abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216587409
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met de Clementoni wetenschapsets?
We zoeken een cadeautje voor een kinderfeestje, de jarige houdt van wetenschapsdingen en wordt 8 jaar.
Een zijstraat: een draagbare microscope. Bij onze kinderen een hit.

Of een proefjesboek met spullen die iedereen in huis heeft.
pi_216587485
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 21:02 schreef exode het volgende:

[..]
Een zijstraat: een draagbare microscope. Bij onze kinderen een hit.

Of een proefjesboek met spullen die iedereen in huis heeft.
Leuk zo'n draagbare microscoop, dat zou mijn 6 jarige ook heel tof vinden voor haar verjaardag. Heb je een aanrader welke?

En heeft iemand een aanrader voor een (betaalbare) walkietalkie voor kinderen? We hebben er nu 2 gehad en beide barslecht, eigenlijk alleen maar ruis. Ik wilde de hoop al bijna opgeven maar ik zou het echt leuk vinden als ze een goede krijgen, dus misschien heeft iemand hier ervaringen?
pi_216587569
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 21:07 schreef Schanu het volgende:

[..]
Leuk zo'n draagbare microscoop, dat zou mijn 6 jarige ook heel tof vinden voor haar verjaardag. Heb je een aanrader welke?

En heeft iemand een aanrader voor een (betaalbare) walkietalkie voor kinderen? We hebben er nu 2 gehad en beide barslecht, eigenlijk alleen maar ruis. Ik wilde de hoop al bijna opgeven maar ik zou het echt leuk vinden als ze een goede krijgen, dus misschien heeft iemand hier ervaringen?
Wij hebben de Carson handmicroscoop.
pi_216588920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 21:11 schreef exode het volgende:

[..]
Wij hebben de Carson handmicroscoop.
Thanks, heb hem meteen op haar lijstje gezet O+
pi_216589071
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 21:07 schreef Schanu het volgende:

[..]

Wij hebben deze walkie talkies: https://amzn.to/3EqkNto
Werken heel erg goed, tot 500 meter ongeveer (Sjaak neemt er wel eens eentje mee naar buiten, dan proberen we hoe ver ik hem vanaf de bank nog kan horen (ideaal ook, ik kan blijven zitten onder mijn dekentje en hij speelt buiten ^O^ )).
pi_216589322
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 22:11 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Wij hebben deze walkie talkies: https://amzn.to/3EqkNto
Werken heel erg goed, tot 500 meter ongeveer (Sjaak neemt er wel eens eentje mee naar buiten, dan proberen we hoe ver ik hem vanaf de bank nog kan horen (ideaal ook, ik kan blijven zitten onder mijn dekentje en hij speelt buiten ^O^ )).
Thanks, dan gaan die ook op het lijstje! O+
pi_217003321
Ik ben op zoek naar cadeau ideeën voor een 10 jarige die dol is op Nerf pistolen. Hij heeft er een aantal en zo'n omklapschietdoelwit. Verder heeft hij weinig wensen, behalve nóg meer Nerfs :')
pi_217004706
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:58 schreef Hupje het volgende:
Ik ben op zoek naar cadeau ideeën voor een 10 jarige die dol is op Nerf pistolen. Hij heeft er een aantal en zo'n omklapschietdoelwit. Verder heeft hij weinig wensen, behalve nóg meer Nerfs :')
Ik moest meteen denken aan een pijl en boog set toen ik je bericht las, volgens mij heb je die ook wel van nerf. Zou zoiets leuk voor hem zijn?
pi_217004804
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 21:58 schreef Hupje het volgende:
Laser schiet set? Is hier bij de 11jarige en zijn veelal 10jarige vriendjes een hit.
pi_217004936
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 06:34 schreef Schanu het volgende:

[..]
Ik moest meteen denken aan een pijl en boog set toen ik je bericht las, volgens mij heb je die ook wel van nerf. Zou zoiets leuk voor hem zijn?
Hij zit op handboogschieten en heeft een 'echte' recurveboog voor daar. Dus ik hoef niet met een speelgoedboog aan te komen zetten, helaas :D Anders was het een goed idee!
pi_217004942
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 07:08 schreef exode het volgende:

[..]
Laser schiet set? Is hier bij de 11jarige en zijn veelal 10jarige vriendjes een hit.
Oh, daar kan ik wel eens naar kijken. Kun je daar ook een beetje buiten mee spelen?
pi_217005001
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 07:42 schreef Hupje het volgende:

[..]
Oh, daar kan ik wel eens naar kijken. Kun je daar ook een beetje buiten mee spelen?
Gelukkig wel want het maakt een hoop herrie.
pi_217007084
Een goed waterpistool? Die heb je tegenwoordig ook van Nerf dacht ik ;)
pi_217102033
Wat denken jullie dat leuker is om voor een tweede verjaardag te geven:

Deze kruiwagen (we hebben een terras met plantenbakken en in de herfst een hoop bladeren die van de bomen vallen die opgeruimd moeten worden + we hebben een park direkt grenzend aan ons terras).

Of:

Deze graafmachine of voorlader voor in de zandbak.

Heb ook al een complete brio treinbaan via marktplaats voor de verjaardag van onze kleine gekocht, maar zou ook graag iets voor buiten cadeau willen doen.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_217102058
Toen de mijne 2 was waren de wagens voor in de zandbak veel meer in trek dan de kruiwagen. Maar dat zal kind afhankelijk zijn.
pi_217104730
Mijn tweejarige zou ook voor de zandbakwagens gaan!
pi_217106048
De mijne ook! En nu hij bijna 3 is nog steeds
pi_217109815
Bedankt voor jullie feedback! Ik denk idd dat het die graafmachine gaat worden! :D
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_217884512
Hoi, hebben jullie ervaring met kindercamera's? Voor een vijfjarige die klungelig is, dus niet duur en niet complex. Ik vind die dingen met thermisch papier wel leuk, wat is er nog meer?
pi_217890747
Wij hebben een kidizoom en zo’n printcamera, beide van vtech. De foto kwaliteit van beide is bedroevend, maar ze spelen er wel graag mee. De normale kidizoom heeft veel meer opties om rare foto’s te maken, en dingen te bewerken. We hebben ook een Tobi 2 en die was veel goedkoper en biedt vergelijkbare mogelijkheden en daar zit een greenscreen bij. (Maar daar spelen ze zelfstandig mee, dus niet zelf uitgeprobeerd).
pi_217892523
Wij hebben er zo 1 voor de 8 jarige: https://www.amazon.nl/Chi(...)3&xpid=8RiOiPifRMpwl

Kwalitatief niet de beste foto's, maar ze vindt hem fantastisch en plakt de foto's die ze maakt in een scrapbook.

Mijn 7 jarige kreeg vorige week de Little Tikes Tobi 2 regisseur camera voor haar verjaardag.

Kan de ervaring nog niet echt delen want te kort in gebruik. Maar die is ook meer voor het filmen, al kan je er zeker ook foto's mee maken.

Hiervoor hadden ze beide een kidizoom, die vonden ze ook geweldig al was die kwalitatief ook niet super goed. Wel super degelijk en sterk, konden tegen een stootje en er stonden leuke spelletjes op (aldus de kinderen).
pi_218060019
Heeft iemand ervaring met 1 van deze sets?

https://www.bol.com/nl/nl(...)eOption#productTitle
(reviews zijn vooral van testers)

https://www.bol.com/nl/nl(...).4_8.10.ProductTitle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')