Lekker elke dag richting de Arena moetenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlmer Arena, geen idee of dat zuidoost is. Foppingadreef.
KOEKOEKquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
Sked was een betere mod dan Onlogisch ooit zal worden.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
Oei, een TR in het Ajax topic.
[ afbeelding ]
De Ligt naar Juve, goeie transfer.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan collega's die een appel eten alsof hun leven ervan afhangt? Wat een lawaai joh, tyfusdebiel.
Wat fijn dat jouw collega's wel een gezonde snack nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan collega's die een appel eten alsof hun leven ervan afhangt? Wat een lawaai joh, tyfusdebiel.
Mensen die appels eten kan ik sowieso niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hij plaatste dit eerst in het Ajax topic.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat fijn dat jouw collega's wel een gezonde snack nemen.
Eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die appels eten kan ik sowieso niet serieus nemen.
Dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Echte mannen eten kiwi's (met schil).
Ik ben allergisch voor appels (lol)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lol.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij plaatste dit eerst in het Ajax topic.![]()
Scrummie2.0 wie kent hem niet
Scrummie2.0 is een echte Ajacied
Ik mag jou wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor appels (lol)
Dan noem ik jou voortaan sneeuwwitje.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor appels (lol)
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kondig je hier nou tactisch je vertrek aan?Dat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hè, gewoon waaromquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet, is je bot kapot? Mag het niet meer van @:yvonne ?
. Gisteren tot 21:30 bezig geweest om de elektra erin te leggen.Ja! Waar blijf je nou in "Dark"quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zo daaaaaaag, ben weer wegYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Okquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat laatste
[..]
Waarom hè, gewoon waarom
[..]
Ja! Waar blijf je nou in "Dark"
Zo daaaaaaag, ben weer weg
Et tuquote:
*kras*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|