abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218187112
Die van ons speelt al met zo'n keukentje vanaf 1 ongeveer :D
Nu (bijna 2) heel anders maar nog steeds veel. Pizza bakken, koffie maken, groente snijden. En dan ons laten proeven O+
pi_218187194
Ik heb een stoelhoes laten naaien waarmee een stoel een kookplaat en oven werd ;) Zo af en toe was dat een weekje leuk, maar daarna vond ik het fijn dat het opgeruimd kon worden.

Ik wilde een plaatje plakken, maar dat lukt me niet meer? :?
pi_218187262
Verschilt per kind denk ik.
L speelde er weinig mee terwijl S er uren mee kan spelen en vraagt er ook om als het ding ff op zolder staat zodat er ruimte is voor ander speelgoed.
pi_218188430
Pukje speelde op de opvang non stop in het keukentje, daarom hebben wij er een voor thuis gekocht. Significant minder populair natuurlijk. :')
Maar ze is er alsnog wel aardig regelmatig mee bezig, al is het maar om er spulletjes uit te halen die ze dan weer ergens anders gebruikt. Nog steeds voelde het een beetje als een miskoop vergeleken met hoe enthousiast ze eerder over andere keukentjes was geweest, maar hij was niet duur en wordt genoeg benut dat hij wel mag blijven staan.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 22:32:26 #180
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_218188566
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 16:33 schreef margaretha_01 het volgende:
Zijn hier nog meer ouders van wie de peuters helemaal niet zo veel met zo‘n klein keukentje spelen?

Het lijkt wel bijna een ‘must’ om peuters voor hun tweede verjaardag of met de kerst voor hun tweede verjaardag een speelgoedkeukentje cadeau te doen.

Bij ons was het niet anders. Maar onze kleine speelt er dus echt amper mee, hoewel dat ding best prominent bij ons in de woonkamer staat. Alleen als we het proactief voorstellen om mee te spelen, en dan zelf ook mee doen, dan pas speelt ie er mee.

Met duplo en zijn brio treinbaan kan hij dan weer wel de hele dag spelen! :D
Oudste wel, jongste niet. Wat hier wel echt een mega succes is, is dit ijswinkeltje https://www.smythstoys.co(...)xJXZfH-Dq2sIZ4&gQT=1

Die staat dan ook permanent in het keukentje wat nu dus een ijsjeswinkel is :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')