Kan ook niet, leasen daarintegenquote:
Ja, ik neuk regelmatig. Het komt op mij over alsof jij het op dat gebied minder naar je zin hebt, gezien je mij daarin een poging doet om te beledigen. Zoals Trump je zou noemen: "Sad".quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het met je?
Je bent wel vrolijk de laatste tijd.
Sad little pedro.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik neuk regelmatig. Het komt op mij over alsof jij het op dat gebied minder naar je zin hebt, gezien je mij daarin een poging doet om te beledigen. Zoals Trump je zou noemen: "Sad".
Ow lekkerquote:
Hier tussen de 30 en 40 de meeste dagen. Dan is 20 straks gewoon koudquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow lekkerNiet echt geweldig weer nee, maar zag vandaag nog iemand met korte broek, beetje optimistisch.
Neem het goede weer meequote:Op woensdag 10 juli 2019 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier tussen de 30 en 40 de meeste dagen. Dan is 20 straks gewoon koud
Je was okquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mensen die neukenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik neuk regelmatig. Het komt op mij over alsof jij het op dat gebied minder naar je zin hebt, gezien je mij daarin een poging doet om te beledigen. Zoals Trump je zou noemen: "Sad".
Dit is echt het ideale weer bijna. Vandaag een beetje te bewolkt, maar qua temp echt perfect.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik neuk niet. Ik word geneuktquote:
Hou op hoor. Met 20 graden kan je niet eens een jurkje aan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is echt het ideale weer bijna. Vandaag een beetje te bewolkt, maar qua temp echt perfect.
Wat, waarom niet? Draag de hele week al jurken en rokken. Blote benen. Bam.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou op hoor. Met 20 graden kan je niet eens een jurkje aan.
Just watch me!quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat blote benen dan koud zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat, waarom niet? Draag de hele week al jurken en rokken. Blote benen. Bam.
Vast ook mooi weerquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik er wat aan heb, want volgende week zit ik in Italië
2 woorden die niets met lekker te maken hebbenquote:
Charming as alwaysquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Ik beklom vandaag een berg gelukkig zonder regen.
Had wel de optie om in de sneeuw te kakken maar ik moest niet
quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Hoor ik daar het hart van Dino breken?quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind het andere verkeer altijd zo jammer.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik vind fietsen wel lekker. Beetje hoofd leegmaken, lachen om de honden, genieten van de natuur.
Daar is hier niet zo veel vanquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het andere verkeer altijd zo jammer.
Ik haat het ook niet per se, maar ik heb het een tijd naar mijn werk gedaan en dan is het echt niet grappig, de stress die mensen hebben, zelfs op de fietsquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:53 schreef Allures het volgende:
Fietsen is zo ongeveer mijn enige vervoersmiddel dus ik doe het heel vaak
Daarom vind ik het ook nog voor de lol doen echt een raar gegeven
Ik durf in Amsterdam nog steeds geen fiets te hurenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat het ook niet per se, maar ik heb het een tijd naar mijn werk gedaan en dan is het echt niet grappig, de stress die mensen hebben, zelfs op de fiets.
Gewoon ergens rustig op mijn gemak heen fietsen is prima, maar niet tussen de forensen, dan is OV relaxter.
Snap ik ook wel weer hoor, het is echt survival of the fittestquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf in Amsterdam nog steeds geen fiets te huren
Terwijl het me in principe flexibeler lijkt dan met de tram. Maar ik weet de weg niet dus heb Google maps wel nodig ookquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer hoor, het is echt survival of the fittest.
Hoop dat het smartphoneverbod iets helpt, maar ik vrees het ergste.
Ik heb er wel eens 1 in een tramrail zien klappen, best grappigquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Wel een keer gezien hoe een toerist te fiets werd aangereden door een taxi. Was wel lomp
Ik zie hier nog steeds minstens de helft met hun telefoon in de hand fietsenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer hoor, het is echt survival of the fittest.
Hoop dat het smartphoneverbod iets helpt, maar ik vrees het ergste.
Ja ach, ik mag hier ook niet meer door de straat fietsen maar heb het net nog gedaan. Living on the edge.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie hier nog steeds minstens de helft met hun telefoon in de hand fietsen
Ja, het wordt nog niet echt gehandhaafd, what else is new?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie hier nog steeds minstens de helft met hun telefoon in de hand fietsen
Op zich een overeenkomst met Braddiequote:Op woensdag 10 juli 2019 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb weinig geluk met auto's inderdaad.
Eerste dag paar boetes uitdelen en daarna zijn er weer manschappen te weinigquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het wordt nog niet echt gehandhaafd, what else is new?.
Oh well, ik ben zelf ook geen lieverdje op de fiets verder, dat moet ook wel anders kom je nooit ergens. Maar het gaat echt nergens over soms wat mensen doen.
Zoiets ja, het is ook niet te doen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste dag paar boetes uitdelen en daarna zijn er weer manschappen te weinig
Hoe komt dat denk je? Kan ook zijn dat iedereen verhaal ondersneeuwt door jouw continue gelul over jurkjes en (mislukte) dates.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
Ik heb wel echt het idee dat deze sc saaier is geworden nu dr helft van de users niks meer over zichzelf durft te posten
Nu hebben we het alleen over de gevaren van fietsen
Ja, heb je dat in je excel gevonden?quote:
Krijg je met users als mch.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
Ik heb wel echt het idee dat deze sc saaier is geworden nu dr helft van de users niks meer over zichzelf durft te posten
Gewoon even een observatie tussendoor
Ik gok dat onder andere jij wel weet hoe dat komt eigenlijkquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe komt dat denk je? Kan ook zijn dat iedereen verhaal ondersneeuwt door jouw continue gelul over jurkjes en (mislukte) dates.
Ik ben hier de laatste tijd nauwelijks maar had wel gemerkt dat het op fok enorm rustig is, komt ook omdat haags op vakantie is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik gok dat onder andere jij wel weet hoe dat komt eigenlijk
Niks ervan. Het is jouw schuld. Dat FOK! stervende is ook.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben hier de laatste tijd nauwelijks maar had wel gemerkt dat het op fok enorm rustig is, komt ook omdat haags op vakantie is.
Volgens mij ben je hier altijd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben hier de laatste tijd nauwelijks maar had wel gemerkt dat het op fok enorm rustig is, komt ook omdat haags op vakantie is.
Hier schrik ik van.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Niks ervan. Het is jouw schuld. Dat FOK! stervende is ook.
Nee dat bedoel ik nou ook weer nietquote:
Ik ga nog naar Valencia een klein weekje.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je nog op vakantie of wordt het bijbeunen op de boerderie?
Of je post wat en niemand reageert, ook heel uitnodigend. Net zoals het gehak op en tussen bepaalde users. Er schort wel meer aan de dynamiek hier dan alleen een tikje obsessief iemand die tenminste nog iets van interesse toontquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
Gewoon even een observatie tussendoor
Lijkt me een leuke stad.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ga nog naar Valencia een klein weekje.
Ik vind dat leuker om te lezen dan jouw random rare opmerkingen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe komt dat denk je? Kan ook zijn dat iedereen verhaal ondersneeuwt door jouw continue gelul over jurkjes en (mislukte) dates.
Ik zou het ook heel raar vinden als jouw man het toeliet om met @Monopoly te datenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Allures het volgende:
Als dat wel zo is dan offer ik me wel op en word ik speciaal voor jullie gewoon mono
Of mono-poly dan zo als dat heet (love die term) want denk niet dat mijn man zo opofferingsgezind is naar jullie toe
Dan nodig je toch deze SC uitquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef Debsterr het volgende:
Wel stom, zaterdag housewarming maar allemaal afzeggingen enzo.
Ik was gekomen hoorquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef Debsterr het volgende:
Je bent zelf raarquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dat leuker om te lezen dan jouw random rare opmerkingen.
Nou maar ik kan me oprecht wel voorstellen dat sommige mensen dingen niet meer zeggen als het zo onthouden word en daarna terug geslingerd wordquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of je post wat en niemand reageert, ook heel uitnodigend. Net zoals het gehak op en tussen bepaalde users. Er schort wel meer aan de dynamiek hier dan alleen een tikje obsessief iemand die tenminste nog iets van interesse toont
Gaf die niet ooit dure cadeaus aan hoe heet die ene user ook al weer? Wat dat betreft sta ik er wel open voorquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou het ook heel raar vinden als jouw man het toeliet om met @:monopoly te daten
Lees de vorige post van jezelf nog eens terugquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Gaf die niet ooit dure cadeaus aan hoe heet die ene user ook al weer? Wat dat betreft sta ik er wel open voor
tnxquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dat leuker om te lezen dan jouw random rare opmerkingen.
Nee dat is Monopoly niet. Wel van een user beginnend met de M. aan een andere user wiens username met een M. begint.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Gaf die niet ooit dure cadeaus aan hoe heet die ene user ook al weer? Wat dat betreft sta ik er wel open voor
BBQ georganiseerd, maar slecht weer?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef Debsterr het volgende:
Zit de uitnodiging in mijn spamfolder?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik had vandaag een zeiltocht met BBQ op de boot.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BBQ georganiseerd, maar slecht weer?
Ik heb iets wat mij aantrekt in iemand onthoudenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Lees de vorige post van jezelf nog eens terug
Keek die niet op een afstandje toe bij een meet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou het ook heel raar vinden als jouw man het toeliet om met @:monopoly te daten
Leuk die teamuitjesquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik had vandaag een zeiltocht met BBQ op de boot.
No you don'tquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb iets wat mij aantrekt in iemand onthouden
Ik ben een vrouw. Wij weten van nature hier van alle mannen het salaris en de dagwaarde van alle gegeven cadeaus
Zo blij dat alle cadeaus nu voor mezelf zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb iets wat mij aantrekt in iemand onthouden
Ik ben een vrouw. Wij weten van nature hier van alle mannen het salaris en de dagwaarde van alle gegeven cadeaus
Ik zou graag meer willen weten hieromtrent.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee dat is Monopoly niet. Wel van een user beginnend met de M. aan een andere user wiens username met een M. begint.
Ik doe voor de gezelligheid wel even alsof ik dat niet heb onthouden.
Het was wel gezellig hoor. Alleen erg jammer dat het net vandaag slecht weer werdquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag meer willen weten hieromtrent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk je dat ik CE heb uitverkoren als volgende slachto... euhm gelukkigequote:
^^quote:
Ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keek die niet op een afstandje toe bij een meet?
Waarom richt je je pijlen dan niet meer op @ElDinosaur?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik CE heb uitverkoren als volgende slachto... euhm gelukkige
He bae winkwink
Nee, geen idee, maar more joy to youquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik CE heb uitverkoren als volgende slachto... euhm gelukkige
He bae winkwink
omdat gcjoel mijn homegirl is duhquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom richt je je pijlen dan niet meer op @:ElDinosaur?
Dus die deed iets heel engs waarvan jullie allemaal denken dat ik daartoe ook in staat bent maar hij neukt wel een lekkere chick dus wie is hier nou het gekkie danquote:
Dat was vast een uitdagingquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik had vandaag een zeiltocht met BBQ op de boot.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:24 schreef Chia het volgende:
[..]Hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste lang niet meer gezien trouwens.
Anoniem?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Aisling Beaquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bae. Anders is het Bea en dat is die ene van Golden Girls
Nee.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha.
Die eerste lang niet meer gezien trouwens.
Anoniem?
quote:
Oh dat kan ik me ook prima voorstellen, maar dus niet alleen om deze reden en deze ene persoon jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou maar ik kan me oprecht wel voorstellen dat sommige mensen dingen niet meer zeggen als het zo onthouden word en daarna terug geslingerd word
Maar het was niet mijn bedoeling iets te starten waarbij 1 iemand van vanalles beschuldig word. Overigens is dat ook niet 1 iemand die dat doet natuurlijk
Jij nog steeds want hij is blijkbaar in staat om een lekkere chick te scoren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus die deed iets heel engs waarvan jullie allemaal denken dat ik daartoe ook in staat bent maar hij neukt wel een lekkere chick dus wie is hier nou het gekkie dan
Mijn chick is ook lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij nog steeds want hij is blijkbaar in staat om een lekkere chick te scoren.
Heb je het nu over Mono?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus die deed iets heel engs waarvan jullie allemaal denken dat ik daartoe ook in staat bent maar hij neukt wel een lekkere chick dus wie is hier nou het gekkie dan
Weet niet, daar lag alleen het vlees. Vegadingen kwamen uit de keuken op de boot zelf.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:29 schreef Allures het volgende:
Is het dan een gasbbq op een boot? Moet wel toch?
Da's nep
Mono die naar een meet kijkt? Geloof er niks van.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het nu over Mono?
Stond die naar een meet te kijken?
Maar hij heeft wel een knap grietje gescoord, ja. @:Moira.
Ben jij vega?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet niet, daar lag alleen het vlees. Vegadingen kwamen uit de keuken op de boot zelf.
Nee joh. Kijk t opnieuw. Maar t is al wel járen geleden en t laatste seizoen heb ik nooit gezien geloof ikquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:30 schreef Allures het volgende:
[..]
ontdek je dat nu pas?
Ik ben jaloers. Ik wou dat ik het opnieuw kon ontdekken
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe erg ik het haat als mensen random gaan zingen![]()
dus sommige liedjes skip ik
Hij liep er langs onderweg naar een andere bestemming. Dat is in elk geval zijn versie van het verhaal.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:30 schreef Samzz het volgende:
Mono die naar een meet kijkt? Geloof er niks van.
Ik ken het te goed daar voor vrees ikquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Kijk t opnieuw. Maar t is al wel járen geleden en t laatste seizoen heb ik nooit gezien geloof ik.
Roze? HOEquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nog roze warme chocolademelk maken.
Oh wow.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij liep er langs onderweg naar een andere bestemming. Dat is in elk geval zijn versie van het verhaal.
Oh jammerquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ken het te goed daar voor vrees ik
Dacht hij niet dat ik Cali was ofzo of was dat een andere meet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij liep er langs onderweg naar een andere bestemming. Dat is in elk geval zijn versie van het verhaal.
Ja eet buiten de deur wel altijd vegetarisch. Thuis eet ik weleens rundergehakt sinds we op de boerderij vlees van eigen koeien hebben.quote:
Natroze?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nog roze warme chocolademelk maken.
Was dezelfde meet volgens mij. Goeie outfit had ze aan toen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Dacht hij niet dat ik Cali was ofzo of was dat een andere meet.
Ik vind jou steeds leuker. Hoe staan jij en je vriend tegenover swingen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja eet buiten de deur wel altijd vegetarisch. Thuis eet ik weleens rundergehakt sinds we op de boerderij vlees van eigen koeien hebben.
Wist ik. Graag gedaan, scheelt je weer opstaan.quote:
Ik zweer het die shopt bij FNquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind jou steeds leuker. Hoe staan jij en je vriend tegenover swingen?
Jij?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Leuk zo'n hele SC met een aantal exen.
Die kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zweer het die shopt bij FN
Ik wissel per seizoen qua favoriet
Ik vond die gastrol van Demi ook heel tof
Gezien zijn leeftijdsvoorkeur zou het een SC op het Penny-forum moeten zijn.quote:
Tsk, paardenmeisjesquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijdsvoorkeur zou het een SC op het Penny-forum moeten zijn.
Samzzquote:
Ik heb geen flauw idee hoe ze eruit ziet maar ze heeft vast een vagijn dus why not #lowstandardsquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar @:MCH , zou jij @:Moira. doen?
Dani, seizoen 5quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren.
Seizoen 1 was Kurt mijn favoriet. Nu seizoen 2, Santana.
Slet was je ook gewoonquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Leuk zo'n hele SC met een aantal exen.
Alleen kan ik het nu niet eten, want mijn voorraadje is bestemd voor een taartje dat ik ga maken voor een jarige jobquote:
Echt he?quote:
Haiquote:
Pech voor de jarige?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alleen kan ik het nu niet eten, want mijn voorraadje is bestemd voor een taartje dat ik ga maken voor een jarige job
Nee, pech voor mij. Al mag ik niet zeuren, want ik ontdek nog een reep dulcey (gekarameliseerde witte chocola) van Valrhona die nergens in hoeftquote:
Booooohquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, pech voor mij. Al mag ik niet zeuren, want ik ontdek nog een reep dulcey (gekarameliseerde witte chocola) van Valrhona die nergens in hoeftBehalve in mijn belly
Die calorierijke posts hier ook de hele tijd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:48 schreef Allures het volgende:
Hou eens op
Ik wil morgen onder een bepaald gewicht zitten en jullie gesprek helpt niet
Ben normaal niet zo van de witte chocolades, maarquote:
Join the club, ik moet ook nog afvallen. Maar niet vandaagquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:48 schreef Allures het volgende:
Hou eens op
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:48 schreef Allures het volgende:
Hou eens op
witte met crisp is echt comfortfood wat mij betreftquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben normaal niet zo van de witte chocolades, maar
[..]
Join the luck, ik moet ook nog afvallen. Maar niet vandaag![]()
Zou CL een moordenaar weten die dat wel eens gedaan heeft met zijn slachtoffers?quote:
Zij of Elvi.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou CL een moordenaar weten die dat wel eens gedaan heeft met zijn slachtoffers?
Welk merk en wat voor crisp? In need of comfort foodquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:53 schreef Allures het volgende:
[..]
witte met crisp is echt comfortfood wat mij betreft
Werkt heel goed tegen sipjes
Same. Ik ben in 1 dag 2 kilo aangekomenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben normaal niet zo van de witte chocolades, maar
[..]
Join the club, ik moet ook nog afvallen. Maar niet vandaag![]()
Ik vind de karamel zeezout van Verkade erg lekker. En ze hadden witte met kokoscrisps. Maar die vind ik nergens meerquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Welk merk en wat voor crisp? In need of comfort food
dat maakt me dan serieus gewoon niet zo veel uit. Gewoon van de supermarkt. Ah of zoquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Welk merk en wat voor crisp? In need of comfort food
Bij de eerste zin dacht ik boh, dat moet een goede dag zijn geweestquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same. Ik ben in 1 dag 2 kilo aangekomen.
Denk dat t door de tijd van de maand komt of zo.
Verkade vind ik meestal niet zo bijzonder #snob I know. Kokoscrips klinken wel goedquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de karamel zeezout van Verkade erg lekker. En ze hadden witte met kokoscrisps. Maar die vind ik nergens meer.
Het slaat ook gewoon nergens opquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bij de eerste zin dacht ik boh, dat moet een goede dag zijn geweestMaar toen kwam de tweede
Bizarre lijven soms..
Hebben meer mensen last van ja. Bleekselderij knagenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het slaat ook gewoon nergens op.
Ik heb dat altijd met de tijd van de maand, ben opeens een paar kilo zwaarder. Wel een domper, hoor.
Ik was aangenaam verrast iig, zowel door Verkade karamel zeezout als de kokoscrisps.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verkade vind ik meestal niet zo bijzonder #snob I know. Kokoscrips klinken wel goedDe karamel zeezout van Tony's vind ik wel lekker, maar zou er niet voor omfietsen. Speaking of zeezoutkaramel, de Lidl had een tijdje terug truffels met zo een vulling die verrassend lekker bleken. Jamin heeft ze ook wel zag ik online, maar dan is het wat duurder.
Bleghquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last van ja. Bleekselderij knagen
Die met gezouten amandelen was dat toch?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was aangenaam verrast iig, zowel door Verkade karamel zeezout als de kokoscrisps.
Lidl kom ik nooit, maar die klinkt goed. Van Ritter sport had ik eens melkchocolade met amandelen en honing, ook erg lekker.
Wat?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:02 schreef Lotusss het volgende:
Als ik hier een ex zou moeten hebben, dan zou ik @:MCH doen.
Je kan ook gewoon IF doenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Mocht iemand het interesseren.
Ik zocht heel lang naar exogene ketonen wegens de super eigenschap dat je uithoudingsvermogen met 15% verhoogd. Als ik 2 maal daags dit lichaamseigen supplement neem heb ik super energie, slaap en fietsuithoudingsvermogen.
Dit is alleen super duur. En voor de vrouwen, je lichaam schakelt over naar vetverbranding dus je krijgt energie uit het vet vh lichaam. Sporten zonder veel eten is een makkie.
Nu heb ik iets betaalbaars gevonden via website Bardolino.nl. eindelijk niet meer is de us bestellen
Drink je ook bietensap?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zocht heel lang naar exogene ketonen wegens de super eigenschap dat je uithoudingsvermogen met 15% verhoogd. Als ik 2 maal daags dit lichaamseigen supplement neem heb ik super energie, slaap en fietsuithoudingsvermogen.
Dit is alleen super duur. En voor de vrouwen, je lichaam schakelt over naar vetverbranding dus je krijgt energie uit het vet vh lichaam. Sporten zonder veel eten is een makkie.
Nu heb ik iets betaalbaars gevonden via website Bardolino.nl. eindelijk niet meer is de us bestellen
Yes! Vind die erg lekker.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die met gezouten amandelen was dat toch?Al blijft die met marsepein wel mijn favoriet eigenlijk
In België toch ook wel te krijgen? Duursporters zweren daar tegenwoordig bijquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu heb ik iets betaalbaars gevonden via website Bardolino.nl. eindelijk niet meer in de US bestellen
Ritter Yoghurtquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes! Vind die erg lekker.
Marsepein. Met de kerst vervreet ik me daarin
.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Met kerst is het wel de goede periode ja, maar daarbuiten om ook fijnquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Met kerst is het wel de goede periode ja, maar daarbuiten om ook fijnOf van die italiaanse bitterkoekjes en dan perzik mee vullen voor in de oven. Of appel
Oh god, alsof ik niet gegeten heb vandaag
Scheelt dat in pindakaas enorm veel energie zit.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:13 schreef Allures het volgende:
Als ik veel sport eet ik sowieso bijna niks... heel raar
En waarschijnlijk ongezond
Vandaag anderhalve boterham pindakaas, wat maiswafels, avondeten (noodles met groenten) en een splitje als toetje
En nee dat was niet om te crashdiëten. Gewoon druk en geen honger
Of je schakelt gewoon over naar een ketogeen dieet en je hoeft je teveel aan geld niet uit te geven aan verder nutteloze supplementen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu heb ik iets betaalbaars gevonden via website Bardolino.nl. eindelijk niet meer in de US bestellen
Ja maar niet genoeg om een dag op te leven tot aan je avondetenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat in pindakaas enorm veel energie zit.
Nee dat niet idd. Wel lekker, thoquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar niet genoeg om een dag op te leven tot aan je avondeten
En al helemaal niet met het sporten wat ik in een week doe, denk ik
Je lichaam in ketose brengen is gekkenwerk en voor sporters niet te doen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of je schakelt gewoon over naar een ketogeen dieet en je hoeft je teveel aan geld niet uit te geven aan verder nutteloze supplementen.
Ik ben nu 15 kg kwijt met alleen ketogeen leven (en ja tussendoor smokkelen want ik ben een zwak labiel schepsel). Met keto heb je op z'n minst alleen extra magnesium, zout en kalium nodig.
Magnesium = goedkope supplementen
Kalium = lo-salt van de JoZo (daar is 66% K ipv NA)
Leef je uit.
En ja bovenstaand is legit ook al heb ik af en toe een schijthekel aan je.
Ik sla de ketose even overquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of je schakelt gewoon over naar een ketogeen dieet en je hoeft je teveel aan geld niet uit te geven aan verder nutteloze supplementen.
Ik ben nu 15 kg kwijt met alleen ketogeen leven (en ja tussendoor smokkelen want ik ben een zwak labiel schepsel). Met keto heb je op z'n minst alleen extra magnesium, zout en kalium nodig.
Magnesium = goedkope supplementen
Kalium = lo-salt van de JoZo (daar is 66% K ipv NA)
Leef je uit.
En ja bovenstaand is legit ook al heb ik af en toe een schijthekel aan je.
Volgens mij hoef ik alleen brood en pasta te laten staan en dan volg ik het al.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
Schema ketogeen dieet
Minder dan 50 gram koolhydraten per dag betekent dat je geen fruit mag eten geen zoete groenten zoals wortels, geen wraps, rijst, pasta, brood en dus ook geen pistoletje of stukje stokbrood meer bij de soep. En uiteraard geen snoepjes en koekjes maar daarvoor in de plaats worden er veel taarten gebakken op basis van amandelmeel, zoetstof en slagroom. Niet slecht toch?
Je eet vooral veel vette voeding. Je dagmenu bestaat bij dieet uit:
Veel dierlijke vetten zoals biefstuk, worstjes, salami, karbonade, rookworst, hamburgers en ja zelfs frikadellen mogen bij dit dieet
Volle kwark of yoghurt (vaak weer verrijkt met extra vet in de vorm van mascarpone)
Voeding op basis van mayonaise zoals eiersalade
Olijfolie en roomboter
Recepten met veel slagroom, mascarpone of creme fraise.
Recepten met veel kaas, brie en spekblokjes
Hoe kan dit gezond zijn
Not really no, got any Jamon Iberico?quote:
Dat is het ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
Schema ketogeen dieet
Minder dan 50 gram koolhydraten per dag
Hoe kan dit gezond zijn
Ben je ziek?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
De afgelopen paar dagen heb ik geen trek meer in chocolade
Thank you.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:24 schreef HeatWave het volgende:
Meer energie gebruiken dan dat er binnenkomt, meer is er niet, nee echt niet.
Watquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
De afgelopen paar dagen heb ik geen trek meer in chocolade
Ik doe het zelf ook niet hoor maar ik ben dan ook niet verbaasd en verontwaardigd als er ergens een ronding zit dit ik eigenlijk niet zou willenquote:
Wie?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:25 schreef Allures het volgende:
Maar ik wil nog meer een taille als London Andrews en een kontje als Farrah Moan!
quote:
Ja sorry. Morgen staat patat op het menu en ik heb daar ook geen trek in.quote:
Alsof ik je niet kenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry. Morgen staat patat op het menu en ik heb daar ook geen trek in.
En ik heb ook geen trek in sushi.
Mensen wat is er mis met me
Wil je er over praten? Waar heb je wel zin in dan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Sushi kan ook zo lekker zijn jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier kun je mij snachts voor wakker maken (en een bol kontje)[ afbeelding ]
Oei een depressietje?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:35 schreef Elvi het volgende:
Het is ook fucked up dat jij vaker kinderen van school haalt dan ik terwijl ik er 2 heb.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:39 schreef HeatWave het volgende:
I am cursed.
Al bijna een jaar haal ik op donderdag de kinderen van school, echt mijn vaste dag. Dus ik kom een blast from the past tegen, casinomeisje die ook al eens op ze gepast heeft. Stel voor om ze morgen samen op te halen als verrassing voor de kinderen, allemaal cool en gezellig.
Krijg ik voor de eerste keer in een jaar te horen dat ik morgen niet nodig ben ivm schoolfeesten.
FMMFL.
Samen feestje bouwen dan maarquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:39 schreef HeatWave het volgende:
I am cursed.
Al bijna een jaar haal ik op donderdag de kinderen van school, echt mijn vaste dag. Dus ik kom een blast from the past tegen, casinomeisje die ook al eens op ze gepast heeft. Stel voor om ze morgen samen op te halen als verrassing voor de kinderen, allemaal cool en gezellig.
Krijg ik voor de eerste keer in een jaar te horen dat ik morgen niet nodig ben ivm schoolfeesten.
FMMFL.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit de uitnodiging in mijn spamfolder?
Dat sowieso, maar dat is echt the story of my life, fucked uppednessquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook fucked up dat jij vaker kinderen van school haalt dan ik terwijl ik er 2 heb.
Die eerste ken ik wel. Die 2e nietquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:43 schreef Allures het volgende:
[..]
de eerste ken je toch? De tweede is van drag race. Ik zoek haar billen even
Oh en overigens echt superlief dat je dat doet voor je maat en zijn kidsquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:39 schreef HeatWave het volgende:
I am cursed.
FMMFL.
Ja, dat is mijn plan B, maar dit was zo'n mooi slick planquote:
Meh, het is door andere omstandigheden ook voor mij gewoon leuk en gezellig hoor. Anders zou ik het ook niet volhouden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh en overigens echt superlief dat je dat doet voor je maat en zijn kids
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die eerste ken ik wel. Die 2e niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar ja, maar nog geen man eh vrouw overboordquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn plan B, maar dit was zo'n mooi slick plan.
Snap ik, maar toch fijn dat je het doet en er lol in hebt en dat mag ook weleens gezegd worden vind ikquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, het is door andere omstandigheden ook voor mij gewoon leuk en gezellig hoor. Anders zou ik het ook niet volhouden.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:48 schreef HeatWave het volgende:
Er is maar 1 perfecte vrouw, Rachel Riley.
Nee, maar ik loop er al zo lang achteraanquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar nog geen man eh vrouw overboordHoe is het eigenlijk met die kroeg afgelopen waar je in zou gaan investeren oid?
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:46 schreef Allures het volgende:
[..]Niet helemaal mijn genre.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens voor nodig hoor, als ik het niet meer leuk vind stop ik er ook meteen mee, en dat weet hij ook.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch fijn dat je het doet en er lol in hebt en dat mag ook weleens gezegd worden vind ik
Dan kan een weekje er nog wel bij tochquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop er al zo lang achteraan.
Afgeketst, nou je ze hadden mijn investering niet nodig, dus het is gebleven bij 2 consults.
Het is gewoon niet eerlijk, een vrouw die echt alles heeftquote:
Mooi, zeker als je dat na een jaar nog zo over een wekelijks commitment kan zeggenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor, als ik het niet meer leuk vind stop ik er ook meteen mee, en dat weet hij ook.
Dus het is echt geen zware opgave ofzo.
Hij is wel open hoor: https://www.facebook.com/RockOnAmsterdam/quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan kan een weekje er nog wel bij tochOh jammer, aan de andere kant ook wel chill dat je niet en dat er bij had en die kids. Had nog geen nieuws gezien over alternatieve kroegen die open zijn gegaan, al ben ik ook wel enigszins uit de loop
Dat welquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:50 schreef Allures het volgende:
[..]
hoeft ook niet om te kunnen zien dat dat een perfecte ronding is toch
Ze zijn ook volledig gewend aan me, ze weten dat ze meer mogen, maar als IK er klaar mee ben is het ook klaarquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi, zeker als je dat na een jaar nog zo over een wekelijks commitment kan zeggen
Oh ook best al even ook nog. Oe karaokequote:Op woensdag 10 juli 2019 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is wel open hoor: https://www.facebook.com/RockOnAmsterdam/
Mag ook wel na een jaar dat ze gewend zijn en grenzen zijn goedquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn ook volledig gewend aan me, ze weten dat ze meer mogen, maar als IK er klaar mee ben is het ook klaar.
Daarom,ik doe prima mee met zowel Minecraft, Roblox of Fortnite, doe niet moeilijk over een extra koekje, en precies op tijd naar bed hoeft al helemaal niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mag ook wel na een jaar dat ze gewend zijn en grenzen zijn goed
Mooie tijd leven we inquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:57 schreef Allures het volgende:
Ik weet alleen niet of het helemaal natuurlijke billen zijn. Redelijk wat deelnemers hebben implantaten
Tuurlijk.is dat fake.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:57 schreef Allures het volgende:
Ik weet alleen niet of het helemaal natuurlijke billen zijn. Redelijk wat deelnemers hebben implantaten
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom,ik doe prima mee met zowel Minecraft, Roblox of Fortnite, doe niet moeilijk over een extra koekje, en precies op tijd naar bed hoeft al helemaal niet.
Maar als ik wat zeg, dan doen ze het ook wel.
True, maar meestal werkt het niet zoquote:
niet alle lijven zijn het zelfdequote:Op woensdag 10 juli 2019 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk.is dat fake.
Kerels hebben behaarde en vrij platte of gespierde billen.
Mwah, zie het wel vaker. Ook omdat vreemde ogen meer dwingen en als je stabiel een grens trekt en verder chill bent en gewoon mee doet, hoeft het allemaal niet zo moeilijk te zijn. Maar goed, wel balen van je mooie plannetje. Of je stelt een brainstormsessie voor om ze met iets te verrassen ofzo? Heb je toch nog een excuus om samen bezig te gaanquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar meestal werkt het niet zo.
Maar goed, morgen dus geen koters en dus waarschijnlijk ook geen casinomeisje.
Sja, heb wel voorgeteld om iets anders te gaan doen, maar zoals altijd, nog geen antwoordquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mwah, zie het wel vaker. Ook omdat vreemde ogen meer dwingen en als je stabiel een grens trekt en verder chill bent en gewoon mee doet, hoeft het allemaal niet zo moeilijk te zijn. Maar goed, wel balen van je mooie plannetje. Of je stelt een brainstormsessie voor om ze met iets te verrassen ofzo? Heb je toch nog een excuus om samen bezig te gaan
Komt vast wel goed schatje * Scary_Mary schenkt roosvicee in En anders komt er wel weer een ander..quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, heb wel voorgeteld om iets anders te gaan doen, maar zoals altijd, nog geen antwoord.
Ik had ook niet anders verwacht.
Oh, het is ook geen een of ander drama hoor, het is alleen dat het al zo lang "speelt" en er feitelijk niets aan de hand is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Komt vast wel goed schatje * Scary_Mary schenkt roosvicee in En anders komt er wel weer een ander..
Beter dan niks oprakelen tochquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, het is ook geen een of ander drama hoor, het is alleen dat het al zo lang "speelt" en er feitelijk niets aan de hand is.
Ze weet gewoon met 2 casual zinnetjes gewoon weer alles op te rakelen, kutkind.
Ze doet het niet eens bewust, denk ikquote:
Dat mag hoor ouwe brombeerquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze doet het niet eens bewust, denk ik.
Ow, well, om de zoveel tijd kom ik hier even over dr ranten en daarna is het weer rustig.
Graag gedaanquote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Graag gedaanEn dan ga ik nu proberen de slaap te vatten, succes voor morgen als ze nog reageert enzo. Weltrusten
Nice! Ga je nog op vakantie?quote:
Nee, blijkbaar vinden mensen ons gewoon niet aardig/interessant genoeg/*insert reden hier*quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BBQ georganiseerd, maar slecht weer?
Ik ben ook een kilo kwijt. Yay onsquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:46 schreef Allures het volgende:
Gelukt
Weer op mijn oude gewicht en een beetje minder zelfs
Zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar vinden mensen ons gewoon niet aardig/interessant genoeg/*insert reden hier*
Voor of na de big drop?quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:46 schreef Allures het volgende:
Gelukt
Weer op mijn oude gewicht en een beetje minder zelfs
Dan is het toch handiger op direct bij de uitnodiging al te zeggen 'Ik kannie' dan later alsnog afzeggen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar vinden mensen ons gewoon niet aardig/interessant genoeg/*insert reden hier*
Zou je denken. Vind het gewoon stom. Onder andere mijn beste vriendin die nog niet eens langs is geweest hier die afzegt, een collega/vriend van mijn vriend die was uitgenodigd, niet reageert, en dan zelf OOK een housewarming geeft op die datumquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan is het toch handiger op direct bij de uitnodiging al te zeggen 'Ik kannie' dan later alsnog afzeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |