abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187886964
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Er is niks neutraals aan deze gotspe.
Kom nu eens met goede argumenten.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:56:00 #28
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_187887057
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ondersteuning is niet genoeg. Ik wil bewijs.

Is geen hogere wiskunde, hoor
De joden hebben ook nooit in kampen gezeten toch?
pi_187887074
quote:

[..]

Getuigenverklaringen zijn gewoon bewijs.
pi_187887089
quote:

[..]

Getuigenverklaringen zijn gewoon bewijs. Waarom weiger jij die te geloven?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187887090
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

De joden hebben ook nooit in kampen gezeten toch?
Holocaustontkenning lijkt mij niet de bedoeling, mcmlxiv..
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:57:38 #32
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_187887092
Getuigenverklaringen zijn bewijs. Niet 100% waterdicht bewijs, maar wel bewijs en een aanknopingspunt richting een conclusie.
Géén kloon van tvlxd!
pi_187887099
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Getuigenverklaringen zijn gewoon bewijs.
Nee. Als ik zeg dat jij mij in elkaar geslagen hebt, dan is dat uiteraard geen bewijs.
pi_187887113
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:57 schreef Montov het volgende:
Getuigenverklaringen zijn bewijs. Niet 100% waterdicht bewijs, maar wel bewijs en een aanknopingspunt richting een conclusie.
Een aanknopingspunt is geen bewijs. Je moet bewijzen dat de getuigenverklaringen valide zijn.
pi_187887118
RepKathleenRice twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 18:19:45 The CEO of Phantom Fireworks lobbied @POTUS against expanding tariffs on China. Then on the same day that he donated $750k worth of fireworks to Trump's 4th of July event, Trump scrapped new tariffs on Chinese goods, including fireworks. @tedlieu and I asked @FBI to investigate. https://t.co/sWljCINYXT reageer retweet
Fair enough. Mij lijkt het zeker een pay to play verhaal. Je weet wel: omkoping van Trump.
pi_187887144
Er zijn trouwens ook wel foto's vrijgegeven, door DHS zelf notabene. Die versterkten de kritiek alleen maar.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187887175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Een aanknopingspunt is geen bewijs. Je moet bewijzen dat de getuigenverklaringen valide zijn.
Verklaringen van meerdere kinderartsen en advocaten afdoen als niet valide :')

Nu loop je gewoon te trollen of je vind het eigenlijk wel oke dat er concentratiekampen zijn.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 19:03:47 #38
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_187887216
quote:

[..]

Nee. Als ik zeg dat jij mij in elkaar geslagen hebt, dan is dat uiteraard geen bewijs.
Omdat je niet een onafhankelijke getuige bent in dat geval.

quote:

[..]

DNA sporen zijn ook aanknopingspunten in zedenzaken. Ook geen bewijs zeker?
Natuurlijk moeten getuigenverklaringen valide zijn, heb jij bewijs dat ze dat niet zijn?
Géén kloon van tvlxd!
pi_187887240
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Verklaringen van meerdere kinderartsen en advocaten afdoen als niet valide :')

Nu loop je gewoon te trollen of je vind het eigenlijk wel oke dat er concentratiekampen zijn.
Het niveautje is weer hoog. Simpelweg omdat ik iets waterdicht wil hebben, vind ik ineens concentratiekampen wel 'oke'..

Juist ja..
pi_187887260
quote:

[..]

Als jouw verklaring onderdeel is van een patroon van meerdere getuigenissen onafhankelijk van elkaar is dat wel degelijk bewijs.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187887261
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:03 schreef Montov het volgende:

[..]

Omdat je niet een onafhankelijke getuige bent in dat geval.
[..]

DNA sporen zijn ook aanknopingspunten in zedenzaken. Ook geen bewijs zeker?
Natuurlijk moeten getuigenverklaringen valide zijn, heb jij bewijs dat ze dat niet zijn?
Dat klopt. DNA sporen op zichzelf zijn geen bewijs. Zou ook erg gevaarlijk zijn, aangezien sporen op verschillende manieren op bijvoorbeeld kleding kan komen.

Wel zijn het aanknopingspunten voor het onderzoek.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 19:06:59 #42
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187887272
Bewijs betekent ook bewijsstuk he, een getuigenverklaring is in die zin gewoon bewijs. Het hoeft niet te betekenen dat jij daarmee iets bewezen acht ...

Wat is het in de getuigenverklaringen wat je precies ongeloofwaardig vindt of waar je aanvullend bewijs voor zou willen zien? Sowieso dat je kunt spreken over aanvullend bewijs is misschien een hint dat het niet zwart-wit is.
pi_187887280
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Als jouw verklaring onderdeel is van een patroon van meerdere getuigenissen onafhankelijk van elkaar is dat wel degelijk bewijs.
Iemand krijgt geen celstraf vanwege enkel getuigenverklaringen. Althans. Niet in beschaafde landen.
pi_187887300
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bewijs betekent ook bewijsstuk he, een getuigenverklaring is in die zin gewoon bewijs. Het hoeft niet te betekenen dat jij daarmee iets bewezen acht ...

Wat is het in de getuigenverklaringen wat je precies ongeloofwaardig vindt of waar je aanvullend bewijs voor zou willen zien?
Het is niet dat ik de getuigenverklaringen ongeloofwaardig vindt. Het is dat het precies is wat het zijn, getuigenverklaringen. Daar moet je dus nader onderzoek naar doen. Niet het blindelings geloven om vervolgens te roepen dat het concentratiekampen zijn.
pi_187887456
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het niveautje is weer hoog. Simpelweg omdat ik iets waterdicht wil hebben, vind ik ineens concentratiekampen wel 'oke'..

Juist ja..
Dat is niet wat er staat. En waterdicht... Je weigert gewoon stapels verklaringen te geloven van mensen die er geweest zijn. Zelfs mensen van DHS geven in een verklaring aan congres onder ede aan dat tandenborstels ed geen basisrecht zijn. We hebben het hier niet over een 'he said, she said' he.
pi_187887498
quote:

[..]

Als jij dat onder ede zegt, en als er tien anderen precies hetzelfde zeggen is dat gewoon bewijs.
Ze zullen de getuigen doorzagen. Dat wel.
pi_187887525
Summer of Subpoenas

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 19:15:10 D.C's attorney general has issued subpoenas to the NRA and its charitable foundation.The office is seeking financial documents from the NRA and its foundation. https://t.co/IJeMpuoiIS reageer retweet
pi_187887531
quote:

[..]

Natuurlijk wel :') In de meeste strafzaken is de aangever veruit de belangrijkste getuige.
zie email 27 oktober
pi_187887637
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als jij dat onder ede zegt, en als er tien anderen precies hetzelfde zeggen is dat gewoon bewijs.
Ze zullen de getuigen doorzagen. Dat wel.
Wat is je definitie van 'bewijs' dan?
pi_187887733
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat is je definitie van 'bewijs' dan?
het bewijs zelfst.naamw.
Uitspraak: [bə'wɛis]
Verbuigingen: be|wijzen (meerv.)

1) feit of redenering waaruit blijkt dat iets waar of juist is
Voorbeelden: `bewijs voor fraude`,
`onvoldoende bewijs tegen de verdachte hebben`,
`een bewijs van vriendschap`
pi_187887745
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is niet wat er staat. En waterdicht... Je weigert gewoon stapels verklaringen te geloven van mensen die er geweest zijn. Zelfs mensen van DHS geven in een verklaring aan congres onder ede aan dat tandenborstels ed geen basisrecht zijn. We hebben het hier niet over een 'he said, she said' he.
Dat begrijp ik wel. Maar het is nog steeds niet waterdicht. Ik trek pas conclusies als er waterdicht bewijs is.
pi_187887766
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

het bewijs zelfst.naamw.
Uitspraak: [bə'wɛis]
Verbuigingen: be|wijzen (meerv.)

1) feit of redenering waaruit blijkt dat iets waar of juist is
Voorbeelden: `bewijs voor fraude`,
`onvoldoende bewijs tegen de verdachte hebben`,
`een bewijs van vriendschap`
Inderdaad: 'waaruit blijft dat iets waar is'.

Hoe kun je getuigenverklaringen daar onder classificeren? getuigen kunnen toch zaken verzinnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')