abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187879477
Welkom in het dreumestopic! *O* .

pi_187879552
Wat fijn Jagar *O* dat maakt zo’n vakantie nog extra genieten!

Verder een algemene tip, elefanten schoenen zijn nu met 75% korting bij van haren, vooral kleine maten. Nu dus ¤9,99 voor een goed paar schoenen met flexibele zool. Veel keuze is er online alleen niet meer, wellicht lokaal wel.
pi_187885196
Jagar *O* das bijna half zeven *O* goooooo-o!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_187886090
En ik moest net weer even aan mini te denken toen ik dit las, op de erwtjes na dan :D

Verder vind ik t gewoon n mooi dingie O+
  vrijdag 12 juli 2019 @ 21:15:33 #5
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_187889892
Vanmiddag heeft Mie, na wat licht protest, wel in zijn eigen bed geslapen.
Nu is het weer drama. Weer heel veel huilen en het druist zo tegen mijn gevoel in om hem nu weer zo overstuur te laten zijn (want dat was hij), dus ik heb hem uit bed gehaald en we zien wel waar het schip strandt. Meeveren dus. Het is vast een faaaaaaaase :{w

Jagar, wat fijn dat "uitslapen" *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 12 juli 2019 @ 21:39:05 #6
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_187890274
*;
pi_187890859
Fijn Jagar! *O*

Boks @LadyS, ik krijg die van mij ook niet meer in eigen bed in slaap :')

pi_187891673
Samenslaapbox O+

Ons familiebed van 2 m bij 2 m is in de maak. O+
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 07:18:19 #9
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_187895141
Oooh, wat heerlijk Duman en Fleur O+. Hier geen officieel familiebed, maar het is wel 180 cm breed, dus hij past altijd makkelijk tussen ons in. Dat gebeurt dus ook redelijk vaak. Vaak begint (begon...) hij in zijn eigen bed en halverwege de nacht kwam hij bij ons.
Mie slaapt nu dus nog naast me en ik ben al een uur wakker :')

En minilot heeft me op een idee gebracht: ik ga ook peuterdans ofzo doen met Mie! Lijkt me leuk o+
pi_187896367
Ha, peuterdans lijkt me nog veel toffer dan peutergym, maar helaas niks in de buurt hier.. En och, al die slapende kabouters! O+

We zijn hier overigens over naar boxershortjes in plaats van rompers en Günther vindt het reuze fascinerend! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdere update: hij blijkt inmiddels lang genoeg om zelf de deuren in huis open te maken! :o
Het dus wel fijn dat -ie ook zonder vallen de trappen op en af kan! :D

Ik had gister de kamerdeur beneden dichtgetrokken en ging even naar boven, staat op de bovenverdieping drie minuten later ineens Günther achter me. Ik schrok me een hoedje! Dacht dat ik misschien de deur niet goed had gesloten, maar eenmaal beneden bleek het vooral een groeispurt in de lengte geweest te zijn :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_187896598
Jagar, wat goed! *O*
Dan zit er maar één ding op hè: permanent op vakantie blijven ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_187897315
Haha ik zou ook schrikken mini! Hier lukt het hem ook, we hebben de klinken al naar boven staan nu :')

Wij hebben ook een 1,80 bed, ruimte genoeg nu nog :) Prima nacht gehad met hem tussen ons in en hij werd om 07:20 pas wakker ipv om 06:00 _O_ En hij lijkt voor het eerst in 2 weken weer probleemloos een middagslaapje in eigen bed te doen *O*
  zaterdag 13 juli 2019 @ 12:22:47 #13
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_187897798
@LaBelleFleur27 probleemloos-middagslaapje-boks *O* Om 10.00 uur wreef Mie in zijn ogen, ik vroeg of hij wilde slapen. Hij ging zwaaien naar hond en kat (doet hij altijd als hij gaat slapen, is dus een soort instemming). Boven aan de trap wees hij naar ons bed. En ik zei: "Nee, je gaat in de eigen bed" en legde hem in bed. Licht protest van zijn kant en ik vertelde hem dat hij nu ging slapen en dat mama beneden was. Nog eventjes mekkeren, maar hij was stil voor ik de trap af was :o Hij slaapt nu al 2,5 uur

Hoe is het trouwens met die uitslag van Casper?
pi_187898822
Wat goed! *O*

Uitslag lijkt bijna weg maar hij krabt nog wel, ik moet even kijken wat ik er nu mee doe :P
pi_187899654
Heerlijk die slaapfoto's. O+
Wij hebben een 1.80 bed, als mijn man er ook bij ligt voelt het soms best krap.

Daar zou ik ook van schrikken Mini! Wel fijn dat jullie zo geoefend hebben met zelf trap op/af. Hoeveel centimeter is Gunther?
Banaan is +/- 84 cm, ik verbaas me er de laatste tijd ook over dat hij ineens bovenste laden opentrekt, erin kijkt en eruit pakt. Maar deurklinken zitten hier behoorlijk hoog.

Toevallig zijn wij vandaag voor het eerst naar dreumesdans geweest. Banaan vond het hilarisch. In een kringetje zitten is een uitdaging voor een andere keer, ronddansen/rennen was helemaal het einde. _O_
Ik was ook moe aan het eind, en heb het idee dat ik nou iets beter begrijp hoe hij is. Ik ga eens proberen hoe de dag gaat als we af en toe een kwartiertje actief bewegen. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_187900613
Die foto's, heerlijk!
Lekker Duman, bijna een familiebed.
Wij hebben een familie vloerbed van 2.30. Het is voor ons echt fijn om samen te slapen. In de avond heb ik I meestal nog beneden bij me. Ze wil vaak niet vroeg slapen en ik heb geen zin om die tijd boven te verspillen. Ik heb het ook nodig om vroeg naar bed te gaan en anders kom ik nergens meer aan toe. Dus dan is het spelen, op schoot, drinken, spelen, drinken en dan uiteindelijk slapen. Kan ik ondertussen toch nog opruimen en lekker op de bank serie kijken. #luiemoeder.

Dreumesdans, leuk! Zoiets wil ik straks ook gaan doen met I. En als ze iets groter is naar peuter theater, dat deed ik met M en was zo leuk O+
pi_187903337
wij hebben na de vakantie een proefles dreumesdansen op de planning staan. De proefles is in de buurt. Helaas de gewone lessen niet meer omdat er te weinig animo was dus ik denk dat het bij de proefles blijft maar wie.
pi_187904682
Hier kan alleen muziek op schoot (vorig jaar al eens n reeksje gedaan) op dagen dat ik kan }:| ik wil ook dansen :(. Kaptein is dol op dansen (in de auto zitten betekent dansen, boodschappen doen is dansen, hij loopt zelfs gewoon openstaande huizen in als hij muziek hoort "kom maar mama, dansen!" O+)
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:08:39 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_187905710
Ach, Kapitein O+ Wat schattig!
Mie doet altijd zijn handjes omhoog en beweegt ze dan ritmisch op en neer als hij muziek hoort O+

Peutertheater? Bestaat dat ook :o Ga ik ook eens naar zoeken!

Mie slaapt. In zijn eigen bed! Wel weer wat protest, maar lang niet zo heftig als gisteren en eergisteren gelukkig. We hebben nu zijn kamerdeur open laten staan en de tv iets harder zodat hij niet het gevoel had helemaal alleen in zijn kamertje te liggen. Binnen een paar minuten (en zonder écht te huilen) sliep hij *O*

Minilot, ik lees nu pas over ondernemende Günther :o. Gelukkig is hij vaardig in het trapklimmen :o
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:41:46 #20
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_187906217
En @LaBelleFleur27, Mie had dat idd ook: uitslag was weg, maar hij greep wel meteen naar die plek om te krabben zodra zijn luier open ging. Echt heel hardnekkig, succes ermee :{
pi_187906392
@LadyS blijven smeren dus..

Fijn dat Mie in eigen bed ligt! *O* Casper ook net en ook in eigen bed. Ze gaan synchoon :')

Leuk al die peuteractiviteiten. Ik ben eens gaan zoeken en nu blijken ze 5km verderop zelfs al dreumesdans te geven *) Eens kijken of we aan kunnen haken na de vakantie :)
pi_187906588
Mini wat een update weer; zelf deuren open maken! :o
Daar komt N nog niet bij, deze week een paar keer de sleutelbos op de deur laten staan en daar komt ze nèt bij. Nu hebben wij eigenlijk ook altijd alle deuren open staan (behalve toilet en badkamer) als we thuis zijn. Alleen de deur naar de oprit wordt dat wel een dingetje, maar dan kan ik de klem dicht doen.

Heel herkenbaar die dreumessen in het grote bed zoals N het hier zelf noemt. Ze heeft last van een tandje en kwam vannacht al om 0:00 bij ons om vervolgens dwars op mijn kussen te gaan liggen en ieder half uur te jammeren. Geen fijne nacht dus en vraag me af of een groter bed het dwars op mijn kussen liggen op zal lossen; heb zo’n gevoel van niet.
Maar na onze grote verbouwing volgend jaar staat een nieuw bed (nu 140) zeker op ons lijstje en ga ik een familiebed ook maar even in gedachten houden.

N wil steeds met ons rennen. :D Denk dat we ook maar eens naar peutergym gaan kijken na de vakantie.
pi_187910971
Ik breek even heel ego in zonder op iedereen te reageren.

Iemand tips hoe ik om moet gaan met een hele vlotte babbelaar? J. is inmiddels 19 maanden. Ik moest voor de school van z'n zus wat over haar taalontwikkeling invullen en kwam daardoor tot de conclusie dat J. echt wel heel rap gaat. Hij maakt regelmatig zinnen van vier woorden maar soms ook 6 of 7 woorden, telt tot tien, benoemt de kleuren, weet het verschil tussen z'n eigen naam en ik, noemt z'n eigen naam en eigenlijk zijn er geen woorden die hij als hij ze eenmaal gehoord heeft niet na kan zeggen. Soms heel handig, 'ik heb poep, schone luier' is echt de makkelijkste toevoeging. :D

Maar, euh, moet ik daar iets mee? Moet ik hem extra stimuleren? Moet ik hem juist lekker z'n gang laten gaan? We lezen op zijn verzoek heel veel iedere dag, want boekjes O+

Eigenlijk is m'n voornaamste angst dat ik hem niet genoeg bied voor wat hij nodig heeft. Maar ik weet niet of dat überhaupt zo is en zo ja, wat ik er aan kan doen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_187912864
Ik durf hier bijna niet te zeggen dat wij een 140cm bed hebben. :D Heel bewust ook, anders zijn we elkaar 's nachts kwijt :@ De nachten dat Juul tussen ons in moest was dat nogal krap....

Juul is enorm onrustig, slaapt 's nachts wel maar wordt meerdere keren wakker. Nou ja wakker, soms is het gewoon huilen in haar slaap. Ze slaapt overdag meer en is wat cranky voor haar doen. Ze kwijlt ook als een dolle. Vast weer een sprong in combinatie met een kies of zo.

We waren gisteren op een kraamborrel en daar was een baby van ruim 10 maanden. Juul liet zich goed kennen, ze pakte alles van dat meisje af en die liet het allemaal begaan. We kennen die ouders via via en we gaan een playdate plannen 8-) Ondanks dat afpakken, vonden ze elkaar duidelijk leuk.
  zondag 14 juli 2019 @ 15:20:01 #25
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187916903
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 06:51 schreef Krisvc het volgende:
Ik breek even heel ego in zonder op iedereen te reageren.

Iemand tips hoe ik om moet gaan met een hele vlotte babbelaar? J. is inmiddels 19 maanden. Ik moest voor de school van z'n zus wat over haar taalontwikkeling invullen en kwam daardoor tot de conclusie dat J. echt wel heel rap gaat. Hij maakt regelmatig zinnen van vier woorden maar soms ook 6 of 7 woorden, telt tot tien, benoemt de kleuren, weet het verschil tussen z'n eigen naam en ik, noemt z'n eigen naam en eigenlijk zijn er geen woorden die hij als hij ze eenmaal gehoord heeft niet na kan zeggen. Soms heel handig, 'ik heb poep, schone luier' is echt de makkelijkste toevoeging. :D

Maar, euh, moet ik daar iets mee? Moet ik hem extra stimuleren? Moet ik hem juist lekker z'n gang laten gaan? We lezen op zijn verzoek heel veel iedere dag, want boekjes O+

Eigenlijk is m'n voornaamste angst dat ik hem niet genoeg bied voor wat hij nodig heeft. Maar ik weet niet of dat überhaupt zo is en zo ja, wat ik er aan kan doen.
Hier ook n vrij enthousiaste prater, geen 6 woorden zinnen though, max n stuk of vier en tellen, kleuren, ect. Maar ik denk dat je er niet veel extra's mee hoeft hoor, ze sponzen dat toch wel allemaal in zich op, ongeacht wat ze doen, alles is nog nieuw dus er is in en om het huis nog voldoende bij te leren zonder dat je daar veel extra effort voor hoeft te doen denk ik :)
pi_187918416
Slapen jullie kinderen nog steeds in het ledikant? Met het oog op bebe nr 2 willen we eigenlijk Jules in een peuterbed en een geheel nieuwe kamer doen, zodat we de meubels nog een keer kunnen gebruiken.
  zondag 14 juli 2019 @ 16:43:29 #27
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187919267
Ff tipte jij nou laatst het kinderboekenmuseum in den haag?

Wat is dat leuk joh O+ O+ beetje nijntje museum vibe maar wat kleinschaliger (en schoner ^O^). De kaptein heeft heerlijk rondgescharreld en in de brandweerauto gereden (compleet met verkleedkleren O+ _O-). So thanx :D :*
  zondag 14 juli 2019 @ 16:46:22 #28
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187919348
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 16:16 schreef Cryptocoryne het volgende:
Slapen jullie kinderen nog steeds in het ledikant? Met het oog op bebe nr 2 willen we eigenlijk Jules in een peuterbed en een geheel nieuwe kamer doen, zodat we de meubels nog een keer kunnen gebruiken.
wij hebben hier n kleintje die echt zn rust niet kan vinden in een "open" bed :N zelfs op de opvang heeft hij als enige n ander bedje (de rest van zn groep slaapt op een soort strechtchers). Dus nee, hier blijft hij nog zo lang mogelijk in zn dichte bed :D
pi_187919523
Wij zijn over op een juniorbed sinds kort. Dat gaat prima. Ik denk dat het (net als zoveel dingen) erg aan je kind ligt. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 14 juli 2019 @ 17:02:29 #30
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187919768
Dat sowieso :D
pi_187921060
We zijn bij B op een peuterbed overgestapt toen hij 2 werd. Vooral om onze eigen rug te sparen. Bij Juul zien we wel. Ze heeft een kleine slaapkamer dus dat wordt schuiven en/of de commode opofferen.

En mevrouw is snotverkouden. Ze is helemaal hees.
  zondag 14 juli 2019 @ 22:22:41 #32
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187926735
U. is vandaag uitgegleden op de badkamervloer. :'( Heeft nu een dikke bult op z’n voorhoofdje. Zo zielig. :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187929574
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

wij hebben hier n kleintje die echt zn rust niet kan vinden in een "open" bed :N zelfs op de opvang heeft hij als enige n ander bedje (de rest van zn groep slaapt op een soort strechtchers). Dus nee, hier blijft hij nog zo lang mogelijk in zn dichte bed :D
Hij is wel vrij ondernemend helaas. We zouden evt de klink omhoog kunnen zetten en alle dingen die hij zou kunnen gebruiken als opstapje weg halen. Zodat hij iig niet kan ontsnappen.
  maandag 15 juli 2019 @ 07:23:10 #34
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_187929735
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 05:53 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Hij is wel vrij ondernemend helaas. We zouden evt de klink omhoog kunnen zetten en alle dingen die hij zou kunnen gebruiken als opstapje weg halen. Zodat hij iig niet kan ontsnappen.
Hier ligt zoon nu in een wiegje/cosleeper. Als hij daar bijna uit groeit kijken we of dochter het ledikant kan missen of dat we een goedkope op de kop tikken. Misschien voor jullie ook een optie?
Overigens hebben we wel al een groot bed gekocht die na de zomer geleverd wordt, zodat ze kan wennen. Maar mocht dat dus een ramp zijn kan ze terug in het ledikant.
pi_187929762
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 07:23 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Hier ligt zoon nu in een wiegje/cosleeper. Als hij daar bijna uit groeit kijken we of dochter het ledikant kan missen of dat we een goedkope op de kop tikken. Misschien voor jullie ook een optie?
Overigens hebben we wel al een groot bed gekocht die na de zomer geleverd wordt, zodat ze kan wennen. Maar mocht dat dus een ramp zijn kan ze terug in het ledikant.
Ja m'n vrouw wil dan het liefst nieuw, die houd niet van tweedehands. Maar ik ben dus ook bang dat ie alles op stelten zet omdat ie dan wel zijn bed uit kan.
pi_187931539
Samen slapen O+ Peuterlief ligt tegenwoordig weer bij ons op de kamer (dat blijft op en af gaan) en ik kan niet wachten tot op 23 augustus ons 1.80 bed wordt bezorgd. We hebben nu een 1.60 en met 2 matrassen met zo'n tussenstrook. Ligt echt niet fijn en er blijft een gat ontstaan in het midden als Jewel daar ligt en veel beweegt. Straks een groter bed en een tweepersoonsmatras, dat maakt het samen slapen weer fijn O+

En een heuse groeispurt voor Gunther, wat goed! O+

Ik lees over goede middagslaapjes! *O* en een fijne vakantie voor Jagar met uitslapende O O+
En dreumes/peuterdans, wat lijkt mij dat fantastisch. Wij gaan op de vrijdag altijd naar peutergym, Jewel vindt het geweldig en Vlokje doet illegaal ook gezellig mee (officieel mag ze pas worden ingeschreven vanaf 1,5 jaar). Ze houden beiden echter zoveel van dansen en muziek dat mijn voorkeur uit zou gaan naar peuterdans, maar dat wordt hier niet gegeven op de dagen dat ik vrij ben :{

Wat leuk dat Juul een playdate krijgt Exode! Dan worden ze opeens zo groot he O+

Crypto, hier bij peuter vanaf 15 maanden en bij dreumes vanaf 11 maanden al een peuterbed, door diverse omstandigheden voor gekozen en pakte gelukkig heel goed uit. Ik ken echter ook kinderen die er veel moeite mee hadden/hebben, dus het verschilt enorm per kind. Probeer het eens uit zou ik zeggen en kijk hoe hij erop reageert. Je hebt nu nog genoeg tijd om een extra ledikantje te regelen mocht het nodig zijn. Voor wat betreft de angst dat hij de boel op stelten zet, Vlokje is een enorme ondeugd en klimt en klautert ook overal op en onder. Uit bed klimmen is echter iets wat ze nog steeds niet heeft gedaan, ondanks dat ik dezelfde angst had als jij :)

Arme U met een bult op zijn hoofd :*
pi_187932892
Ja we gaan na onze vakantie even kijken voor een peuterbed.
Eerst even kijken hoe het gaat maar.
  maandag 15 juli 2019 @ 12:30:17 #38
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187932951
Ik ga de mijne echt zo lang mogelijk in zijn ledikant houden hoor.
Bij mijn dochter zijn we precies met 2 jaar naar een meegroeibedje overgestapt en daar heb ik wel van geleerd :+

Maar ik heb dan ook helemaal niet het O+ gevoel met samen slapen wat jullie beschrijven :P gelukkig is het hier niet van toepassing.
pi_187939552
Ah nee DUMAN, arme U! Hoe gaat het nu? De bult geslonken?

Juul is ziek, vandaag eerder opgehaald op KDV. Gelukkig nu en niet op vakantie of komend weekend als ze uit logeren gaat voor het eerst. Ze is hees, snottert en verhoging/tegen koorts aan. En ze is lekker hangerig.
Mijn vrouw haalde haar op, ik hing namelijk in de sauna :@ O+ en die was haar sleutels vanochtend vergeten, dus ze heeft bij de buren gehangen totdat ik thuis kwam (15 minuten later 8-) )

Dreumesdans en dreumesgym O+ Ik kan niet wachten tot Juul oud genoeg is.
pi_187945771
Iemand ervaring met een vergroot lipbandje? Ik zag bij Phi al gelijk na haar geboorte een randje/bobbeltje over haar tandvlees in de bovenkaak. Wist niet goed wat dat was. Nu heeft ze twee voortanden en die staan dus megaver uit elkaar vanwege dat randje ertussen.

Nu google ik wat en lees ik dus dat het om het lipbandje gaat en dat dat dus vergroot/te groot is. Ik zie foto's die echt exact laten zien wat ik bij Phi zie (En ik heb er in de kraamweek nota bene nog naar laten kijken, ook vanwege aanhoudende pijn bij het voeden, door zowel de vk als de huisarts, maar niemand heeft het gezien of er conclusies aan verbonden. De kraamhulp viel het wel op en zette er haar vraagtekens bij- die vroeg de ha dus om te kijken, maar die 'zag niks'.)

In elk geval: het is echt een grote afstand tussen die voortanden (voor het idee: haar twee ieniemini ondertandjes passen ertussen). Ik lees nare verhalen over langdurige orthodontische ingrepen etc. en ik vraag me af of dat te voorkomen is door het bijvoorbeeld nu al/nog te laten laseren/klieven en/of iemand daar ervaring mee heeft.
En gezien een eigen pestverleden ben ik simpelweg ook echt heel erg bang dat ze ermee gepest gaat worden

Tongriempjesgedoe hebben we met Caesar gehad, lipbandjes zijn weer nieuw :')

Hoe gaat het met U's bult, @D.U.M.A.N.?

Beterschap voor Juul, exode! Phi is, als loyal twin, ook niet lekker. Voelde warm en slaapt onrustig.

Ze slaapt overigens in een megaledikant van 70x140 dat omgebouwd kan worden naar peuterbed - maar niet de komende 4 jaar ofzo :+ Caesar heeft serieus pas na ruim 4,5 jaar ontdekt dat hij zelf uit bed kon komen, bij Phi wordt dat, vrees ik, een heel ander verhaal _O-
pi_187947279
Arme U Duman! Hoe is het nu met hem?

Exode, en met Juul? Voelt ze zich al wat beter?

Jentin, geen idee of je daar nu (nog) iets mee kunt maar wel enige herkenning hier. Bij Mars zit er een hele dikke ‘rand’ of zo, weet niet goed hoe ik het moet noemen. Maar die is niet zo breed als jij beschrijft.

Ledikant, Twix ging over met 2 jaar en 3 maanden. Overgang verliep vlekkeloos en tot op de dag van vandaag komt hij niet zelf uit bed (hij is bijna 4). Hoe en wanneer het bij Mars zal gaan, zien we wel. Voorlopig gewoon in zijn ledikant of bij mij in bed, zoals vannacht. Tandenleed, en dan XXL, arm kind. Hij kermt, wil zijn fiepje niet. Heb Dentinox en paracetamol maar dat helpt niet voldoende.
pi_187949264
Die foto van Mie, ik vind hem zo’n schatje O+ en wat sneu van de slaapproblemen, maar ik denk dat meeveren idd het beste is.

Al die lieve kindjes die gezellig bij hun ouders slapen *; Soms tot minder enthousiasme van de ouders, ik kan het me voorstellen. Bij ons past ze amper meer in ons bed, en ze wordt vaak gewelddadig met schoppen en krabben :+ Wat een grote bedden hebben jullie allemaal, ik wil eigenlijk ook een groter bed, hopelijk volgend jaar of zo.

Die kleine beentjes van Gunther in zo’n boxertje, wat schattig O+ en wat een update die deuren openmaken :o

PKM, wat leuk die dreumesdansende Banaan, heb je een foto? Ik wil eigenlijk ook op zoek naar zo’n soort activiteit, C is gek op muziek en dansen O+

Kris, ik denk dat je er voor nu nog niet veel extra’s voor hoeft te doen hoor, of heb je zelf het idee dat hij er ‘last’ van heeft?

Hier voorlopig ook nog gewoon in het ledikantje, ze geniet zelf volgens mij ook nog van het geborgene wat het biedt.

U en zijn smakkerd, wat zielig! Hoe gaat het nu met hem?

Jentin, geen ervaring mee, dus ik kan je ook geen tips geven, sorry. Misschien een keer de HA bellen voor advies?

Malteser, wat sneu voor je Marsje, hopelijk breken ze gauw door :*

Hier gaat het eigenlijk best wel goed met mijn dreumes, ze ontwikkelt zich rap qua praten en lopen doet ze steeds langere stukjes. En ze is ondanks dat ze ook heel dwars kan zijn, over het algemeen gewoon heel erg lief en gezellig. We konden een tafel en stoeltje overnemen van mijn zus, en ze ziet er zo wijs uit als ze er aan zit;

O+

Oh en haar haar wordt zo mooi nu, ik ben gewoon jaloers:
SPOILER
Ze is nog niet naar de kapper geweest, maar ik vind het ook nog niet echt nodig eigenlijk.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187949373
Foto's om aan te tonen dat het echt uitmaakt of het je eerste of tweede koter is _O- B heeft pas voor het eerst pizza of friet op toen hij 2 jaar was of zo. Juul at vrijdag al mee, we hadden iets anders voor haar maar vrouw deed haar mond er niet voor open en bleef naar de pizza wijzen. Ze heeft ervan gesmuld.

SPOILER
Wel fijn Jentin dat Phi zo loyaal is aan Juul :D

Juul heeft geen koorts meer maar ze is echt snotverkouden. Ze zit onder de luuf etc en is vandaag redelijk vrolijk volgens mijn vrouw.
pi_187949836
@rena, prachtige krullen! Daar is voorlopig geen kapper nodig toch?

Exode, herkenbaar van die pizza. Wij waren twee weken lang in Italië en Mars eet wat wij eten (met de pot mee dus). Dat gold dus ook voor de pasta, lasagne en de pizza. Zou ik bij Twix nooit zo gedaan hebben maar Mars eet en lust alles dus ik vind het wel prima en makkelijk :@ . De ene dag eet hij dus een bord aardappels/groente/vlees en soms dus ook zoiets als pizza.
pi_187949901
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:50 schreef rena het volgende:

Oh en haar haar wordt zo mooi nu, ik ben gewoon jaloers:
SPOILER
Ze is nog niet naar de kapper geweest, maar ik vind het ook nog niet echt nodig eigenlijk.
O+ krullen!!
Mijn dochter is pas met 4,5 jaar voor het eerst naar de kapper geweest. En toen is er ook maar 1 cm vanaf gegaan (wat je niet ziet door haar krullen :') )

Cas heeft ook nog geen kapper gezien. Ik hoop dat zijn haar ook net zo gaat krullen als die van Lou O+
  dinsdag 16 juli 2019 @ 12:53:35 #46
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187950097
Met U en z’n bult gaat het goed. Hij heeft hem goed bijgewerkt. ;)

SPOILER
pi_187950292
Rena mooie krullen! O+

Mooie U. O+

Casper eet wat wij eten.. wat wij op vakantie deden was hem eerst een potje geven (wat ie prima lust) voor we uit eten gingen. Dat hielp in het wachten op eten met een hongerig kind, en hij at wat mee van ons maar niet zoveel want al gegeten :)

En hij kan na 1,5 jaar opeens zelfstandig spelen voor echt een langere tijd. Ik kon zelfs een soort van ongestoord een boek uitlezen zondag :D _O_

Ijsjes lust ie wel graag :Y)

SPOILER
En trekkers/vrachtwagens/motoren/auto’s zijn de hemel

SPOILER
pi_187950689
Juul blieft echt niets uit een potje. Dat wordt dus een uitdaging in Disney. We nemen een koeltas vol rauwkost en fruit mee de hotelkamer in hebben we al besloten. Eten in buffetrestaurants is een oplossing maar zo duur (wij betalen voor 2 volwassenen en 1 kleuter die een half bord eet 100 Euro zonder drinken. Ik snap dat Disney duur is, maar dit is wel heel duur). Uitgebreid ontbijtbuffet en 4uurtje zijn inbegrepen, hopelijk wat gezonde keuzes ertussen. :@

Met chips hetzelfde, B at tot 1,5 jaar of zo van die wortelchips dingen, Juul eet gewoon mee met de gewone chips van B.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 15:24:05 #49
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_187951935
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:50 schreef Jentin het volgende:
Iemand ervaring met een vergroot lipbandje? Ik zag bij Phi al gelijk na haar geboorte een randje/bobbeltje over haar tandvlees in de bovenkaak. Wist niet goed wat dat was. Nu heeft ze twee voortanden en die staan dus megaver uit elkaar vanwege dat randje ertussen.

Nu google ik wat en lees ik dus dat het om het lipbandje gaat en dat dat dus vergroot/te groot is. Ik zie foto's die echt exact laten zien wat ik bij Phi zie (En ik heb er in de kraamweek nota bene nog naar laten kijken, ook vanwege aanhoudende pijn bij het voeden, door zowel de vk als de huisarts, maar niemand heeft het gezien of er conclusies aan verbonden. De kraamhulp viel het wel op en zette er haar vraagtekens bij- die vroeg de ha dus om te kijken, maar die 'zag niks'.)

In elk geval: het is echt een grote afstand tussen die voortanden (voor het idee: haar twee ieniemini ondertandjes passen ertussen). Ik lees nare verhalen over langdurige orthodontische ingrepen etc. en ik vraag me af of dat te voorkomen is door het bijvoorbeeld nu al/nog te laten laseren/klieven en/of iemand daar ervaring mee heeft.
En gezien een eigen pestverleden ben ik simpelweg ook echt heel erg bang dat ze ermee gepest gaat worden

Tongriempjesgedoe hebben we met Caesar gehad, lipbandjes zijn weer nieuw :')

Mja, niet echt ervaring waar wat aan hebt, maar toch.. Toen mijn oudste 15 jaar geleden geboren werd, was 1 van de eerste dingen die me opviel dat haar bovenkaak (dus enkel het gedeelte waar haar tanden komen zeg maar, dus niet gehemelte) ingeduwd werd door dat bandje. Er leek zelf een driehoekje uit te zijn. Ik heb er ook meteen door de verpleegkundige (kraamafdeling ziekenhuis) naar laten kijken en niemand leek onder de indruk, dus heb het maar zo gelaten. Toen ze tanden kreeg zag je wel dat ze verder uit elkaar stonden, maar niet zover als jij beschrijft. (En ook wat naar voren geheld, denk alleen niet dat dat er mee te maken had). Nu staan ze dankzij de ortho mooi recht, zonder al te veel gedoe.
Is het een idee om een ortho te bellen? Gewoon voor info? Ik heb het voor A. ook wel eens aan een ortho gevraagd (ze was toen 5 ofzo), omdat ik er zelf ergens voor was (volgens mij toen wel een algemeen antwoord a la "het kan nog alle kanten op", maar nogmaals, bij haar was het niet zo duidelijk als bij Phi zo te lezen). Een ortho lijkt me de aangewezen persoon voor info over gebitsafwijkingen.

edit: toevallig een zéér onduidelijke foto gevonden (is een hoesje van een cd-rom, op die cd-rom staat vast de originele foto, maar ik weet niet hoe ik dat zo 1,2,3 moet afspelen :')
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door LadyS op 16-07-2019 15:32:38 ]
pi_187951944
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 12:39 schreef Skittles het volgende:

[..]

O+ krullen!!
Mijn dochter is pas met 4,5 jaar voor het eerst naar de kapper geweest. En toen is er ook maar 1 cm vanaf gegaan (wat je niet ziet door haar krullen :') )

Cas heeft ook nog geen kapper gezien. Ik hoop dat zijn haar ook net zo gaat krullen als die van Lou O+
Kijk, dan hoef ik voorlopig nog niet te gaan, haar pony punt ik zelf een beetje bij verder, anders hangt die wel in haar ogen.

Wat heeft Juul toch een guitig snuitje O+

U lekker aan de make up :P *;

Casper in tuinbroek O+ , wat handig met die knoopjes op de broek!

Hier eet ze heel af en toe nog een potje, met plezier zelfs :@ Ze eet nu ook geregeld frietjes mee met ons, maar afgelopen weken aten we het iets te vaak dus dan geven we haar een potje en eten wij friet als zij naar bed is, kan ik tenminste op mijn gemak eten een keer :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')