quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:06 schreef ToT het volgende:
@ slak: ik heb het 2x gegeten en beide keren vond ik het naar pure verrotting smaken!
Sow, dat zie je niet vaakquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, er liep een gorilla een bar in.
[ afbeelding ]
En toen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, er liep een gorilla een bar in.
[ afbeelding ]
Waarom zijn wij de enigen naast die twee andere users die zo actief zijn in die drie topics van MEN?quote:
Nee, wel gekookt en gefrituurd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gebakken lekkerder.
Heb je weleens gebakken mosselen gegeten?
Geen ideequote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom zijn wij de enigen naast die twee andere users die zo actief zijn in die drie topics van MEN?![]()
![]()
Ik slaap, ik bedoelde gefrituurde mosselen inderdaad. Komt de slak een beetje daar in de buurt of totaal niet?quote:
Je kunt niet vertellen en halverwege stoppenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet je die aflevering ff opzoeken!
Dat had ik gezienquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat plaatje met die gorillapak ook van!(Zie achtergrond.
)
Die ik geproefd heb absoluut niet!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik slaap, ik bedoelde gefrituurde mosselen inderdaad. Komt de slak een beetje daar in de buurt of totaal niet?
Haha geen idee joh, ik Googlede gewoon naar MASH-gifjes vanwege zijn UI.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je kunt niet vertellen en halverwege stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |