Kom nu eens met goede argumenten.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niks neutraals aan deze gotspe.
De joden hebben ook nooit in kampen gezeten toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ondersteuning is niet genoeg. Ik wil bewijs.
Is geen hogere wiskunde, hoor
Getuigenverklaringen zijn gewoon bewijs.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Getuigenverklaringen zijn gewoon bewijs. Waarom weiger jij die te geloven?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Holocaustontkenning lijkt mij niet de bedoeling, mcmlxiv..quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De joden hebben ook nooit in kampen gezeten toch?
Een aanknopingspunt is geen bewijs. Je moet bewijzen dat de getuigenverklaringen valide zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:57 schreef Montov het volgende:
Getuigenverklaringen zijn bewijs. Niet 100% waterdicht bewijs, maar wel bewijs en een aanknopingspunt richting een conclusie.
Fair enough. Mij lijkt het zeker een pay to play verhaal. Je weet wel: omkoping van Trump.twitter:RepKathleenRice twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 18:19:45The CEO of Phantom Fireworks lobbied @POTUS against expanding tariffs on China. Then on the same day that he donated $750k worth of fireworks to Trump's 4th of July event, Trump scrapped new tariffs on Chinese goods, including fireworks. @tedlieu and I asked @FBI to investigate. https://t.co/sWljCINYXT reageer retweet
Verklaringen van meerdere kinderartsen en advocaten afdoen als niet validequote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een aanknopingspunt is geen bewijs. Je moet bewijzen dat de getuigenverklaringen valide zijn.
Omdat je niet een onafhankelijke getuige bent in dat geval.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Als ik zeg dat jij mij in elkaar geslagen hebt, dan is dat uiteraard geen bewijs.
DNA sporen zijn ook aanknopingspunten in zedenzaken. Ook geen bewijs zeker?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een aanknopingspunt is geen bewijs. Je moet bewijzen dat de getuigenverklaringen valide zijn.
Het niveautje is weer hoog. Simpelweg omdat ik iets waterdicht wil hebben, vind ik ineens concentratiekampen wel 'oke'..quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verklaringen van meerdere kinderartsen en advocaten afdoen als niet valide
Nu loop je gewoon te trollen of je vind het eigenlijk wel oke dat er concentratiekampen zijn.
Als jouw verklaring onderdeel is van een patroon van meerdere getuigenissen onafhankelijk van elkaar is dat wel degelijk bewijs.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Als ik zeg dat jij mij in elkaar geslagen hebt, dan is dat uiteraard geen bewijs.
Dat klopt. DNA sporen op zichzelf zijn geen bewijs. Zou ook erg gevaarlijk zijn, aangezien sporen op verschillende manieren op bijvoorbeeld kleding kan komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Omdat je niet een onafhankelijke getuige bent in dat geval.
[..]
DNA sporen zijn ook aanknopingspunten in zedenzaken. Ook geen bewijs zeker?
Natuurlijk moeten getuigenverklaringen valide zijn, heb jij bewijs dat ze dat niet zijn?
Iemand krijgt geen celstraf vanwege enkel getuigenverklaringen. Althans. Niet in beschaafde landen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als jouw verklaring onderdeel is van een patroon van meerdere getuigenissen onafhankelijk van elkaar is dat wel degelijk bewijs.
Het is niet dat ik de getuigenverklaringen ongeloofwaardig vindt. Het is dat het precies is wat het zijn, getuigenverklaringen. Daar moet je dus nader onderzoek naar doen. Niet het blindelings geloven om vervolgens te roepen dat het concentratiekampen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bewijs betekent ook bewijsstuk he, een getuigenverklaring is in die zin gewoon bewijs. Het hoeft niet te betekenen dat jij daarmee iets bewezen acht ...
Wat is het in de getuigenverklaringen wat je precies ongeloofwaardig vindt of waar je aanvullend bewijs voor zou willen zien?
Dat is niet wat er staat. En waterdicht... Je weigert gewoon stapels verklaringen te geloven van mensen die er geweest zijn. Zelfs mensen van DHS geven in een verklaring aan congres onder ede aan dat tandenborstels ed geen basisrecht zijn. We hebben het hier niet over een 'he said, she said' he.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het niveautje is weer hoog. Simpelweg omdat ik iets waterdicht wil hebben, vind ik ineens concentratiekampen wel 'oke'..
Juist ja..
Als jij dat onder ede zegt, en als er tien anderen precies hetzelfde zeggen is dat gewoon bewijs.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 19:15:10D.C's attorney general has issued subpoenas to the NRA and its charitable foundation.The office is seeking financial documents from the NRA and its foundation. https://t.co/IJeMpuoiIS reageer retweet
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is je definitie van 'bewijs' dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als jij dat onder ede zegt, en als er tien anderen precies hetzelfde zeggen is dat gewoon bewijs.
Ze zullen de getuigen doorzagen. Dat wel.
het bewijs zelfst.naamw.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is je definitie van 'bewijs' dan?
Dat begrijp ik wel. Maar het is nog steeds niet waterdicht. Ik trek pas conclusies als er waterdicht bewijs is.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat. En waterdicht... Je weigert gewoon stapels verklaringen te geloven van mensen die er geweest zijn. Zelfs mensen van DHS geven in een verklaring aan congres onder ede aan dat tandenborstels ed geen basisrecht zijn. We hebben het hier niet over een 'he said, she said' he.
Inderdaad: 'waaruit blijft dat iets waar is'.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
het bewijs zelfst.naamw.
Uitspraak: [bə'wɛis]
Verbuigingen: be|wijzen (meerv.)
1) feit of redenering waaruit blijkt dat iets waar of juist is
Voorbeelden: `bewijs voor fraude`,
`onvoldoende bewijs tegen de verdachte hebben`,
`een bewijs van vriendschap`
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |