Vindt ik ook .quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is dan toch juist wel leuk voor Gerrit als hij van haar een mail krijgt.
Een ruzie waar ze op zat te wachten samen met Jessie, hier zaten ze op te wachten toen ze Amy lieten komenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef Harrison het volgende:
Merel staat te genieten van kennelijk weer de zoveelste ruzie tussen Ger en Shel en doet haar best nog lekker wat olie op het vuur te gooien.
Ik heb geen idee vraag al een paar keer maar geen antwoordquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kom er net in.. wat is er zo erg dat Ger heeft gedaan volgens dat bolle varken?
een hartje en youre special op een pollie geschreven....Hele volkstammen zijn erom uitgemoordquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Je vult inquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ruzie waar ze op zat te wachten samen met Jessie, hier zaten ze op te wachten toen ze Amy lieten komen
Naar Amy gestuurd dat "ze special is".quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nee, vlaggetjesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ah ze hebben hier gelezen. Chinees in zn gezicht gooien
niemadn die het weet denk ik...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee vraag al een paar keer maar geen antwoord
Gegeven op de markt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Naar Amy gestuurd dat "ze special is".
Hoezo te genieten ze praten erover hoor niemand stoken en hiske geniet ook zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef Harrison het volgende:
Merel staat te genieten van kennelijk weer de zoveelste ruzie tussen Ger en Shel en doet haar best nog lekker wat olie op het vuur te gooien.
Nee, ik vul niet in, hier hebben ze het toch over gehad toen Merel aan Jessie vertelde dat ze Amy had gebeld en deze kwam, ze konden niet afwachten dat er wat zou gebeurenquote:
Daar leeft merel van ellende van een ander .quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:37 schreef Harrison het volgende:
Ik denk ook dat zijn post van gisteren 'flink' bij hem is binnengekomen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef formule het volgende:
Gerrit wordt door de programma makers, flink genaaid, en dat weet hij donders goed
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is dan toch juist wel leuk voor Gerrit als hij van haar een mail krijgt.
In die mail was de foto toegevoegd waar Gerrit met Amy op stond van afgelopen zondag en waar Gerrit op geschreven had "You are special".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |