Omdat de meeste users verdwenen zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:15 schreef Ezio het volgende:
Waarom staat de OP eigenlijk niet vol meer met 80 plaatjes en namen van users enzo?
Vroeger had je altijd Kees Kanker Kachel in de OP![]()
Maak jij nog [Paint] topics?quote:
Ik moet er nog eentje afmaken , maar ik doe er erg weinig mee de laatste tijd.quote:
Die waren altijd briljantquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet er nog eentje afmaken , maar ik doe er erg weinig mee de laatste tijd.
We hebben een fles absint en hotelkamer, kom.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik luister dus tool, plannen vnv?
Waar zit je momenteel?quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hebben een fles absint en hotelkamer, kom.
"we"?quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hebben een fles absint en hotelkamer, kom.
Daar kijk je van op hequote:
ja, ik had haar hoger ingeschatquote:
Hij wil ook al mod wordenquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:28 schreef Catkiller het volgende:
Haha neukt Noel nu met haar, wat een neerwaartse spiraal zit hij in he
Laat die jongen lekker neuken wie hij wil. Doet hij het beter dan jijquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:28 schreef Catkiller het volgende:
Bratislava.quote:
Twee jongens waarvan één hommo en een met een mega crush op mequote:
Ik neuk zelfs je vriendinquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:28 schreef Catkiller het volgende:
Ga je hem pijpen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bratislava.
[..]
Twee jongens waarvan één hommo en een met een mega crush op me.
Oh, daar kan trollie in een paar uur zijn idd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bratislava.
[..]
Al gedaan maar dat is zo vorig jaar.quote:
Goedzo meidquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al gedaan maar dat is zo vorig jaar.
Heb geen vriendin meerquote:
heb d'r maar gezegd dat ze het beter met je kon uitmakenquote:
Erg slim zal ze wel niet zijn als ze ck laat gaanquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heb d'r maar gezegd dat ze het beter met je kon uitmaken
fijn dat ze mijn advies opgevolgd heeft
is hij twinkquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bratislava.
[..]
Heb ik ooit die paint gemaakt?quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die waren altijd briljant![]()
Die niederlanden besetzen enzulks
Ja heb ik!!!quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:01 schreef Solotovski het volgende:
wie heeft ps4 en ghost recon wildlands
Ja volgens mij was dat een klacht over onnozele berichten in de krant. Kan zijn dat t iemand anders was 😂quote:
Zou Ensaf geweest kunnen zijn, die had muizen als lopende grap, ik gebruik Galliërsquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja volgens mij was dat een klacht over onnozele berichten in de krant. Kan zijn dat t iemand anders was 😂
Misschien....quote:
Vanochtend ook weer wakker worden met het gevoel alsof je door een vrachtwagen overreden wordt...quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Herkenbaar.Daarom vind ik het ook lekker om voor de wekker wakker te worden en dat ik dan nog denk “ahh nog ff slapen”
geen last vanquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien....
[..]
Vanochtend ook weer wakker worden met het gevoel alsof je door een vrachtwagen overreden wordt...
Okequote:
ik ben er ook erg blij meequote:
Koester het momentquote:
even een glitterplaatje op hyves postenquote:
Met GOEDEMORGEN SKATTIES!!! incl. vlindertjes, hertjes en dingetjesquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even een glitterplaatje op hyves posten
Skitties hequote:Op donderdag 11 juli 2019 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met GOEDEMORGEN SKATTIES!!! incl. vlindertjes, hertjes en dingetjes
Het kan nog net ...
of hubbiesquote:
Liever niet, maar ja... afschieten mag nietquote:
maar per ongeluk laten schrikken bij de grand canyon wel?quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liever niet, maar ja... afschieten mag niet
Het was weer zwaar ja. Werd wakker door keiharde regen, wat ongelofelijk geïrriteerdmakend is dat. Echter toen ik naar werk fietste was het droog gelukkigquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien....
[..]
Vanochtend ook weer wakker worden met het gevoel alsof je door een vrachtwagen overreden wordt...
Anoniem. Jij niet dus. Hahahahahahahaquote:
Waar was dit? Mijn vriendin voldoet aan deze omschrijving.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:14 schreef Rozevla het volgende:
Ah net zo’n lekker meisje in de supermarkt he
Pools
Dikke tietjes met diepe inkijk
Geil kort broekje
Jezus
Zo geil nu
JEETJEquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:15 schreef Harlekien het volgende:
Ewa ja mijn lijpe topique gesloten maar wordt volop gepompt
Welkom terug collegaquote:
Lijkt mij zo iemand die zelfs in zijn testament anderen aanwijzingen blijft geven.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:03 schreef Remqo het volgende:
Is opa niet met pensioen?
Want ik zie hem nooit meer
Absoluut man. Jammer dat ik weer thuis ben, veel te snel gegaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welkom terug collegabeetje leuke tijd gehad?
Blij dat het leuk was. Met mij gaatie wel lekker. Dit weekend weer F1quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Absoluut man. Jammer dat ik weer thuis ben, veel te snel gegaan.
Hoe is het met jou?
Idd jammer dat je weer thuis bentquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Absoluut man. Jammer dat ik weer thuis ben, veel te snel gegaan.
Hoe is het met jou?
Nice.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blij dat het leuk was. Met mij gaatie wel lekker. Dit weekend weer F1
quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anoniem. Jij niet dus. Hahahahahahaha
kan beter. moet nog een half uur werken tot ik 3 weken vakantie hebquote:
Wat een ramp!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan beter. moet nog een half uur werken tot ik 3 weken vakantie heb
waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben sinds gister weer terug.
Ging jij maar voor wetenschappelijk onderzoek naar Area 51 lillijke alienquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij was voor wetenschappelijk onderzoek in Lapland
Zegt me niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ging jij maar voor wetenschappelijk onderzoek naar Area 51 lillijke alien
Volgende maand nog ff paar weekjes wegquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je er weer een jaar tegenaan?
Ja jij!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar een beperkte kennis.
Toe maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgende maand nog ff paar weekjes weg
Donder nou maar weer opquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Toe maar.
Ik was even bang dat je echt een ban had.
Murp de invaljuf was ook heel gemeen
murp is een goeie kerelquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Toe maar.
Ik was even bang dat je echt een ban had.
Murp de invaljuf was ook heel gemeen
Wat!quote:
Gewoon niet inloggen/posten was geen optie voor je? Is een ban noodzakelijk, omdat je jezelf anders niet kan bedwingen?quote:
Oei.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:27 schreef Vollenhoven het volgende:
Geld op en uitkering komt pas over anderhalve week binnen
Vrij karig.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aight.
Daar kun je toch wel rond van komen?
Hoeveel is dat in blanke mensen geld?quote:
Duizend maatquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoeveel is dat in blanke mensen geld?
Ze verdienen ook niet meer, die lamstralenquote:
Dat klopt, als ze meer willen moeten ze maar werken voor hun geldquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:18 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze verdienen ook niet meer, die lamstralen
Inderdaad! Of de criminaliteit in.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat klopt, als ze meer willen moeten ze maar werken voor hun geld
Kunnen we het Guinness book of records al bellen ?quote:
Tel jij de punten?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:26 schreef Remqo het volgende:
Misschien kunnen we het 'dode topic spel' wel hier houden
Tellen is meer voor Haags weggelegdquote:
Nee, je kunt een boek niet bellenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we het Guinness book of records al bellen ?
Oké doeiquote:
Ja, goedemorgenquote:
win je ze ook?quote:
Soms wel, soms niet.. hangt er vanaf of ik schade wil.quote:
ik probeer schade meestal te voorkomen.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.. hangt er vanaf of ik schade wil.
Ja, daarom.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer schade meestal te voorkomen.
anderen hebben daar minder moeite mee, zo lijkt het.
op weg naar het werk toe ga ik sowieso niet racen. waarom zou ik daar eerder willen zijn?quote:Op maandag 15 juli 2019 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Dan laat ik ze maar winnen.
Gefeliciteerd met die 4 seconden eerder op het werk..
Dat bedoel ikquote:Op maandag 15 juli 2019 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op weg naar het werk toe ga ik sowieso niet racen. waarom zou ik daar eerder willen zijn?
Hoe was je vakantie ?quote:
Toen ik een week weg was wilde ik juist weer naar huis.quote:
Waar ben je heen geweest eigenlijk ?quote:
Dan heb je het niet genoeg naar je zin gehad maatquote:Op maandag 15 juli 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen ik een week weg was wilde ik juist weer naar huis.
Had ik toen ik ooit de fout beging om in het hoogseizoen naar het Gardameer te gaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen ik een week weg was wilde ik juist weer naar huis.
Op zich had ik het wel naar m’n zin alleen ik krijg vrij snel heimwee naar m’n gitaren en pc (quote:Op maandag 15 juli 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je het niet genoeg naar je zin gehad maat
Lekker jankende kinderen en muggenquote:Op maandag 15 juli 2019 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik toen ik ooit de fout beging om in het hoogseizoen naar het Gardameer te gaan.
Horrorvakantie...
quote:Op maandag 15 juli 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich had ik het wel naar m’n zin alleen ik krijg vrij snel heimwee naar m’n gitaren en pc ().
[..]
Lekker jankende kinderen en muggen
En een schreeuwende Ria incl. kort pittig kapsel en overgewicht op elke hoek.quote:
Wel fijn dat de vakantie in de regio bijna begint.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een schreeuwende Ria incl. kort pittig kapsel en overgewicht op elke hoek.
Ja, ik reed in een half uur naar NHquote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel fijn dat de vakantie in de regio bijna begint.
R U S T
En terug ookquote:Op maandag 15 juli 2019 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik reed in een half uur naar NH
Halleluja
Die is al weer voorbijquote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, hoe is de vakantie?
Oh wat spijtig, hier is het net begonnen, afgelopen zaterdag mijn dochter naar Utrecht gebracht, die komt woensdag weer terug. Lekker vandaag huis voor mij alleenquote:Op maandag 15 juli 2019 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is al weer voorbij
2 weken zitten erop.
Wat heerlijk. Nog plannen?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh wat spijtig, hier is het net begonnen, afgelopen zaterdag mijn dochter naar Utrecht gebracht, die komt woensdag weer terug. Lekker vandaag huis voor mij alleen
Nou ja.. dat moeten we wel even zienquote:
Ja dat blijft klotequote:Op maandag 15 juli 2019 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. dat moeten we wel even zien
Meestal bij Wassenaar drama
Ja gaan paar dagen met de motoren weg en we gaan naar Spanje. Verder heb ik nog een project in de tuin die af moet.quote:
Ach ja, meestal is het max een kwartiertjequote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja gaan paar dagen met de motoren weg en we gaan naar Spanje. Verder heb ik nog een project in de tuin die af moet.
Valt dus wel meequote:Op maandag 15 juli 2019 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja, meestal is het max een kwartiertje
Mooi land hoor. Kom er net vandaan, weliswaar Tenerife.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb wel zin om naar Spanje te gaan, daar ben ik nog nooit geweest
Op zich wel..quote:
Ik kan Ibiza en Menorca aanradenquote:Op maandag 15 juli 2019 10:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wordt wat lastig met de motor. Tenzij boot natuurlijk..quote:Op maandag 15 juli 2019 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan Ibiza en Menorca aanraden
Ik ga pas in de eerste week van oktober wegquote:Op maandag 15 juli 2019 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang moet jij nog tot vakantie?
Jezus wat lang nog. Wel lekker rustig.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga pas in de eerste week van oktober weg
Ik wil nog een keer naar Mallorcaquote:Op maandag 15 juli 2019 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ibiza nooit geweest, Menorca en Mallorca wel.
Ben benieuwd, mijn vriend had geboekt. Met de motor moeten we nog even kijken waar we heen gaanquote:Op maandag 15 juli 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi land hoor. Kom er net vandaan, weliswaar Tenerife.
Ja, ik moet er niet teveel aan denken.. maar ach.. je bent er zo en het is alweer bijna kerst..quote:Op maandag 15 juli 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus wat lang nog. Wel lekker rustig.
We zullen zien, vriend had geboekt, maar goed kan mij dan ook even verdiepen in de huisjes daar, over 5,5 jaar kan ik weer kopen, wil kijken naar leuk huisje daarquote:Op maandag 15 juli 2019 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan Ibiza en Menorca aanraden
Zeker, wel wat drukker dan Menorca.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar Mallorca
Is het aan te raden?
Zekerquote:Op maandag 15 juli 2019 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moet er niet teveel aan denken.. maar ach.. je bent er zo en het is alweer bijna kerst..
Houden zoquote:Op maandag 15 juli 2019 10:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hm... ik weet niet of ik dat perse positief vindquote:Op maandag 15 juli 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, wel wat drukker dan Menorca.
Ach, Menorca is weer buggyeiland.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm... ik weet niet of ik dat perse positief vind
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond de toetjes op zowel Ibiza als Menorca een beetje tegenvallen
*skipt eilandquote:Op maandag 15 juli 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat zal op Mallorca niet anders zijn.
Maar das bijna overal joh.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*skipt eiland
Nee, maar veel van die voorgefabriceerde dingen, weinig zelfgemaakt.
Op die eilanden wel jaquote:
Van Turkije via Griekenland naar de Canarische archipel tot aan Mallorcaquote:
Das daar wel ernstig jaquote:Op maandag 15 juli 2019 10:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vond het eiland Karpathos ook wel leuk, alleen al die zielige diertjes, je komt altijd die eene speciale tegen
Waar ga jij graag op vakantie?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Die eilanden zijn me toch echt te saai, keertje zeebaars in zeezoutkorst eten, keertje lachen om foute shirtjes en gouden kettingen en oude mannen met centjesmeisjes en dat is het vermaak wel.
Waar was jij nou heen geweest, eigenlijk?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ga jij graag op vakantie?
Hij was in Moskou om de ontstaansgeschiedenis van het communisme eens goed te bestuderen.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar was jij nou heen geweest, eigenlijk?
Saaaaaaiquote:Op maandag 15 juli 2019 11:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij was in Moskou om de ontstaansgeschiedenis van het communisme eens goed te bestuderen.
Je bent nu een rijker mensquote:Op maandag 15 juli 2019 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Saaaaaai
Over Rusland gesproken..
Ik heb The last Czars gezien, wel boeiend, want ik heb ineens alle afleveringen gezien.
Ik weet in ieder geval nu wel precies waarom Rusland geen autocratie / Tsaren meer heeft.quote:
Tenerifequote:Op maandag 15 juli 2019 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar was jij nou heen geweest, eigenlijk?
Moet je ook niet doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kreeg al nadrukkelijk te horen, "we nemen geen zielig hondje mee uit Spanje"
Oh ja, ik lette even niet opquote:
Pffffoe, heel afwisselend, vorig jaar Japan en Ierland-Schotland geweest, dit jaar staan New York en weekje Malaga op het programma.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ga jij graag op vakantie?
Lekker. New York wil ik ooit ook eens heen.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffffoe, heel afwisselend, vorig jaar Japan en Ierland-Schotland geweest, dit jaar staan New York en weekje Malaga op het programma.
Putin kan er ook wat van.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval nu wel precies waarom Rusland geen autocratie / Tsaren meer heeft.
Mind the bedbugs.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker. New York wil ik ooit ook eens heen.
Is leuk hoor, maar na een weekje heb je het wel gezien en ben je blut aan alle fooienquote:Op maandag 15 juli 2019 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker. New York wil ik ooit ook eens heen.
Wel wat meer verkapt dan Nicky deed.quote:
Klopt, met nuchter verstand weet ik dat het gewoon niet moet, is ook weer een dier waar je voor moet zorgen enz enz enz. Maar als je er dan staat en er kijken van die zielige bruine ogen naar je, ja ik geef toe dan ben ik ook een zacht gekookt eitjequote:
Ze willen bij elke scheet een fooi hebben.quote:
Nickyquote:Op maandag 15 juli 2019 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel wat meer verkapt dan Nicky deed.
5 dagen zat?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is leuk hoor, maar na een weekje heb je het wel gezien en ben je blut aan alle fooien
Egypte vond ik nog schrijnender.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze willen bij elke scheet een fooi hebben.
Volgens mij hebben we een weekje gedaan, zodat je dus wel 5 dagen had om de stad te bezoeken. Ik vond het toen wel meer dan zat, al wil ik er over 1 of 2 jaar weer naar terug.quote:
quote:
Bovendien is het daar echt veel te heetquote:Op maandag 15 juli 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat trekt mij op dit moment helemaal niet.
Ah nice. En wanneer is nou de beste maand om te gaan? Sept?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een weekje gedaan, zodat je dus wel 5 dagen had om de stad te bezoeken. Ik vond het toen wel meer dan zat, al wil ik er over 1 of 2 jaar weer naar terug.
Het helpt ook vaak om die hop on, hop off bussen te pakken. Best leuk en in korte tijd kan je veel zien.
Ja dat ookquote:Op maandag 15 juli 2019 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Bovendien is het daar echt veel te heet
Wij gingen sowieso met de wereldweken van KLM, dus het was best voordelig vliegen.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah nice. En wanneer is nou de beste maand om te gaan? Sept?
Ah dat valt nog mee dan. Maar goed, even wachten tot de kleine wat groter is.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij gingen sowieso met de wereldweken van KLM, dus het was best voordelig vliegen.
We waren 1000 euro in totaal kwijt, retour incl. reserveren van de stoelen (daar moet je dus ook voor betalen). September is wel een goede maand, maar wij gingen in februari.
Als je een koukleum bent, is dat geen goede maand. Het is dan wel rustiger
Het hotel was wel bijna 1400 euro, maar we keken uit over Times Square. Dus dat was het wel waardquote:Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah dat valt nog mee dan. Maar goed, even wachten tot de kleine wat groter is.
Tofquote:Op maandag 15 juli 2019 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het hotel was wel bijna 1400 euro, maar we keken uit over Times Square. Dus dat was het wel waard
Ja, met hele kleine kinderen is het niet leukquote:Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah dat valt nog mee dan. Maar goed, even wachten tot de kleine wat groter is.
Weet je de naam nog?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het hotel was wel bijna 1400 euro, maar we keken uit over Times Square. Dus dat was het wel waard
Hoe was Japan ?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffffoe, heel afwisselend, vorig jaar Japan en Ierland-Schotland geweest, dit jaar staan New York en weekje Malaga op het programma.
niks is leuk icm kleine kinderenquote:Op maandag 15 juli 2019 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met hele kleine kinderen is het niet leuk
Met grotere kinderen ook niet.quote:
Steden en sowieso die berg (Fuji)quote:Op maandag 15 juli 2019 12:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat wil je bezoeken?
Natuur, erfgoed of de steden?
Bijzonder, veilig, overzichtelijk, bizar, autistisch, trubbelig, rustgevend, modern, nerdy, vriendelijk, superlekker eten, heerlijk, mooi, lelijk, onderdanig, makkelijk, beschaafd, opmerkelijk.quote:
Klinkt goed !quote:Op maandag 15 juli 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzonder, veilig, overzichtelijk, bizar, autistisch, trubbelig, rustgevend, modern, nerdy, vriendelijk, superlekker eten, heerlijk, mooi, lelijk, onderdanig, makkelijk, beschaafd, opmerkelijk.
Wel echt een ervaring en een avontuur, bijzonder land
Mount Fuji kan een tegenvaller zijn door de file van minibusjes naar boven in de ochtend, stuk gemaakt door het massatoerisme, zou slaapplekje op voorlaatste halte van de top regelen, wekker zetten uur voor het licht gaat worden en met wat geluk zie je de mooiste zonsopgang ter wereld voordat de rest van de minibusjes arriveren.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steden en sowieso die berg (Fuji)
Ik wil naar ramenshops en een keer overnachten in een capsulehotel
Voor dit soort vakanties regel ik alleen de vlucht en de eerste nacht hotel, de rest zie ik daar wel, deel van het vakantiegevoel is voor mij de complete vrijheid om te doen wat ik wil en het gevoel van op avontuur zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed !
Heb je het helemaal zelf uitgevogeld of ben je met een georganiseerde reis meegegaan ?
Goede tip, ik vind massatoerisme vreselijkquote:Op maandag 15 juli 2019 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mount Fuji kan een tegenvaller zijn door de file van minibusjes naar boven in de ochtend, stuk gemaakt door het massatoerisme, zou slaapplekje op voorlaatste halte van de top regelen, wekker zetten uur voor het licht gaat worden en met wat geluk zie je de mooiste zonsopgang ter wereld voordat de rest van de minibusjes arriveren.
Hm ja oke.. ik vind het wel fijn als er iets geregeld isquote:Op maandag 15 juli 2019 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor dit soort vakanties regel ik alleen de vlucht en de eerste nacht hotel, de rest zie ik daar wel, deel van het vakantiegevoel is voor mij de complete vrijheid om te doen wat ik wil en het gevoel van op avontuur zijn.
Daar moet ik heen!quote:
Is wel het enige plekje in Japan waar massatoerisme heerst eigenlijk, ja het is nog drukker in die badplaats nabij Tokyo op zondag, Kamakura maar daar komen eigenlijk alleen Japanners zelf en is daardoor juist weer een belevenis, daar zie je hoe de Japanners flirten, ontspannen en publiekelijk en traditioneel trouwen.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede tip, ik vind massatoerisme vreselijk
Mijn landjequote:Op maandag 15 juli 2019 12:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Schotland blijft mij enorm trekken, daar wil ik echt een keer heen
heb je een mini-bike?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schotland is mooi![]()
Lijkt mij trouwens wel ideaal om met de motor heen te gaan
hehehe, nee, maar zou wel aanschaffen danquote:
Hoelang ben je naar Japan geweest ?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel het enige plekje in Japan waar massatoerisme heerst eigenlijk, ja het is nog drukker in die badplaats nabij Tokyo op zondag, Kamakura maar daar komen eigenlijk alleen Japanners zelf en is daardoor juist weer een belevenis, daar zie je hoe de Japanners flirten, ontspannen en publiekelijk en traditioneel trouwen.
We zijn met een stel vrienden 4 weken daar geweest, meeste per metro gedaan in Tokyo, buiten Tokyo uiteraard de Shinkansen (ideaal vervoer dat, zoveel beter en sneller dan binnenlandse vluchten) en motoren geregeld voor de berggebieden.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang ben je naar Japan geweest ?
Ja ik ga mezelf nog helemaal inlezen, denk dat ik 2,5 - 3 weken gaquote:Op maandag 15 juli 2019 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn met een stel vrienden 4 weken daar geweest, meeste per metro gedaan in Tokyo, buiten Tokyo uiteraard de Shinkansen (ideaal vervoer dat, zoveel beter en sneller dan binnenlandse vluchten) en motoren geregeld voor de berggebieden.
Voor de Shinkansen een drie weken JR pass regelen vanuit Nederland anders is het onbetaalbaar.
Ja dat eten daar wel van iets hogere kwaliteit dan wij Europeanen gewend zijn dus wat dat betreft kan ik je gerust stellen, overdag kraampjes op straat heeft ook zo zijn charme en het allerleukste vond ik eten in Piss Alley in Tokyo, dat is echt Japan.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ga mezelf nog helemaal inlezen, denk dat ik 2,5 - 3 weken ga
Was het eten daar ook lekker ?
Ja beetje rondtourenquote:Op maandag 15 juli 2019 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schotland is mooi![]()
Lijkt mij trouwens wel ideaal om met de motor heen te gaan
Stond net driekwart vast op de a4quote:Op maandag 15 juli 2019 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ga mezelf nog helemaal inlezen, denk dat ik 2,5 - 3 weken ga
Was het eten daar ook lekker ?
Richting Den Haag of richting Amsterdam ?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stond net driekwart vast op de a4
Ik denk voornamelijk dat de vis een openbaring zal zijnquote:Op maandag 15 juli 2019 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat eten daar wel van iets hogere kwaliteit dan wij Europeanen gewend zijn dus wat dat betreft kan ik je gerust stellen, overdag kraampjes op straat heeft ook zo zijn charme en het allerleukste vond ik eten in Piss Alley in Tokyo, dat is echt Japan.
Die rommelige tentjes rond de grote vismarkt, kost zowat niets en je weet niet wat je proeftquote:Op maandag 15 juli 2019 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk dat de vis een openbaring zal zijn
Zolang het maar geen rat, insect of cavia is.. primaquote:Op maandag 15 juli 2019 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rommelige tentjes rond de grote vismarkt, kost zowat niets en je weet niet wat je proeft
Walvis, salamander, kikker of haai geen probleem?quote:Op maandag 15 juli 2019 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang het maar geen rat, insect of cavia is.. prima
Walvis en haai, misschien wel, hangt er vanaf of het een bedreigde diersoort is.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walvis, salamander, kikker of haai geen probleem?
Blauwe haai is wel heel apartquote:Op maandag 15 juli 2019 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Walvis en haai, misschien wel, hangt er vanaf of het een bedreigde diersoort is.
Walvis toch wel erg vaak op het menu zien staan, kon er me niet toe zetten.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Walvis en haai, misschien wel, hangt er vanaf of het een bedreigde diersoort is.
Ja ik weet het niet.. het lijkt me gewoon niet aantrekkelijk.. net als hond en kat.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walvis toch wel erg vaak op het menu zien staan, kon er me niet toe zetten.
Amsterdam.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Richting Den Haag of richting Amsterdam ?
Ja ik ga geen huisdieren eten als ik het weet dan tenminste, dat sowieso niet, keertje met een Engels meisje over die beruchte markt in Kanton gelopen, die aaide een puppy in een kooitje, die kerel van dat kraampje zag dat, pakte het beestje eruit en onthoofde hem met een klap terwijl hij haar aan bleef kijken, ze heeft een week niet meer kunnen pratenquote:Op maandag 15 juli 2019 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet.. het lijkt me gewoon niet aantrekkelijk.. net als hond en kat.
Met paard heb ik totaal geen moeite overigens.
Gecondoleerdquote:
Nou ja zeg.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga geen huisdieren eten als ik het weet dan tenminste, dat sowieso niet, keertje met een Engels meisje over die beruchte markt in Kanton gelopen, die aaide een puppy in een kooitje, die kerel van dat kraampje zag dat, pakte het beestje eruit en onthoofde hem met een klap terwijl hij haar aan bleef kijken, ze heeft een week niet meer kunnen praten
Ja bah, nog even over Japan, Osaka niet overslaan, relaxte tropisch aandoende stad, veel leuke dingen te doen en een goede mix tussen oud en nieuw.quote:
Ik heb het serieus in mn agenda opgeschrevenquote:Op maandag 15 juli 2019 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bah, nog even over Japan, Osaka niet overslaan, relaxte tropisch aandoende stad, veel leuke dingen te doen en een goede mix tussen oud en nieuw.
YW, leuk om het weer even naar boven te kunnen halen.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het serieus in mn agenda opgeschreven
Thanks
Zou je weer terug willen ?quote:Op maandag 15 juli 2019 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
YW, leuk om het weer even naar boven te kunnen halen.
ja, je kunt een land niet in 4 weken ontdekkenquote:Op maandag 15 juli 2019 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, heb wel wat dingen gemist, het complete noorden van het land bijvoorbeeld.
haha jaquote:
YEWquote:
Ik had ook beter kunnen weten maar was meer automatische piloot.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
haha ja
daar sta ik twee keer per week in
Maar pak meestal de A44
Was je maar pilootquote:Op maandag 15 juli 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had ook beter kunnen weten maar was meer automatische piloot.
geeft nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |