Eet smakelijk!quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb toch maar een boterhammetje met kaas en salami genomen!
Dat is inderdaad smerig. Gatverdamme!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Kwam er in Egypte een keer halverwege een glas verse sinasappelsap achter dat er maden in zaten. Fucking smerig idee maar niet ziek van geworden.
WTFFFFFFFFFFF!!!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Kwam er in Egypte een keer halverwege een glas verse sinasappelsap achter dat er maden in zaten. Fucking smerig idee maar niet ziek van geworden.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:05 schreef stokj het volgende:
Voor de liefhebber:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kaas
Wel ooit gezien ja. Top voor als je vies dik wilt wordenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:05 schreef stokj het volgende:
Voor de liefhebber:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kaas
Ik heb het nooit geprobeerd maar als ik het zo zie hoe die dikke substantie zo op de aardappeltjes valt...wat een calorieën zullen dat zijn!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel ooit gezien ja. Top voor als je vies dik wilt worden
Zijn maden juist niet hele schonebeestjes //quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Zou best kunnen eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn maden juist niet hele schonebeestjes //
En ze reinigen al het troep in je darm als ze goedaardig zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zonder cola wil dat ook wel lukken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:53 schreef stokj het volgende:
Als je een lap vlees neemt en het in cola laat weken dan groeien er ook maden uit.
Dat is niet zo moeilijk nee. Zo zie je maar dat onze maag tot op zekere hoogte meegeevolueerd is om tegen bepaalde parasieten en bacteriën resistent te zijn.quote:
Kakkerlakken zijn ook schone beestjes, maar ik zie ze ook liever niet mijn keuken opruimen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nooit meer cola drinken dus, mooie oplossing.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:53 schreef stokj het volgende:
Als je een lap vlees neemt en het in cola laat weken dan groeien er ook maden uit.
neequote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Kakkerlakken zijn ook schone beestjes, maar ik zie ze ook liever niet mijn keuken opruimen.
Uuuh hoe dan? De suiker in cola trekt vliegen aan....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:53 schreef stokj het volgende:
Ik zou ook denken dat de madeneitjes niet zouden uitkomen door de lage zuurgraad van cola, maar misschien is het de hoeveelheid suiker. Vraag me af of je ook extra veel fruitvliegjes krijgt als je een banaan in cola laat liggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuuh hoe dan? De suiker in cola trekt vliegen aan....
Maden zijn de larven van een vlieg en worden inderdaad door de suiker aangetrokken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuuh hoe dan? De suiker in cola trekt vliegen aan....
Inderdaad, je moest eens zien hoe cola je lichaam van binnen sloopt. Maar af en toe cola kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Nooit meer cola drinken dus, mooie oplossing.
Maar de vlieg moet ze er wel eerst inleggen, anders krijg je geen madenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Maden zijn de larven van een vlieg en worden inderdaad door de suiker aangetrokken.
Sws frisdrank drinkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Nooit meer cola drinken dus, mooie oplossing.
Klopt dus de vlieg bevrucht zichzelf en dumpt de larven ergens waar het warm en zoet is. Suikers zorgen er voor dat je kan groeien/energie hebt om te groeien.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar de vlieg moet ze er wel eerst inleggen, anders krijg je geen maden
Drink al jaren geen frisdrank meer, had er opeens geen behoefte meer aan. Alleen op een borrel of feestje drink ik een glaasje fris maar daarna stap ik al gauw over naar water (als niet alcoholdrinkende user).quote:
Ik vind cola ook niet zo lekker, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, je moest eens zien hoe cola je lichaam van binnen sloopt. Maar af en toe cola kan geen kwaad.
maden eieren zijn overal. Zelfs in je tomatenpureequote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar de vlieg moet ze er wel eerst inleggen, anders krijg je geen maden
Dat eet ik dus ook nooit meerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
maden eieren zijn overal. Zelfs in je tomatenpuree
Maden eieren kunnen geen kwaad en je merkt er niets van als je ze eet. Eten met maden zou ik ook niet eten. En ja, ik heb wel eens een blikje tomatenpuree open getrokken en vond een made er inquote:
De FDA is de Food & Drugs Administration, soort van Amerikaanse Voedsel- en Warenautoriteit.quote:For example, the FDA allows up to 4% of a can of cherries to have maggots (and 5% if they are brined or Maraschino). Up to one maggot (or five fly eggs) per 250 milliliters of canned fruit juice is also allowed.
For tomato juice, the FDA limits up to five fly eggs and one maggot per 100 grams, the equivalent of a small juice glass. Up to 15 fly eggs and one maggot per 100 grams is allowed for tomato paste and other pizza sauces.
Mushrooms are granted more leeway — 20 maggots "of any size" per 100 grams of drained mushrooms or 15 grams of dried mushrooms.
Americans on average most likely ingest 1 to 2 pounds of flies, maggots, and mites each year without knowing it — a level the FDA says is safe. The agency established these guidelines in 1995 and has revised them several times.
Mooi hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die heb je hier: FOT / [Centraal] Macrofotografie deel 35
Laatst ook wat pica's geschoten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kaas was de bedoeling maar dat heeft ongeveer 3 posts stand gehouden.quote:
Van jou?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die heb je hier: FOT / [Centraal] Macrofotografie deel 35
Laatst ook wat pica's geschoten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, jij was wreed met maden in de tomatenpureequote:
Maden waren blijkbaar lekkerder onderwerpquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kaas was de bedoeling maar dat heeft ongeveer 3 posts stand gehouden.
Meelwormen zijn best te vreten anders!quote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maden waren blijkbaar lekkerder onderwerp
Al ooit kip geprobeerd? Niks mis mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Meelwormen zijn best te vreten anders!
Sprinkhanen ook wel.
Schorpioen vind ik mwah....erg droog en het is moeilijk om door het exoskelet heen te komen.
Ahaahaaa! Vertel eens meer over die met eiquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaaa
Maar dan met ei in plaats van a
Slakken!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Meelwormen zijn best te vreten anders!
Sprinkhanen ook wel.
Schorpioen vind ik mwah....erg droog en het is moeilijk om door het exoskelet heen te komen.
Is lekker op een bedje van enginequote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ahaahaaa! Vertel eens meer over die met ei
Zullen we dan maar weer verder gaan met kaasquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nou, jij was wreed met maden in de tomatenpuree
Hangt af welke kaas en waar te schrapenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we dan maar weer verder gaan met kaas
Je vroeg er om hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:10 schreef Fancy2 het volgende:
Vroeger, toen ik ongeveer 7 was, las ik over lintworm in je buik. Dus elke keer wanneer ik moest poepen fantaseerde met angst ik dat er een lange lintworm eruit kwam. Wát een tijd was dat
Hou je mond!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je vroeg er om hoor![]()
Toen ik mijn kat net had geadopteerd, zag ik ooit eens een wormpje uit haar kont komen. Ik ben nog steeds getraumatiseerd
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Al ooit kip geprobeerd? Niks mis mee.
Thx!quote:
Heb jij dat gegeten?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Slakken!
Wespenlarven!
Iguanas
Kaaimannen
Dat bekkiequote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:45 schreef ToT het volgende:
Bij al dat praten over eten begint mini-ToT al te likkebaarden!
[ afbeelding ]
(Plek op z'n koppie omdat hij laatst besloot voorover te kukelen terwijl er overal kussens lagen behalve op het plekkie dat hij uitkoos om met zijn koppie te vallen.)
Zeekomkommerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel, smaakt een beetje naar kikker, krokodil en schorpioen.
[..]
Thx!
[..]
Heb jij dat gegeten?
Slak vond ik niet wat.
Na het eten van zeekomkommer is mijn avontuurlijkheid wat exotisch eten betreft trouwens wel sterk verminderd....
Ondeugd!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:45 schreef ToT het volgende:
Bij al dat praten over eten begint mini-ToT al te likkebaarden!
[ afbeelding ]
(Plek op z'n koppie omdat hij laatst besloot voorover te kukelen terwijl er overal kussens lagen behalve op het plekkie dat hij uitkoos om met zijn koppie te vallen.)
Ja precies! Maar was hij geschrokken van zijn tuimeling of viel het mee?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je hevig zit te spelen moet je wel ff een sportdrankje hebben he!
Ja dat was wel ff flink krijsen idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies! Maar was hij geschrokken van zijn tuimeling of viel het mee?
Agossie........maar ja, hoort erbij schijnbaarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was wel ff flink krijsen idd.
Is inmiddels wel een paar dagen geleden gebeurd. HIj had een redelijke bult op z'n hoofd er van!Tja, tegels he, die geven vrij weinig mee.
Ik vind alligator meer als taai varkensvlees smaken dan kipquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:43 schreef ToT het volgende:
Jawel, smaakt een beetje naar kikker, krokodil en schorpioen.
Slak is lekkerquote:
De pest is dat hij steeds beweeglijker begint te worden (wat natuurlijk juist goed is!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Agossie........maar ja, hoort erbij schijnbaar
Ow ik vond krokodil juist mals en naar erg vette kip smaken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind alligator meer als taai varkensvlees smaken dan kip
[..]
Slak is lekker
Nog even en hij begint op de bank te springen en zo. Of stoelen naar de keuken slepen om bij dingen bij te komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
De pest is dat hij steeds beweeglijker begint te worden (wat natuurlijk juist goed is!), en dat hij de kussens zo opzij schuift of zich van de kussens af beweegt.
Joh hoe vaak er hier eentje niet uit bed is gevallen ondanks voorzorgsmaatregelenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
De pest is dat hij steeds beweeglijker begint te worden (wat natuurlijk juist goed is!), en dat hij de kussens zo opzij schuift of zich van de kussens af beweegt.
Whehe ja op de bank klautert hij al allerlei kanten uit en hij is al een keertje er van af gevallen!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en hij begint op de bank te springen en zo. Of stoelen naar de keuken slepen om bij dingen bij te komen.
Ik heb het ook maar 2x gehadquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:06 schreef ToT het volgende:
Ow ik vond krokodil juist mals en naar erg vette kip smaken.
Zal vast ook te maken hebben met van welk deel het komt.
Ik kan me voorstellen dat de textuur raar overkomt, daarom vinden sommigen oesters ook niet lekker. Maar verrot? Weet je zeker dat het niet rauw wasquote:@ slak: ik heb het 2x gegeten en beide keren vond ik het naar pure verrotting smaken!
Whehe okee dan!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Joh hoe vaak er hier eentje niet uit bed is gevallen ondanks voorzorgsmaatregelen
Er zullen nog veel schaafplekken en bulten komen als ze buiten gaan rennen en klimmen. Been therequote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja op de bank klautert hij al allerlei kanten uit en hij is al een keertje er van af gevallen!Gelukkig niet zo heel hard, hij kreeg er geen bult van.
Zelf leg ik altijd kussens bij de bank neer waar hij zit.
Ik heb het ook maar 2x gehad; 1x in de soep en 1x gewoon zo. Beide keren was in een restaurant en beide keren smaakte het naar vettige kip.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar 2x gehadEen keer hadden ze het in de supermarkt en 1x in een restaurant (gefrituurd).
Oesters vind ik juist weer lekker.quote:Ik kan me voorstellen dat de textuur raar overkomt, daarom vinden sommigen oesters ook niet lekker. Maar verrot? Weet je zeker dat het niet rauw was
Ha haquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe okee dan!
Ja 1x wilde meneertje niet in zijn eigen bedje liggen en toen heb ik hem in het gewone 1-persoonsbed neergelegd dat ook op zijn kamertje staat (wat soms wel handig uit komt).
Ik heb zijn eigen bedje er klem tegenaan gezet, een hele barricade opgebouwd met spullen die ik in het kamertje vond en heb allerlei kussens en knuffels rondom het bed neergelegd!![]()
Dat ging overigens wel goed.
Neuh hij zit nu naast me weer Juf Roos te kijken.quote:
Oh.......dat is wel gek hoor........quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh hij zit nu naast me weer Juf Roos te kijken.
Hij wil elk half uur of zo weer iets totaal anders doen!Soms is hij het zelfs al na 5 minuten zat wat hij doet!
Hij zit tenminste wel voor 5 minutenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wil elk half uur of zo weer iets totaal anders doen!Soms is hij het zelfs al na 5 minuten zat wat hij doet!
Pics van juf roosquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb soms meetings van 1,5 uur. Dan verwachten ze wel van me dat ik stil zit, aandacht besteed en af en toe wat zinnigs uit kraam. Sommige meetings willen ze zelfs dat ik die lijdt/leidt.quote:
Het klinkt als een droombaanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb soms meetings van 1,5 uur. Dan verwachten ze me wel stil te zitten, aandacht te besteden en af en toe wat zinnigs uit te kramen. Sommige meetings willen ze zelfs dat ik die lijdt/leidt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pics van juf roos![]()
![]()
![]()
met der speelgoed doos
Maar goed dat onze maag er tegen bestand is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
maden eieren zijn overal. Zelfs in je tomatenpuree
Zoiets geloof je toch niet dat Ron een timmerman is. Bij voorbaat weet je al dat er iets vunzig uit hem komtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die Gijs is echt een jonge versie van Ron Jeremy;
Zeker als hij doet alsof hij een timmerman is: "Ik wil jou ook wel ff opmeten hoor, juffie! Kijk maar, en hopla!"
#metoo
Als je zo een meeting leidt doe er dan je voordeel mee. Zet het naar je eigen hand.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb soms meetings van 1,5 uur. Dan verwachten ze wel van me dat ik stil zit, aandacht besteed en af en toe wat zinnigs uit kraam. Sommige meetings willen ze zelfs dat ik die lijdt/leidt.
Eens. Dit is een staff meeting en die gaat meestal erg vlot.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je zo een meeting leidt doe er dan je voordeel mee. Zet het naar je eigen hand.
Ik walg een beetje van mensen die graag praten om het praten.quote:Ikzelf zeg tijdens meetings ook niet veel maar als ik iets zeg is het gelijk raak en klaar.
Eensquote:Meetings waar ik bij voorbaat alleen voor de show moet zijn ga ik niet naar toe of ik verlaat die meetings na een paar minuten om het voor de rest aan anderen over te laten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Dit is een staff meeting en die gaat meestal erg vlot.
[..]
Ik walg een beetje van mensen die graag praten om het praten.
[..]
EensIk vermijd dat soort dingen als de pest. Is ook totaal niet nuttig voor de anderen, want hoe meer mensen hoe minder er bereikt zal worden.
Pilsje?
Oesters uit de oven?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:13 schreef ToT het volgende:
Oesters vind ik juist weer lekker.
En ja; de smaak vond ik echt naar verrotting proeven. En ze kwamen uit de oven, met kruidenboter.
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:06 schreef ToT het volgende:
@ slak: ik heb het 2x gegeten en beide keren vond ik het naar pure verrotting smaken!
Sow, dat zie je niet vaakquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, er liep een gorilla een bar in.
[ afbeelding ]
En toen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, er liep een gorilla een bar in.
[ afbeelding ]
Waarom zijn wij de enigen naast die twee andere users die zo actief zijn in die drie topics van MEN?quote:
Nee, wel gekookt en gefrituurd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gebakken lekkerder.
Heb je weleens gebakken mosselen gegeten?
Geen ideequote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom zijn wij de enigen naast die twee andere users die zo actief zijn in die drie topics van MEN?![]()
![]()
Ik slaap, ik bedoelde gefrituurde mosselen inderdaad. Komt de slak een beetje daar in de buurt of totaal niet?quote:
Je kunt niet vertellen en halverwege stoppenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet je die aflevering ff opzoeken!
Dat had ik gezienquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat plaatje met die gorillapak ook van!(Zie achtergrond.
)
Die ik geproefd heb absoluut niet!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik slaap, ik bedoelde gefrituurde mosselen inderdaad. Komt de slak een beetje daar in de buurt of totaal niet?
Haha geen idee joh, ik Googlede gewoon naar MASH-gifjes vanwege zijn UI.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je kunt niet vertellen en halverwege stoppen
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ik geproefd heb absoluut niet!
Oh ik heb ze ook een keertje uit blik gehad en heb die geprobeerd te bakken.
Ehhhhh dat is niet echt gelukt!
Ik denk trouwens dat er nog wel subfora's op FOK zijn waaar nog minder wordt gepostquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom zijn wij de enigen naast die twee andere users die zo actief zijn in die drie topics van MEN?![]()
![]()
Ja ik zat met een uitgesmeerde smurrie in m'n pan en de restjes die ik daarvan er uit kon schrapen en kon proeven, smaakte ook niet best.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:24 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
kansloos dus. Bedankt voor de waarschuwing!
Zolang er maar leven in de ONZ DAGBAGGERRRRR isquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat er nog wel subfora's op FOK zijn waaar nog minder wordt gepost
Zelfs honden zouden dat dan niet lusten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat met een uitgesmeerde smurrie in m'n pan en de restjes die ik daarvan er uit kon schrapen en kon proeven, smaakte ook niet best.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Zolang er maar leven in de ONZ DAGBAGGERRRRR is
Nou, dat mag best wat levendiger.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]There is still life in the old lady!
Dat is een eind weg.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tering 3 uur over een rit van 2 uur gedaan.
Woon je daar?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je had best wel ff een bakkie mogen komen doen hoor.
Hou je van Haagse hopjes? Der ging laatst een zak rond op het werk. Dacht dat het een lekker dropje was. Bleek het een soort koffiebonbon te zijnquote:
Ja is wel te doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou je van Haagse hopjes? Der ging laatst een zak rond op het werk. Dacht dat het een lekker dropje was. Bleek het een soort koffiebonbon te zijn![]()
![]()
Lekker joh!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou je van Haagse hopjes? Der ging laatst een zak rond op het werk. Dacht dat het een lekker dropje was. Bleek het een soort koffiebonbon te zijn![]()
![]()
Hahaha aloa!quote:
De botermarkt in Haarlem? Nee. Of bedoel je wat anders?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je gaat ook nooit naar de botermarkt?
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:49 schreef stokj het volgende:
[..]
De botermarkt in Haarlem? Nee. Of bedoel je wat anders?
Man man man...ik weet niet of dit voor of na mijn tijd is geweest...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De zuster van degene die dit gezongen heeft, heette wel Kee.
Dat zong mijn moeder altijd voor mequote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De zuster van degene die dit gezongen heeft, heette wel Kee.
Antwoord:quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man...ik weet niet of dit voor of na mijn tijd is geweest...![]()
![]()
quote:
Als het maar gesmaakt heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:58 schreef eNGine10 het volgende:
Al pizza en gebak gehad, denk dat het wel voldoende is voor vandaag.
Geen calzone dusquote:
Pizzaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga me daar zo meteen druk over maken, maar inspiratie is welkom.
Ja zeker. Was ook iets met konijn en champignons, best goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het maar gesmaakt heeft.
Konijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zeker. Was ook iets met konijn en champignons, best goed.
G E N O Tquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk dat ik dan eentje met zalm en tonijn pak.
Ik zal je vertellen: ben gaan hardlopen vandaag in het park. Schoot er ineens iets zwarts voor me langs waarvan ik dacht 'wat is dit nu'. Bleek er achter de bosjes daar een konijnenhol te zitten en allemaal van die kleine konijntjes rond te huppelen.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen: ben gaan hardlopen vandaag in het park. Schoot er ineens iets zwarts voor me langs waarvan ik dacht 'wat is dit nu'. Bleek er achter de bosjes daar een konijnenhol te zitten en allemaal van die kleine konijntjes rond te huppelen.
Zal ik morgen doen als ik er weer langs ren. Misschien dat ik een close up kan maken in dat hol zonder aangevallen te worden.quote:
Nou vertel eens, wat dan? Werkelijk waar geen idee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Roze zalm is heerlijk. Lekker mals en al...doet me ook denken aan iets.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Roze zalm is heerlijk. Lekker mals en al...doet me ook denken aan iets.![]()
![]()
Wat gaan die kleine konijntjes doen dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal ik morgen doen als ik er weer langs ren. Misschien dat ik een close up kan maken in dat hol zonder aangevallen te worden.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou vertel eens, wat dan? Werkelijk waar geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk andere holen graven en stampen met elkaarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat gaan die kleine konijntjes doen dan?
Haga, je hebt het al druk genoeg met je jobba en je moderatorschap! Jij mag vanavond rust hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK DOE GEEN ENE REET MEER VANAVOND
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:07 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Of rosbiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Nee dat was in het gebak, niet op pizzaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van konijn op pizza. Maar of je bedoelde tonijn?
Heb ik weer niet goed gelezenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat was in het gebak, niet op pizza
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Wist ergens dat als ik zoiets zou zeggen jij gelijk zou gaan reageren.![]()
![]()
Inderdaad, ook vaak naar gekeken!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was mijn held vroeger![]()
De man van zes Miljoen
Van de molenquote:
Uploaden via Imgur is wel veilig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een foto kan posten
jij kunt alles, maar dat wist je zelf ook welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:15 schreef moemoe het volgende:
Volgens @:haags_kwartiertje kan ik hier gifjes van konijntjes delen.
Is dat zo peepz?
[ afbeelding ]
Geen account aanmaken. Gewoon op "new post" links boven klikken en de rest is redelijk makkelijk te volgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb een Imgur account gemaakt, maar ik zie geen optie om de foto's privé te houden.
Dan keek je dwars door de tekst heen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:14 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die zijn niet om te lezen, maar om te zien
Hee peep, ja dat is zo. Katten mag ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:15 schreef moemoe het volgende:
Volgens @:haags_kwartiertje kan ik hier gifjes van konijntjes delen.
Is dat zo peepz?
[ afbeelding ]
Welke dieren hebben jullie liever niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee peep, ja dat is zo. Katten mag ook.
Slakken op een bromfiets.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Welke dieren hebben jullie liever niet?
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Welke dieren hebben jullie liever niet?
quote:
Ja, dat was de vraag toch ookquote:
Ja las te snel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, dat was de vraag toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |