Juist, die wist het ff niet meerquote:
Heerlijk gegeten!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie was er laatst jarig, die kreeg ook pas dagen later verjaardagspost
IMooi zo, ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heerlijk gegeten!!!
Klopt het was Adriaan, die werd er helemaal geirriteerd door.
Gerrit heeft pas nog post gekregen, samen met Hiske.
Ah vandaar dat er nooit iemand op mij reageert.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Hou nou eens op met het Jessie gekift en het kattige reageren op elkaar. Niemand hoeft zijn uitspraken te verantwoorden, zeik daar dan ook niet over door. Scrollen als een uitspraak niet bevalt.[/warning]
Yep, niet helemaal kosher. Hij moet zich waarschijnlijk behoorlijk k@t voelen vandaag.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IMooi zo, ik ook![]()
Ja gisteren of eergisteren pas, ook raar vlak voor zijn verjaardag
Het zit een beetje raar met de postmomenten in Utopia heb ik zo het idee
Ah gossie, kusje erop?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er nooit iemand op mij reageert.
Ja, het is zijn eigenschuld, waarom doet die dan ook weer zo domquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, niet helemaal kosher. Hij moet zich waarschijnlijk behoorlijk k@t voelen vandaag.
slquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:11 schreef Angelique61 het volgende:
Was de hysterie van Gerrit zichtbaar of achter een SL?
Achter SLquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:11 schreef Angelique61 het volgende:
Was de hysterie van Gerrit zichtbaar of achter een SL?
Een postbode uit Laren had bergen met post begraven in het bos. Daar zat ook de post voor Adriaan bijquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik zag net een glimp van de tent. Hij leek wat scheef te staan.
wie zei dat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:12 schreef Angelique61 het volgende:
Je hebt kans dat ie naar huis moet...
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een postbode uit Laren had bergen met post begraven in het bos. Daar zat ook de post voor Adriaan bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |