Kan ook niet, leasen daarintegenquote:
Ja, ik neuk regelmatig. Het komt op mij over alsof jij het op dat gebied minder naar je zin hebt, gezien je mij daarin een poging doet om te beledigen. Zoals Trump je zou noemen: "Sad".quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het met je?
Je bent wel vrolijk de laatste tijd.
Sad little pedro.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik neuk regelmatig. Het komt op mij over alsof jij het op dat gebied minder naar je zin hebt, gezien je mij daarin een poging doet om te beledigen. Zoals Trump je zou noemen: "Sad".
Ow lekkerquote:
Hier tussen de 30 en 40 de meeste dagen. Dan is 20 straks gewoon koudquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow lekkerNiet echt geweldig weer nee, maar zag vandaag nog iemand met korte broek, beetje optimistisch.
Neem het goede weer meequote:Op woensdag 10 juli 2019 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier tussen de 30 en 40 de meeste dagen. Dan is 20 straks gewoon koud
Je was okquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mensen die neukenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik neuk regelmatig. Het komt op mij over alsof jij het op dat gebied minder naar je zin hebt, gezien je mij daarin een poging doet om te beledigen. Zoals Trump je zou noemen: "Sad".
Dit is echt het ideale weer bijna. Vandaag een beetje te bewolkt, maar qua temp echt perfect.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik neuk niet. Ik word geneuktquote:
Hou op hoor. Met 20 graden kan je niet eens een jurkje aan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is echt het ideale weer bijna. Vandaag een beetje te bewolkt, maar qua temp echt perfect.
Wat, waarom niet? Draag de hele week al jurken en rokken. Blote benen. Bam.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou op hoor. Met 20 graden kan je niet eens een jurkje aan.
Just watch me!quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat blote benen dan koud zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat, waarom niet? Draag de hele week al jurken en rokken. Blote benen. Bam.
Vast ook mooi weerquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik er wat aan heb, want volgende week zit ik in Italië
2 woorden die niets met lekker te maken hebbenquote:
Charming as alwaysquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Ik beklom vandaag een berg gelukkig zonder regen.
Had wel de optie om in de sneeuw te kakken maar ik moest niet
quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Hoor ik daar het hart van Dino breken?quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind het andere verkeer altijd zo jammer.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik vind fietsen wel lekker. Beetje hoofd leegmaken, lachen om de honden, genieten van de natuur.
Daar is hier niet zo veel vanquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het andere verkeer altijd zo jammer.
Ik haat het ook niet per se, maar ik heb het een tijd naar mijn werk gedaan en dan is het echt niet grappig, de stress die mensen hebben, zelfs op de fietsquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:53 schreef Allures het volgende:
Fietsen is zo ongeveer mijn enige vervoersmiddel dus ik doe het heel vaak
Daarom vind ik het ook nog voor de lol doen echt een raar gegeven
Ik durf in Amsterdam nog steeds geen fiets te hurenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat het ook niet per se, maar ik heb het een tijd naar mijn werk gedaan en dan is het echt niet grappig, de stress die mensen hebben, zelfs op de fiets.
Gewoon ergens rustig op mijn gemak heen fietsen is prima, maar niet tussen de forensen, dan is OV relaxter.
Snap ik ook wel weer hoor, het is echt survival of the fittestquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf in Amsterdam nog steeds geen fiets te huren
Terwijl het me in principe flexibeler lijkt dan met de tram. Maar ik weet de weg niet dus heb Google maps wel nodig ookquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer hoor, het is echt survival of the fittest.
Hoop dat het smartphoneverbod iets helpt, maar ik vrees het ergste.
Ik heb er wel eens 1 in een tramrail zien klappen, best grappigquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Wel een keer gezien hoe een toerist te fiets werd aangereden door een taxi. Was wel lomp
Ik zie hier nog steeds minstens de helft met hun telefoon in de hand fietsenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer hoor, het is echt survival of the fittest.
Hoop dat het smartphoneverbod iets helpt, maar ik vrees het ergste.
Ja ach, ik mag hier ook niet meer door de straat fietsen maar heb het net nog gedaan. Living on the edge.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie hier nog steeds minstens de helft met hun telefoon in de hand fietsen
Ja, het wordt nog niet echt gehandhaafd, what else is new?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie hier nog steeds minstens de helft met hun telefoon in de hand fietsen
Op zich een overeenkomst met Braddiequote:Op woensdag 10 juli 2019 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb weinig geluk met auto's inderdaad.
Eerste dag paar boetes uitdelen en daarna zijn er weer manschappen te weinigquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het wordt nog niet echt gehandhaafd, what else is new?.
Oh well, ik ben zelf ook geen lieverdje op de fiets verder, dat moet ook wel anders kom je nooit ergens. Maar het gaat echt nergens over soms wat mensen doen.
Zoiets ja, het is ook niet te doen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste dag paar boetes uitdelen en daarna zijn er weer manschappen te weinig
Hoe komt dat denk je? Kan ook zijn dat iedereen verhaal ondersneeuwt door jouw continue gelul over jurkjes en (mislukte) dates.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
Ik heb wel echt het idee dat deze sc saaier is geworden nu dr helft van de users niks meer over zichzelf durft te posten
Nu hebben we het alleen over de gevaren van fietsen
Ja, heb je dat in je excel gevonden?quote:
Krijg je met users als mch.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
Ik heb wel echt het idee dat deze sc saaier is geworden nu dr helft van de users niks meer over zichzelf durft te posten
Gewoon even een observatie tussendoor
Ik gok dat onder andere jij wel weet hoe dat komt eigenlijkquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe komt dat denk je? Kan ook zijn dat iedereen verhaal ondersneeuwt door jouw continue gelul over jurkjes en (mislukte) dates.
Ik ben hier de laatste tijd nauwelijks maar had wel gemerkt dat het op fok enorm rustig is, komt ook omdat haags op vakantie is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik gok dat onder andere jij wel weet hoe dat komt eigenlijk
Niks ervan. Het is jouw schuld. Dat FOK! stervende is ook.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben hier de laatste tijd nauwelijks maar had wel gemerkt dat het op fok enorm rustig is, komt ook omdat haags op vakantie is.
Volgens mij ben je hier altijd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben hier de laatste tijd nauwelijks maar had wel gemerkt dat het op fok enorm rustig is, komt ook omdat haags op vakantie is.
Hier schrik ik van.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Niks ervan. Het is jouw schuld. Dat FOK! stervende is ook.
Nee dat bedoel ik nou ook weer nietquote:
Ik ga nog naar Valencia een klein weekje.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je nog op vakantie of wordt het bijbeunen op de boerderie?
Of je post wat en niemand reageert, ook heel uitnodigend. Net zoals het gehak op en tussen bepaalde users. Er schort wel meer aan de dynamiek hier dan alleen een tikje obsessief iemand die tenminste nog iets van interesse toontquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
Gewoon even een observatie tussendoor
Lijkt me een leuke stad.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ga nog naar Valencia een klein weekje.
Ik vind dat leuker om te lezen dan jouw random rare opmerkingen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe komt dat denk je? Kan ook zijn dat iedereen verhaal ondersneeuwt door jouw continue gelul over jurkjes en (mislukte) dates.
Ik zou het ook heel raar vinden als jouw man het toeliet om met @Monopoly te datenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Allures het volgende:
Als dat wel zo is dan offer ik me wel op en word ik speciaal voor jullie gewoon mono
Of mono-poly dan zo als dat heet (love die term) want denk niet dat mijn man zo opofferingsgezind is naar jullie toe
Dan nodig je toch deze SC uitquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef Debsterr het volgende:
Wel stom, zaterdag housewarming maar allemaal afzeggingen enzo.
Ik was gekomen hoorquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef Debsterr het volgende:
Je bent zelf raarquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dat leuker om te lezen dan jouw random rare opmerkingen.
Nou maar ik kan me oprecht wel voorstellen dat sommige mensen dingen niet meer zeggen als het zo onthouden word en daarna terug geslingerd wordquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of je post wat en niemand reageert, ook heel uitnodigend. Net zoals het gehak op en tussen bepaalde users. Er schort wel meer aan de dynamiek hier dan alleen een tikje obsessief iemand die tenminste nog iets van interesse toont
Gaf die niet ooit dure cadeaus aan hoe heet die ene user ook al weer? Wat dat betreft sta ik er wel open voorquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou het ook heel raar vinden als jouw man het toeliet om met @:monopoly te daten
Lees de vorige post van jezelf nog eens terugquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Gaf die niet ooit dure cadeaus aan hoe heet die ene user ook al weer? Wat dat betreft sta ik er wel open voor
tnxquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dat leuker om te lezen dan jouw random rare opmerkingen.
Nee dat is Monopoly niet. Wel van een user beginnend met de M. aan een andere user wiens username met een M. begint.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Gaf die niet ooit dure cadeaus aan hoe heet die ene user ook al weer? Wat dat betreft sta ik er wel open voor
BBQ georganiseerd, maar slecht weer?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef Debsterr het volgende:
Zit de uitnodiging in mijn spamfolder?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik had vandaag een zeiltocht met BBQ op de boot.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BBQ georganiseerd, maar slecht weer?
Ik heb iets wat mij aantrekt in iemand onthoudenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Lees de vorige post van jezelf nog eens terug
Keek die niet op een afstandje toe bij een meet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou het ook heel raar vinden als jouw man het toeliet om met @:monopoly te daten
Leuk die teamuitjesquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik had vandaag een zeiltocht met BBQ op de boot.
No you don'tquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb iets wat mij aantrekt in iemand onthouden
Ik ben een vrouw. Wij weten van nature hier van alle mannen het salaris en de dagwaarde van alle gegeven cadeaus
Zo blij dat alle cadeaus nu voor mezelf zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb iets wat mij aantrekt in iemand onthouden
Ik ben een vrouw. Wij weten van nature hier van alle mannen het salaris en de dagwaarde van alle gegeven cadeaus
Ik zou graag meer willen weten hieromtrent.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee dat is Monopoly niet. Wel van een user beginnend met de M. aan een andere user wiens username met een M. begint.
Ik doe voor de gezelligheid wel even alsof ik dat niet heb onthouden.
Het was wel gezellig hoor. Alleen erg jammer dat het net vandaag slecht weer werdquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag meer willen weten hieromtrent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk je dat ik CE heb uitverkoren als volgende slachto... euhm gelukkigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |