Joh hoe vaak er hier eentje niet uit bed is gevallen ondanks voorzorgsmaatregelenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
De pest is dat hij steeds beweeglijker begint te worden (wat natuurlijk juist goed is!), en dat hij de kussens zo opzij schuift of zich van de kussens af beweegt.
Whehe ja op de bank klautert hij al allerlei kanten uit en hij is al een keertje er van af gevallen!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en hij begint op de bank te springen en zo. Of stoelen naar de keuken slepen om bij dingen bij te komen.
Ik heb het ook maar 2x gehadquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:06 schreef ToT het volgende:
Ow ik vond krokodil juist mals en naar erg vette kip smaken.
Zal vast ook te maken hebben met van welk deel het komt.
Ik kan me voorstellen dat de textuur raar overkomt, daarom vinden sommigen oesters ook niet lekker. Maar verrot? Weet je zeker dat het niet rauw wasquote:@ slak: ik heb het 2x gegeten en beide keren vond ik het naar pure verrotting smaken!
Whehe okee dan!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Joh hoe vaak er hier eentje niet uit bed is gevallen ondanks voorzorgsmaatregelen
Er zullen nog veel schaafplekken en bulten komen als ze buiten gaan rennen en klimmen. Been therequote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja op de bank klautert hij al allerlei kanten uit en hij is al een keertje er van af gevallen!Gelukkig niet zo heel hard, hij kreeg er geen bult van.
Zelf leg ik altijd kussens bij de bank neer waar hij zit.
Ik heb het ook maar 2x gehad; 1x in de soep en 1x gewoon zo. Beide keren was in een restaurant en beide keren smaakte het naar vettige kip.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar 2x gehadEen keer hadden ze het in de supermarkt en 1x in een restaurant (gefrituurd).
Oesters vind ik juist weer lekker.quote:Ik kan me voorstellen dat de textuur raar overkomt, daarom vinden sommigen oesters ook niet lekker. Maar verrot? Weet je zeker dat het niet rauw was
Ha haquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe okee dan!
Ja 1x wilde meneertje niet in zijn eigen bedje liggen en toen heb ik hem in het gewone 1-persoonsbed neergelegd dat ook op zijn kamertje staat (wat soms wel handig uit komt).
Ik heb zijn eigen bedje er klem tegenaan gezet, een hele barricade opgebouwd met spullen die ik in het kamertje vond en heb allerlei kussens en knuffels rondom het bed neergelegd!![]()
Dat ging overigens wel goed.
Neuh hij zit nu naast me weer Juf Roos te kijken.quote:
Oh.......dat is wel gek hoor........quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh hij zit nu naast me weer Juf Roos te kijken.
Hij wil elk half uur of zo weer iets totaal anders doen!Soms is hij het zelfs al na 5 minuten zat wat hij doet!
Hij zit tenminste wel voor 5 minutenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wil elk half uur of zo weer iets totaal anders doen!Soms is hij het zelfs al na 5 minuten zat wat hij doet!
Pics van juf roosquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb soms meetings van 1,5 uur. Dan verwachten ze wel van me dat ik stil zit, aandacht besteed en af en toe wat zinnigs uit kraam. Sommige meetings willen ze zelfs dat ik die lijdt/leidt.quote:
Het klinkt als een droombaanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb soms meetings van 1,5 uur. Dan verwachten ze me wel stil te zitten, aandacht te besteden en af en toe wat zinnigs uit te kramen. Sommige meetings willen ze zelfs dat ik die lijdt/leidt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pics van juf roos![]()
![]()
![]()
met der speelgoed doos
Maar goed dat onze maag er tegen bestand is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
maden eieren zijn overal. Zelfs in je tomatenpuree
Zoiets geloof je toch niet dat Ron een timmerman is. Bij voorbaat weet je al dat er iets vunzig uit hem komtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die Gijs is echt een jonge versie van Ron Jeremy;
Zeker als hij doet alsof hij een timmerman is: "Ik wil jou ook wel ff opmeten hoor, juffie! Kijk maar, en hopla!"
#metoo
Als je zo een meeting leidt doe er dan je voordeel mee. Zet het naar je eigen hand.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb soms meetings van 1,5 uur. Dan verwachten ze wel van me dat ik stil zit, aandacht besteed en af en toe wat zinnigs uit kraam. Sommige meetings willen ze zelfs dat ik die lijdt/leidt.
Eens. Dit is een staff meeting en die gaat meestal erg vlot.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je zo een meeting leidt doe er dan je voordeel mee. Zet het naar je eigen hand.
Ik walg een beetje van mensen die graag praten om het praten.quote:Ikzelf zeg tijdens meetings ook niet veel maar als ik iets zeg is het gelijk raak en klaar.
Eensquote:Meetings waar ik bij voorbaat alleen voor de show moet zijn ga ik niet naar toe of ik verlaat die meetings na een paar minuten om het voor de rest aan anderen over te laten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Dit is een staff meeting en die gaat meestal erg vlot.
[..]
Ik walg een beetje van mensen die graag praten om het praten.
[..]
EensIk vermijd dat soort dingen als de pest. Is ook totaal niet nuttig voor de anderen, want hoe meer mensen hoe minder er bereikt zal worden.
Pilsje?
Oesters uit de oven?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:13 schreef ToT het volgende:
Oesters vind ik juist weer lekker.
En ja; de smaak vond ik echt naar verrotting proeven. En ze kwamen uit de oven, met kruidenboter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |