Ja, klopt, en ik vind dat niet fair. Je zou van tevoren een criterium moeten bedenken om de GOAT-status te bepalen, en het aantal gewonnen GS'en is wat mij betreft een prima criterium. Maar als er iemand zou komen die 11 AO's en 11 Wimbledon's wint, is dan dus de GOAT als er een Federer is die ze allemaal heeft gewonnen maar er in totaal 20 heeft.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:13 schreef EP3 het volgende:
Je kan voor zowel Djoko als Federer en Nadal genoeg solide argumenten en tegenargumenten bedenken om de 1 boven de ander te plaatsen. En er zullen altijd fanboys zijn die dat tot in den treure blijven doen,.
In de vorige set? Daar bleef Mahut nog even over doorgaan. En die was niet voor Mahut.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een SMERIG punt voor Mahut/RVavoor de breek
Ja, ongelooflijk, vooral bij Federer. Ik gaf geen cent meer voor zijn kansen en schreef hem net als vele anderen keer op keer af.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, zeker, ben allang blij dat Federer en ook Nadal nog dit topniveau halen, had na Wimbledon 2012 en de moeilijke jaren daarna (vooral 2016) eigenlijk allang geen GS-zege meer verwacht van Federer en uiteindelijk won hij er nog 3 en staar hij op z’n 37ste nog gewoon weer in de finale van Wimbledon. Bij Nadal geldt dat eigenlijk ook wel toen hij op RG eerst vrij kansloos verloor van Djoko en een jaar later opgaf met een blessure. Die heeft zich daarna ook fantastisch hersteld met meerdere GS-zeges en ook buiten RG..
[...]
Wat is MasterTennis precies?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:26 schreef Eendenkooi het volgende:
Volgens MasterTennis heeft Fed de overwinning op Rafa o.a. te danken aan het gravelseizoen waardoor hij voldoende wedstrijdritme had.
Ik kan het wel ongeveer beschrijvenquote:
Nee, voor de 3-1 deze set. Raakte netband waardoor het net voor baseline erin was. Cabal en Farah viesmadquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de vorige set? Daar bleef Mahut nog even over doorgaan. En die was niet voor Mahut.
Twee tennisexperts uit Amsterdam?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:32 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Ik kan het wel ongeveer beschrijven
Nee joh, hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Twee tennisexperts uit Amsterdam?
Ik had het gegoogeld, maar ik vind het niet heel bezwaarlijk om af en toe iets te vragen in plaats van alles te googelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:43 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nou bij?
In principe ben ik ook voor googlen maar je ziet nu ook dat google het foute antwoord geeft dus vragen mag bestquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had het gegoogeld, maar ik vind het niet heel bezwaarlijk om af en toe iets te vragen in plaats van alles te googelen.
Benieuwd hoe lang deze gaat duren inderdaad. Kan ik wel lekker op de bank blijven zitten zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
Tie-break #4, het zouden er voor het eerst 5 kunnen worden. We zijn al ruim 4 uur bezig trouwens.
Ik zag het hier. Snap nu dat je je reactie serieus bedoelt en niet ironisch.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:50 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
In principe ben ik ook voor googlen maar je ziet nu ook dat google het foute antwoord geeft dus vragen mag best
In de vijfde set zou de tiebreak komen op 12-12?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
Tie-break #4, het zouden er voor het eerst 5 kunnen worden. We zijn al ruim 4 uur bezig trouwens.
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In de vijfde set zou de tiebreak komen op 12.12?
Bedankt.quote:
Heb ik niet. Mis wel de BBC met Wimbledon. De player is minder sfeervol.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Halep is leuk zeg. Superleuk interview op BBC 2.
Je hebt geen BBC 2? Hoe kan dat dan? Zit dat niet in elk standaardpakket?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:17 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Heb ik niet. Mis wel de BBC met Wimbledon. De player is minder sfeervol.
Ze hebben geluk dat suus21 kennelijk niet kijkt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:26 schreef superniger het volgende:
5de set bij de mannen dubbel.
Ze zijn al meer dan 4 uur bezig.
Alle titels van Djoko sinds Federer 30+ is zijn minderwaardig. Iedereen kan toch van zo'n opa winnen, gewoon laten lopen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, zeker, ben allang blij dat Federer en ook Nadal nog dit topniveau halen, had na Wimbledon 2012 en de moeilijke jaren daarna (vooral 2016) eigenlijk allang geen GS-zege meer verwacht van Federer en uiteindelijk won hij er nog 3 en staar hij op z’n 37ste nog gewoon weer in de finale van Wimbledon. Bij Nadal geldt dat eigenlijk ook wel toen hij op RG eerst vrij kansloos verloor van Djoko en een jaar later opgaf met een blessure. Die heeft zich daarna ook fantastisch hersteld met meerdere GS-zeges en ook buiten RG..
Anders hadden we nu Djoko gehad die op gravel Thiem als grooste concurrent had en verder niet zoveel tegenstand had in best of 5. Dan hadden die GS-zeges van Djoko in zo’n periode vast ook niet geteld wegens minderwaardige concurrentie
Ik heb alleen NPO 1, 2 en 3. Dat kan omdat ik geen TV (standaard)pakket heb.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt geen BBC 2? Hoe kan dat dan? Zit dat niet in elk standaardpakket?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:32 schreef XL het volgende:
[..]
Alle titels van Djoko sinds Federer 30+ is zijn minderwaardig. Iedereen kan toch van zo'n opa winnen, gewoon laten lopen.
Ik voel een crowdfundingactie aankomen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:37 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Ik heb alleen NPO 1, 2 en 3. Dat kan omdat ik geen TV (standaard)pakket heb.
Ruim een half miljoen kijkers, ik noem het niet helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:09 schreef suus21 het volgende:
Wie kijkt er nou op ned2 naar tennis???? Wat een rare inkoop van die domme publieke omroep
Op 4 zenders basispakket dezelfde partij
Dus jij kent geen tennis buiten de NOS?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:37 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Ik heb alleen NPO 1, 2 en 3. Dat kan omdat ik geen TV (standaard)pakket heb.
Ik vraag me wel af hoe betrouwbaar die cijfers van het kijkonzderzoek eigenlijk zijn. In 2017 keken er 503.000 mensen naar Eurosport voor de AO finale.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ruim een half miljoen kijkers, ik noem het niet helemaal niks.
Mensen zappen niet langs Eurosport. En als ze het doen, is er goede kans op reclame. Slechts een kleine groep weet die zender te vinden.quote:Op zondag 14 juli 2019 07:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe betrouwbaar die cijfers van het kijkonzderzoek eigenlijk zijn. In 2017 keken er 503.000 mensen naar Eurosport voor de AO finale.
En nu kijken er meer dan dat naar de NOS + 200.000 naar Eurosport en nog een x aantal naar de BBC.
Ja, Eurosport.quote:Op zondag 14 juli 2019 07:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe betrouwbaar die cijfers van het kijkonzderzoek eigenlijk zijn. In 2017 keken er 503.000 mensen naar Eurosport voor de AO finale.
En nu kijken er meer dan dat naar de NOS + 200.000 naar Eurosport en nog een x aantal naar de BBC.
Nee, 1x naar Ahoy geweest en Federer zien spelen en toen miste ik de stem van Marcella Mesker.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dus jij kent geen tennis buiten de NOS?
Heb je niet meegedaan aan de poll?quote:
Ha dje een oortje in moeten doen met commentaar.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:43 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nee, 1x naar Ahoy geweest en Federer zien spelen en toen miste ik de stem van Marcella Mesker.
Nog iets specifeks (aantal sets) of gewoon op winst, en odds van iets van 2.55?quote:
Nee op winst. 2.55 inderdaad, niet verkeerd.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nog iets specifeks (aantal sets) of gewoon op winst, en odds van iets van 2.55?
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
Poll: Gaat Wereldgozer spijt krijgen van het wedden op opa?
• Ja, Djokovic gaat simpel winnen
• Nee, wereldgozer ligt niet wakker van ¤ 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe veel heb je ingezet?quote:Op zondag 14 juli 2019 12:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik win sowieso want ik juich voor nole
50quote:Op zondag 14 juli 2019 12:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe veel heb je ingezet?![]()
Die ik ook weleens. Het is een soort emotioneleprecompensatieweddenschap.
Oké, ik weet nog niet wat ik ervan hoop. Voor mij is het vooral strategisch, dus ik denk dat ik hoop dat Djokovic wint, want anders moet Nadal vier GS'en winnen om Federer voorbij te gaan.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die de vrouw van fedex zou raken? (op fedex zelf na).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |