Mind the bedbugs.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker. New York wil ik ooit ook eens heen.
Is leuk hoor, maar na een weekje heb je het wel gezien en ben je blut aan alle fooienquote:Op maandag 15 juli 2019 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker. New York wil ik ooit ook eens heen.
Wel wat meer verkapt dan Nicky deed.quote:
Klopt, met nuchter verstand weet ik dat het gewoon niet moet, is ook weer een dier waar je voor moet zorgen enz enz enz. Maar als je er dan staat en er kijken van die zielige bruine ogen naar je, ja ik geef toe dan ben ik ook een zacht gekookt eitjequote:
Ze willen bij elke scheet een fooi hebben.quote:
Nickyquote:Op maandag 15 juli 2019 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel wat meer verkapt dan Nicky deed.
5 dagen zat?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is leuk hoor, maar na een weekje heb je het wel gezien en ben je blut aan alle fooien
Egypte vond ik nog schrijnender.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze willen bij elke scheet een fooi hebben.
Volgens mij hebben we een weekje gedaan, zodat je dus wel 5 dagen had om de stad te bezoeken. Ik vond het toen wel meer dan zat, al wil ik er over 1 of 2 jaar weer naar terug.quote:
quote:
Bovendien is het daar echt veel te heetquote:Op maandag 15 juli 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat trekt mij op dit moment helemaal niet.
Ah nice. En wanneer is nou de beste maand om te gaan? Sept?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een weekje gedaan, zodat je dus wel 5 dagen had om de stad te bezoeken. Ik vond het toen wel meer dan zat, al wil ik er over 1 of 2 jaar weer naar terug.
Het helpt ook vaak om die hop on, hop off bussen te pakken. Best leuk en in korte tijd kan je veel zien.
Ja dat ookquote:Op maandag 15 juli 2019 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Bovendien is het daar echt veel te heet
Wij gingen sowieso met de wereldweken van KLM, dus het was best voordelig vliegen.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah nice. En wanneer is nou de beste maand om te gaan? Sept?
Ah dat valt nog mee dan. Maar goed, even wachten tot de kleine wat groter is.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij gingen sowieso met de wereldweken van KLM, dus het was best voordelig vliegen.
We waren 1000 euro in totaal kwijt, retour incl. reserveren van de stoelen (daar moet je dus ook voor betalen). September is wel een goede maand, maar wij gingen in februari.
Als je een koukleum bent, is dat geen goede maand. Het is dan wel rustiger
Het hotel was wel bijna 1400 euro, maar we keken uit over Times Square. Dus dat was het wel waardquote:Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah dat valt nog mee dan. Maar goed, even wachten tot de kleine wat groter is.
Tofquote:Op maandag 15 juli 2019 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het hotel was wel bijna 1400 euro, maar we keken uit over Times Square. Dus dat was het wel waard
Ja, met hele kleine kinderen is het niet leukquote:Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah dat valt nog mee dan. Maar goed, even wachten tot de kleine wat groter is.
Weet je de naam nog?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het hotel was wel bijna 1400 euro, maar we keken uit over Times Square. Dus dat was het wel waard
Hoe was Japan ?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffffoe, heel afwisselend, vorig jaar Japan en Ierland-Schotland geweest, dit jaar staan New York en weekje Malaga op het programma.
niks is leuk icm kleine kinderenquote:Op maandag 15 juli 2019 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met hele kleine kinderen is het niet leuk
Met grotere kinderen ook niet.quote:
Steden en sowieso die berg (Fuji)quote:Op maandag 15 juli 2019 12:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat wil je bezoeken?
Natuur, erfgoed of de steden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |