Hiske?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Net verkondigde ze nog dat sommigen haar stiekem vinden, maar dat ze altijd oprecht haar mening geeft
En toevallig geen Sas&Max voor Geile Jessie , die mogen 11 Aug weer denk ik, eerst deze twee weken weer Gerrie&Sjellie uitmelken, deel VIII van de aan/uitneuk geloof ik sinds binnenkomstquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand mag mailen of contact zoeken, maar toevallig wel de mail van Amy die door komt
Die Amy hoeft voor mij hier voorlopig niet te komen.
Ze snapt niet dat ze die foto er perse bijstuurde zegt Shel
Als er 1 valse, stiekeme trut rondloopt in Utopia, dan is het die rooie uitgedroogde doos.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Net verkondigde ze nog dat sommigen haar stiekem vinden, maar dat ze altijd oprecht haar mening geeft
Wat heeft Jessie hier nou mee te maken? Die is niet met die mail naar Gerrit gegaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:54 schreef Verida het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Merel vanavond wel weer in de boot mag slapen.
Jessie wordt nogal opgewonden van zijn getreiter en dan moet de druk weer van de ketel
Dat was ook zo na het ophangen van de banner van dr Jessie...
Amy is een stokerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Shell - Het is ook fout van haar, want waarom moet je per se die foto erbij sturen?
Daar heeft Shell een heel valide punt.
Nee, was een dikke vette SLquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Waar is fucking Gerrit? Heeft iemand de beelden dat hij totaal uit zijn plaat ging?
Dat kan toch dat je type anders is dan waar je uiteindelijk mee eindigt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:53 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hij heeft het op de markt nog maar eens gezegd dat hij niet van volle vrouwen houdt . Terwijl hij haar wel laat snorkelen als het hem uitkomt.
ik gun jessie wel een merel....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan toch dat je type anders is dan waar je uiteindelijk mee eindigt.
Zie je hem niet bijna een orgasme krijgen samen met merel. Ze blijven zoenen ze genieten van andermans ellende.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat heeft Jessie hier nou mee te maken? Die is niet met die mail naar Gerrit gegaan.
We hebben het allemaal gemist. Was een hele lange SLquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Wat is er toch gebeurd met Gerrit en Shelly?
Ik heb alles gemist![]()
![]()
Dat dat meisje zich hiervoor laat gebruiken door de febo is ook triest.quote:
Nou 1 ding als iemand niet mijn type is dan hoef ik hem niet .quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan toch dat je type anders is dan waar je uiteindelijk mee eindigt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly laat ook geen emotie zien als ze zo boos is. Gerrit is een lieve knul maar met vrouwen is hij ziek in zijn kop.
kortzichtig dus uiterlijk is belangrijker dan innerlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nou 1 ding als iemand niet mijn type is dan hoef ik hem niet .
Is Shelley boos ja? Wat vindt ze er van dan? Heb ook helaas alles gemist.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly laat ook geen emotie zien als ze zo boos is. Gerrit is een lieve knul maar met vrouwen is hij ziek in zijn kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |