Hij wil ook al mod wordenquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:28 schreef Catkiller het volgende:
Haha neukt Noel nu met haar, wat een neerwaartse spiraal zit hij in he
Laat die jongen lekker neuken wie hij wil. Doet hij het beter dan jijquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:28 schreef Catkiller het volgende:
Bratislava.quote:
Twee jongens waarvan één hommo en een met een mega crush op mequote:
Ik neuk zelfs je vriendinquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:28 schreef Catkiller het volgende:
Ga je hem pijpen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bratislava.
[..]
Twee jongens waarvan één hommo en een met een mega crush op me.
Oh, daar kan trollie in een paar uur zijn idd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bratislava.
[..]
Al gedaan maar dat is zo vorig jaar.quote:
Goedzo meidquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al gedaan maar dat is zo vorig jaar.
Heb geen vriendin meerquote:
heb d'r maar gezegd dat ze het beter met je kon uitmakenquote:
Erg slim zal ze wel niet zijn als ze ck laat gaanquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heb d'r maar gezegd dat ze het beter met je kon uitmaken
fijn dat ze mijn advies opgevolgd heeft
is hij twinkquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bratislava.
[..]
Heb ik ooit die paint gemaakt?quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die waren altijd briljant![]()
Die niederlanden besetzen enzulks
Ja heb ik!!!quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:01 schreef Solotovski het volgende:
wie heeft ps4 en ghost recon wildlands
Ja volgens mij was dat een klacht over onnozele berichten in de krant. Kan zijn dat t iemand anders was 😂quote:
Zou Ensaf geweest kunnen zijn, die had muizen als lopende grap, ik gebruik Galliërsquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja volgens mij was dat een klacht over onnozele berichten in de krant. Kan zijn dat t iemand anders was 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |