SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
U MAD?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:00 schreef wimderon het volgende:
Het hebben van Van Poppel-bloed kun je beter maar stil houden.
Mensonterende tenenkrommende rommel. Waar wij als belastingbetaler allemaal aan bij hebben gedragen.....quote:
Hier hetzelfde. Gisteren en vandaag. Gisteren dacht ik dat het Erben Wennemars was, maar blijkt een typetje van één of andere mij niet bekende caberetier. Mag hopen dat hij het voor niks doet want dit gaat nergens over.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb die eindstukjes nu 2x gezien. Maar er gaat geen glimlachje af.
Kasper van Kooten, zoon van. Maar niet de goede genen kennelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Gisteren en vandaag. Gisteren dacht ik dat het Erben Wennemars was, maar blijkt een typetje van één of andere mij niet bekende caberetier. Mag hopen dat hij het voor niks doet want dit gaat nergens over.
Die ze vragen omdat hij de zoon is van. Niet omdat hij dus leuk is maar dat hij de zoon is van. Overigens vond ik de ouwe van Kooten ook geen fuck aan, vond zichzelf ook maar ietwat leuk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kasper van Kooten, zoon van. Maar niet de goede genen kennelijk.
Teksten zijn geschreven door vader.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kasper van Kooten, zoon van. Maar niet de goede genen kennelijk.
Dus eigenlijk kan zoonlief helemaal niks. Rare gewaarwording....quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Teksten zijn geschreven door vader.
In theorie zouden die best goed kunnen zijn, maar door de schijtlollige vertolking gaat het volledig langs me heen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Teksten zijn geschreven door vader.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij is van de kant en klaarmaaltijden denk ik
Vergeleken met hem heeft Bert de Backer een hip en modern kapsel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:17 schreef Martinello het volgende:
Lubberding ziet er altijd uit alsof we nog in 1980 leven.
De Backer is meer 1985.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met hem heeft Bert de Backer een hip en modern kapsel.
Hij lijkt op de cryptkeeper van Tales From The Crypt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:17 schreef Martinello het volgende:
Lubberding ziet er altijd uit alsof we nog in 1980 leven.
Wie is het?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Gaat die derde gozer ook nog iets zeggen?
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:21:26Foto 1: Henk Lubberding in 2017Foto 2: Henk Lubberding in 2018Foto 3: Henk Lubberding in 2019Foto 4: Henk Lubberding met zoon https://t.co/pvDacDLJB4 reageer retweet
Thijs is de aambei van Tom, ik zou het wel gelovenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:38 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd wie de bronnen van Thijs nou precies zijn. Zou me niet verbazen als Dumoulin zelf Thijs benaderd heeft om de hele teringbende bij Sunweb te laten instoren.
Als hij een mooi kasteel heeft nagelaten wel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Een of andere graaf, 350 jaar geleden. Daar zit Prudhomme echt niet op te wachten hè.
En dan ook nog in het Engels, dat schiet op.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Een of andere graaf, 350 jaar geleden. Daar zit Prudhomme echt niet op te wachten hè.
Nee dat mag niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:58 schreef Doevelaer het volgende:
Mag ik hardop de hoop uitspreken dat Kasper van Kooten geschept wordt door een motard/bus/trein?
Toch allemaal al opgenomenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:58 schreef Doevelaer het volgende:
Mag ik hardop de hoop uitspreken dat Kasper van Kooten geschept wordt door een motard/bus/trein?
Wij jou niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:22 schreef Bugno2 het volgende:
WE ZIJN LOS!
Vanaf morgen 4 dagen offline. Ga ik GENOT in de Tour missen?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Pino112 is een matige user.
HA! HAHAAA.
Barney.gifquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
HA! HAHAAA.
Lijkt wel op de broer van Bart de Graaff, beetje engquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
Dylan horen praten is toch. Ehm. Apart.
het zijn niet allemaal sprekers zoals onze Baukequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
Dylan horen praten is toch. Ehm. Apart.
Crewbash!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
HA! HAHAAA.
Er is dus over nagedacht... neem niet aan dat een NOS medewerker drie dezelfde paraplu's in de kofferbak heeft liggenquote:
Dione welquote:
Op doping rijdt alles.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is het probleem van 2 kopmannen? Ineos rijdt toch wel.
G. is een grote grap.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is het probleem van 2 kopmannen? Ineos rijdt toch wel.
Grap Thomasquote:
Ik vind Thomas anders helemaal geen leuke grap.quote:
neequote:Op donderdag 11 juli 2019 23:01 schreef Bugno2 het volgende:
Is er in het weekend nog een noemenswaardige rit? Ik ben offline.
Lekker hele winter zuipen en in de Tour a pointe. Lekker man, laat gaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind Thomas anders helemaal geen leuke grap.
Fitboy? Verre vanquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:04 schreef Bugno2 het volgende:
Theo ziet er uit als een grachtengordel soy fitboy, maar zodra hij gaat praten drogen alle Amsterdamse Instagirls weer op.
Sunweb vast ookquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:05 schreef Bugno2 het volgende:
100% sprint morgen. Gewoon vluchters op 3 minuten houden. QS, Jumbo, BORA, Lotto iedereen wil rijden.
Lijkt me ook ja, enige kans lijkt me als een aantal van die ploegen mee zijn in een vlucht, Schachmann en Tiesj ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:05 schreef Bugno2 het volgende:
100% sprint morgen. Gewoon vluchters op 3 minuten houden. QS, Jumbo, BORA, Lotto iedereen wil rijden.
Bol.comquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Matthews is normaal wel kansloos met zo’n aankomst
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
De man van de megalomane windtunnel.
Viviani had een afloper.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef Faraday01 het volgende:
Als je de leadout van Deceuninck QS zietblundert Viviani enorm
Richeze gaan ze missen. Sabatini niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:33 schreef Faraday01 het volgende:
Ontzettend knap dat morkov-Richeze altijd op de afspraak zijn en heel veel andere treintjes ontsporen
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:34 schreef showtimer het volgende:
twitter:laflammerouge16 twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 18:07:28#TDF2019 - Viviani said at Rai Sport that he had a puncture in the front wheel reageer retweet
Als Bora mee gaat rijden voor Sagan, dan wordt het 100% zeker een sprint. Het is dan alleen de vraag of Groenewegen eraan kan blijven hangen in het eerste gedeelte van de etappe.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:36 schreef Marcoss het volgende:
Groenewegen ziet maandag niet als kans die of hij rekent verkeerd (of hij kent het etappeschema niet goed genoeg)
Zouden ze Wout in deze vorm niet later in de trein moeten zetten? Positie Morkov of misschien zelfs als lead out?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Richeze gaan ze missen. Sabatini niet.
Mooi. lekker relaxed leven in frankrijk.quote:
Soort van Maarten van der Weijden, maar dan andere hobby. Derksen zou er wel een oordeel over hebben.quote:
Positie van leadout denk ik niet, dat heeft hij nog nooit gedaan, terwijl Teunissen dat in principe vrijwel altijd goed doet (al ging het deze Tour al 2x mis, maar dat lag meer aan Dylan, denk ik). Positie van Jansen zou kunnen, maar dat maakt eigenlijk ook niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zouden ze Wout in deze vorm niet later in de trein moeten zetten? Positie Morkov of misschien zelfs als lead out?
Lijkt me wel. Lijkt sterker dan Jansen in ieder geval. Wel luxe allemaal. Hoop dat Wout morgen zelf mag.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zouden ze Wout in deze vorm niet later in de trein moeten zetten? Positie Morkov of misschien zelfs als lead out?
Als je Wout zo ziet rijden dan vraag je af hoeveel aarde Mathieu gaat verschroeien in de tourquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Lijkt sterker dan Jansen in ieder geval. Wel luxe allemaal. Hoop dat Wout morgen zelf mag.
@Dannyquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Is hier al gezegd dat Danny viesdik is? Ja toch zeker?
Wel eens erger gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Straks de ww'ers, pas maar op.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Zucht..... wat een vieze smerige racist. Nu tegen Chinezen. Gisteren waren vrouwen aan de beurt. Walgelijke kutidioot.
Ik zou Dop en ING verwerken in een rebus.quote:
Is dat ooit anders geweest bij hem dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Angela vindt dit ook een mensonterende rubriek.quote:NOS, stop met die Avondetappe-onwaardige afsluiting en geef ons Dalida terug
Ik weet het, soms moet je als kijker ergens aan wennen. En kost dat wennen gewoon een beetje tijd. Zo duurde het twee seizoenen voor ik Mart Smeets niet meer miste in De Avondetappe. Niet dat ik iets had tegen Herman van der Zandt en Dione de Graaff, integendeel, maar Mart hoorde net zo bij dat programma als een charmant Frans pleintje, een glas rode wijn en een opvallend onopvallend geparkeerde herenfiets.
Maar zie, inmiddels vind ik het volkomen vanzelfsprekend dat Dione de Graaff op zijn plek zit voor een flonkerend Atomium, tussen de champagneranken of met in haar rug een stel fotogeniek uitgelichte vakwerkhuizen. En voelt het net zo normaal dat Herman van der Zandt de interviewtjes met de renners doet of zelf op de racefiets klimt om de etappe van de volgende dag alvast te verkennen. Ik snap de kritiek van de wielrennen-fetisjisten dat de gesprekken soms erg veel over gele hesjes of over de elfstedenzwemtocht van Maarten van der Weijden gaan en te weinig over fietsen en de Tour. Maar door die brede focus is dat programma óók voor deze niet-liefhebber goed te volgen en vaak vaste prik. Al is het maar om in een lome zomeravondstemming te geraken.
Alleen is die dit seizoen aan het einde van elke aflevering helaas abrupt verdwenen. Want dan verschijnt Kasper van Kooten in beeld. Niet als zichzelf, om bijvoorbeeld iets poëtisch voor te dragen over stoempen, met het hol open rijden of waaierformaties, maar als typetje. Hij is verkleed als langharige, bebaarde, smoezelige wielerfan en schreeuwt iets. Met een gek accent natuurlijk, want dat is zogenaamd grappig.
Nou, niet dus. Het rubriekje is een regelrechte afknapper, elke avond weer. Het begint al met het quasi-lollige shot waarin hij op zijn fiets op het Franse land ligt en doet alsof hij heel hard trapt. Dan moet de rest nog komen. En áls er aan die rest al een touw vast te knopen is, is het gewoon te flauw voor woorden.
Het duurt hooguit een minuut, maar dat is net een minuut te veel. Het is NOS-onwaardig, Van Kooten-onwaardig en Avondetappe-onwaardig. De krekels, die Dione en Herman net drie kwartier in mijn woonkamer hebben laten tjirpen, zijn in één klap verstomd.
Ik wéét dat dingen veranderen en dat je soms als kijker iets nieuws de tijd moet geven. Maar aan sommige dingen wil je niet wennen. Waarom is Buenas noches mi amor van Dalida eigenlijk ooit afgeserveerd?
Angela is een verstandige vrouw. Zouden er echt mensen met die rubriek kunnen lachen vraag ik me af.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Angela vindt dit ook een mensonterende rubriek.
Bron: https://www.ad.nl/show/no(...)lida-terug~abb86cd5/
In zijn Rabobank-tijd zal het toch beter geweest zijn? 😂quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat ooit anders geweest bij hem dan?
Hoezo vindt ze Dione moet kut? Zij verpest elk inhoudelijk gesprek door haar kinderlijke gedrag. Ze weet nergens iets van en als iemand dan is het 'interessant', maar wordt het vervolgens wel afgekapt of doodgeslagen. Het is echt heel erg storend.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Angela is een verstandige vrouw. Zouden er echt mensen met die rubriek kunnen lachen vraag ik me af.
Zelfs bij de VPRO zouden ze het te abstracte vage shit vinden... gaat nergens over.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Angela is een verstandige vrouw. Zouden er echt mensen met die rubriek kunnen lachen vraag ik me af.
Ik vind dat Dione het best leuk doet. Ze komt enthousiast over en heeft een leuke chemie met Herman. Misschien is ze net niet genoeg op de hoogte voor de echte wielerkenner, maar ze komt er aardig mee weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoezo vindt ze Dione moet kut? Zij verpest elk inhoudelijk gesprek door haar kinderlijke gedrag. Ze weet nergens iets van en als iemand dan is het 'interessant', maar wordt het vervolgens wel afgekapt of doodgeslagen. Het is echt heel erg storend.
ik zet de tv uit voor dat dit stukje begint. verschrikkelijke afknapper na zo'n leuk programma.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze doet het prima wat mij betreft. Herman ook. Dat van Kooten item is gewoon een waanzinnige mispeer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 11:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vind dat Dione het best leuk doet. Ze komt enthousiast over en heeft een leuke chemie met Herman. Misschien is ze net niet genoeg op de hoogte voor de echte wielerkenner, maar ze komt er aardig mee weg.
Ik ook, maar meer omdat voor mijn gevoel het programma klaar is, dan lees je hier weer wat je niet gemist hebt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 11:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zet de tv uit voor dat dit stukje begint. verschrikkelijke afknapper na zo'n leuk programma.
dat jaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 11:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook, maar meer omdat voor mijn gevoel het programma klaar is, dan lees je hier weer wat je niet gemist hebt.
Correct en tevens juistquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:19 schreef Pino112 het volgende:
Sunweb is toch een Duitse ploeg en niet Nederlands?
Ja, heel vermoeiend inderdaad dat men het in Nederland nog steeds als Nederlandse ploeg blijft zien.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:19 schreef Pino112 het volgende:
Sunweb is toch een Duitse ploeg en niet Nederlands?
Dat was Woods volgens mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Welke EF-God staat er op het klimmetje daar rechts stil dan? Pech ofzo.
Woods denk ik? Ook op grote achterstand binnengekomen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Welke EF-God staat er op het klimmetje daar rechts stil dan? Pech ofzo.
Thnxquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Woods denk ik? Ook op grote achterstand binnengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |