Die zijn nu wel op de stream te giebelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus niemand anders geniet hiervan. Alleen die twee.
Ik denk eigenlijk dat de Febo hier Gerrit enorm aan het naaien is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:43 schreef snetje het volgende:
Merel over Gerrit: Janken schreeuwen vloeken ..trapt die hele tent aan gort...
Zal die niet koffiedrinken zijn?quote:
Dat vind ik ook wel. Maar hij scoort graag tv nou dat heet hij gedaan wat ik zo hoor met die tent in elkaar trappen. En laten we eerlijk zijn had hij moeten ndadenken voordat hij dat er op schreef.quote:
Volgens mij weet ze dat al stond in haar postquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:46 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hoop dat merel te horen gaat krijgen dat Jessie haar te dik vindt. Kom febo gooi er een e-mail in of moet gerrit gestraft worden voor het tegenwerken van Jessie.
Sterk he en dan nog.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:43 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig wordt merel ook bij de fb steeds meer uitgekotst. Door haar kleed van tafelkkeed aktie bij het klaar zetten van een kinderfeestje.
Ik ook! Misschien een grote bek gehad achter en nu laten ze zien wie de baas isquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de Febo hier Gerrit enorm aan het naaien is.
Ja bij de mail om hem te feilciterenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:45 schreef Harrison het volgende:
Kennelijk heeft Amy die foto teruggestuurd? Ik hoorde Merel zoiets zeggen tegen Jessie. Gerrit is tijdens de SL helemaal uit zijn plaat gegaan omdat het uit is gekomen.
En enorm vies hoe andere inwoners hier mee omgaan. Walgelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook! Misschien een grote bek gehad achter en nu laten ze zien wie de baas is
Yep, en daarom is hij door het lint gegaan, tenminste zo te horenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de Febo hier Gerrit enorm aan het naaien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |