Ken je de corolle poppen?quote:Op zondag 16 december 2018 12:27 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke pop voor een kleuter. Een met haar, zonder geluid of voerfuncties. Iemand enig idee waar ik dat kan kopen?
Even denken... mijn achtjarige bouwgekke meisje vindt onderstaande dingen erg cool:quote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:55 schreef laziness het volgende:
Heeft er iemand nog leuke tips voor een 8jarige?
Hoe ouder hij wordt hoe moeilijker hij en wij het vinden elke verjaardag weer.
Jaaaaaa, groot succes hier!quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:45 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand een tiptoi?
Is het wat? Ik overweeg het voor mijn bijna 5 jarige.
Haha slim! Ik heb er 1 op de kop getikt voor een 10-tje op marktplaats incl het lichaam spel.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jaaaaaa, groot succes hier!
Tip: koop er ook een koptelefoon bij.
De boerderij is leuk, en mijn eerste letters. En kuiken kreeg met kerst 'raadsels voor op reis' voor in de auto, en nu vertelt hij ons steeds hoe hard je ergens mag rijden of wat een bepaald verkeersbord betekentquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:53 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Haha slim! Ik heb er 1 op de kop getikt voor een 10-tje op marktplaats incl het lichaam spel.
Heb je nog een tip qua boekjes? Ik dacht aan mijn eerste cijfers oid J is erg bezig met tellen en de eerste sommetjes.
Heb jij nog een leuke tip?
Haha dat laatstequote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
De boerderij is leuk, en mijn eerste letters. En kuiken kreeg met kerst 'raadsels voor op reis' voor in de auto, en nu vertelt hij ons steeds hoe hard je ergens mag rijden of wat een bepaald verkeersbord betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |