Laatst nog bij de zeeman mee in mijn handen gestaan maar dat is denk ik geen vast assortiment.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:55 schreef Hupje het volgende:
Waar koop je tegenwoordig nog een ouderwets prikblok? Zo'n stapel kartonnen figuurtjes om uit te prikken?
Ik had er eentje van de action, wel paw patrol. Zullen het niet altijd in assortiment hebben, maar misschien de moeite waard om ook te kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:55 schreef Hupje het volgende:
Waar koop je tegenwoordig nog een ouderwets prikblok? Zo'n stapel kartonnen figuurtjes om uit te prikken?
Als je plek hebt, een trampoline.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:48 schreef June. het volgende:
Iemand nog leuke ideeen voor buitenspeelgoed voor een bijna 4-jarige en 6-jarige? Een skelter, step, bal, fiets, voetbaldoel hebben we al. Dacht nog aan iets met water, zoals aquaplay, maar twijfel of dat lang leuk is nog. Speelhuisje misschien, maar ook daarbij geldt hetzelfde misschien?
Die moest ik even googlen, maar wat grappig haha. Een trampo hebben we al, maar skeelers of walkietalkies ook leuk.ja! Thnx.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:43 schreef Schanu het volgende:
Een skateboard voor de 6 jarige, een vlieger, rolschaatsen voor de 4 jarige en skeelers voor de 6 jarige, insectenbakjes, een metaaldetector (dikke hit bij ons), een bestuurbare auto, stepping stones (die gebruiken mijn 7 en 9 jarige nog steeds voor diverse spellen), een draaiton van Gonge, een basketbalnetje, pijl en boog, walkietalkies?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |