En ze kwam zowat klaar omdat ze dacht dat wordt weer bonje met shelly.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad en ze daarom had gevraagd amy.
Dat klopt, maar Merel en Jessie vonden het geweldig die hadden de grootste lol daaroverquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook al, maar dat past niet in het anti-Merel/Jessie straatje.
Dus datquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
En ze kwam zowat klaar omdat ze dacht dat wordt weer bonje met shelly.
Ja daar is het weer. Was al weer een tijdje terug.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:28 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zeker Het lijkt me een naar persoon om mee te leven. En een walgelijk persoon als je een peutertje van 1 1/2 haat uit jaloezie.
Weet jij wat voor mail er binnen is gekomen, hoorde toen ik de stream aanzetten dat er een mail was binnen gekomen en dat dat op je verjaardag niet leuk is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
ze moet wat.....van die 2 minuten van jessie kan je het niet hebben....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ja leuk he als ik er aan denk zal ik het typen. Het valt wel op dat het je nogal raakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja daar is het weer. Was al weer een tijdje terug.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:32 schreef Maria. het volgende:
[..]
ze moet wat.....van die 2 minuten van jessie kan je het niet hebben....
Als ik Merel zie met een ontevreden gezicht, krijg ik altijd een beeld van Merel op leeftijd, met hangend haar, peuk op de bek, in een scootmobiel, de gangpaden van de Jumbo terroriseren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat erin stond maar wel dat Amy Gerrit heeft gefeliciteerd heeft per e-mail misschien was dat het.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet jij wat voor mail er binnen is gekomen, hoorde toen ik de stream aanzetten dat er een mail was binnen gekomen en dat dat op je verjaardag niet leuk is.
Dat is dan toch juist wel leuk voor Gerrit als hij van haar een mail krijgt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat erin stond maar wel dat Amy een gefeliciteerd heeft per e-mail misschien was dat het.
😂. Een ma flodder type.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:33 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als ik Merel zie met een ontevreden gezicht, krijg ik altijd een beeld van Merel op leeftijd, met hangend haar, peuk op de bek, in een scootmobiel, de gangpaden van de Jumbo terroriseren.
Wat weet Sjel?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |