SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdere update: hij blijkt inmiddels lang genoeg om zelf de deuren in huis open te maken!![]()
Het dus wel fijn dat -ie ook zonder vallen de trappen op en af kan!![]()
Ik had gister de kamerdeur beneden dichtgetrokken en ging even naar boven, staat op de bovenverdieping drie minuten later ineens Günther achter me. Ik schrok me een hoedje! Dacht dat ik misschien de deur niet goed had gesloten, maar eenmaal beneden bleek het vooral een groeispurt in de lengte geweest te zijn
Let me see you stripped down to the bone
Hier ook n vrij enthousiaste prater, geen 6 woorden zinnen though, max n stuk of vier en tellen, kleuren, ect. Maar ik denk dat je er niet veel extra's mee hoeft hoor, ze sponzen dat toch wel allemaal in zich op, ongeacht wat ze doen, alles is nog nieuw dus er is in en om het huis nog voldoende bij te leren zonder dat je daar veel extra effort voor hoeft te doen denk ikquote:Op zondag 14 juli 2019 06:51 schreef Krisvc het volgende:
Ik breek even heel ego in zonder op iedereen te reageren.
Iemand tips hoe ik om moet gaan met een hele vlotte babbelaar? J. is inmiddels 19 maanden. Ik moest voor de school van z'n zus wat over haar taalontwikkeling invullen en kwam daardoor tot de conclusie dat J. echt wel heel rap gaat. Hij maakt regelmatig zinnen van vier woorden maar soms ook 6 of 7 woorden, telt tot tien, benoemt de kleuren, weet het verschil tussen z'n eigen naam en ik, noemt z'n eigen naam en eigenlijk zijn er geen woorden die hij als hij ze eenmaal gehoord heeft niet na kan zeggen. Soms heel handig, 'ik heb poep, schone luier' is echt de makkelijkste toevoeging.
Maar, euh, moet ik daar iets mee? Moet ik hem extra stimuleren? Moet ik hem juist lekker z'n gang laten gaan? We lezen op zijn verzoek heel veel iedere dag, want boekjes
Eigenlijk is m'n voornaamste angst dat ik hem niet genoeg bied voor wat hij nodig heeft. Maar ik weet niet of dat überhaupt zo is en zo ja, wat ik er aan kan doen.
wij hebben hier n kleintje die echt zn rust niet kan vinden in een "open" bedquote:Op zondag 14 juli 2019 16:16 schreef Cryptocoryne het volgende:
Slapen jullie kinderen nog steeds in het ledikant? Met het oog op bebe nr 2 willen we eigenlijk Jules in een peuterbed en een geheel nieuwe kamer doen, zodat we de meubels nog een keer kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Hij is wel vrij ondernemend helaas. We zouden evt de klink omhoog kunnen zetten en alle dingen die hij zou kunnen gebruiken als opstapje weg halen. Zodat hij iig niet kan ontsnappen.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hebben hier n kleintje die echt zn rust niet kan vinden in een "open" bedzelfs op de opvang heeft hij als enige n ander bedje (de rest van zn groep slaapt op een soort strechtchers). Dus nee, hier blijft hij nog zo lang mogelijk in zn dichte bed
Hier ligt zoon nu in een wiegje/cosleeper. Als hij daar bijna uit groeit kijken we of dochter het ledikant kan missen of dat we een goedkope op de kop tikken. Misschien voor jullie ook een optie?quote:Op maandag 15 juli 2019 05:53 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Hij is wel vrij ondernemend helaas. We zouden evt de klink omhoog kunnen zetten en alle dingen die hij zou kunnen gebruiken als opstapje weg halen. Zodat hij iig niet kan ontsnappen.
Ja m'n vrouw wil dan het liefst nieuw, die houd niet van tweedehands. Maar ik ben dus ook bang dat ie alles op stelten zet omdat ie dan wel zijn bed uit kan.quote:Op maandag 15 juli 2019 07:23 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Hier ligt zoon nu in een wiegje/cosleeper. Als hij daar bijna uit groeit kijken we of dochter het ledikant kan missen of dat we een goedkope op de kop tikken. Misschien voor jullie ook een optie?
Overigens hebben we wel al een groot bed gekocht die na de zomer geleverd wordt, zodat ze kan wennen. Maar mocht dat dus een ramp zijn kan ze terug in het ledikant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is nog niet naar de kapper geweest, maar ik vind het ook nog niet echt nodig eigenlijk.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel fijn Jentin dat Phi zo loyaal is aan Juul![]()
Juul heeft geen koorts meer maar ze is echt snotverkouden. Ze zit onder de luuf etc en is vandaag redelijk vrolijk volgens mijn vrouw.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:50 schreef rena het volgende:
Oh en haar haar wordt zo mooi nu, ik ben gewoon jaloers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is nog niet naar de kapper geweest, maar ik vind het ook nog niet echt nodig eigenlijk.krullen!!
Mijn dochter is pas met 4,5 jaar voor het eerst naar de kapper geweest. En toen is er ook maar 1 cm vanaf gegaan (wat je niet ziet door haar krullen)
Cas heeft ook nog geen kapper gezien. Ik hoop dat zijn haar ook net zo gaat krullen als die van Lou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En trekkers/vrachtwagens/motoren/auto’s zijn de hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, niet echt ervaring waar wat aan hebt, maar toch.. Toen mijn oudste 15 jaar geleden geboren werd, was 1 van de eerste dingen die me opviel dat haar bovenkaak (dus enkel het gedeelte waar haar tanden komen zeg maar, dus niet gehemelte) ingeduwd werd door dat bandje. Er leek zelf een driehoekje uit te zijn. Ik heb er ook meteen door de verpleegkundige (kraamafdeling ziekenhuis) naar laten kijken en niemand leek onder de indruk, dus heb het maar zo gelaten. Toen ze tanden kreeg zag je wel dat ze verder uit elkaar stonden, maar niet zover als jij beschrijft. (En ook wat naar voren geheld, denk alleen niet dat dat er mee te maken had). Nu staan ze dankzij de ortho mooi recht, zonder al te veel gedoe.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:50 schreef Jentin het volgende:
Iemand ervaring met een vergroot lipbandje? Ik zag bij Phi al gelijk na haar geboorte een randje/bobbeltje over haar tandvlees in de bovenkaak. Wist niet goed wat dat was. Nu heeft ze twee voortanden en die staan dus megaver uit elkaar vanwege dat randje ertussen.
Nu google ik wat en lees ik dus dat het om het lipbandje gaat en dat dat dus vergroot/te groot is. Ik zie foto's die echt exact laten zien wat ik bij Phi zie (En ik heb er in de kraamweek nota bene nog naar laten kijken, ook vanwege aanhoudende pijn bij het voeden, door zowel de vk als de huisarts, maar niemand heeft het gezien of er conclusies aan verbonden. De kraamhulp viel het wel op en zette er haar vraagtekens bij- die vroeg de ha dus om te kijken, maar die 'zag niks'.)
In elk geval: het is echt een grote afstand tussen die voortanden (voor het idee: haar twee ieniemini ondertandjes passen ertussen). Ik lees nare verhalen over langdurige orthodontische ingrepen etc. en ik vraag me af of dat te voorkomen is door het bijvoorbeeld nu al/nog te laten laseren/klieven en/of iemand daar ervaring mee heeft.
En gezien een eigen pestverleden ben ik simpelweg ook echt heel erg bang dat ze ermee gepest gaat worden
Tongriempjesgedoe hebben we met Caesar gehad, lipbandjes zijn weer nieuw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door LadyS op 16-07-2019 15:32:38 ]Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
Kijk, dan hoef ik voorlopig nog niet te gaan, haar pony punt ik zelf een beetje bij verder, anders hangt die wel in haar ogen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:39 schreef Skittles het volgende:
[..]krullen!!
Mijn dochter is pas met 4,5 jaar voor het eerst naar de kapper geweest. En toen is er ook maar 1 cm vanaf gegaan (wat je niet ziet door haar krullen)
Cas heeft ook nog geen kapper gezien. Ik hoop dat zijn haar ook net zo gaat krullen als die van Lou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we staan ingeschreven voor dreumesdans in september!Ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleeping beauty.![]()
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Venco
Jouwes doet me altijd denken aan mijnes.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Zouden een mooi koppel vormen.
Wat een geweldige haardos zou een kind van die twee weer hebben danquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Zouden een mooi koppel vormen.
Die hadden we al gehadquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Er zit geloof ik ook weer zo'n slaapregressie periode richting de 2 jaardie heb ik gelezen en weer verdrongen
Dat hebben we hier ook sinds kort. Vanmorgen waren we op zo'n speelboerderij en zat hij op een blauwe traptractor, hij werd helemaal extatisch toen er om de hoek ineens een echte blauwe tractor aan kwam rijdenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:05 schreef Lemijn het volgende:
D
Wat nieuw is de laatste tijd is dat hij vaak 'dezelfde' zoekt. Hij kan dat niet zeggen, maar op het yoghurtpak stond een kommetje yoghurt en dan gaat hij hevig die, die! roepend van het getekende kommetje naar zijn eigen kommetje zitten wijzen.
Hmm, 15 minuten tot een uur in het zwembad en dan weer naar huis?quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:14 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben gewoon de bandjes van zoon gebruikt, die waren ook vanaf 11 of 15 kilo ofzo toen ze dat nog lang niet waren. Zolang je ze niet los laat zwemmen lijkt dat me geen probleem. Of anders zo’n grote gele band of zo’n rode ligzwemband van fred’s (al is mijn ervaring daarmee niet positief, ik vind dat ze er heel wankel in liggen en zo kopje onder gaan zonder makkelijk zelf boven te kunnen komen, dus wij gebruiken die niet meer)._
Hier vonden ze in het diepe juist het leukste (kunnen ze echt zwemmen ipv spelen. Een uur is hier nog steeds de max, maar de eerste keren was dat 15 minuten ofzo? Reken daar dus op, dan kan het alleen maar meevallen.
Hier is het met mijn 2 1/2 jarige nog steeds maar max anderhalf uur.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmm, 15 minuten tot een uur in het zwembad en dan weer naar huis?![]()
Dat is toch de moeite en de kosten niet waard?![]()
Of bedoel daarna aan de kant spelen en keuvelen?
Ik kan mijn zoon nog niet alleen laten natuurlijk dus voor hem is het dan gauw niet meer leuk als ik weer naar de kant ga.
Hmm.
Je vriend kan met je zoon bezig toch? terwijl je aan de kant zit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmm, 15 minuten tot een uur in het zwembad en dan weer naar huis?![]()
Dat is toch de moeite en de kosten niet waard?![]()
Of bedoel daarna aan de kant spelen en keuvelen?
Ik kan mijn zoon nog niet alleen laten natuurlijk dus voor hem is het dan gauw niet meer leuk als ik weer naar de kant ga.
Hmm.
Alsof mijn man meegaat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je vriend kan met je zoon bezig toch? terwijl je aan de kant zit.
Ik zou met een extra kind wat nog niet alleen kan zwemmen sowieso niet alleen gaan, dat zou ik het ook niet waard vinden.
Of je moet een keertje alleen met je dochter gaan.
Voor dochter alleen wil ik het wel doen maar hen samen en dan al snel naar huis vind ik voor mijn zoon niet leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:35 schreef snoenk het volgende:
[..]
Hier is het met mijn 2 1/2 jarige nog steeds maar max anderhalf uur.
Toen ze jonger waren idd nog korter.
Ik vind het de reis en de kosten wel waard want ze vinden zwemmen fantastisch
En anders voor nu een zwembad met buitengedeelte? Of recreatieplas? Dan keuvelen ze ook veel aan de kant en houden ze het een stuk langer vol
Die eerste keertjes zijn juist zo speciaal leuk, ook voor die 5 minutenquote:
Hier in de regio zijn drijfmiddelen verplicht. Zoon wil ook nooit zijn vleugeltjes aanquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:15 schreef minilot het volgende:
Wij zwemmen geregeld met Günther in zwembaden en meren en de zee maar zonder bandjes of andere drijfshizzle. Één van ons houdt 'm gewoon vast bij diep water en in het oog bij ondiep water, maar da's natuurlijk makkelijk zat met twee volwassenen en één dreumes.
Venco, ik word toch wel een beetje droef van het automatisme inzake dingen waar je man geen zin in heeft. Je hebt al eerder aangegeven dat het een situatie is waar je nu min of meer genoegen mee neemt, maar is het naar je idee wel iets dat in de toekomst weer de goeie kant op kan groeien?
Welke regio is dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:33 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Hier in de regio zijn drijfmiddelen verplicht. Zoon wil ook nooit zijn vleugeltjes aan
Noord-Brabant. Bij geen een zwembad mogen ze zonder vleugeltjes. Zelfs niet in het pierebadjequote:Op donderdag 18 juli 2019 12:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Welke regio is dat?
Wij hebben drijfmiddelloos met Günther gezwommen in Zuid-Holland, Noord-Holland, Noord-Brabant en Zeeland, nog nooit een verbod op zwemmen zonder drijfspul tegengekomen.
Weet niet hoe oud je zoon is maar hier gaan de meiden ook samen. Oudste van 4 is het veel minder snel zat dan jongste en klaagt ook dat ze nog langer wil zwemmen. Maar ik denk dan, beter anderhalf uur dan niet. En dat zeg ik mijn dochter ook. Vertel ook wel thuis al dat we niet de hele dag blijven.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor dochter alleen wil ik het wel doen maar hen samen en dan al snel naar huis vind ik voor mijn zoon niet leuk.
Vleugels zijn een zwemhulpmiddel, bedoeld om te leren zwemmen maar er is nog altijd toezicht bij nodig. Het is geen reddingsvest wat verdrinken voorkomt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:08 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat die opblaasvleugeltjes totaal geen nut hebben qua verdrinkingsgevaar inperken, vreemd dat ze her en der verplicht zijn inmiddels.
Ik weet natuurlijk niet precies waarom je gisteren instortte, en ik lees natuurlijk ook steeds maar een deel van het verhaal, maar toch wilde ik nog even kwijt wat er in me op kwam toen ik dit las. Dus ik ontlurk Lieve venco, als jij (zo goed als) in je eentje de zorg voor jullie kinderen draagt en ook nog (zo goed als) de enige bent die dingen met ze onderneemt, dan is het toch helemaal niet gek dat je af en toe instort? Het lijkt mij enorm zwaar, enerzijds alle zorg die je levert en dingen die je met je kinderen onderneemt, en daarnaast ook nog misschien de frustraties en/of het verdriet over dat je het allemaal alleen moet doen. Ik vind dat niet zozeer lezen alsof er met jou iets psychisch mis is, maar meer alsof de situatie zoals die nu is voor jou teveel is om overeind te blijven.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:57 schreef vencodark het volgende:
@:minilot :
Ik vind het lastig. Misschien is er kans op verbeteringen want de laatste weken zijn we wel een paar keer weggeweest maar gister weer een giga ‘break down’ gehad van mijn kant en daardoor is het kaartenhuis weer helemaal ingestort.
Het gaat elke keer opnieuw mis, na een paar dagen.
Ik ben er inmiddels wel van overtuigt dat er ‘meer’ achter zit dan 2 persoonlijkheden die niet goed matchen.
Er zit bij mij gewoon iets niet helemaal goed. Psychisch ofzo. Als ik kijk hoe ik wederom gisteren helemaal instortte dan is dat echt niet normaal.
Maar doet het daadwerkelijk iets tegen de kans op verdrinking? Ik ben inderdaad reddingsvesten gewend als kind (hele zomers zeilen met mijn ouders), en bij zwemles moesten we van die kurken zwemgordels om. Ik vind verdrinkende Syrische meisjes ook heel tragisch, maar dan nog moeten ze alleen iets verplicht stellen als het echt nut heeft, vind ik.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:45 schreef Clubsoda het volgende:
Vleugels zijn een zwemhulpmiddel, bedoeld om te leren zwemmen maar er is nog altijd toezicht bij nodig. Het is geen reddingsvest wat verdrinken voorkomt.
Ik ken ook niet anders dan dat ze verplicht zijn bij zichzelf voortbewegende kinderen. Zeker sinds de verdrinking van dat Syrische meisje zijn zwembaden er streng op.
Ja we blijven er wel zelf bij. Maar die vleugeltjes moet hij wel aan, morgen gaan we op vakantie, we zijn daar vlakbij het strand, zwembad aan huis ook. Moet ik goed opletten met onze Jules.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:08 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat die opblaasvleugeltjes totaal geen nut hebben qua verdrinkingsgevaar inperken, vreemd dat ze her en der verplicht zijn inmiddels.
Ik wilde toevallig morgen een puddle jumper halen omdat ik eens las dat dat beter/betrouwbaarder was, maar kan dat niet makkelijk terugvinden. Weet jij het toevallig?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:47 schreef Clubsoda het volgende:
https://www.veiligheid.nl(...)iddelen/zwemvleugels
Onderaan staat een link naar een pdf met veel info.
Ik vind deze reactie van veiligheidNL op een ander forum:quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:13 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik wilde toevallig morgen een puddle jumper halen omdat ik eens las dat dat beter/betrouwbaarder was, maar kan dat niet makkelijk terugvinden. Weet jij het toevallig?
Dank Aure!quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie van veiligheidNL op een ander forum:
Vraagje over puddle jumper.
Hoe? moet je je zwemdiploma meenemen?quote:
Toen ik nog werkte bij een recreatieplas lieten we kinderen waar we over twijfelden een stukje zwemmen. Het gaat er natuurlijk niet echt om of een kind een diploma heeft, maar of het goed genoeg kan zwemmen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hoe? moet je je zwemdiploma meenemen?
Dat kan natuurlijk ook, nooit zo bij bij nagedacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:34 schreef Hupje het volgende:
[..]
Toen ik nog werkte bij een recreatieplas lieten we kinderen waar we over twijfelden een stukje zwemmen. Het gaat er natuurlijk niet echt om of een kind een diploma heeft, maar of het goed genoeg kan zwemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
die je nu hebt zijn minder goed voor de mondmotoriek. Een open beker (of munchkinbeker) zijn t beste, daarna zo'n rietjesbekerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:09 schreef wootahH het volgende:
wat voor drinkbeker is aan te raden voor een mevrouwtje van 14m? als ik een gewone beker geef gaat die vrij snel op de kop op de grond. ik zie van die bekers met een rietje of platte bovenkant? ik heb nu nog een met een met tuut om aan te zuigen
En anders een.... wat?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:24 schreef LeSage het volgende:
Wij gebruiken inderdaad zoveel mogelijk een open beker als we hem kunnen begeleiden en anders een
Ik ga komende week ook maar lekker met de jongens zwemmen. We doen ze alleen zwembandjes aan en houden ze dan vast. Ik zag laatst iets over les voor dreumessen om zichzelf onder water te redden, dat was wel tof om te zien!
De vleugeltjes met zachte binnenkant, dat klinkt interessant. Waar vind ik zoiets?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:13 schreef exode het volgende:
Als Juul wat groter is, gaan we ook aan de Puddle Jumper, ideale dingen lijkt mij. Voor nu vleugeltjes in ieder geval. B heeft ze ook altijd aan gehad, maar wel met zachte binnenkant, die plastic dingen schuren zo.
Rietjesbekerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:50 schreef Lemijn het volgende:
[..]
En anders een.... wat?
Hier ook stug een open beker gebruikt, daardoor kon hij het best snel. Grootste probleem is nog steeds het omstoten. Dagelijks. Extra reden om vrijwel alleen water te geven, dan wordt alles niet zo vies. We hebben ook wel lang een rijtjesbeker voor ernaast gehad trouwens en zo'n munchkin 360.
Die puddle jumper zegt in het Nederlands dat het vanaf 15 kg is. Jacob heeft ermee gezwommen vanmorgen maar eigenlijk was hij er te dun voor, zowel om zijn romp als om zijn armen. Dus ik overweeg alsnog vleugeltjes voor deze zomer.
Die Munchkin was vooral interessant toen bleek dat als je er hard genoeg mee gooit hij een heel tof patroon van water op de grond achterlaatquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:20 schreef Lemijn het volgende:
Mijnes neemt 3 slokken en gooit het dan leeg in de gootsteen. Vind ik wel acceptabel.
SacreCoeur, ik had een poosje die munchkin beker in de kamer staan voor eventuele slokjes tussendoor, maar daar maakte hij zelden gebruik van. Dus nu drinken we gewoon op de eetmomenten en voor en na bed, en als hij meer wil komt hij erom vragen. Vind het wel prima zo.
Ik kon zo snel niet de kleinere maten vinden, maar zoiets: https://www.decathlon.nl/(...)54?mc=8545654&c=ROZEquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:56 schreef Elleska het volgende:
Hier bij de eetmomenten een open beker waarmee ik hem help. Voor tussendoor staat er altijd een rietjesbeker waar ook regelmatig uit wordt gedronken.
Een gewoon rietje werken ook uitstekend buiten de deur. Zoals vandaag bij de kinderboerderij een smoothie. rietje erbij en drinken maar
[..]
De vleugeltjes met zachte binnenkant, dat klinkt interessant. Waar vind ik zoiets?
Over die heb ik ook nog even getwijfeld, vind ze best groot uitzien.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:14 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik hoor om mij heen goede verhalen over de Cherek’s Kraulquappen. Dat zijn ronde zwemvleugels zonder scherpe randjes en er zit schuimrubber in. Wel een stuk duurder vergeleken met de bekende oranje zwemvleugels.
Ik heb geen testrapporten oid gelezen, alleen de gebruikerservaringen om mij heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door vencodark op 21-07-2019 00:31:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier drinkt ze sinds anderhalf altijd uit een open beker. Voor onderweg de munckin beker mee want handig antilek in de auto. Rietjes werken inmiddels ook prima inderdaad, handig joh!
We dronken vandaag verse sap bij de lunch (normaal krijgt ze melk of water) klokt ze in 1 keer de beker weg en vraagt om meer. Ze voldeed aan de voorwaarde om eerst haar broodje op te eten en klokte toen ook de tweede halve beker zo weg. Dat viel in de smaak!
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:03 schreef vencodark het volgende:
Nog bedankt voor jullie reacties op mijn verhaal een paar dagen terug.
Ik vind het lastig op iedereen te reageren dus ik pik er even wat dingetjes uit die ik heb onthouden.Lieverd tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zondag 21 juli 2019 12:17 schreef Elleska het volgende:
venco
Dit is wat ik ook zou adviseren denk ik, vooral omdat diegene wel kan zien of er meer hulp gewenst is of dat je hart luchten bij hem/haar al kan schelen. VencoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:21 schreef Lemijn het volgende:Ik heb hem geadviseerd om een beetje aan zijn articulatie te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja. Dan maar wat later. De draaimolens, ballonnen, de Muizenstad, de poffertjes en de drag queens zijn er vanavond ook nog wel
In dat kader: kocht vanmorgen bij de Zeeman een gewone basic hardroze romper.
Winkeljuf tegen Günther:
'Zoooo, ben jij kleertjes voor je zusje aan het kopen?
Günther: '?!'
Echt hè, hou die suffe aannames lekker voor je!
Bwuuuuh. Negeren, negeren, negeren!quote:Op maandag 22 juli 2019 12:26 schreef rena het volgende:
Mevrouw in de supermarkt net tegen C; als je praat moet je je speen uit je mond halen heZe was niet eens aan het praten, en ik dacht waar bemoei je je mee. Vervolgens vragen hoe oud ze was en dat haar kinderen met 2 van de speen afwaren. Ja leuk, Annie, wat moet ik met die informatie? Al draagt ze nog een speen als ze 10 is, je hebt er niks mee te maken. Voor het eerst dat ik advies van een vreemde als extreem bemoeizuchtig opvatte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nog een knappe Gunther voorbij komenEn wat een aanname inderdaad, lekker bekrompen
![]()
Ik was druk bezig de boodschappen in te pakken dus dat lukte redelijk, maar ik kan echt vreselijk fel worden als het mijn kind betreftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de voet gevolgd door Muizenstad ('MUIIIIIIISSSS!'):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder poffertjes en broodjes bratwurst en ogen uitkijken naar alle lichtjes bij schemering en knuffelen met kennissen en hun vriendjes en 's avonds in de auto zachtjes zingen en knikkebollen
Ondanks bakken herrie en drukte lijkt de koter vooralsnog niet te doen aan het concept 'overprikkeld raken'. Kind van z'n moeder
Nou heb ik zelf overigens weinig met kermissen, maar volgens mij zou Günther wel elke avond willen
Yup!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:31 schreef Songeur het volgende:
Wel lekker zo’n ritme minilot! Zeker in de zomer. Dan kan je nog echt even wat doen als het afkoelt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:24 schreef Elleska het volgende:
DFD![]()
klimgeit bij de kinderboerderijProfturner in de dop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al het verschuiven van tijden geprobeerd? en gaat het om èèn slaapje of?quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:26 schreef Goddelijker het volgende:
Pff, even stoom afblazen!
Onze dame van 13 maanden wilt ineens niet meer slapen op de dag sinds 1-2 weken, ondanks dat ze hartstikke moe is. Krijst de hele boel bij elkaar.
En dat terwijl het 's avonds eigenlijk geen probleem is. Verlatingsangst?
Iemand een fantastische tip?
Het gaat om 1 slaapje, meestal zo rond 11 uur (vanaf half 7-7 uur uit bed). En daarna gaat ze door tot uur of 7-8 's avonds.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Heb je al het verschuiven van tijden geprobeerd? en gaat het om èèn slaapje of?
Nou ik dit zo lees, misschien eens proberen hoe het gaat als je haar om 12:30 ofzo in bed legt? Bij het consultatiebureau werd me ooit verteld dat kindjes soms niet meer op de ochtend willen gaan slapen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het gaat om 1 slaapje, meestal zo rond 11 uur (vanaf half 7-7 uur uit bed). En daarna gaat ze door tot uur of 7-8 's avonds.
En ze is duidelijk moe met duimen, oogwrijven, etc.
Wij hebben doen het slaapje wat later gedaan (deden ze op het kdv ook dus dat hebben we gevolgd) slapen rond 12:30 ongeveerquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het gaat om 1 slaapje, meestal zo rond 11 uur (vanaf half 7-7 uur uit bed). En daarna gaat ze door tot uur of 7-8 's avonds.
Ik zou toch eens proberen het wat te verschuiven naar 12.00/12.30.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Is ze niet te moe? Als onze dochter zit te oogwrijven, zijn we eigenlijk te laat en is het inslapen een drama (tot nu toe lukt het nog wel, maar ze is dan gewoon heel onrustig). Als we het voor zijn, dan slaapt ze direct in en ook goed door haar slaapje heen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sacre, ik blijf jaloers hoor op zo’n goede slaper![]()
PKM, succes de komende dagen! Ik vind het ook altijd pittig zonder manlief en C is over het algemeen niet eens lastig.
Ze heeft vanmiddag lekker gepoedeld en met haar nieuwe waterspeeltafel gespeeld en ik heb er naar gekeken met mijn snothoofd. Ik ben dit weer alweer zat hoor
And you know I might
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, in het kader van speelgoed dat geen speelgoed is, meuk sorteren in een bakvorm: de! hele! dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een shoutout naar, ik denk, @FlyingFish, die hier eens postte hoe je memory aan kleine koters leert: inmiddels een dikke hit hier
Haha, hier exact hetzelfde met het drollenmollenboek!quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:45 schreef FlyingFish het volgende:
De mol die op zijn hoofd gepoept is was hier het eerste duidelijk zelf voorleesboek. Hoorden we steeds “ik? Nee. Ik doe zo *geluidje*” de rest was onverstaanbaar
Hier tot nu 3 boterhammen met beleg als ontbijt, 1 geklutst ei omelet met wat kruiden als lunch, een vrieslolly en een zakje naturel crocky chips want verkansiequote:Op donderdag 25 juli 2019 12:44 schreef minilot het volgende:
Eten jullie dreumesen overigens ook zo belabberd met dit warme weer? De score van vandaag tot dusver: paar stukjes watermeloen, een plakje ham en 1 ijsklontje
Zo maar eens zien of de boobs tot extra borstvoeding te porren zijn..
Ter inspiratie: wij eten salade (sla en rundvleessalade), stokbrood en chipolataworstjes. Daarvoor trotseerde ik de hitte vanochtend om bij de slager te geraken met twee kinderen. Gelukkig voor het echt heet werd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hier tot nu 3 boterhammen met beleg als ontbijt, 1 geklutst ei omelet met wat kruiden als lunch, een vrieslolly en een zakje naturel crocky chips want verkansiehij drinkt heeeeeeeeel veel ijswater en nu met een fles melk op bed /vreetzakbaby
Ik eet zelf wel minder, of nou ja anders. Niet van plan te koken vanavond, gister was het al pizzadus ik zal toch iets gezonds moeten verzinnen.
Vanochtend één boterham ipv twee dus ik maakte vanmiddag een monkeyplatter met meloen, oude kaas, ham, fusilli en maïsboogjes. Dat ging goed. Verder staan nu overal bekers drinken verspreid door het huis, dat gaat ook goed.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:44 schreef minilot het volgende:
Eten jullie dreumesen overigens ook zo belabberd met dit warme weer? De score van vandaag tot dusver: paar stukjes watermeloen, een plakje ham en 1 ijsklontje
Zo maar eens zien of de boobs tot extra borstvoeding te porren zijn..
Hier was de monkeyplatter ook ipv lunch. Niet en en. Maar sowieso weinig zorgen om tandbederf hier, een van de weinige voordelen van amper tanden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:39 schreef minilot het volgende:
Monkeyplatters vind ik een sympathiek concept, maar random gesnaai door de dag heen is niet iets dat ik onderschrijf, onder meer inzake invloed op tandbederf.. Maar op dagen als vandaag zie ik de voordelen er wel van
Maar goed, pre-dutje kreeg ik net bij Günther een paar happen witte bonen in tomatensaus met een volkoren soepstengel naar binnen, een handje kersen en 1 van 2 borsten, dus ik vind het wel primaVoor een kekke versgeblenderde smoothie van kokosmelk, bosbessen en honing haalde de dude zijn neus op (zelf ondanks kleurig rietje!) dus die lurk ik nu zelf maar helemaal op
Lekker! Ik heb soep gemaakt en daarbij koude pasta pesto en broodjes met knakworstjes.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:34 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ter inspiratie: wij eten salade (sla en rundvleessalade), stokbrood en chipolataworstjes. Daarvoor trotseerde ik de hitte vanochtend om bij de slager te geraken met twee kinderen. Gelukkig voor het echt heet werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Dit! Gunther is toch pas net in dit topic!quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:47 schreef TolstoiFan het volgende:
Och, mini, wat een leukerd, hij heeft het goed naar zijn zin![]()
En wat lijkt ie al groot op die foto
quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:39 schreef minilot het volgende:
Monkeyplatters vind ik een sympathiek concept, maar random gesnaai door de dag heen is niet iets dat ik onderschrijf, onder meer inzake invloed op tandbederf.. Maar op dagen als vandaag zie ik de voordelen er wel van
Ik ben ook jaloers op zijn slaapskills, mijn lieve dreumes sliep tegen 22 om tussen 23.30 en 2.30 wakker weer te zijn. En vanochtend om 7.15 weer wakker. Ik snap niet hoe hij het volhoud op die uren.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben jaloers op zijn slaapskills. /moe
Ik sliep zelf ook zoiets.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:26 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers op zijn slaapskills, mijn lieve dreumes sliep tegen 22 om tussen 23.30 en 2.30 wakker weer te zijn. En vanochtend om 7.15 weer wakker. Ik snap niet hoe hij het volhoud op die uren.
Och!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:47 schreef Malteser het volgende:
Gisteren regende het hier in de vroege avond. Het koelde wat af en onze kinderen waren vanwege de hitte enkel gekleed in een luier (Mars) en een boxershort (Twix). We gingen de tuin in en dansten met zijn vieren in de regen.
Dat glunderende koppie van Mars vergeet ik nooit meer.
De verwondering van de regen die op zijn huid viel, het grijpen met zijn handjes naar de druppels.
Mars en Twix schaterden het uit samen terwijl ze in de plassen stampten.
Echt jongens, mooier wordt het niet.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:47 schreef Malteser het volgende:
Gisteren regende het hier in de vroege avond. Het koelde wat af en onze kinderen waren vanwege de hitte enkel gekleed in een luier (Mars) en een boxershort (Twix). We gingen de tuin in en dansten met zijn vieren in de regen.
De verwondering van de regen die op zijn huid viel, het grijpen met zijn handjes naar de druppels.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:47 schreef Malteser het volgende:
Ja, het was echt zo’n gelukzalig moment. Twix had het er vandaag nog overquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:33 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Wat heerlijk, Malteser! En dan niet alleen dat glunderende koppie van Mars, maar regen an sich klinkt ook heerlijk
Venco, hoe gaat het met jullie?
Vindt hij dat ook al echt leuk? En de eerste keer? Em en Lala vonden in Disney (met 1j9m) veel dingen nog eng, vooral Lala. Een soort rups hebben we haar niet eens mee in genomen en Em vond die ook eng, wilde niet nog een keer. In augustus gaan we naar de Efteling en ik twijfel een beetje over ze meenemen in de bob. Ik zou het wel heel tof vinden als ze die nog mee kunnen maken, maar ik ben een beetje bang voor gehuil zodra we omhoog gaan...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:01 schreef minilot het volgende:
Overigens is Günther bijvoorbeeld in de Efteling ook al in het schommelschip en in de bobsleebaan geweest: die groeit een beetje tussen de attracties opNiks mis mee om dat (nog) niet te durven of willen!
Hier een abonnement vanaf dat Twix exact 1,5 jaar was.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:34 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Vindt hij dat ook al echt leuk? En de eerste keer? Em en Lala vonden in Disney (met 1j9m) veel dingen nog eng, vooral Lala. Een soort rups hebben we haar niet eens mee in genomen en Em vond die ook eng, wilde niet nog een keer. In augustus gaan we naar de Efteling en ik twijfel een beetje over ze meenemen in de bob. Ik zou het wel heel tof vinden als ze die nog mee kunnen maken, maar ik ben een beetje bang voor gehuil zodra we omhoog gaan...
Heb ik toevallig voor morgen op de planning staan, ben benieuwdquote:Op zondag 28 juli 2019 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Binnenkort eens samen koekjes versieren
hier hoor ik de hele dag "oh nee!quote:Op zondag 28 juli 2019 21:06 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat praten jullie dreumesen ook al goed![]()
Hier is de reactie op alles wat je tegen hem zegt ‘hè?’ Dat is na 20x in 10 minuten wel irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook koken met U. Moet ook echt een learning tower hebben. Hij vindt het super leuk om mee te helpen in de keuken.
Wat laten jullie de kleintjes doen? Groentes wassen en zo? Of ook echt tijdens het koken zelf?
Na net een uur voeden, uit bed klimmen, spelen en weer voeden gaf U. aan dat hij in z’n eigen bed wilde slapen. Zijn ledikant staat naast ons bed als uitvalbescherming. Ik ben er naast gaan liggen. Binnen 5 minuten was hij vertrokken. Ik voel me bedrogen.![]()
Protège moi de mes désirs.
quote:Op zondag 28 juli 2019 21:06 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat praten jullie dreumesen ook al goed![]()
Hier is de reactie op alles wat je tegen hem zegt ‘hè?’ Dat is na 20x in 10 minuten wel irritant
quote:Op zondag 28 juli 2019 21:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik vind deze periode bitter sweet.Klinkt als een zware periode inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook koken met U. Moet ook echt een learning tower hebben. Hij vindt het super leuk om mee te helpen in de keuken.
Wat laten jullie de kleintjes doen? Groentes wassen en zo? Of ook echt tijdens het koken zelf?
Na net een uur voeden, uit bed klimmen, spelen en weer voeden gaf U. aan dat hij in z’n eigen bed wilde slapen. Zijn ledikant staat naast ons bed als uitvalbescherming. Ik ben er naast gaan liggen. Binnen 5 minuten was hij vertrokken. Ik voel me bedrogen.![]()
helemaal icm gebroken nachten.
Ter relativering, u'tje is nog te jong om bewust te kunnen provoceren (al snap ik echt dat het zo voelt hoor, ik roep ook vaak zat dat de kapitein iets expres doet om mij te zieken) . Hij doet wat hij doet om te zien of jouw reactie steeds hetzelfde is, als het ware om te zien of je betrouwbaar/veilig bent. Je helpt hem dus om steeds ongeveer op dezelfde manier te reageren. Misschien helpt het om te proberen om minder "nee" te zeggen maar om af te leiden, alternatieven te bieden oid "doe dat maar niet,pak dit maar" ect. Dan zeg je hetzelfde maar reageert hij misschien minder heftig dan op het woord "nee"?
Ik weet die periode van hier ook nog goed, dat niks willenals je hem op zn voeten wil zetten dat hij ze gillend op trekt, dat als je hem daarna maar neerzet dat hij zich gillend om laat vallen ect. Nou dan zoek je het maar even uit
![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LDG![]()
Dit dus met z’n ‘Hè?’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is het toevallig met dingen aanwijzen in een boekje, maar het is echt bij alles wat je tegen hem zegt. Ook wat hij kent of als er niks aan te wijzen is.
[ Bericht 6% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 28-07-2019 21:51:52 ]
Dit gaat waarschijnlijk naadloos over in ‘waarom?’quote:Op zondag 28 juli 2019 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Fleur, kan me goed voorstellen dat je daar n punthoofd van krijgt jawie weet oefent ie vast voor zn puberteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fleur, ik kan mij zo voorstellen hoe irritant dat doorlopende ge-hè is. Vlokje roept met regelmaat 'eh' en strekt dan haar handje uit naar het één of ander. Ik word daar soms ook zo dol van dat ik het gewoon negeer![]()
PKM, slim dat negeren inderdaad, werkt hier soms ook echt het beste. Alhoewel helaas niet altijd, we hebben een plant op ons tv dressoir staan en die is er ondertussen al minstens 4 keer uitgetrokken door Vlokje, waarvan 2 keer omdat ik bewust de andere kant op keek nadat ze mij heel uitdagend aankeek. Helaas pindakaasMaar die plant (die wonderbaarlijk genoeg nog steeds leeft) heeft ook gewoon een enorme aantrekkingskracht op kinderen, toch Casper?
Hier ook een pittige en dwarse fase. Vlokje zit volgens mij in de beruchte 13 maanden sprong, wil en kan ons niet uit het oog verliezen (want dráma), wil niet meer slapen, huilt om alles en niks en is regelmatig booooos (om niks). Oh en dan komen er ook nog eens 2 tanden en 2 kiezen door, want dan doen we alles maar in één keer. Gooi daar bovenop het feit dat ik zelf ziek was op de warmste dagen van het jaar, de kinderen niet tegen de hitte konden en alleen nog maar wilden hangen (maar slapen ho maar). Kortom, ik weet van voren niet dat ik van achteren nog leef en hoop op in ieder geval iets meer slaap de komende nachten zodat ik mij weer mens kan voelen![]()
Oh wow!! Wat gaaf!!quote:Op maandag 29 juli 2019 14:09 schreef minilot het volgende:
Zodadelijk bijlees hier. Maar zie post in Zwangerschap & Geboorte: het is nog retepril, maar Günther2.0 (m/v) is in de maak!![]()
Even uit de ontlurkstandquote:Op maandag 29 juli 2019 14:09 schreef minilot het volgende:
Zodadelijk bijlees hier. Maar zie post in Zwangerschap & Geboorte: het is nog retepril, maar Günther2.0 (m/v) is in de maak!![]()
And you know I might
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarna was meneer de boel aan het verhuizen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op je hobbelpaard met je slaapzak aan kan ook prima![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lag pas om half 10 in bed![]()
![]()
wij zijn op zoek naar een houten speelhuis voor onze bijna 3 jarige..
Iemand (betaalbare) tips?Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Dit is een betere plek voor ie vraag: OUD / Het speelgoedtopic (deel 18)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef greatgonzo het volgende:
wij zijn op zoek naar een houten speelhuis voor onze bijna 3 jarige..
Iemand (betaalbare) tips?Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder![]()
Lekker he Aure, zo’n rondscharrelend kind met eigen plan. Ik laat hem ook wel eens begaan in de wetenschap dat ik daar achteraf spijt van kan krijgen.
Ze ziet er zo wijs uit rena! Hoe oud is ze nu?
Over het slaan: ieder kind is anders natuurlijk, maar Jacob doet dat als hij heel moe is en zich geen raad weet. Dus ik leg hem dan versneld in bed. Verder zijn dreumessen gewoon heel goed in de laatste energie uit je zuigen, met hun bijna continue behoefte aan aandacht. Dus dat is gewoon zwaar.
Tegelijk hoop ik dat je het slapen van U. in zijn eigen bed in proportie kan zien. Hij ligt niet (alleen) voor je eigen genoegen naast je, als hij apart wil dan zou ik daar altijd gehoor aan geven en denken ‘goed zo jongen, geef maar aan wat je wil’ en me extra vaak omdraaien en me verheugen op daarna weer samen zijn. Ter vergelijk: op vakantie sliepen Jacob en ik steeds samen. Ik vond het heerlijk. Hij ook. Hij wil nu steeds dat ik blijf als hij gaat slapen, maar dat doe ik niet. Hij kan namelijk prima alleen slapen en prompt slapen we allebei weer door omdat ik niet op het eerste geluidje reageer. De extra uitgerustheid die mij dat oplevert is erg veel waard.
Wat fijn van de slaapupdate Jagär, zo lees ik het tenminste. Hebben jullie gekampeerd of niet?
Günther 2.0.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder![]()
Ik kom afscheid nemen. Jacob is op vakantie 2 jaar geworden. Ik voel me gek trots, met zo’n groot kind. Gisteren werd hij pas geboren en nu ben ik opeens moeder van een peuter. En wat voor een. Niet gehinderd door enige objectiviteit vind ik hem zo fantastisch. Grappig en gezellig en genietend en steeds groter en vrijer.
Een vakantiekiekje: door een opmerking van iemand hier hebben we met veel plezier memory gespeeld. Ik weet niet meer wat het advies was maar wij spelen ‘vind dezelfde’. Hij had het heel snel door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine terugblik: ik vond 1 moeilijker dan 0. Maar minstens zo bijzonder. Hij is zoveel meer zichzelf nu en het beginnende praten vind ik echt het tofste ooit.
Nu gaan we door naar het peutertopic. Met als nieuwe woorden sinds zijn verjaardag mij! en nee joh! denk ik dat we daar wel passen.
.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
Mini, wat leeeeuk
Gefeliciteerd!
En Lemijn! 2 alweer! Gefeliciteerd met je peuter.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/![]()
Gefeliciteerd Lemijn! Wat een mooie grote jongen staat daar zo ineens dan hè! Bijzonder ook om dan terug te kijken en te beseffen hoe snel het gaat, maar ook hoeveel ze zich dan ook ontwikkelen in een jaar.
Veel plezier bij de peuters met je mooie peuter!![]()
*kweelt samen met Günther For He's a Jolly Good Fellow voor de jarige Jacob*
Zo benieuwd hoe 2->3 voor jullie gaat zijn, Lemijn!
Let me see you stripped down to the bone![]()
Gefeliciteerd kleine grote jacob![]()
![]()
En wil iemand me bijpraten over de memorytruc die ik kennelijk heb gemist![]()
?
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Gefeliciteerd Lemijn en Jacob! Wat is hij al groot.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Voor Vlokje hebben we een tasje gekocht voor de opvang, daar werd om verzocht. Schattiger dan dit wordt ze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Schanu het volgende:
Voor Vlokje hebben we een tasje gekocht voor de opvang, daar werd om verzocht. Schattiger dan dit wordt ze nietDat geconcentreerde bekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker kind
Voor Vlokje hebben we een tasje gekocht voor de opvang, daar werd om verzocht. Schattiger dan dit wordt ze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
De speelhoek ook, super leuk!!Protège moi de mes désirs.![]()
Vertraagde bfd
Net klaar bij de kapper met zn gescoorde doosje "sijntjes"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Vertraagde bfd
Net klaar bij de kapper met zn gescoorde doosje "sijntjes"Holy shit wat lijkt hij op jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Leuk foto!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Vind jequote:Op woensdag 31 juli 2019 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Holy shit wat lijkt hij op jou![]()
![]()
![]()
Leuk foto!? je bent de eerste haha. Al herken ik me wel die ondeugende boevenblik
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: