Gebeurde tijdens een streamlock volgens mij. Weet niet waar het precies over gaat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee vraag al een paar keer maar geen antwoord
Ze had haar gebeld omdat er een plek vrij was op de markt en amy daarom gevraagd had. Juul schreef dat hier voordat je mij niet geloofdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vul niet in, hier hebben ze het toch over gehad toen Merel aan Jessie vertelde dat ze Amy had gebeld en deze kwam, ze konden niet afwachten dat er wat zou gebeuren
Thnx, dus het is gokken en gissen wat er in de mail stondquote:
Ja alleen Merel doet dat. En Gerrit totaal niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Daar leeft merel van ellende van een ander .
Thnxquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Harrison het volgende:
[..]
Gebeurde tijdens een streamlock volgens mij. Weet niet waar het precies over gaat.
This is tv men. Toevallig ook dat amy dat opstuurt he en het doorgelaten wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
In die mail was de foto toegevoegd waar Gerrit met Amy op stond van afgelopen zondag en waar Gerrit op geschreven had "You are special".
Nou poe poe, dat daar zo'n heisa om gemaakt moet worden
ja maar niet flirten met andere....en daar denkt ger anders over....maar shel wist niet wat fwb betekende....quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nog een keer.
Ger heeft zondag een foto van hem en Amy gemaakt en daar opgezet: You are special + een hartje.
Amy heeft hem vandaag die foto gemailed en hem gefeliciteerd met ijn verjaardag.
Dank je voor de aanvulling van die foto die erbij zat bij de mailquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
In die mail was de foto toegevoegd waar Gerrit met Amy op stond van afgelopen zondag en waar Gerrit op geschreven had "You are special".
Nou poe poe, dat daar zo'n heisa om gemaakt moet worden
Hij heeft geen relatie en dan mag hij toch wequote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
een hartje en youre special op een pollie geschreven....Hele volkstammen zijn erom uitgemoord
Een e-mail gekregen van Amy en op de markt een Polly gegeven met een lieve tekst aan Amy.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee vraag al een paar keer maar geen antwoord
Dat ontken ik ook helemaal niet in een vorige bericht had ik je dat al gezegdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze had haar gebeld omdat er een plek vrij was op de markt en amy daarom gevraagd had. Juul schreef dat hier voordat je mij niet geloofd
Klopt, Hiske gaat ook lekker op de ellende van anderen. Bij Merel was het van haar gezicht af te lezen dat ze genoot.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:39 schreef Doorndoosje het volgende:
[..]
Hoezo te genieten ze praten erover hoor niemand stoken en hiske geniet ook zeker
Moet toch geen probleem zijn voor de grote revolutieleider?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel en Jessie genieten van de sores van Gerrit.
Jessie - Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Die rooijuh geniet, ze zegt bijna niks.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:41 schreef Doorndoosje het volgende:
[..]
Grappig dat hiske er ook bij staat en daar niks van word gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |