Ja, absoluut. Maar voor hetzelfde geld wordt die eventuele vijfde set gewoon 6-1 voor Djokovic.quote:
ATP-toernooi van Cincinnati zien we hem waarschijnlijk weer verschijnen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:04 schreef Maver24 het volgende:
Federer na dit gelijk een half jaar niet meer tennissen
Rogers Cup! Voor het eerst in Montréal winnenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
ATP-toernooi van Cincinnati zien we hem waarschijnlijk weer verschijnen.
Je bent voorzitter van Stichting Open Deur?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:06 schreef superniger het volgende:
2-2 gelijk
Het kan nu alle kanten opgaan.
Hij heeft meer punten gewonnen gok ik.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
Federer is de favoriet op Betfair (1.81 vs. 2.00). Waarom zou dan zijn, omat hij het momentum heeft?
Waarschijnlijk ook om de inzet te balancenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
Federer is de favoriet op Betfair (1.81 vs. 2.00). Waarom zou dan zijn, omat hij het momentum heeft?
Ja er kan ook een meteoriet op de kop van Djokovic vallen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Maar voor hetzelfde geld wordt die eventuele vijfde set gewoon 6-1 voor Djokovic.
Dat lijkt me veel minder waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja er kan ook een meteoriet op de kop van Djokovic vallen.
Hij is toch ook beter? Zo moeilijk lijkt het me dan niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:11 schreef Federer-fan het volgende:
Hoezo beter? Ze staan 2-2 in sets en ik denk dat Federer vermoeider is dan Djokovic.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij is toch ook beter? Zo moeilijk lijkt het me dan niet.
Wie breakt er nou vaker deze pot, scoort er meer punten? Je houdt je scorebordjournalistiek wel heel simplistisch.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoezo beter? Ze staan 2-2 in sets en ik denk dat Federer vermoeider is dan Djokovic.
Ik zou eens kijken naar hun historie. Hoe vaak heeft Federer van Djokovic gewonnen op Wimbledon? Jij kijkt kennelijk alleen naar deze wedstrijd. Ik kijk ook naar hun geschiedenis.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie breakt er nou vaker deze pot, scoort er meer punten? Je houdt je scorebordjournalistiek wel heel simplistisch.
Jij kijkt niet naar deze wedstrijd, zoveel is in ieder geval duidelijk. Die bookmakers kijken naar het scoreverloop, bet-verloop en bepalen de odds aan de hand daarvan. Dat is in ieder geval op meer gebaseerd dan dat het 2-2 in sets staat.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken naar hun historie. Hoe vaak heeft Federer van Djokovic gewonnen op Wimbledon? Jij kijkt kennelijk alleen naar deze wedstrijd. Ik kijk ook naar hun geschiedenis.
Jawel, hoor, ook. Zit al 3,5 te kijken. Maar Federer is 37 en hij is moe. Dat zie je toch?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij kijkt niet naar deze wedstrijd, zoveel is in ieder geval duidelijk. Die bookmakers kijken naar het scoreverloop, bet-verloop en bepalen de odds aan de hand daarvan. Dat is in ieder geval op meer gebaseerd dan dat het 2-2 in sets staat.
Waarom doet ie dan meequote:Op zondag 14 juli 2019 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel, hoor, ook. Maar Federer is 37 en hij is moe. Dat zie je toch?
Verander je username aubquote:Op zondag 14 juli 2019 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel, hoor, ook. Zit al 3,5 te kijken. Maar Federer is 37 en hij is moe. Dat zie je toch?
Tweequote:Op zondag 14 juli 2019 18:37 schreef MeneerAchternaam het volgende:
Gaat Djokovic dit dan winnen met één break?
Dat kan volgens mij niet, anders zou ik het doen. Zie mijn ondertitel.quote:
2quote:Op zondag 14 juli 2019 18:37 schreef MeneerAchternaam het volgende:
Gaat Djokovic dit dan winnen met één break?
Vooral de eerstequote:Op zondag 14 juli 2019 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Federer heeft het laten liggen in de tiebreaks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |