Kies maarquote:Op zondag 14 juli 2019 13:59 schreef Federer-fan het volgende: Wat is ook alweer de naam voor de rivaliteit tussen Federer en Novak? Ik ken Fedal, Novandy en Murderer, maar deze weet ik niet.
Vind ze geen van alle erg soepeltjes klinken. Hoe komt het dat deze nooit wordt gebruikt? Althans, ik zie ze alle vier voor het eerst, terwijl ik de drie die ik noemde geregeld hoor of zie.quote:
quote:
Die klinken beide wel goed.quote:
Nog.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een irritante uitstraling had Djokovic als kind zeg.
Ja, klopt, maar vroeger vond ik het nog erger. Ik hoop toch dat Federer wint, want ik heb er geen energie voor om Djokovic zijn hart weer te zien geven aan het publiek.quote:
Zo denk ik er ook over. Maar wel in minimaal 4.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar vroeger vond ik het nog erger. Ik hoop toch dat Federer wint, want ik heb er geen energie voor om Djokovic zijn hart weer te zien geven aan het publiek.
Net als Federerquote:Op zondag 14 juli 2019 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een irritante uitstraling had Djokovic als kind zeg.
Klopt.quote:
Ja, wel een kortharige wc-borstel.quote:
Ik verwacht ook Djokovic in 4 en die stand klinkt ook logisch.quote:
Is het om 3 uur NL of Engelse tijd.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik verwacht ook Djokovic in 4 en die stand klinkt ook logisch.
Nederlandse tijd.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is het om 3 uur NL of Engelse tijd.
3 uur NL tijd.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is het om 3 uur NL of Engelse tijd.
quote:
Dan kijk je toch op de BBC?quote:
Nee dat duurt te langquote:Op zondag 14 juli 2019 15:16 schreef Jellereppe het volgende:
Laten we hopen op een spannende 5-setter heren en dames.
Klopt.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Game, set, match and the championship, Novak Djokovic.
quote:
Heb je hem ook weerquote:Op zondag 14 juli 2019 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Even een setje misschien dat Djokovic laat schieten en dan wint hij in 4.
Djoko-fanquote:Op zondag 14 juli 2019 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Even een setje misschien dat Djokovic laat schieten en dan wint hij in 4.
Ja, ik post hier ook alweer een tijdje.quote:
Bepaald niet nee. Dat is gewoon mijn verwachting.quote:
Jazeker wel. Van 2003 tot de Wimbledonfinale van 2008.quote:
Waarom daarna niet meer?quote:Op zondag 14 juli 2019 16:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jazeker wel. Van 2003 tot de Wimbledonfinale van 2008.
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Game, set, match and the championship, Novak Djokovic.
Ik werd tijdens die finale fan van Nadal. Vond die vechtlust van Nadal zo fantastisch.quote:
Het koningshuis is aanwezig toch? Dat alleen al is een half miljard.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoeveel vermogen zou er gemiddeld op de tribunes zitten bij deze wedstrijd?
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:23 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het dat Djokovic in de eerste set zo goed speelde en nu zo slecht?
Mentaal uitgetuned, speelt volgende set wel weer beter.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:23 schreef Slobeend het volgende:
Psychologie is een fascinerend fenomeen.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:23 schreef Slobeend het volgende:
Taktiek van Federer. Die speelde op 50%quote:Op zondag 14 juli 2019 16:23 schreef Slobeend het volgende:
Ja hij wil er ongetwijfeld een vijf-setter van maken tegen Djokovic.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Taktiek van Federer. Die speelde op 50%. Wimbledon is zijn toernooi. En hij wil mensen gewoon waar geven voor hun geld.
Gemiddeldes zeggen nietsquote:Op zondag 14 juli 2019 16:23 schreef Slobeend het volgende:
Wat een baasquote:Op zondag 14 juli 2019 16:28 schreef CR7 het volgende:
Federer is slim laat deze game lopen zodat die zijn eigen game kan pakken en daarna kan breaken. Zodat die de derde set mag beginnen met serveren.
Bezos is erquote:Op zondag 14 juli 2019 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoeveel vermogen zou er gemiddeld op de tribunes zitten bij deze wedstrijd?
Nou kan alweer factor 100 minimaal. Jeff Bezos op de tribune.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:23 schreef MeneerAchternaam het volgende:
[..]
Het koningshuis is aanwezig toch? Dat alleen al is een half miljard.
dan ligt het gemiddelde wel op de 10 miljoen ofzoquote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nou kan alweer factor 100 minimaal. Jeff Bezos op de tribune.
15kquote:Op zondag 14 juli 2019 16:38 schreef MeneerAchternaam het volgende:
[..]
dan ligt het gemiddelde wel op de 10 miljoen ofzo
hoeveel mensen passen erin?
Rare act dit.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:43 schreef CR7 het volgende:
Wees niet bang. Federer wordt hierna gebroken. Is allemaal taktiek van de goat
Ja, die break in set 3 komt maar niet..quote:Op zondag 14 juli 2019 16:56 schreef Szura het volgende:
Je voelt aan alles dat Federer de betere is, Djokovic zal dus wel winnen
Dit boeit niemandquote:Op zondag 14 juli 2019 16:58 schreef superniger het volgende:
Ostapenko heeft de mix dubbel finale verloren.
doe maar nietquote:Op zondag 14 juli 2019 16:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik speel even in op de mensen die straks bij een break GSM Djokovic roepen.
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:58 schreef superniger het volgende:
Ostapenko heeft de mix dubbel finale verloren.
Jawel, mij.quote:
Nee.quote:
Tegen Nadal was het geen probleemquote:
Sowieso een uitstekend record dit jaar als ik me niet vergis.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tegen Nadal was het geen probleem
quote:Op zondag 14 juli 2019 17:23 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb nu officieel een grotere hekel aan de stuiterACT dan de reetplukker-routine.
Vanavond weer.quote:
Tegen de Millmans enzo he. Nadal was de eerste topspeler waarvan hij een tiebreak won.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sowieso een uitstekend record dit jaar als ik me niet vergis.
Maar Djokovic is van een andere mentale orde. Je moet twee klasses beter zijn om kans te maken.
Voor Djoko juichenquote:
Ook nog 2 van Wawrinka op RG, maar misschien is dat geen topspeler meerquote:Op zondag 14 juli 2019 17:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tegen de Millmans enzo he. Nadal was de eerste topspeler waarvan hij een tiebreak won.
Helemaal mee eens. Het voelt erg voorspelbaar en ik hoop dat ik het mis heb.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wimbledon winnen zonder 1 breakpoint te creëren in de finaleIk zit me echt kapot te ergeren. Je voelt het aan alles aankomen en toch gebeurt het ook weer precies zo.
Komt nog wel een breakje.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wimbledon winnen zonder 1 breakpoint te creëren in de finaleIk zit me echt kapot te ergeren. Je voelt het aan alles aankomen en toch gebeurt het ook weer precies zo.
te vroegquote:Op zondag 14 juli 2019 17:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar moeten we deze inschalen? In welke finale verprutste Fed het meer? Wimbledon 14, 15, 19 of US open 15?
vijfde set geen tiebreak, komt goedquote:Op zondag 14 juli 2019 17:48 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hij is wel goed op breakpunten dit toernooi. Beetje jammer van die tiebreaks
Wel bij 12-12quote:Op zondag 14 juli 2019 17:50 schreef Machielovic het volgende:
[..]
vijfde set geen tiebreak, komt goed
Inb4 Federer die bij 12-12 de tiebreak verliestquote:Op zondag 14 juli 2019 17:50 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Bij 12-12 welquote:Op zondag 14 juli 2019 17:50 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ik ook. Troost je.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:23 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb nu officieel een grotere hekel aan de stuiterACT dan de reetplukker-routine.
Ja, absoluut. Maar voor hetzelfde geld wordt die eventuele vijfde set gewoon 6-1 voor Djokovic.quote:
ATP-toernooi van Cincinnati zien we hem waarschijnlijk weer verschijnen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:04 schreef Maver24 het volgende:
Federer na dit gelijk een half jaar niet meer tennissen
Rogers Cup! Voor het eerst in Montréal winnenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
ATP-toernooi van Cincinnati zien we hem waarschijnlijk weer verschijnen.
Je bent voorzitter van Stichting Open Deur?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:06 schreef superniger het volgende:
2-2 gelijk
Het kan nu alle kanten opgaan.
Hij heeft meer punten gewonnen gok ik.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
Federer is de favoriet op Betfair (1.81 vs. 2.00). Waarom zou dan zijn, omat hij het momentum heeft?
Waarschijnlijk ook om de inzet te balancenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
Federer is de favoriet op Betfair (1.81 vs. 2.00). Waarom zou dan zijn, omat hij het momentum heeft?
Ja er kan ook een meteoriet op de kop van Djokovic vallen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Maar voor hetzelfde geld wordt die eventuele vijfde set gewoon 6-1 voor Djokovic.
Dat lijkt me veel minder waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja er kan ook een meteoriet op de kop van Djokovic vallen.
Hij is toch ook beter? Zo moeilijk lijkt het me dan niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
Hoezo beter? Ze staan 2-2 in sets en ik denk dat Federer vermoeider is dan Djokovic.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij is toch ook beter? Zo moeilijk lijkt het me dan niet.
Wie breakt er nou vaker deze pot, scoort er meer punten? Je houdt je scorebordjournalistiek wel heel simplistisch.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoezo beter? Ze staan 2-2 in sets en ik denk dat Federer vermoeider is dan Djokovic.
Ik zou eens kijken naar hun historie. Hoe vaak heeft Federer van Djokovic gewonnen op Wimbledon? Jij kijkt kennelijk alleen naar deze wedstrijd. Ik kijk ook naar hun geschiedenis.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie breakt er nou vaker deze pot, scoort er meer punten? Je houdt je scorebordjournalistiek wel heel simplistisch.
Jij kijkt niet naar deze wedstrijd, zoveel is in ieder geval duidelijk. Die bookmakers kijken naar het scoreverloop, bet-verloop en bepalen de odds aan de hand daarvan. Dat is in ieder geval op meer gebaseerd dan dat het 2-2 in sets staat.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken naar hun historie. Hoe vaak heeft Federer van Djokovic gewonnen op Wimbledon? Jij kijkt kennelijk alleen naar deze wedstrijd. Ik kijk ook naar hun geschiedenis.
Jawel, hoor, ook. Zit al 3,5 te kijken. Maar Federer is 37 en hij is moe. Dat zie je toch?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij kijkt niet naar deze wedstrijd, zoveel is in ieder geval duidelijk. Die bookmakers kijken naar het scoreverloop, bet-verloop en bepalen de odds aan de hand daarvan. Dat is in ieder geval op meer gebaseerd dan dat het 2-2 in sets staat.
Waarom doet ie dan meequote:Op zondag 14 juli 2019 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel, hoor, ook. Maar Federer is 37 en hij is moe. Dat zie je toch?
Verander je username aubquote:Op zondag 14 juli 2019 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel, hoor, ook. Zit al 3,5 te kijken. Maar Federer is 37 en hij is moe. Dat zie je toch?
Tweequote:Op zondag 14 juli 2019 18:37 schreef MeneerAchternaam het volgende:
Gaat Djokovic dit dan winnen met één break?
Dat kan volgens mij niet, anders zou ik het doen. Zie mijn ondertitel.quote:
2quote:Op zondag 14 juli 2019 18:37 schreef MeneerAchternaam het volgende:
Gaat Djokovic dit dan winnen met één break?
Vooral de eerstequote:Op zondag 14 juli 2019 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Federer heeft het laten liggen in de tiebreaks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |