SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Doe daar nog minimaal tien erbij en je komt aardig in de buurt van de vraagprijs. Voorlopig nog niet te betalen voor Ajax, maar de prijs zal langzaam aan wel wat zakken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
De prijzen zijn gewoon enorm omhoog gegaan. Als je zulke jongens wilt halen moet je tegenwoordig 20+ miljoen neerleggen. We hebben het wel over een directe vervanger voor De Jong, niet over een gokje uit Zuid-Amerika of een tweede linksback.![]()
Onana
Mazraoui - Alvarez - Blind - Tagliafico
v/d Beek - Marin
Ziyech - Promes - Neres
Tadic
of
Onana
Mazraoui - Alvarez - Martinez - Tagliafico
Marin - Blind - vd Beek
Ziyech - Tadic - Promes
LUXEPROBLEEMEDOh.![]()
Nog een seizoen zonder noemenswaardige blessures lijkt me vrij uitgesloten. Veltman op rechts is leuk (beter dan Mazraoui) als hij zich kan vastbijten in een tegenstander, maar als je veruit de bovenliggende partij bent heb je daar liever een Mazraoui. Dest moet het eerst maar bewijzen voordat dat een serieuze optie wordt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui kan ook nog wel werken daar, of een systeemwijziging met n '6' natuurlijk (kan je op rechts Veltman of Dest neerzetten).
Maar als Ziyech en Neres blijven heb je zo wel een luxeprobleem waar die twee en v/d Beek en Tadic en Promes moeten spelen.
Een systeemwijziging zie ik weinig in, dit stak qua balans veel beter in elkaar dan het systeem van Bosz.![]()
Omdat hij centraal achterin heel belangrijk was en met het vertrek van De Ligt alleen nog maar meer nodig gaat zijn daar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
en waarom niet?
Marin is toch eigenlijk gehaald als opvolger van De Jong?![]()
Kampioenschap moet appeltje eitje worden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
v/d Beek - Marin
Ziyech - Promes - Neres
Tadic
of
Onana
Marin - Blind - vd Beek
Ziyech - Tadic - Promes
LUXEPROBLEEMED
(Nee ik dek niet in)What can change the nature of a man?![]()
begrijp ik wel maar zonder De Jong is dat ook weer andersquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat hij centraal achterin heel belangrijk was en met het vertrek van De Ligt alleen nog maar meer nodig gaat zijn daar.![]()
Aanval met Promes, Ziyech, Neres en Tadic is gewoon te smerig voor woordenquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
v/d Beek - Marin
Ziyech - Promes - Neres
Tadic
of
Onana
Marin - Blind - vd Beek
Ziyech - Tadic - Promes
LUXEPROBLEEMED![]()
Zonder meer, alleen benieuwd hoe we in de CL gaan spelenquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kampioenschap moet appeltje eitje worden.
(Nee ik dek niet in)![]()
Ik kijk ondertussen al uit naar PSV - Basel. (lolquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zonder meer, alleen benieuwd hoe we in de CL gaan spelen)
What can change the nature of a man?![]()
De balans kan er nog steeds blijven met een systeemwijziging h, ligt er meer aan hoe je de restverdediging neerzet en dat kan ook goed kloppen met n 6. Ten Hag wil ook liever zo spelen maar omdat hij Frenkie goed wilde laten renderen koos hij voor de dubbele controleur variant, maar met Marin heb je nu een heel ander type.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog een seizoen zonder noemenswaardige blessures lijkt me vrij uitgesloten. Veltman op rechts is leuk (beter dan Mazraoui) als hij zich kan vastbijten in een tegenstander, maar als je veruit de bovenliggende partij bent heb je daar liever een Mazraoui. Dest moet het eerst maar bewijzen voordat dat een serieuze optie wordt.
Een systeemwijziging zie ik weinig in, dit stak qua balans veel beter in elkaar dan het systeem van Bosz.Oh.![]()
Ook aankomend seizoen zal Ajax wel een paar keer een totale offday hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kampioenschap moet appeltje eitje worden.
(Nee ik dek niet in)Oh.![]()
En ook nog allemaal veelzijdige spelers waardoor je er veel kanten mee uit kan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanval met Promes, Ziyech, Neres en Tadic is gewoon te smerig voor woorden
Hebben we ook nog drie spitsen op de bank zitten die je genoeg minuten kan laten maken, boh. Nu maar hopen dat Ziyech en Neres blijven.Oh.![]()
Hopen dat er niet teveel gaan zeuren over te weinig speeltijd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook nog allemaal veelzijdige spelers waardoor je er veel kanten mee uit kan.
Hebben we ook nog drie spitsen op de bank zitten die je genoeg minuten kan laten maken, boh. Nu maar hopen dat Ziyech en Neres blijven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zelfs zonder die 2 vind ik het nog best aardig, Dolberg zal toch ook wel een keer weer het licht zienquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook nog allemaal veelzijdige spelers waardoor je er veel kanten mee uit kan.
Hebben we ook nog drie spitsen op de bank zitten die je genoeg minuten kan laten maken, boh. Nu maar hopen dat Ziyech en Neres blijven.![]()
Dolberg gaat vlammenquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs zonder die 2 vind ik het nog best aardig, Dolberg zal toch ook wel een keer weer het licht zienproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ja, moeilijker lijkt me.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijp ik wel maar zonder De Jong is dat ook weer anders![]()
Mits Promes een beetje rendeert is dit wel een mooie aanvalslinie ja.. Maar Ziyech vertrekt nog wel he.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanval met Promes, Ziyech, Neres en Tadic is gewoon te smerig voor woorden![]()
Dolberg is gewoon een momentenvoetballer, altijd al geweest. Dus ik denk niet dat hij ineens heel constant wordt, sowieso moet hij dan continu vertrouwen krijgen en met deze concurrentie zal dat niet snel gebeuren want is het presteren of banken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs zonder die 2 vind ik het nog best aardig, Dolberg zal toch ook wel een keer weer het licht zien
Neemt niet weg dat ik nog steeds wel fan van hem ben als hij in vorm is, ook afgelopen seizoen een paar heerlijke goals gemaakt.Oh.![]()
Zou er niet van staan te kijken als Ziyech blijft, tenzij een AS Roma weer concreet wordt. Bijzonder matige AC gespeeld en het is toch een apart soort voetballer.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:21 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mits Promes een beetje rendeert is dit wel een mooie aanvalslinie ja.. Maar Ziyech vertrekt nog wel he.![]()
Zo apart is die niet. Moderne voetballer die goed defensief meespeelt. Hij heeft alleen erg kritische eisen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou er niet van staan te kijken als Ziyech blijft, tenzij een AS Roma weer concreet wordt. Bijzonder matige AC gespeeld en het is toch een apart soort voetballer.![]()
Als je puur naar wedstrijdstatistieken kijkt komt er niemand voor Ziyech, balverlies moet echt zo veel beter.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:19:34 – Ajax heeft een wedstrijd toegevoegd aan het oefenprogramma ter voorbereiding op het nieuwe seizoen. Op maandag 22 juli neemt de ploeg van trainer Erik ten Hag het op tegen de Griekse topclub Panathinaikos. Het oefenduel vindt plaats in het Amsterdamse Olympisch Stadion..![]()
Jammer dat het hedendaagse voetbal zo voorspelbaar is geworden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:40 schreef HeatWave het volgende:
Als je puur naar wedstrijdstatistieken kijkt komt er niemand voor Ziyech, balverlies moet echt zo veel beter.![]()
Tuurlijk gaat Ziyech niet. Ziyech wacht op een topclub die niet gaat komen voor hem en hij voelt zich te goed voor een subtopper, dan blijf je inderdaad.quote:![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:56:52UPDATE DE LIGT:❌ Juventus wil Nederlander zaterdag presenteren❌ Italianen schuiven op richting vraagprijs #Ajax ❌ Na openingsbod van 50 miljoen nieuw bod van 67 miljoen euro https://t.co/W0zTCFpCJ7 reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef BobW het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:56:52UPDATE DE LIGT:❌ Juventus wil Nederlander zaterdag presenteren❌ Italianen schuiven op richting vraagprijs #Ajax ❌ Na openingsbod van 50 miljoen nieuw bod van 67 miljoen euro https://t.co/W0zTCFpCJ7 reageer retweet
Bedankt Mike, dat zei Freek vanmiddag al.
![]()
Mike is zijn bronnen kwijt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Klaphark het volgende:
[..]Bedankt Mike, dat zei Freek vanmiddag al.
Oh.![]()
Nog steeds 8 miljoen te weinig dus, maar de kans is groot dat Ajax hem wel laat gaan voor dat bedrag.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef BobW het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Sinds half jaar loopt Telegraaf achter de feiten aan. Prima zo.
En 50 miljoen clausule bla bla verzonnen door de heren daar is alweer van tafel![]()
![]()
wat is die pieter zwart toch ongemakkelijk om te zien, hoe kan die serieus genomen worden
tijd voor wat serieuzer talent
@El-Stinho![]()
Ik kan echt niet naar die Pieter Zwart luisteren en kijkenquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:48 schreef Adames het volgende:
wat is die pieter zwart toch ongemakkelijk om te zien, hoe kan die serieus genomen worden
@:el-stinho
Oh.![]()
"Expert buitenlands voetbal" en "Meester-tacticus"quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:48 schreef Adames het volgende:
@:el-stinho![]()
![]()
Die bedragen gaan van 75 miljoen naar 50 en nu naar 67..quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:04 schreef BobW het volgende:
![]()
![]()
Slim. Die wilden De Ligt dus voor 75 miljoen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die bedragen gaan van 75 miljoen naar 50 en nu naar 67..
Ben alleen wel benieuwd wie Riolaed zijn fee gaat betalen![]()
Zou hij wel eens neuken?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:48 schreef Adames het volgende:
@:el-stinho![]()
Overmars kennende zal hij PSG, Barca en City laten weten dat ze De Ligt mogen hebben voor 80 a 85
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 00:04:59 ]![]()
Belachelijke als Ajax hier over na zou denken. Gevestigde naam, grootste talent en erg jong. Minimaal 80.![]()
Raiola heeft een met z'n salarisonderhandelingen en overige afspraken met Juve wel een machtspositie gecreerd. Je kunt dat bod van Juve wel weigeren, maar De Ligt zul je er niet meer gemotiveerd mee krijgen, die is gek gemaakt.
Hij boort de club dus een paar miljoen extra door de neus ten faveure van hemzelf en de speler, maar zo werkt ie en zolang spelers en clubs zaken met m doen ga je dat niet veranderen. Als verkopende club kun je het jezelf in het geval van De Ligt met dit soort bedragen ook niet permitteren en Raiola weet dat...Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
67 miljoen is een schijntje natuurlijk.
Uiteindelijk moet je gewoon vasthouden aan 87 miljoen. Anders maar een ongemotiveerde de Ligt.
Rioala heeft het weer slim gespeeld.Love is in the air!![]()
Dit. Hopelijk gaat Netto Marc niet zo eenvoudig akkoord.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:04 schreef Vollenhoven het volgende:
Overmars kennende zal hij PSG, Barca en City laten weten dat ze De Ligt mogen hebben voor 80 a 85
Laat de ligt en Rioala maar eens zweten. En anders lekker in het tweede spelen. Contract is contract. Bij Ajax momenteel.
Grootste talent, gevestigde naam.Love is in the air!![]()
Je vergeet de Hunter...quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aanval met Promes, Ziyech, Neres en Tadic is gewoon te smerig voor woordenLove is in the air!![]()
Rond 2:17 noemt hij Onana een van de betere keepers ter wereldquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:48 schreef Adames het volgende:
@:el-stinho
Meteen weggeklikt.![]()
Iemand die zichzelf Meester-tacticus noemt is eigenlijk de weg helemaal kwijt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
"Expert buitenlands voetbal" en "Meester-tacticus"RED ONS HENNIEGOD![]()
Pieter Zwart is een typetje uit Jiskefet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf Meester-tacticus noemt is eigenlijk de weg helemaal kwijt.Oh.![]()
Maar hij is serieus en dat maakt het best wel treurig . En dat blaadje waarvoor die werkt ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pieter Zwart is een typetje uit Jiskefet.RED ONS HENNIEGOD![]()
.quote:
Bonus ben je niet zeker van.... Dus niet doen.
Gewoon 85 miljoen of anders niet. Prima joh. Lekker man.Love is in the air!![]()
Dat gaat leuk worden in de rechtbank .quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:16 schreef Landgeld het volgende:
[..]
.
Bonus ben je niet zeker van.... Dus niet doen.
Gewoon 85 miljoen of anders niet. Prima joh. Lekker man.RED ONS HENNIEGOD![]()
Laat maar komen. Contract is contract.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden in de rechtbank .Love is in the air!![]()
Dat dacht Maarten Oldenhof vroeger ook bij de gebroeders De Boer.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:17 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Laat maar komen. Contract is contract.
(Al zie ik De Ligt niet de argumenten gebruiken die vooral Bobald gebruikte bij Olsen)
[ Bericht 7% gewijzigd door PowerLoungen op 11-07-2019 01:25:40 ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind VI Pro wel een prima medium hoor, en zijn analyses ook wel al kan ik het niet altijd even goed volgen. Maar ik ben dan ook geen meestertacticus.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij is serieus en dat maakt het best wel treurig . En dat blaadje waarvoor die werkt ook.Oh.![]()
Geen Harvard dus alleen Klaasweetallesgod kan het begrijpen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind VI Pro wel een prima medium hoor, en zijn analyses ook wel al kan ik het niet altijd even goed volgen. Maar ik ben dan ook geen meestertacticus.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zie liever KlaasGod in zo'n filmpje een analyse geven ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen Harvard dus alleen Klaasweetallesgod kan het begrijpen.Oh.![]()
Schuimend Toornstra de oven in gooien is vermaak van hoog niveau .quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie liever KlaasGod in zo'n filmpje een analyse geven ja.RED ONS HENNIEGOD![]()
Krijg je alleen weer gezeik met Raiola dus vertrekt hij te vroeg.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:56 schreef Poepz0r het volgende:
Eiting gaat hem niet worden. Gravenberch gaat zich heel snel in het nieuwe elftal spelen.Oh.![]()
Wie is er te vroeg vertrokken dan? :Squote:Op donderdag 11 juli 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je alleen weer gezeik met Raiola dus vertrekt hij te vroeg.![]()
Neres. Blijft. Wel.
Nu nog Donny, en praise the lord Ziyech. Daarnaast Alvarez halen als vervanger voor de Ligt. En dan hebben we toch weer een akelig leuk team hoor.![]()
Schuurs ook een kans gaan geven. Gravenberchgod erbij, Brobbeygodquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:21 schreef Simmertje het volgende:
Neres. Blijft. Wel.
Nu nog Donny, en praise the lord Ziyech. Daarnaast Alvarez halen als vervanger voor de Ligt. En dan hebben we toch weer een akelig leuk team hoor.![]()
![]()
:Squote:Op donderdag 11 juli 2019 03:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is er te vroeg vertrokken dan? :S![]()
![]()
Door dit geneuzel gaat Gravenberch voor de winterstop nooit fatsoenlijk een kans krijgen. Want Raiola gaat weer fronten, let maar op. Wat een ontiegelijke lul is dat ook.![]()
Gravenberch moet wel snel komen ja. Idem voor Brobbey trouwens en Unuvar. Schuurs wil ik ook meer aan het werk zien.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:47 schreef Itisbangin het volgende:
Door dit geneuzel gaat Gravenberch voor de winterstop nooit fatsoenlijk een kans krijgen. Want Raiola gaat weer fronten, let maar op. Wat een ontiegelijke lul is dat ook.![]()
Gaat er weer 50 inschieten genot. Misschien bij Jong wel?quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
Brobbey gaat vrijwel niks spelen dit seizoen. Is de 5e spits of zo.![]()
Daar heeft hij ook nog Traor en Danilo voor zich lijkt mij.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat er weer 50 inschieten genot. Misschien bij Jong wel?![]()
en hij probeert een beetje weg te blijven van de analyses als “ze zaten lekker in de wedstrijd, dat is een echte winnaar, etc”. Dat ie wat meer naar de feiten / getallen kijkt kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind VI Pro wel een prima medium hoor, en zijn analyses ook wel al kan ik het niet altijd even goed volgen. Maar ik ben dan ook geen meestertacticus.
die twee zo naast elkaar voor vi ziet er inderdaad een beetje jiskefet uit.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Brobbey kan wel veel betere stats overleggen dan die 2.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook nog Traor en Danilo voor zich lijkt mij.![]()
Brobbeyquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey kan wel veel betere stats overleggen dan die 2.
Groot fan van User Wotte![]()
In de jeugd ja. Traor vorig seizoen 8 goals en 3 assist in 14 wedstrijden. Daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey kan wel veel betere stats overleggen dan die 2.![]()
Jeugd beginnen ze allemaal he sheriff. En nee niet iedere spits die Ajax 1 haalt heeft zulke stats als hij. Leuk voor Traore die stats zeggen mij nog niet zoveel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de jeugd ja. Traor vorig seizoen 8 goals en 3 assist in 14 wedstrijden. Daar is niks mis mee.![]()
Brobbey was niet zo best in oefenwedstrijden hoor. Danilo ook niet. Lassina Traore is wel een pareltje.
Als Tadic in spits wordt gezet moeten er wel een paar verhuurd worden.![]()
Die stats zeggen meer dan wat jeugdwedstrijden, waarbij Brobbey vooral fysiek veel verder is dan de rest.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jeugd beginnen ze allemaal he sheriff. En nee niet iedere spits die Ajax 1 haalt heeft zulke stats als hij. Leuk voor Traore die stats zeggen mij nog niet zoveel.![]()
Brobbey is een veel groter pareltje. Manier van weglopen, lijnen opzoeken, fysiek spel, kopkracht, schotkracht. Die heeft het hele pakket, MITS hij de kans gaat krijgen. Schuurs speelde trouwens ook prima in die oefenpotjes.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brobbey was niet zo best in oefenwedstrijden hoor. Danilo ook niet. Lassina Traore is wel een pareltje.
Als Tadic in spits wordt gezet moeten er wel een paar verhuurd worden.![]()
Met enkel fysiek spel red je het ook niet. Je moet wel weten waar je moet lopen, ruimtes zoeken etc. Daarin is hij VEEL verder dan leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die stats zeggen meer dan wat jeugdwedstrijden, waarbij Brobbey vooral fysiek veel verder is dan de rest.![]()
Dan mag hij dat eerst laten zien bij Jong.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met enkel fysiek spel red je het ook niet. Je moet wel weten waar je moet lopen, ruimtes zoeken etc. Daarin is hij VEEL verder dan leeftijdsgenoten.![]()
Je bent in de war met Traore.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey is een veel groter pareltje. Manier van weglopen, lijnen opzoeken, fysiek spel, kopkracht, schotkracht. Die heeft het hele pakket, MITS hij de kans gaat krijgen. Schuurs speelde trouwens ook prima in die oefenpotjes.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Je volgt enkel Ajax 1 ?quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan mag hij dat eerst laten zien bij Jong.Wat ik hierboven zeg heeft hij al laten zien, ook in hogere elftallen (wat voor jeugdspelers toch vaak al lastig genoeg is).
![]()
Toch zijn het allemaal jongens van net 17-18, dat gaat het hem gewoon niet worden nog dit jaar. Die gaan volgend jaar echt wel de kans krijgen aangezien dan wel een grote uitloop gaat plaatsvinden.![]()
Want? Ik vond het vorig seizoen best zwak bezet eerlijk gezegd. Meer kwaliteit in de breedte is niet echt een probleem.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Ziyech ook blijft hebben we een gigantisch probleem voorin
Daarbij zijn veel spelers op verschillende manieren in te zetten.![]()
Nee hoor. Brobbey bezit veel meer elementen om een topspits IN de 16 te worden. Traore is een prima spits hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je bent in de war met Traore.![]()
Nee, waar zeg ik dat? Jouw mening over Brobbey ken ik inmiddels wel, die deel ik niet. Hij gaat vrijwel niks spelen dit seizoen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je volgt enkel Ajax 1 ?Wat ik hierboven zeg heeft hij al laten zien, ook in hogere elftallen (wat voor jeugdspelers toch vaak al lastig genoeg is).
![]()
Lastige is wel dat Ten Hag nu misschien wel maanden bezig is om de ideale 11 te vinden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Want? Ik vond het vorig seizoen best zwak bezet eerlijk gezegd. Meer kwaliteit in de breedte is niet echt een probleem.
Daarbij zijn veel spelers op verschillende manieren in te zetten.![]()
Nee natuurlijk gaat hij niks spelen. Traore ook niet. Danilo ook niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, waar zeg ik dat? Jouw mening over Brobbey ken ik inmiddels wel, die deel ik niet. Hij gaat vrijwel niks spelen dit seizoen.![]()
Dat was hij vorig seizoen ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lastige is wel dat Ten Hag nu misschien wel maanden bezig is om de ideale 11 te vinden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: