Wat heerlijk. Nog plannen?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh wat spijtig, hier is het net begonnen, afgelopen zaterdag mijn dochter naar Utrecht gebracht, die komt woensdag weer terug. Lekker vandaag huis voor mij alleen
Nou ja.. dat moeten we wel even zienquote:
Ja dat blijft klotequote:Op maandag 15 juli 2019 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. dat moeten we wel even zien
Meestal bij Wassenaar drama
Ja gaan paar dagen met de motoren weg en we gaan naar Spanje. Verder heb ik nog een project in de tuin die af moet.quote:
Ach ja, meestal is het max een kwartiertjequote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja gaan paar dagen met de motoren weg en we gaan naar Spanje. Verder heb ik nog een project in de tuin die af moet.
Valt dus wel meequote:Op maandag 15 juli 2019 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja, meestal is het max een kwartiertje
Mooi land hoor. Kom er net vandaan, weliswaar Tenerife.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb wel zin om naar Spanje te gaan, daar ben ik nog nooit geweest
Op zich wel..quote:
Ik kan Ibiza en Menorca aanradenquote:Op maandag 15 juli 2019 10:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wordt wat lastig met de motor. Tenzij boot natuurlijk..quote:Op maandag 15 juli 2019 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan Ibiza en Menorca aanraden
Ik ga pas in de eerste week van oktober wegquote:Op maandag 15 juli 2019 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang moet jij nog tot vakantie?
Jezus wat lang nog. Wel lekker rustig.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga pas in de eerste week van oktober weg
Ik wil nog een keer naar Mallorcaquote:Op maandag 15 juli 2019 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ibiza nooit geweest, Menorca en Mallorca wel.
Ben benieuwd, mijn vriend had geboekt. Met de motor moeten we nog even kijken waar we heen gaanquote:Op maandag 15 juli 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi land hoor. Kom er net vandaan, weliswaar Tenerife.
Ja, ik moet er niet teveel aan denken.. maar ach.. je bent er zo en het is alweer bijna kerst..quote:Op maandag 15 juli 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus wat lang nog. Wel lekker rustig.
We zullen zien, vriend had geboekt, maar goed kan mij dan ook even verdiepen in de huisjes daar, over 5,5 jaar kan ik weer kopen, wil kijken naar leuk huisje daarquote:Op maandag 15 juli 2019 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan Ibiza en Menorca aanraden
Zeker, wel wat drukker dan Menorca.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar Mallorca
Is het aan te raden?
Zekerquote:Op maandag 15 juli 2019 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moet er niet teveel aan denken.. maar ach.. je bent er zo en het is alweer bijna kerst..
Houden zoquote:Op maandag 15 juli 2019 10:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hm... ik weet niet of ik dat perse positief vindquote:Op maandag 15 juli 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, wel wat drukker dan Menorca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |