SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Doe daar nog minimaal tien erbij en je komt aardig in de buurt van de vraagprijs. Voorlopig nog niet te betalen voor Ajax, maar de prijs zal langzaam aan wel wat zakken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
De prijzen zijn gewoon enorm omhoog gegaan. Als je zulke jongens wilt halen moet je tegenwoordig 20+ miljoen neerleggen. We hebben het wel over een directe vervanger voor De Jong, niet over een gokje uit Zuid-Amerika of een tweede linksback.![]()
Onana
Mazraoui - Alvarez - Blind - Tagliafico
v/d Beek - Marin
Ziyech - Promes - Neres
Tadic
of
Onana
Mazraoui - Alvarez - Martinez - Tagliafico
Marin - Blind - vd Beek
Ziyech - Tadic - Promes
LUXEPROBLEEMEDOh.![]()
Nog een seizoen zonder noemenswaardige blessures lijkt me vrij uitgesloten. Veltman op rechts is leuk (beter dan Mazraoui) als hij zich kan vastbijten in een tegenstander, maar als je veruit de bovenliggende partij bent heb je daar liever een Mazraoui. Dest moet het eerst maar bewijzen voordat dat een serieuze optie wordt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui kan ook nog wel werken daar, of een systeemwijziging met n '6' natuurlijk (kan je op rechts Veltman of Dest neerzetten).
Maar als Ziyech en Neres blijven heb je zo wel een luxeprobleem waar die twee en v/d Beek en Tadic en Promes moeten spelen.
Een systeemwijziging zie ik weinig in, dit stak qua balans veel beter in elkaar dan het systeem van Bosz.![]()
Omdat hij centraal achterin heel belangrijk was en met het vertrek van De Ligt alleen nog maar meer nodig gaat zijn daar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
en waarom niet?
Marin is toch eigenlijk gehaald als opvolger van De Jong?![]()
Kampioenschap moet appeltje eitje worden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
v/d Beek - Marin
Ziyech - Promes - Neres
Tadic
of
Onana
Marin - Blind - vd Beek
Ziyech - Tadic - Promes
LUXEPROBLEEMED
(Nee ik dek niet in)What can change the nature of a man?![]()
begrijp ik wel maar zonder De Jong is dat ook weer andersquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat hij centraal achterin heel belangrijk was en met het vertrek van De Ligt alleen nog maar meer nodig gaat zijn daar.![]()
Aanval met Promes, Ziyech, Neres en Tadic is gewoon te smerig voor woordenquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
v/d Beek - Marin
Ziyech - Promes - Neres
Tadic
of
Onana
Marin - Blind - vd Beek
Ziyech - Tadic - Promes
LUXEPROBLEEMED![]()
Zonder meer, alleen benieuwd hoe we in de CL gaan spelenquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kampioenschap moet appeltje eitje worden.
(Nee ik dek niet in)![]()
Ik kijk ondertussen al uit naar PSV - Basel. (lolquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zonder meer, alleen benieuwd hoe we in de CL gaan spelen)
What can change the nature of a man?![]()
De balans kan er nog steeds blijven met een systeemwijziging h, ligt er meer aan hoe je de restverdediging neerzet en dat kan ook goed kloppen met n 6. Ten Hag wil ook liever zo spelen maar omdat hij Frenkie goed wilde laten renderen koos hij voor de dubbele controleur variant, maar met Marin heb je nu een heel ander type.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog een seizoen zonder noemenswaardige blessures lijkt me vrij uitgesloten. Veltman op rechts is leuk (beter dan Mazraoui) als hij zich kan vastbijten in een tegenstander, maar als je veruit de bovenliggende partij bent heb je daar liever een Mazraoui. Dest moet het eerst maar bewijzen voordat dat een serieuze optie wordt.
Een systeemwijziging zie ik weinig in, dit stak qua balans veel beter in elkaar dan het systeem van Bosz.Oh.![]()
Ook aankomend seizoen zal Ajax wel een paar keer een totale offday hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kampioenschap moet appeltje eitje worden.
(Nee ik dek niet in)Oh.![]()
En ook nog allemaal veelzijdige spelers waardoor je er veel kanten mee uit kan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanval met Promes, Ziyech, Neres en Tadic is gewoon te smerig voor woorden
Hebben we ook nog drie spitsen op de bank zitten die je genoeg minuten kan laten maken, boh. Nu maar hopen dat Ziyech en Neres blijven.Oh.![]()
Hopen dat er niet teveel gaan zeuren over te weinig speeltijd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook nog allemaal veelzijdige spelers waardoor je er veel kanten mee uit kan.
Hebben we ook nog drie spitsen op de bank zitten die je genoeg minuten kan laten maken, boh. Nu maar hopen dat Ziyech en Neres blijven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zelfs zonder die 2 vind ik het nog best aardig, Dolberg zal toch ook wel een keer weer het licht zienquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook nog allemaal veelzijdige spelers waardoor je er veel kanten mee uit kan.
Hebben we ook nog drie spitsen op de bank zitten die je genoeg minuten kan laten maken, boh. Nu maar hopen dat Ziyech en Neres blijven.![]()
Dolberg gaat vlammenquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs zonder die 2 vind ik het nog best aardig, Dolberg zal toch ook wel een keer weer het licht zienproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ja, moeilijker lijkt me.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijp ik wel maar zonder De Jong is dat ook weer anders![]()
Mits Promes een beetje rendeert is dit wel een mooie aanvalslinie ja.. Maar Ziyech vertrekt nog wel he.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanval met Promes, Ziyech, Neres en Tadic is gewoon te smerig voor woorden![]()
Dolberg is gewoon een momentenvoetballer, altijd al geweest. Dus ik denk niet dat hij ineens heel constant wordt, sowieso moet hij dan continu vertrouwen krijgen en met deze concurrentie zal dat niet snel gebeuren want is het presteren of banken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs zonder die 2 vind ik het nog best aardig, Dolberg zal toch ook wel een keer weer het licht zien
Neemt niet weg dat ik nog steeds wel fan van hem ben als hij in vorm is, ook afgelopen seizoen een paar heerlijke goals gemaakt.Oh.![]()
Zou er niet van staan te kijken als Ziyech blijft, tenzij een AS Roma weer concreet wordt. Bijzonder matige AC gespeeld en het is toch een apart soort voetballer.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:21 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mits Promes een beetje rendeert is dit wel een mooie aanvalslinie ja.. Maar Ziyech vertrekt nog wel he.![]()
Zo apart is die niet. Moderne voetballer die goed defensief meespeelt. Hij heeft alleen erg kritische eisen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou er niet van staan te kijken als Ziyech blijft, tenzij een AS Roma weer concreet wordt. Bijzonder matige AC gespeeld en het is toch een apart soort voetballer.![]()
Als je puur naar wedstrijdstatistieken kijkt komt er niemand voor Ziyech, balverlies moet echt zo veel beter.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:19:34 – Ajax heeft een wedstrijd toegevoegd aan het oefenprogramma ter voorbereiding op het nieuwe seizoen. Op maandag 22 juli neemt de ploeg van trainer Erik ten Hag het op tegen de Griekse topclub Panathinaikos. Het oefenduel vindt plaats in het Amsterdamse Olympisch Stadion..![]()
Jammer dat het hedendaagse voetbal zo voorspelbaar is geworden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:40 schreef HeatWave het volgende:
Als je puur naar wedstrijdstatistieken kijkt komt er niemand voor Ziyech, balverlies moet echt zo veel beter.![]()
Tuurlijk gaat Ziyech niet. Ziyech wacht op een topclub die niet gaat komen voor hem en hij voelt zich te goed voor een subtopper, dan blijf je inderdaad.quote:![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:56:52UPDATE DE LIGT:❌ Juventus wil Nederlander zaterdag presenteren❌ Italianen schuiven op richting vraagprijs #Ajax ❌ Na openingsbod van 50 miljoen nieuw bod van 67 miljoen euro https://t.co/W0zTCFpCJ7 reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef BobW het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:56:52UPDATE DE LIGT:❌ Juventus wil Nederlander zaterdag presenteren❌ Italianen schuiven op richting vraagprijs #Ajax ❌ Na openingsbod van 50 miljoen nieuw bod van 67 miljoen euro https://t.co/W0zTCFpCJ7 reageer retweet
Bedankt Mike, dat zei Freek vanmiddag al.
![]()
Mike is zijn bronnen kwijt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Klaphark het volgende:
[..]Bedankt Mike, dat zei Freek vanmiddag al.
Oh.![]()
Nog steeds 8 miljoen te weinig dus, maar de kans is groot dat Ajax hem wel laat gaan voor dat bedrag.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef BobW het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Sinds half jaar loopt Telegraaf achter de feiten aan. Prima zo.
En 50 miljoen clausule bla bla verzonnen door de heren daar is alweer van tafel![]()
![]()
wat is die pieter zwart toch ongemakkelijk om te zien, hoe kan die serieus genomen worden
tijd voor wat serieuzer talent
@El-Stinho![]()
Ik kan echt niet naar die Pieter Zwart luisteren en kijkenquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:48 schreef Adames het volgende:
wat is die pieter zwart toch ongemakkelijk om te zien, hoe kan die serieus genomen worden
@:el-stinho
Oh.![]()
"Expert buitenlands voetbal" en "Meester-tacticus"quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:48 schreef Adames het volgende:
@:el-stinho![]()
![]()
Die bedragen gaan van 75 miljoen naar 50 en nu naar 67..quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef BobW het volgende:
![]()
![]()
Slim. Die wilden De Ligt dus voor 75 miljoen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die bedragen gaan van 75 miljoen naar 50 en nu naar 67..
Ben alleen wel benieuwd wie Riolaed zijn fee gaat betalen![]()
Zou hij wel eens neuken?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:48 schreef Adames het volgende:
@:el-stinho![]()
Overmars kennende zal hij PSG, Barca en City laten weten dat ze De Ligt mogen hebben voor 80 a 85
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 00:04:59 ]![]()
Belachelijke als Ajax hier over na zou denken. Gevestigde naam, grootste talent en erg jong. Minimaal 80.![]()
Raiola heeft een met z'n salarisonderhandelingen en overige afspraken met Juve wel een machtspositie gecreerd. Je kunt dat bod van Juve wel weigeren, maar De Ligt zul je er niet meer gemotiveerd mee krijgen, die is gek gemaakt.
Hij boort de club dus een paar miljoen extra door de neus ten faveure van hemzelf en de speler, maar zo werkt ie en zolang spelers en clubs zaken met m doen ga je dat niet veranderen. Als verkopende club kun je het jezelf in het geval van De Ligt met dit soort bedragen ook niet permitteren en Raiola weet dat...Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
67 miljoen is een schijntje natuurlijk.
Uiteindelijk moet je gewoon vasthouden aan 87 miljoen. Anders maar een ongemotiveerde de Ligt.
Rioala heeft het weer slim gespeeld.Love is in the air!![]()
Dit. Hopelijk gaat Netto Marc niet zo eenvoudig akkoord.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:04 schreef Vollenhoven het volgende:
Overmars kennende zal hij PSG, Barca en City laten weten dat ze De Ligt mogen hebben voor 80 a 85
Laat de ligt en Rioala maar eens zweten. En anders lekker in het tweede spelen. Contract is contract. Bij Ajax momenteel.
Grootste talent, gevestigde naam.Love is in the air!![]()
Je vergeet de Hunter...quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanval met Promes, Ziyech, Neres en Tadic is gewoon te smerig voor woordenLove is in the air!![]()
Rond 2:17 noemt hij Onana een van de betere keepers ter wereldquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:48 schreef Adames het volgende:
@:el-stinho
Meteen weggeklikt.![]()
Iemand die zichzelf Meester-tacticus noemt is eigenlijk de weg helemaal kwijt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
"Expert buitenlands voetbal" en "Meester-tacticus"RED ONS HENNIEGOD![]()
Pieter Zwart is een typetje uit Jiskefet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf Meester-tacticus noemt is eigenlijk de weg helemaal kwijt.Oh.![]()
Maar hij is serieus en dat maakt het best wel treurig . En dat blaadje waarvoor die werkt ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pieter Zwart is een typetje uit Jiskefet.RED ONS HENNIEGOD![]()
.quote:
Bonus ben je niet zeker van.... Dus niet doen.
Gewoon 85 miljoen of anders niet. Prima joh. Lekker man.Love is in the air!![]()
Dat gaat leuk worden in de rechtbank .quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:16 schreef Landgeld het volgende:
[..]
.
Bonus ben je niet zeker van.... Dus niet doen.
Gewoon 85 miljoen of anders niet. Prima joh. Lekker man.RED ONS HENNIEGOD![]()
Laat maar komen. Contract is contract.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden in de rechtbank .Love is in the air!![]()
Dat dacht Maarten Oldenhof vroeger ook bij de gebroeders De Boer.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:17 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Laat maar komen. Contract is contract.
(Al zie ik De Ligt niet de argumenten gebruiken die vooral Bobald gebruikte bij Olsen)
[ Bericht 7% gewijzigd door PowerLoungen op 11-07-2019 01:25:40 ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind VI Pro wel een prima medium hoor, en zijn analyses ook wel al kan ik het niet altijd even goed volgen. Maar ik ben dan ook geen meestertacticus.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij is serieus en dat maakt het best wel treurig . En dat blaadje waarvoor die werkt ook.Oh.![]()
Geen Harvard dus alleen Klaasweetallesgod kan het begrijpen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind VI Pro wel een prima medium hoor, en zijn analyses ook wel al kan ik het niet altijd even goed volgen. Maar ik ben dan ook geen meestertacticus.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zie liever KlaasGod in zo'n filmpje een analyse geven ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen Harvard dus alleen Klaasweetallesgod kan het begrijpen.Oh.![]()
Schuimend Toornstra de oven in gooien is vermaak van hoog niveau .quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie liever KlaasGod in zo'n filmpje een analyse geven ja.RED ONS HENNIEGOD![]()
Krijg je alleen weer gezeik met Raiola dus vertrekt hij te vroeg.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:56 schreef Poepz0r het volgende:
Eiting gaat hem niet worden. Gravenberch gaat zich heel snel in het nieuwe elftal spelen.Oh.![]()
Wie is er te vroeg vertrokken dan? :Squote:Op donderdag 11 juli 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je alleen weer gezeik met Raiola dus vertrekt hij te vroeg.![]()
Neres. Blijft. Wel.
Nu nog Donny, en praise the lord Ziyech. Daarnaast Alvarez halen als vervanger voor de Ligt. En dan hebben we toch weer een akelig leuk team hoor.![]()
Schuurs ook een kans gaan geven. Gravenberchgod erbij, Brobbeygodquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:21 schreef Simmertje het volgende:
Neres. Blijft. Wel.
Nu nog Donny, en praise the lord Ziyech. Daarnaast Alvarez halen als vervanger voor de Ligt. En dan hebben we toch weer een akelig leuk team hoor.![]()
![]()
:Squote:Op donderdag 11 juli 2019 03:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is er te vroeg vertrokken dan? :S![]()
![]()
Door dit geneuzel gaat Gravenberch voor de winterstop nooit fatsoenlijk een kans krijgen. Want Raiola gaat weer fronten, let maar op. Wat een ontiegelijke lul is dat ook.![]()
Gravenberch moet wel snel komen ja. Idem voor Brobbey trouwens en Unuvar. Schuurs wil ik ook meer aan het werk zien.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:47 schreef Itisbangin het volgende:
Door dit geneuzel gaat Gravenberch voor de winterstop nooit fatsoenlijk een kans krijgen. Want Raiola gaat weer fronten, let maar op. Wat een ontiegelijke lul is dat ook.![]()
Gaat er weer 50 inschieten genot. Misschien bij Jong wel?quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
Brobbey gaat vrijwel niks spelen dit seizoen. Is de 5e spits of zo.![]()
Daar heeft hij ook nog Traor en Danilo voor zich lijkt mij.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat er weer 50 inschieten genot. Misschien bij Jong wel?![]()
en hij probeert een beetje weg te blijven van de analyses als “ze zaten lekker in de wedstrijd, dat is een echte winnaar, etc”. Dat ie wat meer naar de feiten / getallen kijkt kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind VI Pro wel een prima medium hoor, en zijn analyses ook wel al kan ik het niet altijd even goed volgen. Maar ik ben dan ook geen meestertacticus.
die twee zo naast elkaar voor vi ziet er inderdaad een beetje jiskefet uit.proberen is de eerste stap naar falen
Brobbey kan wel veel betere stats overleggen dan die 2.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook nog Traor en Danilo voor zich lijkt mij.![]()
Brobbeyquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey kan wel veel betere stats overleggen dan die 2.
Groot fan van User Wotte![]()
In de jeugd ja. Traor vorig seizoen 8 goals en 3 assist in 14 wedstrijden. Daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey kan wel veel betere stats overleggen dan die 2.![]()
Jeugd beginnen ze allemaal he sheriff. En nee niet iedere spits die Ajax 1 haalt heeft zulke stats als hij. Leuk voor Traore die stats zeggen mij nog niet zoveel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de jeugd ja. Traor vorig seizoen 8 goals en 3 assist in 14 wedstrijden. Daar is niks mis mee.![]()
Brobbey was niet zo best in oefenwedstrijden hoor. Danilo ook niet. Lassina Traore is wel een pareltje.
Als Tadic in spits wordt gezet moeten er wel een paar verhuurd worden.![]()
Die stats zeggen meer dan wat jeugdwedstrijden, waarbij Brobbey vooral fysiek veel verder is dan de rest.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jeugd beginnen ze allemaal he sheriff. En nee niet iedere spits die Ajax 1 haalt heeft zulke stats als hij. Leuk voor Traore die stats zeggen mij nog niet zoveel.![]()
Brobbey is een veel groter pareltje. Manier van weglopen, lijnen opzoeken, fysiek spel, kopkracht, schotkracht. Die heeft het hele pakket, MITS hij de kans gaat krijgen. Schuurs speelde trouwens ook prima in die oefenpotjes.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brobbey was niet zo best in oefenwedstrijden hoor. Danilo ook niet. Lassina Traore is wel een pareltje.
Als Tadic in spits wordt gezet moeten er wel een paar verhuurd worden.![]()
Met enkel fysiek spel red je het ook niet. Je moet wel weten waar je moet lopen, ruimtes zoeken etc. Daarin is hij VEEL verder dan leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die stats zeggen meer dan wat jeugdwedstrijden, waarbij Brobbey vooral fysiek veel verder is dan de rest.![]()
Dan mag hij dat eerst laten zien bij Jong.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met enkel fysiek spel red je het ook niet. Je moet wel weten waar je moet lopen, ruimtes zoeken etc. Daarin is hij VEEL verder dan leeftijdsgenoten.![]()
Je bent in de war met Traore.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey is een veel groter pareltje. Manier van weglopen, lijnen opzoeken, fysiek spel, kopkracht, schotkracht. Die heeft het hele pakket, MITS hij de kans gaat krijgen. Schuurs speelde trouwens ook prima in die oefenpotjes.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Je volgt enkel Ajax 1 ?quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan mag hij dat eerst laten zien bij Jong.Wat ik hierboven zeg heeft hij al laten zien, ook in hogere elftallen (wat voor jeugdspelers toch vaak al lastig genoeg is).
![]()
Toch zijn het allemaal jongens van net 17-18, dat gaat het hem gewoon niet worden nog dit jaar. Die gaan volgend jaar echt wel de kans krijgen aangezien dan wel een grote uitloop gaat plaatsvinden.![]()
Want? Ik vond het vorig seizoen best zwak bezet eerlijk gezegd. Meer kwaliteit in de breedte is niet echt een probleem.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Ziyech ook blijft hebben we een gigantisch probleem voorin
Daarbij zijn veel spelers op verschillende manieren in te zetten.![]()
Nee hoor. Brobbey bezit veel meer elementen om een topspits IN de 16 te worden. Traore is een prima spits hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je bent in de war met Traore.![]()
Nee, waar zeg ik dat? Jouw mening over Brobbey ken ik inmiddels wel, die deel ik niet. Hij gaat vrijwel niks spelen dit seizoen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je volgt enkel Ajax 1 ?Wat ik hierboven zeg heeft hij al laten zien, ook in hogere elftallen (wat voor jeugdspelers toch vaak al lastig genoeg is).
![]()
Lastige is wel dat Ten Hag nu misschien wel maanden bezig is om de ideale 11 te vinden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Want? Ik vond het vorig seizoen best zwak bezet eerlijk gezegd. Meer kwaliteit in de breedte is niet echt een probleem.
Daarbij zijn veel spelers op verschillende manieren in te zetten.![]()
Nee natuurlijk gaat hij niks spelen. Traore ook niet. Danilo ook niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, waar zeg ik dat? Jouw mening over Brobbey ken ik inmiddels wel, die deel ik niet. Hij gaat vrijwel niks spelen dit seizoen.![]()
Dat was hij vorig seizoen ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lastige is wel dat Ten Hag nu misschien wel maanden bezig is om de ideale 11 te vinden.![]()
Nu misschien nog wel langer, aangezien je Dest dalijk RB gaat zetten. is veel meer een echte back dan Mazraoui en dan moet je gaan puzzelen op het middenveld.quote:![]()
Traor krijgt zijn minuutjes wel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee natuurlijk gaat hij niks spelen. Traore ook niet. Danilo ook niet.![]()
Ik sluit niet uit dat de eerste pot al meteen een zeperd wordtquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook aankomend seizoen zal Ajax wel een paar keer een totale offday hebben.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Mwa met dit elftal moet je met 2 vingers in de neus rond de 90 punten pakken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat de eerste pot al meteen een zeperd wordt![]()
Brobbey heeft nauwelijks in hogere elftallen gespeeld. 55 minuten in Jong Ajax. Verder alleen O19. Daar doet hij het prima daar niet van maar ik denk dat hij nogal een voorsprong heeft dankzij zijn fysieke gesteldheid.
Traore is wat dat betreft toch wat dynamischer en past beter in spelletje van Ajax.
Ajax 1: Dolberg, Tadic, Huntelaar
Jong: Traore, Danilo/Brobbey
Verhuren: Danilo/Brobbey![]()
Dat is niet helemaal waar. Hij speelde gewoon eerste half jaar tot Traore kwam.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:08 schreef Poepz0r het volgende:
Danilo heeft trouwens nog 0 kansen gehad he. Wel sneu die jongen zit al een tijdje bij Ajax.
Herstel; gewoon heel veel gespeeld
https://www.transfermarkt(...)1/plus/0?saison=2018![]()
Heel eerlijk is dat met de huidige bezetting in de selectie ook niet meer dan logisch, denk dat je als Ajax je vooral ook niet meer moet laten ringeloren door Raiola. Misschien maar eerder afscheid nemen van zo'n jongen zodat ie mooi de Riedewald/Bazoer-route kan volgen... Het wordt pas echt vervelend met Raiola als je zoals nu met De Ligt hem alle munitie in handen geeft om er voor zichzelf ettelijke miljoenen uit te slepen ten koste van de clubquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:47 schreef Itisbangin het volgende:
Door dit geneuzel gaat Gravenberch voor de winterstop nooit fatsoenlijk een kans krijgen. Want Raiola gaat weer fronten, let maar op. Wat een ontiegelijke lul is dat ook.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Wat je zegt is al door meerdere analisten ontkracht over Brobbey zijn spel. Je laat wel merken dat je het weinig volgt. Brobbey moet het juist hebben van zijn kopkracht + spelinzicht en fysiek ja dat komt erbij, maar als je het als speler allemaal niet ziet, dan heb je daar helemaal geen drol aan en juist daarin is hij sterk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brobbey heeft nauwelijks in hogere elftallen gespeeld. 55 minuten in Jong Ajax. Verder alleen O19. Daar doet hij het prima daar niet van maar ik denk dat hij nogal een voorsprong heeft dankzij zijn fysieke gesteldheid.
Traore is wat dat betreft toch wat dynamischer en past beter in spelletje van Ajax.
Ajax 1: Dolberg, Tadic, Huntelaar
Jong: Traore, Danilo/Brobbey
Verhuren: Danilo/Brobbey![]()
Heb het over Ajax 1quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Hij speelde gewoon eerste half jaar tot Traore kwam.![]()
Afscheid nemen van Gravenberch WAT? Een vd grootste talenten van Europa op het middenveldquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk is dat met de huidige bezetting in de selectie ook niet meer dan logisch, denk dat je als Ajax je vooral ook niet meer moet laten ringeloren door Raiola. Misschien maar eerder afscheid nemen van zo'n jongen zodat ie mooi de Riedewald/Bazoer-route kan volgen... Het wordt pas echt vervelend met Raiola als je zoals nu met De Ligt hem alle munitie in handen geeft om er voor zichzelf ettelijke miljoenen uit te slepen ten koste van de club![]()
Check zijn FM potentie voor de grap eens![]()
Ja, vorig jaar ook. Gaat heus wel wat bekerpotjes spelen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet lol. Dolberg. Huntelaar, Tadic staan er nog voor.![]()
Tegen de lamme en de blinde. Dat zijn geen fatsoenlijke metingen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar ook. Gaat heus wel wat bekerpotjes spelen.![]()
Maar hij gaat dus wel minuten maken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen de lamme en de blinde. Dat zijn geen fatsoenlijke metingen.![]()
Tegen FC Bal Op Het Dak 7. Niet tegen een AZ ofzo.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hij gaat dus wel minuten maken.![]()
Dat beweerde ik ook nergens.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen FC Bal Op Het Dak 7. Niet tegen een AZ ofzo.![]()
Hij kan zich laten zien.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zijn dus wedstrijdjes waar je als speler geen drol aan hebt. 0 weerstand.![]()
Ik zeg niet dat je hem meteen al weg moet doen, maar we weten allemaal wat er gaat gebeuren als talentvolle spelers eenmaal bij Raiola zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Afscheid nemen van Gravenberch WAT? Een vd grootste talenten van Europa op het middenveld![]()
Check zijn FM potentie voor de grap eens
Feitelijk is er dan altijd al sprake van kapitaalvernietiging voor je als club. Er kunnen twee dingen gebeuren als ze 10 wedstrijden leuk meeballen in Ajax 1, afhankelijk van de mentaliteit van de speler en in hoeverre hij gek wordt gemaakt door Raiola:
1. Ze weigeren hun contract te verlengen nadat ze hun plek in Ajax 1 hebben veroverd en als ze na een terugval ineens op de bank komen (Kluivert/Tete) waardoor je ze uiteindelijk wel van de hand moet doen zonder dat ze hun potentile transferwaarde hebben bereikt.
2. Ze blijken en blijven wel echt een vaste waarde in Ajax 1, waardoor hun waarde exponentieel stijgt en Raiola samen met de speler er vooral voor zichzelf nog wat extra miljoenen uitsleept om zijn speler naar een voorkeursclub te begeleiden. Ook hierdoor krijgt Ajax nooit de maximale prijs. (De Ligt)
Gezien de huidige bezetting van Ajax, de mentaliteit van Gravenberch die zo nu en dan doorsijpelt in de pers en het feit dat hij bij Raiola zit weet je bijna nu al zeker dat het route 1 wordt...
Is ook ooit al een artikel over geschreven wat prima hout snijdt:
https://www.ajax1.nl/column-raiola-cylcus/Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Schuurs wil ik ook meer aan het werk zien, maar ik ben dan ook voor PSVquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gravenberch moet wel snel komen ja. Idem voor Brobbey trouwens en Unuvar. Schuurs wil ik ook meer aan het werk zien.![]()
![]()
Dat geldt voor mij voor Viergever en Luckassen, gelukkig staan die ook beide in de basis.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Schuurs wil ik ook meer aan het werk zien, maar ik ben dan ook voor PSV![]()
Dit is een ferme tik.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij voor Viergever en Luckassen, gelukkig staan die ook beide in de basis.![]()
Mentaliteit van Gravenberch is al ontkracht door familie/omstanders etc. Niks van waar dus.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je hem meteen al weg moet doen, maar we weten allemaal wat er gaat gebeuren als talentvolle spelers eenmaal bij Raiola zitten.
Feitelijk is er dan altijd al sprake van kapitaalvernietiging voor je als club. Er kunnen twee dingen gebeuren als ze 10 wedstrijden leuk meeballen in Ajax 1, afhankelijk van de mentaliteit van de speler en in hoeverre hij gek wordt gemaakt door Raiola:
1. Ze weigeren hun contract te verlengen nadat ze hun plek in Ajax 1 hebben veroverd en als ze na een terugval ineens op de bank komen (Kluivert/Tete) waardoor je ze uiteindelijk wel van de hand moet doen zonder dat ze hun potentile transferwaarde hebben bereikt.
2. Ze blijken en blijven wel echt een vaste waarde in Ajax 1, waardoor hun waarde exponentieel stijgt en Raiola samen met de speler er vooral voor zichzelf nog wat extra miljoenen uitsleept om zijn speler naar een voorkeursclub te begeleiden. Ook hierdoor krijgt Ajax nooit de maximale prijs. (De Ligt)
Gezien de huidige bezetting van Ajax, de mentaliteit van Gravenberch die zo nu en dan doorsijpelt in de pers en het feit dat hij bij Raiola zit weet je bijna nu al zeker dat het route 1 wordt...
https://www.ajax1.nl/column-raiola-cylcus/![]()
Dat gaan we nog wel zien als een debuut of vaste waarde in Ajax 1 iets te lang uitblijft naar zijn zin en Mino zijn trucjes gaat toepassen... ik hoop dat ie mijn ongelijk bewijst want ik heb liever een De Ligt-scenario als het dan toch een Raiola-klant is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mentaliteit van Gravenberch is al ontkracht door familie/omstanders etc. Niks van waar dus.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Massaverkrachter junior.quote:Op donderdag 11 juli 2019 03:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is er te vroeg vertrokken dan? :SOh.![]()
We spelen wel minder bekerpotjes waar dat kan aangezien Ajax later zal instromen door die nieuwe regeling.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar ook. Gaat heus wel wat bekerpotjes spelen.
Neemt niet weg dat er altijd blessures en schorsingen zullen komen waardoor er ruimte komt voor Traor om te gaan spelen, heb ook wel meer vertrouwen in hem dan Brobbey.Oh.![]()
je zou toch een zaakwaarnemer hebben die dat niet voor je doetquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je hem meteen al weg moet doen, maar we weten allemaal wat er gaat gebeuren als talentvolle spelers eenmaal bij Raiola zitten.
https://www.ajax1.nl/column-raiola-cylcus/![]()
Toch lees je altijd de naam van Rioola en niet van andere zaakwaarnemers. Het is toch niet dat Rioola die enige goede zaakwaarnemer is?quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zou toch een zaakwaarnemer hebben die dat niet voor je doet![]()
hij is de bekendste in NL, hoge bomen vangen veel wind, ik denk dat alleen Mendes in Europa groter is dan hijquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Toch lees je altijd de naam van Rioola en niet van andere zaakwaarnemers. Het is toch niet dat Rioola die enige goede zaakwaarnemer is?![]()
Niet alleen in Nederland is hij berucht hoor.. ook in Itali en Spanje kotsen zij hem uit.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is de bekendste in NL, hoge bomen vangen veel wind, ik denk dat alleen Mendes in Europa groter is dan hij![]()
zolang het geen spelers zijn die dat doen zegt dat weinigquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Niet alleen in Nederland is hij berucht hoor.. ook in Itali en Spanje kotsen zijn hem uit.![]()
Dan doet ‘ie toch iets goedquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Niet alleen in Nederland is hij berucht hoor.. ook in Itali en Spanje kotsen zij hem uit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Raiola wil zijn spelers vooral zoveel mogelijk in hun carrire transfereren zodat ie telkens de premies op kan strijken, die denkt echt niet primair aan het belang van die jongensquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zou toch een zaakwaarnemer hebben die dat niet voor je doetOp maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
geloof ik helemaal niets van, ik begrijp wel dat het makkelijk is om hem als boosdoener aan te wijzen want hij is noch de speler noch de club, zo zijn supporters nu eenmaal.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Raiola wil zijn spelers vooral zoveel mogelijk in hun carrire transfereren zodat ie telkens de premies op kan strijken, die denkt echt niet primair aan het belang van die jongens![]()
Of hij nou voor 60, 70 of 80 miljoen gaat, maakt mij niet zoveel uit. Geld heeft Ajax wel. Ik ben alleen benieuwd hoe ze dit op gaan vangen.Ondanks de Ligt zijn postuur is hij zeer wendbaar en als je die wendbaarheid vergelijkt met die van Magellan is dat schrijnend.![]()
Alvarez moet het worden dan toch? Van mij mag het nu ook gewoon snel rond zijn, dan kan Overmars gaan schakelen en kan ten Hag aan de slag met het nieuwe centrum. Beetje vermoeiend dit..![]()
Alvarez komt toch pas over een week of drie als hij al tekent.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:26 schreef Simmertje het volgende:
Alvarez moet het worden dan toch? Van mij mag het nu ook gewoon snel rond zijn, dan kan Overmars gaan schakelen en kan ten Hag aan de slag met het nieuwe centrum. Beetje vermoeiend dit..Oh.![]()
Alvarez is opzicht een prima aankoop. Maar van wat ik heb gehoord. Is hij aan de bal vrij matig.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:19 schreef Ramboetan het volgende:
Of hij nou voor 60, 70 of 80 miljoen gaat, maakt mij niet zoveel uit. Geld heeft Ajax wel. Ik ben alleen benieuwd hoe ze dit op gaan vangen.Ondanks de Ligt zijn postuur is hij zeer wendbaar en als je die wendbaarheid vergelijkt met die van Magellan is dat schrijnend.
Maar ja, spelers van het kaliber De Ligt ga je toch niet vinden. Die spelen namelijk al bij een topclub. Dus maar duimen dat die Alvarez een beetje kan ballen.
Schuurs vind ik aan de bal wel erg goed. Maar die is fysiek dan weer een slapjanus. Wordt door elke Eredivsiie spits omver geduwd. Laat staan straks in Europa. Maar hoop wel dat dit zijn seizoen gaat worden.
Het talent is er. En deze voorbereiding doet hij het ook gewoon erg goed. Nu nog wat extra broodjes pindakaas eten. En t moet wel goed komen.![]()
Precies, wel een lekker gevoel. Geen stress overgod fixt het wel johquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:43 schreef Simmertje het volgende:
Mja, wij hebben gelukkig Nettomars en die is net zo hard in onderhandelen![]()
![]()
is die Schuurs snel?quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:02 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Alvarez is opzicht een prima aankoop. Maar van wat ik heb gehoord. Is hij aan de bal vrij matig.
Maar ja, spelers van het kaliber De Ligt ga je toch niet vinden. Die spelen namelijk al bij een topclub. Dus maar duimen dat die Alvarez een beetje kan ballen.
Schuurs vind ik aan de bal wel erg goed. Maar die is fysiek dan weer een slapjanus. Wordt door elke Eredivsiie spits omver geduwd. Laat staan straks in Europa. Maar hoop wel dat dit zijn seizoen gaat worden.
Het talent is er. En deze voorbereiding doet hij het ook gewoon erg goed. Nu nog wat extra broodjes pindakaas eten. En t moet wel goed komen.![]()
Dan ben je iets te goed gelovig denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
geloof ik helemaal niets van, ik begrijp wel dat het makkelijk is om hem als boosdoener aan te wijzen want hij is noch de speler noch de club, zo zijn supporters nu eenmaal.![]()
denk het nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan ben je iets te goed gelovig denk ik.![]()
![]()
als jij denkt dat Raiola zijn spelers aanspoort om telkens van club te veranderen wie is er dan naef?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mooi dat er nog mensen zijn die zo denken. Beetje naef, dat wel.![]()
Hij heeft er belang bij dat spelers dat doen. Als jij denkt dat hij altijd het beste voor heeft met de spelers is dat naief.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij denkt dat Raiola zijn spelers aanspoort om telkens van club te veranderen wie is er dan naef?![]()
bewijs het tegendeel zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij heeft er belang bij dat spelers dat doen. Als jij denkt dat hij altijd het beste voor heeft met de spelers is dat naief.![]()
De vader van Gravenberg zei onlangs in de Volkskrant dat hij allang miljoenen kon verdienen in het buitenland maar dat zij bij Riaola aangegeven hebben dat hij zich beter bij Ajax kon ontwikkelen en daarom blijft. Riaola heeft daar dan geen problemen mee.
In het zelfde stuk interviewde ze een speler die juist bij Riaola vertrokken was omdat hij niet een nieuwe club voor hem regelde.![]()
Niet heel gek toch. Het gaat Raiola vooral om de 10/20% die hij krijgt bij de transfer, en er gaat geen hond meer dan een paar miljoen neertellen voor Gravenberch op dit moment. Dus kan Gravenberch beter blijven tot hij is doorgebroken en dan snel een transfer maken. De Kluivert route.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:53 schreef Ascorbinezuur het volgende:
De vader van Gravenberg zei onlangs in de Volkskrant dat hij allang miljoenen kon verdienen in het buitenland maar dat zij bij Riaola aangegeven hebben dat hij zich beter bij Ajax kon ontwikkelen en daarom blijft. Riaola heeft daar dan geen problemen mee.
In het zelfde stuk interviewde ze een speler die juist bij Riaola vertrokken was omdat hij niet een nieuwe club voor hem regelde.![]()
Kluivert en doorgebroken ?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Niet heel gek toch. Het gaat Raiola vooral om de 10/20% die hij krijgt bij de transfer, en er gaat geen hond meer dan een paar miljoen neertellen voor Gravenberch op dit moment. Dus kan Gravenberch beter blijven tot hij is doorgebroken en dan snel een transfer maken. De Kluivert route.RED ONS HENNIEGOD![]()
Is die speknek inmiddels niet al idioot rijk? Hoeveel miljoen extra heb je nou nodig.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Niet heel gek toch. Het gaat Raiola vooral om de 10/20% die hij krijgt bij de transfer, en er gaat geen hond meer dan een paar miljoen neertellen voor Gravenberch op dit moment. Dus kan Gravenberch beter blijven tot hij is doorgebroken en dan snel een transfer maken. De Kluivert route.
Daar zal ie het toch niet voor doen. Als dat zo zou zijn zou hij geen klanten overhouden.![]()
Mensen worden rijk omdat ze altijd meer willen, dat is waarschijnlijk de reden waarom wij niet rijk zijn.![]()
Die jonge gasten worden er natuurlijk zelf in beginsel ook niet slechter van, ze verdienen op korte termijn heel veel geld, alleen loopt hun carriere daarna vaak iets anders. Ze komen overal op een zijspoor terecht omdat ze eigenlijk toch nog niet zo goed zijn of hun potentieel niet bereiken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:34 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Is die speknek inmiddels niet al idioot rijk? Hoeveel miljoen extra heb je nou nodig.
Daar zal ie het toch niet voor doen. Als dat zo zou zijn zou hij geen klanten overhouden.
Dan heb je aan de ene kant lekker verdiend maar je bent qua carrire als een nachtkaars uitgegaan, en ik betwijfel of je je dan ook al helemaal financieel onafhankelijk hebt kunnen spelenOp maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Je moet wel een bal aan kunnen nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey is een veel groter pareltje. Manier van weglopen, lijnen opzoeken, fysiek spel, kopkracht, schotkracht. Die heeft het hele pakket, MITS hij de kans gaat krijgen. Schuurs speelde trouwens ook prima in die oefenpotjes.Groot fan van User Wotte![]()
Dat lijkt me dus precies de goede timing voor Raiola om net na zijn doorbraak aankomend seizoen of juist omdat hij geen kansen krijgt gewoon transfervrij de deur uit te lopenquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:02 schreef Vollenhoven het volgende:
En vergeet niet dat Gravenberch nog een 2 jarig contract heeft
Stiften tegen NEC = Buitenkansgenot.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 goals tegen een degradant = doorgebroken![]()
3 keer tegen Roda = mAaR dAt deEd ziJn pA oOkquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Stiften tegen NEC = Buitenkansgenot.RED ONS HENNIEGOD![]()
Riedegod, held uit de jeugdopleiding.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 keer tegen Roda = mAaR dAt deEd ziJn pA oOk![]()
Palacelegendquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:58 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Riedegod, held uit de jeugdopleiding.RED ONS HENNIEGOD![]()
Oud-MonnikehuizenGODquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dat met een stadion die zo gaat instorten . Alkmaarderhoutgenot![]()
Krijgt Ajax ook weer een procentje van de transfer van Bazoer?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Volgens Freek zal De Ligt naar Juventus vandaag bevestigd worden.
Maar die prijs, jongens toch. De helft van Joao Felix. Be-la-che-lijk.![]()
Dat is meer omdat die prijs van Joao Felix nergens op slaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:13 schreef TheArt het volgende:
Maar die prijs, jongens toch. De helft van Joao Felix. Be-la-che-lijk.
75 miljoen euro is wel een marktconform bedrag voor een verdediger, heb liever dat Overmars een lekker doorverkoop percentage bedingt want met Raiola als makelaar kun je dan nog wel een klapper maken.![]()
Ja belachelijk, zo ontzettend veel geld voor de Ligt???quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:13 schreef TheArt het volgende:
Maar die prijs, jongens toch. De helft van Joao Felix. Be-la-che-lijk.
Heeft o.a. met de positie van Felix te maken, dat brengt al meer op.
Buiten dat is voor hem ook veel te veel betaald.
Maar bijna 70 miljoen voor de Ligt is echt veel te veel geld.
De Ligt moet zich nog bewijzen. Heeft nog nooit in een goede competitie gespeeld.Idd, zo hoog....quote:
Juve heeft geld teveel blijkbaar.![]()
bianconeri met zijn vermoeiende act.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Je kunt ook zeggen dat er voor Joao Felix veel te veel is betaald.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:13 schreef TheArt het volgende:
Maar die prijs, jongens toch. De helft van Joao Felix. Be-la-che-lijk.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Niet op die debiel ingaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:16 schreef mokkiemok het volgende:
bianconeri met zijn vermoeiende act.....![]()
vraag mij oprecht af of hij serieus is.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hij is een troll. Niet happen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vraag mij oprecht af of hij serieus is.![]()
Van mij mag het rondkomen vandaag, ben er echt helemaal klaar mee. Het valt mij ook gewoon wel tegen van zo'n jongen als de Ligt hoor, ongeacht dat het zijn zaakwaarnemer is die de honneurs waarneemt. "Ajax is mijn droomclub" om vervolgens op je 19de al zo snel mogelijk weg te willen voor een bedrag dat minder is dan andere clubs willen bieden.![]()
Daarnaast was die prijs ook niet door onderhandelen bereikt, het was simpelweg zijn ontsnappingsclausule waar Benfica constant naar kon verwijzen. In Nederland hebben de meeste spelers die niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat er voor Joao Felix veel te veel is betaald.![]()
Want jij had verwacht dat hij nu nog een seizoen of twee zou blijven? Waarom zou hij?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:59 schreef Simmertje het volgende:
Van mij mag het rondkomen vandaag, ben er echt helemaal klaar mee. Het valt mij ook gewoon wel tegen van zo'n jongen als de Ligt hoor, ongeacht dat het zijn zaakwaarnemer is die de honneurs waarneemt. "Ajax is mijn droomclub" om vervolgens op je 19de al zo snel mogelijk weg te willen voor een bedrag dat minder is dan andere clubs willen bieden.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2019 10:01:01 ]![]()
Hij moet toch naar een club gaan waar hij zich goed bij voelt? Jij wilt als Ajacied natuurlijk financieel het maximale, maar voor hem gelden er grotere belangen dan zijn oude club.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:59 schreef Simmertje het volgende:
Van mij mag het rondkomen vandaag, ben er echt helemaal klaar mee. Het valt mij ook gewoon wel tegen van zo'n jongen als de Ligt hoor, ongeacht dat het zijn zaakwaarnemer is die de honneurs waarneemt. "Ajax is mijn droomclub" om vervolgens op je 19de al zo snel mogelijk weg te willen voor een bedrag dat minder is dan andere clubs willen bieden.Dit, dus.![]()
Dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij moet toch naar een club gaan waar hij zich goed bij voelt? Jij wilt als Ajacied natuurlijk financieel het maximale, maar voor hem gelden er grotere belangen dan zijn oude club.
Om een speler kwalijk te nemen om naar club A te gaan ondanks dat club B meer geld biedt is vrij bijzonder.![]()
ook altijd tegenstrijdig gevonden dat de ligt bij onze haarlemse vriend heeft getekend. past niet bij het beeld dat ik van hem heb.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:59 schreef Simmertje het volgende:
Van mij mag het rondkomen vandaag, ben er echt helemaal klaar mee. Het valt mij ook gewoon wel tegen van zo'n jongen als de Ligt hoor, ongeacht dat het zijn zaakwaarnemer is die de honneurs waarneemt. "Ajax is mijn droomclub" om vervolgens op je 19de al zo snel mogelijk weg te willen voor een bedrag dat minder is dan andere clubs willen bieden.proberen is de eerste stap naar falen
Ik denk dat Raiola wel zo'n collega is.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan collega's die een appel eten alsof hun leven ervan afhangt? Wat een lawaai joh, tyfusdebiel.Groot fan van User Wotte![]()
Het is toevallig wel de club die als enige wilde voldoen aan zijn (of Rioola's) belachelijk salariseisen. Kan een interview herinneren met Frenkie en de Ligt met de vraag wat hun droom club/competitie zou zijn. Frenkie: Barcelona, de Ligt: Engeland. Dus nee, bij mij gaat het er niet in dat Juventus zijn ultieme club is. Maar het geld is natuurlijk enorm aanlokkelijk.![]()
De Ligt is gewoon gek gemaakt door Raiolaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef Simmertje het volgende:
Het is toevallig wel de club die als enige wilde voldoen aan zijn (of Rioola's) belachelijk salariseisen. Kan een interview herinneren met Frenkie en de Ligt met de vraag wat hun droom club/competitie zou zijn. Frenkie: Barcelona, de Ligt: Engeland. Dus nee, bij mij gaat het er niet in dat Juventus zijn ultieme club is. Maar het geld is natuurlijk enorm aanlokkelijk.Het is niet dat ie in Engeland voor twee appels en een ei hoefde te voetballen, dus de stap naar Juve lijkt me er puur een van 'meer, meer, meer',,,
Je kunt je afvragen of andere clubs serieus hebben geboden op De Ligt? Voorzover we weten zijn het enkel bij geruchten gebleven. Netto heeft nooit bevestigd dat bijvoorbeeld Barca ook geboden heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Ligt is gewoon gek gemaakt door RaiolaHet is niet dat ie in Engeland voor twee appels en een ei hoefde te voetballen, dus de stap naar Juve lijkt me er puur een van 'meer, meer, meer',,,
![]()
kan daar wel spelen met 1 van de beste spelers aller tijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Ligt is gewoon gek gemaakt door RaiolaHet is niet dat ie in Engeland voor twee appels en een ei hoefde te voetballen, dus de stap naar Juve lijkt me er puur een van 'meer, meer, meer',,,
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gedachtes en denkbeelden kunnen nog wel eens veranderen na je 12e.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef Simmertje het volgende:
Het is toevallig wel de club die als enige wilde voldoen aan zijn (of Rioola's) belachelijk salariseisen. Kan een interview herinneren met Frenkie en de Ligt met de vraag wat hun droom club/competitie zou zijn. Frenkie: Barcelona, de Ligt: Engeland. Dus nee, bij mij gaat het er niet in dat Juventus zijn ultieme club is. Maar het geld is natuurlijk enorm aanlokkelijk.
Althans, bij de meeste mensen.![]()
ik zeg al een maand of drie dat hij naar juve gaat maargoedFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kan mij niet voorstellen dat een United of City geen 65 miljoen euro over hadden voor de Ligt, dat is een fooitje voor die clubs.![]()
Plus 5 jaar 12 miljoen euro salaris, als dat de eis is van de speler.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:17 schreef Simmertje het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat een United of City geen 65 miljoen euro over hadden voor de Ligt, dat is een fooitje voor die clubs.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
bij united speelt ook geen Ronaldo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:18 schreef Dejannn het volgende:
En wat zou die clubs beter maken dan Juventus? United speelt niet eens CL.
Hoewel ik meer van het kamp Messi ben, is spelen met Ronaldo natuurlijk wel een ultieme droom voor elke speler.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Helemaal mee eens, daarnaast kun je van Ronaldo denk ik ook meer leren dan van Messi. Bovendien was er natuurlijk tijdens de National League finale ook dat moment tussen Ronaldo en De Ligt wat zeker een invloed zal hebben gehad.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij united speelt ook geen Ronaldo.
Hoewel ik meer van het kamp Messi ben, is spelen met Ronaldo natuurlijk wel een ultieme droom voor elke speler.![]()
Want jij zit onder de tafel als ze onderhandelen? Juve lijkt mij een prima club voor de Ligt om zich verder te ontwikkelen. Ze hebben ambitie en willen verder. Worden jaar op jaar kampioen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Ligt is een grote jongen en zal naast Raiola vast andere adviseurs hebben.![]()
Ik zou wel onder de tafel willen zitten bij onderhandelingen. Daar schijnt de onbelaste tekenbonus te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Want jij zit onder de tafel als ze onderhandelen? Juve lijkt mij een prima club voor de Ligt om zich verder te ontwikkelen. Ze hebben ambitie en willen verder. Worden jaar op jaar kampioen.
De Ligt is een grote jongen en zal naast Raiola vast andere adviseurs hebben.![]()
![]()
De Italiaanse competitie is op voorhand niet zo aansprekend als de Engelse of Spaanse competitie. Het algehele niveau in Engeland ligt er een stuk hoger, ook met meer wedstrijden op topniveau.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Want jij zit onder de tafel als ze onderhandelen? Juve lijkt mij een prima club voor de Ligt om zich verder te ontwikkelen. Ze hebben ambitie en willen verder. Worden jaar op jaar kampioen.
De Ligt is een grote jongen en zal naast Raiola vast andere adviseurs hebben.
Juventus is niet volkomen kut natuurlijk en de kans om met Ronaldo te spelen zal wel een rol spelen, maar qua niveau wordt hij in Engeland meer uitgedaagd en getest dan in Italie.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Meh - ik vermoed dat de italiaanse competitie sterker is dan de NLse waar hij afgelopen seizoen speelde en heel goed heeft gespeeld in Europa.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Italiaanse competitie is op voorhand niet zo aansprekend als de Engelse of Spaanse competitie. Het algehele niveau in Engeland ligt er een stuk hoger, ook met meer wedstrijden op topniveau.
Juventus is niet volkomen kut natuurlijk en de kans om met Ronaldo te spelen zal wel een rol spelen, maar qua niveau wordt hij in Engeland meer uitgedaagd en getest dan in Italie.
Kortom hij is goed en zal niet minder worden door in Italie te spelen.![]()
dat is wel zo maar kan me niet voorstellen dat Juventus je droomclub is en Serie A een competitie waarin je altijd hebt willen spelen, tenminste tegenwoordig, Van Gullit Rijkaard en Van Basten begreep ik het wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Meh - ik vermoed dat de italiaanse competitie sterker is dan de NLse waar hij afgelopen seizoen speelde en heel goed heeft gespeeld in Europa.
Kortom hij is goed en zal niet minder worden door in Italie te spelen.![]()
Chelsea: Transferban
United: Geen CL
City: Pep wil geen nieuwe verdediger
Liverpool: geen interesse
Tottenham: geen interesse
Arsenal: lol
Engeland is geen optie in deze.
Real Madrid: Eder Militao
Barca: geen geld
Atleti: geen interesse
PSG: geen interesse![]()
City zit toch met dat Fairplay probleem?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Engeland is geen optie in deze.![]()
Ja dat klopt, blijft beetje vaag in media. Ze hebben wel Rodri gekocht.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
City zit toch met dat Fairplay probleem?![]()
Psg wilde wel. Maar geen 12 miljoen salaris, meer dan mbappequote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Engeland is geen optie in deze.
Real Madrid: Eder Militao
Barca: geen geld
Atleti: geen interesse
PSG: geen interesse![]()
kortom van hem wel begrijpelijk maar ook van Juve om niet tot het uiterste te hoeven gaan, dus wat wordt het? 65 + bonus of zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Psg wilde wel. Maar geen 12 miljoen salaris, meer dan mbappe![]()
Dat klopt. Het zorgt er wel voor dat er geen concurrentie is en Juve kan bieden wat ze willen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Psg wilde wel. Maar geen 12 miljoen salaris, meer dan mbappe![]()
Voor 16 miljoen per jaar is elke club mijn droom club.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel zo maar kan me niet voorstellen dat Juventus je droomclub is en Serie A een competitie waarin je altijd hebt willen spelen, tenminste tegenwoordig, Van Gullit Rijkaard en Van Basten begreep ik het wel.![]()
Chinese praktijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt. Het zorgt er wel voor dat er geen concurrentie is en Juve kan bieden wat ze willen.![]()
voor 12 ook nog welquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Voor 16 miljoen per jaar is elke club mijn droom club.![]()
![]()
Liverpool had ik dan leuker gevonden, maar die schijnen zich rustig te gaan houden deze zomer op de transfermarkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:08 schreef Adames het volgende:
En united had ik ook wel leuk gevonden. Blijft een grote club
Alleen dat beleid..Oh.![]()
Liverpool is ook n van de weinige clubs die hem echt niet nodig heeft, hebben een ijzersterk centrum.![]()
Juventus is denk ik ook vooral een soort van tussenstap, niet voor niets schijnt een clausule van 150 miljoen in zijn contract een must te zijn.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2019 11:40:52 ]![]()
deze keer wel zwart op wit?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:40 schreef Dejannn het volgende:
Juventus is denk ik ook vooral een soort van tussenstap, niet voor niets schijnt een clausule van 150 miljoen in zijn contract een must te zijn.
![]()
Muah Matip en Lovren zijn vaak niet heel overtuigend, als Van Dijk daar wegvalt komen hun beperkingen wel snel aan het licht. Die Gomez is wel een goed talent daar, maar ook vaak geblesseerd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:37 schreef Simmertje het volgende:
Liverpool is ook n van de weinige clubs die hem echt niet nodig heeft, hebben een ijzersterk centrum.Oh.![]()
zijn de kleuren van de club dus lijkt mij wel.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goeie, mokkiemok.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn de kleuren van de club dus lijkt mij wel.Oh.![]()
Grappige grol, mokkiemok!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn de kleuren van de club dus lijkt mij wel.![]()
Blijkbaar vinden ze dat momenteel prima. Ook zou het natuurlijk voor een jongen zoals Gomez een klap in het gezicht zijn om De Ligt direct basisspeler te maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Matip en Lovren zijn vaak niet heel overtuigend, als Van Dijk daar wegvalt komen hun beperkingen wel snel aan het licht. Die Gomez is wel een goed talent daar, maar ook vaak geblesseerd.
Maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat schijnbaar veel mensen vinden dat De Ligt per se naar Engeland moeten. Dat overdreven geilen op die competitie daar is soms ook wat hysterisch. Daarnaast denk ik tevens dat er daar minder ruimte is voor foutjes, bij Juve kan hij nog prima eens een flater begaan, die worden toch wel kampioen.![]()
Inderdaad. Het tempo ligt hoog in de PL, maar tactisch gezien is het een drama.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:51 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden ze dat momenteel prima. Ook zou het natuurlijk voor een jongen zoals Gomez een klap in het gezicht zijn om De Ligt direct basisspeler te maken.
Maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat schijnbaar veel mensen vinden dat De Ligt per se naar Engeland moeten. Dat overdreven geilen op die competitie daar is soms ook wat hysterisch. Daarnaast denk ik tevens dat er daar minder ruimte is voor foutjes, bij Juve kan hij nog prima eens een flater begaan, die worden toch wel kampioen.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
lolquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn de kleuren van de club dus lijkt mij wel.![]()
Op de top 3 na is Ajax beter dan elke clubquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:56 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Inderdaad. Het tempo ligt hoog in de PL, maar tactisch gezien is het een drama.Groot fan van User Wotte![]()
geen idee of je serieus bent, maar ik denk oprecht dat ajax wel top 5 in de PL zou zijn ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op de top 3 na is Ajax beter dan elke club
dus zoals bijvoorbeeld een ziyech niet zomaar elke club aanneemt, snap ik best.
alleen qua salaris zou dat nog kunnen verschillen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Komt meer omdat meer mensen naar de Premier League kijken dan naar de Serie A en het opzich wel leuk is om de ontwikkeling van De Ligt te volgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:51 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden ze dat momenteel prima. Ook zou het natuurlijk voor een jongen zoals Gomez een klap in het gezicht zijn om De Ligt direct basisspeler te maken.
Maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat schijnbaar veel mensen vinden dat De Ligt per se naar Engeland moeten. Dat overdreven geilen op die competitie daar is soms ook wat hysterisch. Daarnaast denk ik tevens dat er daar minder ruimte is voor foutjes, bij Juve kan hij nog prima eens een flater begaan, die worden toch wel kampioen.Oh.![]()
Ik ben serieus. Het is dat we van Tottenham hebben verloren, maar Ajax is altijd bijzonder goed tegen Engelse clubs en dat is geen toeval. Engels voetbal loopt enorm achter en liverpool en city doen het alleen maar goed omdat daar coaches zitten met een idee.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geen idee of je serieus bent, maar ik denk oprecht dat ajax wel top 5 in de PL zou zijn ja.
dus zoals bijvoorbeeld een ziyech niet zomaar elke club aanneemt, snap ik best.
alleen qua salaris zou dat nog kunnen verschillen.Groot fan van User Wotte![]()
Technisch ook, het is een zeer fysieke competitie, maar dat maakt het niet direct kwalitatief goed. Niet voor niets hebben de Engelse teams jarenlang enorm veel moeite gehad in Europa. En als je pakweg West Ham tegen Crystal Palace kijkt, kans groot dat je simpelweg een dramatische pot voorgeschoteld krijgtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:56 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Inderdaad. Het tempo ligt hoog in de PL, maar tactisch gezien is het een drama..
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2019 12:11:22 ]![]()
Dat is inderdaad ook van een dramatisch niveauquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:12 schreef Craptacular het volgende:
Het is daar niet om aan te gluren, maar dat is ook terug te zien in het nationale team van Engeland. Niet voor niets is het grootste wapen van Engeland de standaard situaties. Grappige is altijd dat in Engeland zelf, men denkt dat ze hartstikke goed zijn, absolute wereldtop.
Kanttekening moet verder wel worden gemaakt dat de sfeer daar natuurlijk top is, het voetbal mag kwalitatief minder dan de Bundesliga of de Spaanse competitie, maar de amusementswaarde ligt hoog.![]()
De sfeer is in de bundesliga veel beter natuurlijk. Eigenlijk is de pl niet zo'n interessante competitie.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:15 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook van een dramatisch niveau. Niet voor niets is het grootste wapen van Engeland de standaard situaties. Grappige is altijd dat in Engeland zelf, men denkt dat ze hartstikke goed zijn, absolute wereldtop.
Kanttekening moet verder wel worden gemaakt dat de sfeer daar natuurlijk top is, het voetbal mag kwalitatief minder dan de Bundesliga of de Spaanse competitie, maar de amusementswaarde ligt hoog.Groot fan van User Wotte![]()
Inderdaad, ik had hem heel graag naast Van Dijk willen zien, hij heeft meer potentie en kwaliteiten dan Matip/Lovrenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Matip en Lovren zijn vaak niet heel overtuigend, als Van Dijk daar wegvalt komen hun beperkingen wel snel aan het licht. Die Gomez is wel een goed talent daar, maar ook vaak geblesseerd.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Gewoon 70 miljoen en 10% doorverkoop. Als De Ligt dan daadwerkelijk voor 150 miljoen vertrekt heb je uiteindelijk 85 miljoen. En dan krijg je ook nog wat opleidingsvergoeding, geen idee hoeveel dat is.![]()
70 ex bonussen dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:23 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon 70 miljoen en 10% doorverkoop. Als De Ligt dan daadwerkelijk voor 150 miljoen vertrekt heb je uiteindelijk 85 miljoen. En dan krijg je ook nog wat opleidingsvergoeding, geen idee hoeveel dat is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat percentage doorverkoop zal Raoila wel voor zichzelf bedingenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:23 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon 70 miljoen en 10% doorverkoop. Als De Ligt dan daadwerkelijk voor 150 miljoen vertrekt heb je uiteindelijk 85 miljoen. En dan krijg je ook nog wat opleidingsvergoeding, geen idee hoeveel dat is.
Ik geloof nooit zo in bonussen. Die zijn niet echt transparant. Bonus bij een kampioenschap? Die kunnen ze dan net zo goed gelijk aftikken, ze worden toch wel kampioen. Bonus bij winnen CL? Laat maar zitten danquote:![]()
![]()
16 miljoen voor Zlatan, gespreid betalen genot.
Ben benieuwd hoeveel een jonge Zlatan bij Ajax nu waard zou zijn geweest.![]()
Niet meer dan frenkie en mathijsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:28 schreef PicoMMP het volgende:
16 miljoen voor Zlatan, gespreid betalen genot.
Ben benieuwd hoeveel een jonge Zlatan bij Ajax nu waard zou zijn geweest.
Want we waren enorm blij dat we van die gek af waren
hij werd pas breder en beter bij juve natuurlijkGroot fan van User Wotte![]()
Suarez ging voor 27 miljoen. We moeten niet vergeten dat de prijzen binnen enkele jaren echt door het plafond geschoten zijn. Had tegen mij gezegd dat Ajax voor 85 miljoen een speler zou verkopen en meerdere spelers van 15+ miljoen zou kopen in een seizoen had ik je voor gek verklaard.![]()
Er komt vanzelf een punt dat we een 20-jarig talent voor 30 miljoen verkopen en dat dat dan teleurstellend laag is.-nee-![]()
En dan te bedenken dat bij Feyenoord de recordverkoop iets van 17 miljoen is.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:23 schreef Marsenal het volgende:
Er komt vanzelf een punt dat we een 20-jarig talent voor 30 miljoen verkopen en dat dat dan teleurstellend laag is.Oh.![]()
Tering moet gelijk aan die x denken dat zo'n kut italiaan op de enkel van Moisander ging staan en vd Hoorn erin moest. Die vervolgens nog ff lekker een penalty tegen Balotelli weggaf in de 93ste minuut![]()
ik dacht dat we hadden besloten het hier niet meer over te hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:40 schreef Class het volgende:
Tering moet gelijk aan die x denken dat zo'n kut italiaan op de enkel van Moisander ging staan en vd Hoorn erin moest. Die vervolgens nog ff lekker een penalty tegen Balotelli weggaf in de 93ste minuutFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe heerlijk was het dan ook om Juventus op eigen veld weggespeeld te hebben. Die desillusie in de ogen van die Italiaanse tribune. Kijktip: reactie videos van Juve fans op youtube.![]()
We hebben gewoon een seizoen lang gekeken naar een centrum v/d Hoorn - Viergever.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:40 schreef Class het volgende:
Tering moet gelijk aan die x denken dat zo'n kut italiaan op de enkel van Moisander ging staan en vd Hoorn erin moest. Die vervolgens nog ff lekker een penalty tegen Balotelli weggaf in de 93ste minuutOh.![]()
Voorhoede Boerriger - Sigthorsson - Schne.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben gewoon een seizoen lang gekeken naar een centrum v/d Hoorn - Viergever.
De Boergod.![]()
Dat is het natuurlijk wel. Volle stadions, beleving en een gigantische intensiteit. Dat het tactisch vaak niet groots is doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De sfeer is in de bundesliga veel beter natuurlijk. Eigenlijk is de pl niet zo'n interessante competitie."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Veel te duur voor de arbeidersklasse en de harde kern anders. Alleen maar toeristen op de tribune. De bumdesliga is daarin echt veel beter, maar misschien volg jij de pl van 20 jaar terug.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk wel. Volle stadions, beleving en een gigantische intensiteit. Dat het tactisch vaak niet groots is doet daar niets aan af.Groot fan van User Wotte![]()
bundesliga is echt nog betaalbare kaartjes en bier en bratwurst voor de wedstrijd en gewoon met bus / tram / trein naar stadion. En een cultuur met uitsupporters (en vaak veel ook)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Veel te duur voor de arbeidersklasse en de harde kern anders. Alleen maar toeristen op de tribune. De bumdesliga is daarin echt veel beter, maar misschien volg jij de pl van 20 jaar terug.proberen is de eerste stap naar falen
De Bundesliga is alleen sportief gezien een stuk minder interessant met Bayern die daar altijd kampioen wordt, al hoop ik dat Dortmund aankomend seizoen langer mee kan doen gezien de gedane investeringen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Veel te duur voor de arbeidersklasse en de harde kern anders. Alleen maar toeristen op de tribune. De bumdesliga is daarin echt veel beter, maar misschien volg jij de pl van 20 jaar terug.Oh.![]()
Ja dat bedoel ik toch domme os. PL is niet om aan te gluren en de sfeer is behoorlijk zielig. Als dat de toekomst van het voetbal is. Ga ik denk ik af haken ooit.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:10 schreef manny het volgende:
[..]
bundesliga is echt nog betaalbare kaartjes en bier en bratwurst voor de wedstrijd en gewoon met bus / tram / trein naar stadion. En een cultuur met uitsupporters (en vaak veel ook)Groot fan van User Wotte![]()
Als hij toch blijft mag hij ook wel zijn contract verlengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:56 schreef Simmertje het volgende:
Trouwens:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355177Oh.![]()
afsluiten bij ajax en door als trainerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij toch blijft mag hij ook wel zijn contract verlengen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Al denk ik dat de situatie volgend jaar dan weer precies hetzelfde is.
Ook niet gek dat de grote clubs huiverig zijn met hem gezien zijn speelstijl, kan je ook weinig op bouwen.Oh.![]()
even genieten van Ziyech
die pass op 1:11 op labyad is goddelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor Hakim zou het ook beter zijn om voor altijd bij Ajax te blijven en zijn laatste 3 jaar af te bouwen in Qatar oid.Groot fan van User Wotte![]()
klopt, al snap ik best dat hij wil kijken of hij het ook een stapje hoger op kan qua competitie/uitdagingquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:18 schreef Tjacka het volgende:
Voor Hakim zou het ook beter zijn om voor altijd bij Ajax te blijven en zijn laatste 3 jaar af te bouwen in Qatar oid.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hakim kan makkelijk in de top mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:18 schreef Tjacka het volgende:
Voor Hakim zou het ook beter zijn om voor altijd bij Ajax te blijven en zijn laatste 3 jaar af te bouwen in Qatar oid.
Deze afzeik hype op zoiets onbenulligs als een paar keer balverlies, is bijna net zo erg als het afzeiken van de god van het voetbal.![]()
Ik neem aan dat Overmars die envelope al klaar heeft liggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:01 schreef Simmertje het volgende:
Jaartje verlengen en een flinke smak tekengeld lijkt mij wel op zijn plaats dan.![]()
in de top willen ze niet zoveel risico in hun spel leggen. is geen Hype, de kritiek is gewoon terecht, alleen bij ajax komt het veel beter tot zijn recht dan bij pak'm beet Realquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hakim kan makkelijk in de top mee.
Deze afzeik hype op zoiets onbenulligs als een paar keer balverlies, is bijna net zo erg als het afzeiken van de god van het voetbal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel pijnlijk om te zien wat er vervolgens met zo'n pass gebeurd, 9 vd 10 nietsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:05 schreef mokkiemok het volgende:
even genieten van Ziyech
die pass op 1:11 op labyad is goddelijk.
Met een spits in vorm waren zn assists waarschijnlijk x2![]()
Tactisch niet groots is ook zwaar achterhaald. De PL heeft een grote vlucht doorgemaakt de afgelopen jaren, staat inmiddels op eenzame hoogte. En de voorsprong zal alleen maar groter worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk wel. Volle stadions, beleving en een gigantische intensiteit. Dat het tactisch vaak niet groots is doet daar niets aan af.![]()
Dan moeten ze in de top maar veranderen van hun spel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in de top willen ze niet zoveel risico in hun spel leggen. is geen Hype, de kritiek is gewoon terecht, alleen bij ajax komt het veel beter tot zijn recht dan bij pak'm beet Real
Bij Bayern geloven ze volgens mij nog steeds in de wederopstanding van Muller![]()
Hakim zou daar perfect passen en is ook uitermate geschikt voor het Duitse voetbal.
De reden dat Ajax zover kwam in de EL en CL is voornamelijk door Ziyech.![]()
Zat al te kijken waarom hij zo weinig assists in de CL heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:35 schreef Class het volgende:
[..]
Wel pijnlijk om te zien wat er vervolgens met zo'n pass gebeurd, 9 vd 10 niets
Met een spits in vorm waren zn assists waarschijnlijk x2![]()
en de reden dat Ziyech excelleert is omdat het team zowat om hem is heengebouwd. met alle respect dat gaat bayern niet doen voor hakim.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:40 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dan moeten ze in de top maar veranderen van hun spel.
Bij Bayern geloven ze volgens mij nog steeds in de wederopstanding van Muller![]()
Hakim zou daar perfect passen en is ook uitermate geschikt voor het Duitse voetbal.
De reden dat Ajax zover kwam in de EL en CL is voornamelijk door Ziyech.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kijk eens naar het filmpje en hoe Hakim het spel dirigeert. De man zet talloze keren spelers als Dolberg en Neres voor het doel en ziet hoe zijn kansen gemist worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en de reden dat Ziyech excelleert is omdat het team zowat om hem is heengebouwd. met alle respect dat gaat bayern niet doen voor hakim.
Ziyech speelt voor het team, niet andersom. In een team met spitsen zoals Lewandoski, Gnarby en Sane (hopelijk) gaat Bayern de hele CL KAPOT MACHEN.
Nu moet hij het doen met middelmaat zoals Dolberg en Neres. In een competitie waar je speelt tegen Emmen uit.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2019 15:49:30 ]![]()
ik wil wat jij gebruikt hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:49 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Kijk eens naar het filmpje en hoe Hakim het spel dirigeert. De man zet talloze keren spelers als Dolberg en Neres voor het doel en ziet hoe zijn kansen gemist worden.
Ziyech speelt voor het team, niet andersom. In een team met spitsen zoals Lewandoski, Gnarby en Sane (hopelijk) gaat Bayern de hele CL KAPOT MACHEN.
Nu moet hij het doen met middelmaat zoals Dolberg en Neres. In een competitie waar je speelt tegen Emmen uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De feiten blijven.quote:
- Ziyech creert het spel en is de motor van het team.
- Heeft de EL finale bereikt en de CL finale op een haarpuntje gemist
- Zijn goals en assists liegen er niet om (al vind ik zijn stats in de CL wel matig)
- Hij moet het doen met middelmaat zoals Dolberg en Neres (oke deze feit is redelijk suggestief)
- Haal je alle gescoorde penalty's weg (die onder rekening stonden van vaste penaltynemer Tadic) dan staat Ziyech op plaats 3 van de topscorers van Ajax. Best goed voor een middenvelder.![]()
en dit alles bij ajax, ik moet het nog maar zien of hij het ook kan bij een andere club. Blijkbaar denken de topclubs daar ook zo over.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:59 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
De feiten blijven.
- Zijn goals en assists liegen er niet om (al vind ik zijn stats in de CL wel matig)
- Hij moet het doen met middelmaat zoals Dolberg en Neres (oke deze feit is redelijk suggestief)
- Haal je alle gescoorde penalty's weg (die onder rekening stonden van vaste penaltynemer Tadic) dan staat Ziyech op plaats 3 van de topscorers van Ajax. Best goed voor een middenvelder.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gedoodverfde favoriet voor de ballon d'or als ik het zo leesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:59 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
De feiten blijven.
- Haal je alle gescoorde penalty's weg (die onder rekening stonden van vaste penaltynemer Tadic) dan staat Ziyech op plaats 3 van de topscorers van Ajax. Best goed voor een middenvelder.![]()
Als je de top 40-45 weglaat wel (oke deze feit is redelijk suggestief)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
gedoodverfde favoriet voor de ballon d'or als ik het zo leesVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Neres middelmaat vinden (lol)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:59 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
De feiten blijven.
- Haal je alle gescoorde penalty's weg (die onder rekening stonden van vaste penaltynemer Tadic) dan staat Ziyech op plaats 3 van de topscorers van Ajax. Best goed voor een middenvelder.Oh.![]()
Nogmaals, ik wil weten wat jij gebruikt. ik heb een familie weekend binnenkort. zo kom ik er wel doorheen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
er zijn mensen die larsson beter vindenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Berghuis ook @Calandquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
er zijn mensen die larsson beter vindenGroot fan van User Wotte![]()
nou misschien moeten berghuis maar voor de neus van psv weghalen dan, stuk goedkoper ook dan bergwijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor de komst van Ziyech speelde Ajax niks klaar Europees.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dit alles bij ajax, ik moet het nog maar zien of hij het ook kan bij een andere club. Blijkbaar denken de topclubs daar ook zo over.Niks laten zien bij Brazilie en mist toch te vaak kansen.quote:![]()
Ziyech heeft niks laten zien bij Marokko en verprutst elke wedstrijd zo'n 40-45 aanvallen door te snel van afstand te schieten met een slap rollertje.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:14 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Niks laten zien bij Brazilie en mist toch te vaak kansen.Oh.![]()
Terecht. Die moet het doen met El Khaabi die in de subtop van de Marokkaanse Eredivisie speelt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech heeft niks laten zien bij Marokko en verprutst elke wedstrijd zo'n 40-45 aanvallen door te snel van afstand te schieten met een slap rollertje.
En mensen maar klagen dat Messi met middelmaat speelt.![]()
![]()
Griezmann naar Barca. Suarez terug naar Ajax. Dolberg verhuren. Tadic op links, Ziyech op rechts
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat vind ik nou ook wel weer meevallen. Sowieso hebben de engelse teams gewoon gedomineerd in Europa afgelopen seizoen en vooral City en Liverpool spelen best leuk voetbal. Tottenham ook nog wel een beetje. Arsenal probeert het, maar mist kwaliteit.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:15 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook van een dramatisch niveau. Niet voor niets is het grootste wapen van Engeland de standaard situaties. Grappige is altijd dat in Engeland zelf, men denkt dat ze hartstikke goed zijn, absolute wereldtop.
Kanttekening moet verder wel worden gemaakt dat de sfeer daar natuurlijk top is, het voetbal mag kwalitatief minder dan de Bundesliga of de Spaanse competitie, maar de amusementswaarde ligt hoog.
De rest is natuurlijk wel een heel stuk minder.
De reden waarom ze denken dat ze nog wereldtop zijn heeft er gewoon mee te maken dat ze altijd wel een paar spelers hebben die bij de topploegen in Engeland meedraaien. Er doen altijd wel een paar spelers van de topploegen mee. Dan lijkt het al gauw alsof je heel goed bent. Alleen de spelers waar de creativiteit moet komen zijn allemaal buitenlanders en dat is dus precies waarbij het bij het engelse elftal altijd aan schort.
Daarnaast is voor een engelsman de Premier League belangrijker dan de Champions League. Redelijk gekleurd in hun mening.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Dan kan dat gelul ook weer stoppen. Nu nog een opvolgertwitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 16:14:00BREAKING: #Ajax en Juventus akkoord over transfersom Matthijs de Ligt. Papierwerk nu in orde gemaakt. Transfer compleet!! reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: