abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187871975
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:28 schreef Tailless het volgende:
Tering leg eens de schuld bij je zelf.
Aanrader the art of not giving a fack
Boek al een hele tijd terug gelezen. Lekker makkelijk leesvoer voor iemand die het allemaal wél lukt.
En de schuld niet bij mezelf leggen? Oh, ik weet wel dat het allemaal mijn eigen fout is. Ik weet alleen niet wat ik anders moet doen en waar ik dit aan verdiend heb.
pi_187872066
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Nee, ze moeten op hun knieën smeken of TS zich bij hun wil voegen. Ieder andere mogelijkheid is onacceptabel.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 11:57 schreef x3ro het volgende:
Dit, exact dit. TS zijn probleem zit (voor een groot deel) in zijn aannames. Alles wordt al door hem ingevuld. TS lijkt een uitnodiging op naam van een lakei te willen ontvangen, want anders is de uitnodiging te generiek en wil TS niet mee :')
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 13:49 schreef Cockwhale het volgende:
Nee joh, hij is "God's gift to mankind" , het is allemaal de schuld van die andere stomme mensen die zijn voeten horen te kussen zodra hij de kamer binnenloopt.
Stik er even in zeg.

Ik reageer op een respectvolle manier dat ik niet op diens uitnodiging in ga en vertel daarbij ook waarom ik dat niet doe. Het lijkt mij alleszins redelijk dat ik niet als "freak", "bezienswaardigheid" of "sneu entertainment" gecharterd wil worden, of in ieder geval dat gevoel wil hebben. Het zou iemand moeten gaan om de persoon. Ik neem aan dat jullie vrienden je namelijk wél uitnodigen omdat ze je kennen, je mogen en je daarom meevragen (in die volgordelijkheid).

[ Bericht 14% gewijzigd door Sturmic op 11-07-2019 22:41:41 ]
pi_187872077
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:25 schreef Sturmic het volgende:
dan is het wel omdat zij kennelijk daartoe wél dat sociale talent hadden.
Het is niet zozeer een talent als wel de norm. Weet je nog - eventueel uit schoolrapporten - hoe je je sociaal ontwikkeld hebt in het basisonderwijs? Als het sociaal niet wil vlotten met een leerling op de middelbare school kreeg je in mijn ervaring >10 jaar geleden al gewoon sociale vaardigheidstraining aangeboden of werd je doorverwezen naar hulpverlening.. was daar op z'n minst de vertrouwenspersoon of klassementoren.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:29 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar "je voor alles en iedereen te goed voelen"?
Dan begrijp je mij écht niet.
Zo druk je, je hier wel uit. Maar je neemt dan ook gericht een erg strijdlustige houding aan maak ik op uit je latere post; bent uit op een verbaal overwicht terwijl menig ander helemaal niet denkt aan zo'n verhouding en gewoon een gesprek voert..

quote:
En eerder aan de bel trekken? Right. Ik zal 10-jarige Stumic ook nog even tegen zijn slapen schoppen. Heel redelijk om veel meer pro-actieve mentale zelfactualisatie te verwachten van een kind. Heel redelijk...
Je begint zelf over hoe nu hulp zoeken, je 15 jaar geleden niet kan helpen. Inderdaad, je kunt slechts het heden en de toekomst nog beinvloeden. Ik zou je van harte aanbeleven dat vooral dus ook te gaan proberen.
pi_187872128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Boek al een hele tijd terug gelezen. Lekker makkelijk leesvoer voor iemand die het allemaal wél lukt.
En de schuld niet bij mezelf leggen? Oh, ik weet wel dat het allemaal mijn eigen fout is. Ik weet alleen niet wat ik anders moet doen en waar ik dit aan verdiend heb.
Nou ik twijfel of je hem gelezen hebt. kap met waar heb ik dit a verdiend begin bij je zelf
pi_187872308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:04 schreef Sumppi het volgende:
Dat had ik goed kunnen bestempelen als medelijden of opoffering (oke, we staan er niet om te springen, maar je mag met je tentje wel bij ons staan), maar daar had ik maling aan.

Okay, daar heb ik waardering voor. Of beter gezegd, daar verbaas ik mij over. Hoe kun je je er zo makkelijk overheen zetten dat je in zo'n groep hooguit "getolereerd" wordt? Dat men je nog net niet wegstuurt, maar ze je liever kwijt zijn dan rijk? Dat is toch geen gezonde basis voor een gelijkwaardige (vriendschappelijke) relatie? Heb je dan helemaal niet de behoefte om de eer aan jezelf te houden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sturmic op 11-07-2019 23:33:38 ]
  donderdag 11 juli 2019 @ 22:48:00 #281
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187872383
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 21:50 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Dat is dan toch precies de kern van het probleem?
Nou nee. Jij denkt dat ze bij voorbaat jou zien als ongewenst persoon en jou een loser vinden. Maar dat is niet zo.

Maar als je een band met ze hebt en daarmee het contact op ene prettige manier zoekt zijn ze wel met je bezig. En dan op een positieve manier.
pi_187872395
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:45 schreef Sumppi het volgende:
Nog een aanvulling: je doet iets wat ik herken uit het begin van mijn relaties. Ik had een of andere behoefte (denk aan een goed gesprek, seks, een leuke avond uit, weekendje weg, een knuffel) en als hij dat niet magisch aanvoelde en aanbood was ik gepikeerd. Als ik er zelf om had gevraagd of weer het initiatief zou moeten nemen hoefde het eigenlijk al niet meer. Nu sta ik daar heel anders in. Ik kan nu gewoon aangeven wat ik graag wil en daarna blij zijn met het resultaat.

Dus als jij behoefte hebt aan een avondje uit of contact, dan is het niet minder als anderen dat pas bieden nadat jij het zelf hebt aangedragen.
Dit herken ik ook, ook precies met die voorbeelden. Het is lastig als een ander nooit het initiatief neemt, omdat ze daarmee zeggen dat jij (/jouw behoeften) niets betekent voor hen. Of dat ze daar in ieder geval helemaal niet mee bezig zijn. En daar heb ik natuurlijk ook begrip voor, omdat ik ook de behoeften van anderen niet altijd kan inschatten. Je zou in een gezonde relatie (vriendschappelijk of romantisch) daarom een soort balans in de mate van initiatief nemen verwachten. En jegens mij neemt nooit iemand initiatief. Dat zegt toch iets over hoeveel mensen iets om je geven?
pi_187872606
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 20:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik denk dat TS meer dan intelligent genoeg is om een deel van zijn psycho-sociale problematiek op studie/werk en in het verenigingsleven te verbloemen/compenseren en dat hij dus door professioneel disfunctioneren (wat hij derhalve niet doet) nooit bij hulpverlening terecht zal komen. Sterker nog, juist doordat hij ook actief is binnen een verenging kan het op het eerste gezicht maar zo lijken alsof het allemaal best oké zit.
Dat is ook zo. Werktechnisch (en daardoor materieel en financieel) heb ik mijn leven aardig op orde. Binnen mijn werk kan ik best overtuigend "normaal" doen, mits het relatief zakelijk blijft.
quote:
Wel ervaart hij zelf sociaal een enorm groot gemis/probleem. Gelet op wat hij hier zelf te kennen geeft, denk ik niet dat de oplossing voor deze situatie ligt in een "30+ers die vrienden zoeken"-topic of een lieve begripvolle post als reactie op een alleszins onredelijke tirade waarbij hij ook nog eens aangeeft achteloos aan de lopende band te liegen tegen mensen. (Vinden ze in de regel niet leuk, als het uitkomt nemen ze je nooit meer serieus.) Zeker niet als je leest hoe hij zelf over professionele hulp denkt:

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef mereltjuhh34 het volgende:
Bedoel je met liegen nu het verhaal dat hij zijn hele weekend bij elkaar liegt / loog ?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 21:49 schreef mereltjuhh34 het volgende:
Ik heb werkelijk een hekel aan mensen die liegen, maar in dit geval kan ik me best voorstellen dat je verzint dat je bijv. bij vrienden ben geweest omdat het zo " treurig" staat om te vertellen dat je wéér alleen heb gezeten.Of omdat je zelf denkt dat je daarmee voor lul staat.

Maar als TO echt hele gebeurtenissen vertelt die nooit hebben plaatsgevonden met details ( dus geen oppervlakkige smoes van " ben bij een vriend geweest en we hebben wat gedronken " ) vind ik wel dat TO daar beter mee kan stoppen.
Als iemand erachter komt heb je grote kans dat ze je never nooit meer vertrouwen.
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Juist als hij nergens anders open is over zijn gevoelens/z'n hart bij niemand kan luchten en hij professioneel niet vastloopt dan is dit de enige plek die hem wel in de juiste richting kan wijzen. Als dat dan een 15e keer gebeurt dan vind ik dat helemaal niet erg.
"Aan de lopende band liegen" is een schromelijk overdreven voorstelling van zaken. Over de (sociale) aspecten van het leven die ik niet voor elkaar heb, ben ik soms inderdaad genoodzaakt te liegen, bijvoorbeeld tijdens dates. Dit omdat ik mijzelf anders bij voorbaat al kansloos maak vanwege ontbreken van sociale preselectie. Komen weer een hoop maagdentopics uit voort, wordt niemand blij van. ;)
quote:
Ik vind het persoonlijk wreder om hem met zo'n kluitje het riet in te sturen dan hem op de man af te zeggen waar het op staat. En ja ik heb van vrij dichtbij wel eens de fallout gezien van een pathologische leugenaar die door de mand viel. Hield weinig vrienden over kan ik je zeggen. Zo wil TS niet te boek komen te staan.
Nou, met 0 vrienden ben ik wel bereid dat risico te lopen.
Dat was namelijk precies het onderwerp waarover ik moest liegen hè?

[ Bericht 11% gewijzigd door Sturmic op 11-07-2019 23:35:24 ]
  Moderator donderdag 11 juli 2019 @ 23:00:19 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187872677
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:29 schreef Sturmic het volgende:

[..]

[..]

[..]

Sorry hoor, maar "je voor alles en iedereen te goed voelen"?
Dan begrijp je mij écht niet.

En eerder aan de bel trekken? Right. Ik zal 10-jarige Stumic ook nog even tegen zijn slapen schoppen. Heel redelijk om veel meer pro-actieve mentale zelfactualisatie te verwachten van een kind. Heel redelijk...
dat gevoel krijg ik erbij

ik zie in de genoemde voorbeelden alleen redenen waarom jij de eer aan jezelf hebt gehouden en wil blijven houden ... daarom ben je alleen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_187872746
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:57 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Nou, met 0 vrienden ben ik wel bereid dat risico te lopen.
Dat was namelijk precies het onderwerp waarover ik moest liegen hè?
Ik denk toch dat je beter op basis van oprechtheid contacten kunt leggen en uitbouwen, als iemand erachter komt dat je allerlei verhalen maar verzonnen hebt kan dat enigszins afhankelijk van het detailniveau (als het verder gaat dan een incidenteel, terloops "oh ik heb dit gedaan") tot rare reacties en gevoelens leiden.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:57 schreef Sturmic het volgende:
Dit omdat ik mijzelf anders bij voorbaat al kansloos maak vanwege ontbreken van sociale preselectie. Komen weer een hoop maagdentopics uit voort, wordt niemand blij van.
Of jezelf iemands bed in liegen nou zoveel wenselijker is, ook voor je gevoel van eigenwaarde..
pi_187872933
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Heb je een vaste vriendin?
Momenteel niet, wel (relatief recent) gehad.
Daarna heb ik nog een tijd serieus gedate met een andere vrouw, maar dat afgekapt omdat we op sociaal gebied ongelijkwaardig waren en zij daarvan een probleem maakte.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik denk toch dat je beter op basis van oprechtheid contacten kunt leggen en uitbouwen, als iemand erachter komt dat je allerlei verhalen maar verzonnen hebt kan dat enigszins afhankelijk van het detailniveau (als het verder gaat dan een incidenteel, terloops "oh ik heb dit gedaan") tot rare reacties en gevoelens leiden.
Ja, je moet je altijd bewust zijn van congruentie en niet-controleerbaarheid van dit soort leugens. En mentaal scherp blijven wat je gezegd hebt en hoe dat strookt met bijvoorbeeld je planning, controleerbare online activiteiten etc.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Of jezelf iemands bed in liegen nou zoveel wenselijker is, ook voor je gevoel van eigenwaarde..
Tja, het is óf dat óf nog een miljoen jaar alleen blijven. Ik heb de regels van daten en biologische selectie niet bedacht. Dan maar liegen. En nee, dat is niet iets waar ik zelf per sé heel veel genoegen in schep.

[ Bericht 22% gewijzigd door Sturmic op 11-07-2019 23:46:43 ]
  Moderator donderdag 11 juli 2019 @ 23:11:48 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187872947
maar jij hebt het afgekapt?
  Moderator donderdag 11 juli 2019 @ 23:12:59 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187872984
en jij vond dat jullie op sociaal gebied ongelijkwaardig waren?
  Moderator donderdag 11 juli 2019 @ 23:13:12 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187872988
plaatje is toch duidelijk zo?
  donderdag 11 juli 2019 @ 23:13:21 #290
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187872993
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:48 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Dit herken ik ook, ook precies met die voorbeelden. Het is lastig als een ander nooit het initiatief neemt, omdat ze daarmee zeggen dat jij (/jouw behoeften) niets betekent voor hen. Of dat ze daar in ieder geval helemaal niet mee bezig zijn. En daar heb ik natuurlijk ook begrip voor, omdat ik ook de behoeften van anderen niet altijd kan inschatten. Je zou in een gezonde relatie (vriendschappelijk of romantisch) daarom een soort balans in de mate van initiatief nemen verwachten. En jegens mij neemt nooit iemand initiatief. Dat zegt toch iets over hoeveel mensen iets om je geven?
Lul toch niet man, genoeg mensen die iniatief nemen, maar als je het allemaal afdoet als zijnde dat mensen je er niet bij willen hebben of je de uitnodiging ziet als niet persoonlijk genoeg dan vraag je er wel een beetje om.

Jij wilt oprechte sociale interactie zonder dat je iemand de kans geeft je überhaupt te leren kennen en gaat dan lopen klagen dat geen hond naar je omkijkt. Stel jezelf dan open voor nieuwe contacten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187873012
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 20:35 schreef Jopie78 het volgende:
Idd.

Stop anders gewoon met autisme hebben. :{w

Dit is dus hoe het in de praktijk werkt.. Alles lijkt “net echt”, maar het voel allemaal zo nep.

Je wilt wel een ‘theory of mind’ hebben, toch lukt het niet echt. Je snapt de regels wel, maar voelt ze niet aan. Je praat wel, maar communiceert niet.

Je denkt dat wederkerigheid zit in attent zijn naar andere mensen, hoewel een groot gedeelte van vriendschap zit in elkaar om hulp vragen. Iets wat niet in je op komt.

Zet dat even uit en doe “even gewoon”. :{
Ik ben geen autist. Ik heb wel degelijk empathische gevoelens en pak gewoon sociale clues op; zie echt wel of iemand blij of verdrietig is. Hulp vragen doe ik niet aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sturmic op 11-07-2019 23:24:50 ]
pi_187873162
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:13 schreef Sturmic het volgende:
Hulp vragen doe ik niet aan.
Het is geen schande(lijk falen) om soms hulp nodig te hebben, kwetsbaar te zijn.
pi_187873180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Het is niet zozeer een talent als wel de norm. Weet je nog - eventueel uit schoolrapporten - hoe je je sociaal ontwikkeld hebt in het basisonderwijs? Als het sociaal niet wil vlotten met een leerling op de middelbare school kreeg je in mijn ervaring >10 jaar geleden al gewoon sociale vaardigheidstraining aangeboden of werd je doorverwezen naar hulpverlening.. was daar op z'n minst de vertrouwenspersoon of klassementoren.

Ja, ik was toen ook al een buitenbeentje. Mijn basisschooltijd ligt echter al wel ruim 20 jaar achter me. Puntje daarbij is dat ik denk dat dat ook achteraf niet gesignaleerd had kunnen worden als sociale onderontwikkeling, daarvoor was er niet voldoende "norm" in mijn klas aanwezig: klas van 12 kinderen, waarvan 4 jongens, waarvan 1 (ik) die later in het leven een diploma hoger dan de mavo heeft gehaald: je kunt het een docent niet kwalijk nemen dat in zo'n heterogene en kleine groep, normafwijkend gedrag niet opvalt.
pi_187873235
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:11 schreef sp3c het volgende:
maar jij hebt het afgekapt?
Dat is correct.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:12 schreef sp3c het volgende:
en jij vond dat jullie op sociaal gebied ongelijkwaardig waren?
Dat vond en vind ik ja. Dat was voor mij op zich geen probleem (liet haar lekker haar gang gaan met vrienden, feestjes en festivalletjes) tot op het moment dat er minachting ging doorschemeren en bij haar kennelijk de behoefte ontstond om mij kritisch over mijn situatie te ondervragen. Dan merk je dat de aantrekking van haar naar mij toe langzaam wegvloeit (kwestie van tijd) en hoeft het van mij ook niet meer. Graag of niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:13 schreef sp3c het volgende:
plaatje is toch duidelijk zo?
Neen, elaboreer.

[ Bericht 23% gewijzigd door Sturmic op 11-07-2019 23:38:44 ]
pi_187873697
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:45 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Okay, daar heb ik waardering voor. Of beter gezegd, daar verbaas ik mij over. Hoe kun je je er zo makkelijk overheen zetten dat je in zo'n groep hooguit "getolereerd" wordt? Dat men je nog net niet wegstuurt, maar ze je liever kwijt zijn dan rijk? Dat is toch geen gezonde basis voor een gelijkwaardige (vriendschappelijke) relatie? Heb je dan geen behoefte om de eer aan jezelf te houden?
De groep kende mij niet, maar vond het prima als ik met ze mee ging. Ze vonden het goed, maar als ik er niet bij zou zijn had niemand me gemist. Het is dan maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt: ze kennen me niet, maar zullen me tolereren of ze kennen me nog niet, maar ze hebben vast zoiets van: hoe meer zielen hoe meer vreugd..en wie weet wat het brengt.

Ik heb leuke dagen gehad en ben zelfs vaker meegevraagd (niet uit medelijden :+ ). Uiteindelijk is het allemaal weer verwaterd, maar bij een toevallige ontmoeting jaren later hebben we ook samen nog wat gedronken op hun initiatief.

Ik maal er al dagen over, omdat ik het zo naar voor je vind. Uit eigen ervaring en met wat ik om mij heen zie kan ik alleen maar zeggen dat het echt zo vaak niet aan komt waaien. En dat als je je eigen gedrag/ perspectief of oordelen wat verandert (bijvoorbeeld wel een uitnodiging van iemand aannemen die je nog niet kent) je ook andere ervaringen op kunt doen.

Ik begrijp trouwens best dat het er allemaal uitgooien en een luisterend oor prettig is, maar het is zo rot als het daarbij blijft.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_187873849
quote:

[..]

Ik denk dat het ook iets kan zeggen over hoe druk ze zijn met zichzelf/ werk/ enz. of dat ze denken dat anderen er niet op zitten te wachten. Als er eenmaal een vriendschap ontstaat moet die balans er natuurlijk wel komen, maar in eerste instantie zou ikzelf initiatief nemen.

Ik zie nu dat je reageert op een heel andere post dan ik aannam. Als er morgen nog ruimte in het topic is zal ik daarop reageren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sumppi op 12-07-2019 00:05:13 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_187873966
quote:
En jegens mij neemt nooit iemand initiatief. Dat zegt toch iets over hoeveel mensen iets om je geven?
Een paar Fokkers hebben al voorgesteld om wat te gaan drinken. Waar wacht je nog op? B:)B
pi_187873985
Het is toch ook nu al zichtbaar?

Ik doe een voorstel tot meeten, maar ik woon te ver weg. Ik geef aan elke dag in de buurt te zijn, dat gedeelte wordt niet gequote in het antwoord van TS op mij.

In een andere post lees ik dat mensen NOOIT initiatief tonen voor TS. Hoe rot dan ook, maar dan mis je toch gewoon een groot deel? Uit de huidige posts van TS zie ik gewoon dat hij vet baalt van de situatie, maar ook niet per se iets wil veranderen hieraan
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_187874056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:25 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Het komt bij veel mensen inderdaad wel aanwaaien. Leuke vriend(inn)en vanaf de middelbare school, gezellig stappen, samen het volwassen leven binnentreden, lief, maar ook leed delen. Ja, dat komt héél veel (onbewust competente) mensen inderdaad aanwaaien. Die blijven namelijk NIET zo lang eenzaam.

En als het dan niet is omdat zij "wel actie hebben ondernomen" dan is het wel omdat zij kennelijk daartoe wél dat sociale talent hadden.
Bullshit. Daar moeten mensen gewoon in investeren. Maar dat weiger jij pertinent.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 12 juli 2019 @ 00:09:20 #300
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_187874107
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 00:03 schreef el-blanchito het volgende:
Het is toch ook nu al zichtbaar?

Ik doe een voorstel tot meeten, maar ik woon te ver weg. Ik geef aan elke dag in de buurt te zijn, dat gedeelte wordt niet gequote in het antwoord van TS op mij.

In een andere post lees ik dat mensen NOOIT initiatief tonen voor TS. Hoe rot dan ook, maar dan mis je toch gewoon een groot deel? Uit de huidige posts van TS zie ik gewoon dat hij vet baalt van de situatie, maar ook niet per se iets wil veranderen hieraan
Je snapt toch wel dat iemand niet wil gaan meeten als het uit zo'n topic voorkomt?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')