This is tv men. Toevallig ook dat amy dat opstuurt he en het doorgelaten wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
In die mail was de foto toegevoegd waar Gerrit met Amy op stond van afgelopen zondag en waar Gerrit op geschreven had "You are special".
Nou poe poe, dat daar zo'n heisa om gemaakt moet worden
ja maar niet flirten met andere....en daar denkt ger anders over....maar shel wist niet wat fwb betekende....quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nog een keer.
Ger heeft zondag een foto van hem en Amy gemaakt en daar opgezet: You are special + een hartje.
Amy heeft hem vandaag die foto gemailed en hem gefeliciteerd met ijn verjaardag.
Dank je voor de aanvulling van die foto die erbij zat bij de mailquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
In die mail was de foto toegevoegd waar Gerrit met Amy op stond van afgelopen zondag en waar Gerrit op geschreven had "You are special".
Nou poe poe, dat daar zo'n heisa om gemaakt moet worden
Hij heeft geen relatie en dan mag hij toch wequote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
een hartje en youre special op een pollie geschreven....Hele volkstammen zijn erom uitgemoord
Een e-mail gekregen van Amy en op de markt een Polly gegeven met een lieve tekst aan Amy.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook helemaal niet in een vorige bericht had ik je dat al gezegdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze had haar gebeld omdat er een plek vrij was op de markt en amy daarom gevraagd had. Juul schreef dat hier voordat je mij niet geloofd
Klopt, Hiske gaat ook lekker op de ellende van anderen. Bij Merel was het van haar gezicht af te lezen dat ze genoot.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Doorndoosje het volgende:
[..]
Hoezo te genieten ze praten erover hoor niemand stoken en hiske geniet ook zeker
Moet toch geen probleem zijn voor de grote revolutieleider?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel en Jessie genieten van de sores van Gerrit.
Jessie - Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Die rooijuh geniet, ze zegt bijna niks.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef Doorndoosje het volgende:
[..]
Grappig dat hiske er ook bij staat en daar niks van word gezegd
Dank je wel MumnoJumboquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nog een keer.
Ger heeft zondag een foto van hem en Amy gemaakt en daar opgezet: You are special + een hartje.
Amy heeft hem vandaag die foto gemailed en hem gefeliciteerd met ijn verjaardag.
Geen idee?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet toch geen probleem zijn voor de grote revolutieleider?
Ja. Ik vertrouw deze hele boel niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
This is tv men. Toevallig ook dat amy dat opstuurt he en het doorgelaten wordt.
Nee maar gelukkig wordt merel ook bij de fb steeds meer uitgekotst. Door haar asociale gedrag .Om het tafelkkeed Van de tafel af te trekken terwijl Mylène het gezellig had gemaakt voor een kinderfeestje.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja alleen Merel doet dat. En Gerrit totaal niet.
Nee, deze welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Iemand nog die goede morgen foto van merol zonder plamuur lagen?
Die willen gewoon olie op het vuur gooien. Dikke kans dat Sas ook binnenkort weer komtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ik vertrouw deze hele boel niet.
Zondag vertelde Amy namelijk dat zij gebeld was door Utopia om naar de markt te komen.
En de markt waar ze heen zou was toch niet zo leuk en had ze daar ja op gezegd.
Het was niet Amy zelf die gebeld had of ze op de markt kon staan
Thnx, Mumbo had het ondertussen ook gepostquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hij heeft geen relatie en dan mag hij toch we
[..]
Een e-mail gekregen van Amy en op de markt een Polly gegeven met een lieve tekst aan Amy.
Vloeken tieren janken de tent in elkaar slaanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, verplicht tv kijken woensdag
Hoop dat merel te horen gaat krijgen dat Jessie haar te dik vindt. Kom febo gooi er een e-mail in of moet gerrit gestraft worden voor het tegenwerken van Jessie.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:42 schreef DKUp het volgende:
Meertje: Ik vind het heel zielig, maar hij heeft het allemaal aan zichzelf te danken.
Djezzie: Wat een sukkel.
nou....merel bracht die...dacht ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, Mumbo had het ondertussen ook gepost
Wat een sukkel ook he die Ger, en dat uitgerekend SHel die mail ook moet zien
Dus niemand anders geniet hiervan. Alleen die twee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook helemaal niet in een vorige bericht had ik je dat al gezegd
Maar het feit blijft dat ze met zijn tweeen aan het genieten waren wat er kon geen gebeuren tussen Shel en Ger hierdoor
Jij schreef anders net dat Jens het voor Jessie opnam met het laserapparaat omdat hij bij de afspraken met het bedrijf was en nu hoor ik dat Jens de kuil voor Jessie alleen maar dieper graaft?quote:
Die zijn nu wel op de stream te giebelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus niemand anders geniet hiervan. Alleen die twee.
Ik denk eigenlijk dat de Febo hier Gerrit enorm aan het naaien is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:43 schreef snetje het volgende:
Merel over Gerrit: Janken schreeuwen vloeken ..trapt die hele tent aan gort...
Zal die niet koffiedrinken zijn?quote:
Dat vind ik ook wel. Maar hij scoort graag tv nou dat heet hij gedaan wat ik zo hoor met die tent in elkaar trappen. En laten we eerlijk zijn had hij moeten ndadenken voordat hij dat er op schreef.quote:
Volgens mij weet ze dat al stond in haar postquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:46 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hoop dat merel te horen gaat krijgen dat Jessie haar te dik vindt. Kom febo gooi er een e-mail in of moet gerrit gestraft worden voor het tegenwerken van Jessie.
Sterk he en dan nog.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:43 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig wordt merel ook bij de fb steeds meer uitgekotst. Door haar kleed van tafelkkeed aktie bij het klaar zetten van een kinderfeestje.
Ik ook! Misschien een grote bek gehad achter en nu laten ze zien wie de baas isquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de Febo hier Gerrit enorm aan het naaien is.
Ja bij de mail om hem te feilciterenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:45 schreef Harrison het volgende:
Kennelijk heeft Amy die foto teruggestuurd? Ik hoorde Merel zoiets zeggen tegen Jessie. Gerrit is tijdens de SL helemaal uit zijn plaat gegaan omdat het uit is gekomen.
En enorm vies hoe andere inwoners hier mee omgaan. Walgelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook! Misschien een grote bek gehad achter en nu laten ze zien wie de baas is
Yep, en daarom is hij door het lint gegaan, tenminste zo te horenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de Febo hier Gerrit enorm aan het naaien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |