Kies maarquote:Op zondag 14 juli 2019 13:59 schreef Federer-fan het volgende: Wat is ook alweer de naam voor de rivaliteit tussen Federer en Novak? Ik ken Fedal, Novandy en Murderer, maar deze weet ik niet.
Vind ze geen van alle erg soepeltjes klinken. Hoe komt het dat deze nooit wordt gebruikt? Althans, ik zie ze alle vier voor het eerst, terwijl ik de drie die ik noemde geregeld hoor of zie.quote:
quote:
Die klinken beide wel goed.quote:
Nog.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een irritante uitstraling had Djokovic als kind zeg.
Ja, klopt, maar vroeger vond ik het nog erger. Ik hoop toch dat Federer wint, want ik heb er geen energie voor om Djokovic zijn hart weer te zien geven aan het publiek.quote:
Zo denk ik er ook over. Maar wel in minimaal 4.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar vroeger vond ik het nog erger. Ik hoop toch dat Federer wint, want ik heb er geen energie voor om Djokovic zijn hart weer te zien geven aan het publiek.
Net als Federerquote:Op zondag 14 juli 2019 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een irritante uitstraling had Djokovic als kind zeg.
Klopt.quote:
Ja, wel een kortharige wc-borstel.quote:
Ik verwacht ook Djokovic in 4 en die stand klinkt ook logisch.quote:
Is het om 3 uur NL of Engelse tijd.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik verwacht ook Djokovic in 4 en die stand klinkt ook logisch.
Nederlandse tijd.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is het om 3 uur NL of Engelse tijd.
3 uur NL tijd.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is het om 3 uur NL of Engelse tijd.
quote:
Dan kijk je toch op de BBC?quote:
Nee dat duurt te langquote:Op zondag 14 juli 2019 15:16 schreef Jellereppe het volgende:
Laten we hopen op een spannende 5-setter heren en dames.
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |