Hehehehe, ik kan me nog goed herinneren dat ik in 2020 samen met @qltel de alternatieve vierdaagse liep, de Walk of Wisdom rondom Nijmegen. Hij had me gewaarschuwd dat het tijdens de vierdaagseweek vrijwel altijd heet was. Laten we op de vrijdag dus met regen Nijmegen binnenlopenquote:Op maandag 11 april 2022 22:12 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
5X!! Wat goed! Volgens mij is het vaak warm met de vierdaagse ☀
Hetzelfde tempo hebben is wel belangrijk ja, mijn vriend en ik lopen heel vaak samen, gisteren nog 43km.quote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, als je om half vier op de wedren wil zijn dan heb je weinig last van drukte, hooguit met parkeren.
Ik heb nooit op de campings geslapen omdat ik in Nijmegen woon, maar ik hoor er goeie verhalen over. Schijnt erg gezellig te zijn. En heeft voordelen met reistijd, want er rijden rond de starttijden bussen vanaf die campings naar de start.
Als je 50 kilometer (x4) met iemand samen wil lopen wil je wel van tevoren weten dat je dat op hetzelfde tempo kan doen, want anders loopt een van jullie twee zich kapot. Dus van tevoren wel wat flinke afstanden samen trainen, dan weet je waar je aan begint.
Ik vind alleen lopen juist heerlijk, meer tijd om na te denken en hoe meer ik denk hoe sneller de tijd verstrijkt.quote:Op maandag 11 april 2022 22:30 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Hetzelfde tempo hebben is wel belangrijk ja, mijn vriend en ik lopen heel vaak samen, gisteren nog 43km.
Ik vind zelf alleen lopen moeilijk, minder afleiding, meer nadenken, dan ben ik er meestal sneller klaar mee. Al is er met de vierdaagse afleiding genoeg!!
Hetzelfde tempo is heel belangrijk. En ik heb maar 1 persoon gehad die hetzelfde tempo liep als ik... Zelfs kleine verschillen zijn funest op een moment.quote:Op maandag 11 april 2022 22:30 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Hetzelfde tempo hebben is wel belangrijk ja, mijn vriend en ik lopen heel vaak samen, gisteren nog 43km.
Ik vind zelf alleen lopen moeilijk, minder afleiding, meer nadenken, dan ben ik er meestal sneller klaar mee. Al is er met de vierdaagse afleiding genoeg!!
Ik rol net m'n bed uit. Ik ga straks ook op pad. Alleen, zonder muziek, heerlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Hetzelfde tempo is heel belangrijk. En ik heb maar 1 persoon gehad die hetzelfde tempo liep als ik... Zelfs kleine verschillen zijn funest op een moment.
Ik zit trouwens in de startblokken om weer te gaan wandelen vandaag. Alleen. Podcast op, oortjes in, heerlijk.
Mijn podcasts bevatten gepraat..quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik rol net m'n bed uit. Ik ga straks ook op pad. Alleen, zonder muziek, heerlijk.
Ik ben den wel vrouw, maar ik kan niet lopen en luisteren naar een gesprek of muziek tegelijk. Dan sta ik te vaak stil om beter te horen wat er gezegd word.quote:
Ja, en ik kan dat dus niet. Ik moet me focussen op mijn tempo, daar kan ik geen geauwehoer bij gebruiken. Daarom loop ik ook het liefste met jou samen als ik dan toch met iemand moet lopen. Jij zeurt tenminste nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:21 schreef qltel het volgende:
Oh nee, daar ga ik niet voor stilstaan. Ik loop door,w at er ook gebeurt.
Ik ben al wat onderwerpen aan het verzinnen om over te zeuren..quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, en ik kan dat dus niet. Ik moet me focussen op mijn tempo, daar kan ik geen geauwehoer bij gebruiken. Daarom loop ik ook het liefste met jou samen als ik dan toch met iemand moet lopen. Jij zeurt tenminste niet
Vergeten dat ik oostindisch doof ben?quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben al wat onderwerpen aan het verzinnen om over te zeuren..
Oh, tegen jou niet?quote:
quote:
quote:
Ik heb er circa 18 opzitten. Met de wandelingen van en naar huis / station zit ik over de 21 heen. Morgen 14 km, Donderdag etappe 1 van het Floris V-pad (16,5 km) en vrijdag zie ik je wel in Nijmegen voor de N70.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:09 schreef qltel het volgende:
Ziezo, klaar met 31 km wandelen... Was een goede training en een mooie wandeling.
De eerste nacht is ruk (die vóór je eerste wandeldag, dus). Daarna heb je 50 kilometer in de benen en is je brein overdonderd door alles wat er op de dag op je af komt, dus val je als een blok in slaap. Maar een Fresh & Black kan wel een aanrader zijn in juli.quote:Op maandag 18 april 2022 10:01 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik heb toch de 4-daagse camping geboekt! Dat lijkt me gezellig scheelt vooral in de ochtend ruim een uur later opstaan
Ik vind de start alleen zo vroeg: 4.00 daar zijn, 3.00 op staan; om dan iets van 7/8 uur te slapen zou je om 20.00 al moeten gaan slapen, dat is wel heeeel vroeg! (Zeker op een camping) Hoe doen jullie dat? (Een dagje op 6 uur slaap lukt wel maar vier terwijl je wel ver loopt lijkt me niet handig)
Zaterdag 40 en zondag 43km gelopen als voorbereiding, ging prima en heerlijk weer! En pas om 9.00 gestart ☺
Dat is wel een optie, goed om te weten!quote:Op maandag 18 april 2022 12:15 schreef qltel het volgende:
Overigens, je mag later starten. Dan heb je wel minder tijd om te wandelen, maar je kunt wel langer slapen,
Te vroeg starten mag trouwens niet. Maar je mag zelfs nog starten als de 30 km start. Ik heb dat overigens nooit gedaan, ik ben altijd keurig op tijd gestart.quote:Op maandag 18 april 2022 16:21 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dat is wel een optie, goed om te weten!
Hou er wel rekening mee dat je dan meer in de drukte en meer in de warmte loopt. Per saldo zal je iets langer onderweg zijn, waardoor je wellicht slaaptijd wint maar rusttijd inlevert. Plus, persoonlijk heb ik er altijd een broertje dood aan om in het laatste uur binnen te komen, want dan loop je tussen al die kreupele zuchtende mensen. Ik vind de eerdere cohorten toch altijd wat gezelligerquote:Op maandag 18 april 2022 16:21 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dat is wel een optie, goed om te weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |