Eet smakelijk!quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb toch maar een boterhammetje met kaas en salami genomen!
Dat is inderdaad smerig. Gatverdamme!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Kwam er in Egypte een keer halverwege een glas verse sinasappelsap achter dat er maden in zaten. Fucking smerig idee maar niet ziek van geworden.
WTFFFFFFFFFFF!!!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Kwam er in Egypte een keer halverwege een glas verse sinasappelsap achter dat er maden in zaten. Fucking smerig idee maar niet ziek van geworden.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:05 schreef stokj het volgende:
Voor de liefhebber:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kaas
Wel ooit gezien ja. Top voor als je vies dik wilt wordenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:05 schreef stokj het volgende:
Voor de liefhebber:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kaas
Ik heb het nooit geprobeerd maar als ik het zo zie hoe die dikke substantie zo op de aardappeltjes valt...wat een calorieën zullen dat zijn!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel ooit gezien ja. Top voor als je vies dik wilt worden
Zijn maden juist niet hele schonebeestjes //quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Zou best kunnen eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn maden juist niet hele schonebeestjes //
En ze reinigen al het troep in je darm als ze goedaardig zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zonder cola wil dat ook wel lukken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:53 schreef stokj het volgende:
Als je een lap vlees neemt en het in cola laat weken dan groeien er ook maden uit.
Dat is niet zo moeilijk nee. Zo zie je maar dat onze maag tot op zekere hoogte meegeevolueerd is om tegen bepaalde parasieten en bacteriën resistent te zijn.quote:
Kakkerlakken zijn ook schone beestjes, maar ik zie ze ook liever niet mijn keuken opruimen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nooit meer cola drinken dus, mooie oplossing.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:53 schreef stokj het volgende:
Als je een lap vlees neemt en het in cola laat weken dan groeien er ook maden uit.
neequote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Kakkerlakken zijn ook schone beestjes, maar ik zie ze ook liever niet mijn keuken opruimen.
Uuuh hoe dan? De suiker in cola trekt vliegen aan....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:53 schreef stokj het volgende:
Ik zou ook denken dat de madeneitjes niet zouden uitkomen door de lage zuurgraad van cola, maar misschien is het de hoeveelheid suiker. Vraag me af of je ook extra veel fruitvliegjes krijgt als je een banaan in cola laat liggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuuh hoe dan? De suiker in cola trekt vliegen aan....
Maden zijn de larven van een vlieg en worden inderdaad door de suiker aangetrokken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuuh hoe dan? De suiker in cola trekt vliegen aan....
Inderdaad, je moest eens zien hoe cola je lichaam van binnen sloopt. Maar af en toe cola kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Nooit meer cola drinken dus, mooie oplossing.
Maar de vlieg moet ze er wel eerst inleggen, anders krijg je geen madenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Maden zijn de larven van een vlieg en worden inderdaad door de suiker aangetrokken.
Sws frisdrank drinkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Nooit meer cola drinken dus, mooie oplossing.
Klopt dus de vlieg bevrucht zichzelf en dumpt de larven ergens waar het warm en zoet is. Suikers zorgen er voor dat je kan groeien/energie hebt om te groeien.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar de vlieg moet ze er wel eerst inleggen, anders krijg je geen maden
Drink al jaren geen frisdrank meer, had er opeens geen behoefte meer aan. Alleen op een borrel of feestje drink ik een glaasje fris maar daarna stap ik al gauw over naar water (als niet alcoholdrinkende user).quote:
Ik vind cola ook niet zo lekker, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, je moest eens zien hoe cola je lichaam van binnen sloopt. Maar af en toe cola kan geen kwaad.
maden eieren zijn overal. Zelfs in je tomatenpureequote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar de vlieg moet ze er wel eerst inleggen, anders krijg je geen maden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |