Pizzaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga me daar zo meteen druk over maken, maar inspiratie is welkom.
Ja zeker. Was ook iets met konijn en champignons, best goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het maar gesmaakt heeft.
Konijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zeker. Was ook iets met konijn en champignons, best goed.
G E N O Tquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk dat ik dan eentje met zalm en tonijn pak.
Ik zal je vertellen: ben gaan hardlopen vandaag in het park. Schoot er ineens iets zwarts voor me langs waarvan ik dacht 'wat is dit nu'. Bleek er achter de bosjes daar een konijnenhol te zitten en allemaal van die kleine konijntjes rond te huppelen.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen: ben gaan hardlopen vandaag in het park. Schoot er ineens iets zwarts voor me langs waarvan ik dacht 'wat is dit nu'. Bleek er achter de bosjes daar een konijnenhol te zitten en allemaal van die kleine konijntjes rond te huppelen.
Zal ik morgen doen als ik er weer langs ren. Misschien dat ik een close up kan maken in dat hol zonder aangevallen te worden.quote:
Nou vertel eens, wat dan? Werkelijk waar geen idee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Roze zalm is heerlijk. Lekker mals en al...doet me ook denken aan iets.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Roze zalm is heerlijk. Lekker mals en al...doet me ook denken aan iets.![]()
![]()
Wat gaan die kleine konijntjes doen dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal ik morgen doen als ik er weer langs ren. Misschien dat ik een close up kan maken in dat hol zonder aangevallen te worden.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou vertel eens, wat dan? Werkelijk waar geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk andere holen graven en stampen met elkaarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat gaan die kleine konijntjes doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |