Een zijstraat: een draagbare microscope. Bij onze kinderen een hit.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met de Clementoni wetenschapsets?
We zoeken een cadeautje voor een kinderfeestje, de jarige houdt van wetenschapsdingen en wordt 8 jaar.
Leuk zo'n draagbare microscoop, dat zou mijn 6 jarige ook heel tof vinden voor haar verjaardag. Heb je een aanrader welke?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:02 schreef exode het volgende:
[..]
Een zijstraat: een draagbare microscope. Bij onze kinderen een hit.
Of een proefjesboek met spullen die iedereen in huis heeft.
Wij hebben de Carson handmicroscoop.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:07 schreef Schanu het volgende:
[..]
Leuk zo'n draagbare microscoop, dat zou mijn 6 jarige ook heel tof vinden voor haar verjaardag. Heb je een aanrader welke?
En heeft iemand een aanrader voor een (betaalbare) walkietalkie voor kinderen? We hebben er nu 2 gehad en beide barslecht, eigenlijk alleen maar ruis. Ik wilde de hoop al bijna opgeven maar ik zou het echt leuk vinden als ze een goede krijgen, dus misschien heeft iemand hier ervaringen?
Thanks, heb hem meteen op haar lijstje gezetquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:11 schreef exode het volgende:
[..]
Wij hebben de Carson handmicroscoop.
Wij hebben deze walkie talkies: https://amzn.to/3EqkNtoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:07 schreef Schanu het volgende:
[..]
Leuk zo'n draagbare microscoop, dat zou mijn 6 jarige ook heel tof vinden voor haar verjaardag. Heb je een aanrader welke?
En heeft iemand een aanrader voor een (betaalbare) walkietalkie voor kinderen? We hebben er nu 2 gehad en beide barslecht, eigenlijk alleen maar ruis. Ik wilde de hoop al bijna opgeven maar ik zou het echt leuk vinden als ze een goede krijgen, dus misschien heeft iemand hier ervaringen?
Thanks, dan gaan die ook op het lijstje!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij hebben deze walkie talkies: https://amzn.to/3EqkNto
Werken heel erg goed, tot 500 meter ongeveer (Sjaak neemt er wel eens eentje mee naar buiten, dan proberen we hoe ver ik hem vanaf de bank nog kan horen (ideaal ook, ik kan blijven zitten onder mijn dekentje en hij speelt buiten)).
Ik moest meteen denken aan een pijl en boog set toen ik je bericht las, volgens mij heb je die ook wel van nerf. Zou zoiets leuk voor hem zijn?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:58 schreef Hupje het volgende:
Ik ben op zoek naar cadeau ideeën voor een 10 jarige die dol is op Nerf pistolen. Hij heeft er een aantal en zo'n omklapschietdoelwit. Verder heeft hij weinig wensen, behalve nóg meer Nerfs
Laser schiet set? Is hier bij de 11jarige en zijn veelal 10jarige vriendjes een hit.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:58 schreef Hupje het volgende:
Ik ben op zoek naar cadeau ideeën voor een 10 jarige die dol is op Nerf pistolen. Hij heeft er een aantal en zo'n omklapschietdoelwit. Verder heeft hij weinig wensen, behalve nóg meer Nerfs
Hij zit op handboogschieten en heeft een 'echte' recurveboog voor daar. Dus ik hoef niet met een speelgoedboog aan te komen zetten, helaasquote:Op dinsdag 11 maart 2025 06:34 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan een pijl en boog set toen ik je bericht las, volgens mij heb je die ook wel van nerf. Zou zoiets leuk voor hem zijn?
Oh, daar kan ik wel eens naar kijken. Kun je daar ook een beetje buiten mee spelen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:08 schreef exode het volgende:
[..]
Laser schiet set? Is hier bij de 11jarige en zijn veelal 10jarige vriendjes een hit.
Gelukkig wel want het maakt een hoop herrie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:42 schreef Hupje het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik wel eens naar kijken. Kun je daar ook een beetje buiten mee spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |