K(n)ut.... wat heb ik gezegd?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wollah, hallo
IK ZAL HIER MEER POSTEN JONGENS. GEEN NOOD!
Gaan we regelen!
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kondig je hier nou tactisch je vertrek aan?Met ontslag zou je nog goed wegkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onlogisch
Oh fuck, wat hebben we gedaan?!@?!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wollah, hallo
IK ZAL HIER MEER POSTEN JONGENS. GEEN NOOD!
Gaan we regelen!
Nee ik tel niet meer mee Lenny.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh fuck, wat hebben we gedaan?!@?!
Doe je eigenlijk nog aan tellen?
Hoe gaat het met je bot?
Waarom niet, is je bot kapot? Mag het niet meer van @yvonne ?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik tel niet meer mee Lenny.
Heb je nog geklust?
Lekker bezig goos!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet, is je bot kapot? Mag het niet meer van @:yvonne ?
Ja ben bezig met een carport. Gisteren tot 21:30 bezig geweest om de elektra erin te leggen.
Bijlmer Arena, geen idee of dat zuidoost is. Foppingadreef.quote:
Eens. Ben er lang geleden ook wel eens geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Prima eilandje, niks mis mee.
Dit was de 3e keer dat ik er geweest ben. Duiken niet gedaan nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Ben er lang geleden ook wel eens geweest.
Heb je nog gedoken toevallig?
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Skysherrif dreigt een beetje de @:Sked van een paar maanden geleden te wordenLAAT ME MET RUSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GOEIEMORGEN ZEGquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
Sked was een betere mod dan Onlogisch ooit zal worden.
Eens welquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
Sked was een betere mod dan Onlogisch ooit zal worden.
Anderquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Alle gecompliceerde TR's gaan sowieso naar @:GGMM toe. Ander raak ik in paniek
Anderquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Alle gecompliceerde TR's gaan sowieso naar @:GGMM toe. Ander raak ik in paniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |