dat gaat dan wel weer heel erg ver denkquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef Cockwhale het volgende:
Ik heb het topic overigens even doorgelezen.
Onzeker en negatief - neemt daardoor geen initiatief in sociaal contact - nog onzekerder - zet zichzelf op de achtergrond - iedereen lijkt je te negeren - jij plaatst jezelf buitenspel omdat je voor anderen invult dat ze je niet mogen - je gaat niet meer naar sociale events want niemand mag he toch - bent verontwaardigd, want je doet niemand kwaad - krijgt op anderen overkomende arrogante en ongeinteresseerde houding - mensen denken juist dat jij je van hen afkeert - jij ontwikkelt uit boos- en eenzaamheid een superioriteitscomplex - je benadert anderen (onbewust en indirect) met een negatieve houding - je verwijt iedereen dat ze jou niet mogen, want jij verdient beter - met misplaatste trots kets je alles en iedereen af, want je wilt geen medelijden, iedereen hoort jou vanaf het eerste moment leuk te vinden...
Etc etc. Succes ermee.
Sterke analyse!quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef Cockwhale het volgende:
Onzeker en negatief - neemt daardoor geen initiatief in sociaal contact - nog onzekerder - zet zichzelf op de achtergrond - iedereen lijkt je te negeren - jij plaatst jezelf buitenspel omdat je voor anderen invult dat ze je niet mogen - je gaat niet meer naar sociale events want niemand mag he toch - bent verontwaardigd, want je doet niemand kwaad - krijgt op anderen overkomende arrogante en ongeinteresseerde houding - mensen denken juist dat jij je van hen afkeert - jij ontwikkelt uit boos- en eenzaamheid een superioriteitscomplex - je benadert anderen (onbewust en indirect) met een negatieve houding - je verwijt iedereen dat ze jou niet mogen, want jij verdient beter - met misplaatste trots kets je alles en iedereen af, want je wilt geen medelijden, iedereen hoort jou vanaf het eerste moment leuk te vinden...
Etc etc. Succes ermee.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef Cockwhale het volgende:
Etc etc. Succes ermee.
Die gaan wellicht dan nog pogen jou de sociale vaarigheden bij te brengen die je overduidelijk lijkt te missen. Nee, ze gaan inderdaad geen teletijdmachine voor je uitvinden, grapjurk. Had je maar eerder aan de bel moeten trekken in plaats van je voor alles en iedereen te goed te voelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:41 schreef Sturmic het volgende:
Die gaat mij nu nog leren hoe ik 16 jaar geleden dingen anders had moeten doen?
ja is ook weer niet nodig enzo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:03 schreef loveli het volgende:
Dit topic laat de beste en slechtste kanten van fok zien. Ik zie goed bedoelde adviezen en aan de andere kant reacties die me doen denken aan een vechtpartij waarbij een paar minkukels aan het einde ook nog even stoer een trap moeten geven tegen het slachtoffer op de grond.
Partner scheelt heel erg veel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:09 schreef hebikweer het volgende:
Ik heb ook geen vrienden met wie ik de leuke doe zoals in de OP worden benoemd. Maar, ik zit er totaal niet mee. Ik rommel liever wat voor mezelf aan of een lang stuk met de hond wandelen. Heerlijk! Maar, wat dat betreft ben ik denk ik meer een einzelganger .
In tegenstelling tot TS heb ik wel een partner, dat scheelt dan denk ik weer wel. Maar, ook zonder partner kan ik gelukkig zijn.
De enige die iets uitsluit ben je zelf volgens mij. genoeg sites waar je mensen kunt vinden die ook alleen zijn en graag naar een festival willen. Prima manier om mensen te leren kennen en wie weet hou je er een vriend(in) aan over.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:14 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Ik ben al 33 jaar buitengesloten en het lukt mij inderdaad meestentijds om het ook voor mezelf af te sluiten. Maar er zijn moeilijke momenten in het jaar, zoals ik ze opsomde: het lijkt me tof om eens naar een festival te gaan, of lekker te gaan barbecuen met vrienden, of een leuk reisje te maken. Maar al die deuren zijn dichtgeramd door anderen. Niet per sé door ondergetekende.
Zo kom je natuurlijk nergens. Bied iemand iets aan, boor je ze de grond in. En dan vind je het vreemd dat niemand je ziet staan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:06 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Dat is een leuk aanbod, maar de dag dat ik uit medelijden van iemand mee ga naar zoiets, zal nooit aanbreken. Begrijp mij goed, je aanbod is heel sympathiek en verleidelijk, maar voor "normale" mensen komt zoiets organisch en omdat ze je er als persoon graag bij hebben. Dat kan hier nooit het geval zijn, en ook die compassie ervaar ik als vernederend (hoewel uitgesproken met alle goede bedoelingen, dat lees ik!). Ik ben heel erg van de school "graag of niet". En bij het kleinste gevoel van "liever niet" of "mwoah, niet heel graag, maar we tolereren je", ben ik al weg.
Nee, ze moeten op hun knieën smeken of TS zich bij hun wil voegen. Ieder andere mogelijkheid is onacceptabel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk nergens. Bied iemand iets aan, boor je ze de grond in. En dan vind je het vreemd dat niemand je ziet staan.
TS is 33.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:25 schreef kree het volgende:
wellicht is het ook wel een leeftijd ding. Kon me hier vroeger nl veel meer druk over maken.
Maar ok denk niet dat TS nog 16 is ofzo ook.
Maak me er nu minder druk over als op die leeftijd eigenlijk.
ik 35 dus ok leeftijd zal het dan ook niet echt zijn.quote:
dit is het probleem hequote:Op woensdag 10 juli 2019 00:06 schreef Sturmic het volgende:
En bij het kleinste gevoel van "liever niet" of "mwoah, niet heel graag, maar we tolereren je", ben ik al weg.
Denk het ook wel hoor als je het oprecht wil een meet enzo en daar een topic over maakt dat er altijd wel iemand is die mee wil.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is het probleem he
je wil graag naar festivals, iemand zegt 'kom mee dan!!' en jij noemt hem niet oprecht
je wil graag lekker naar de kroeg, meerdere mensen bieden dat aan, jij hebt er geen zin in want ze zullen je wel niet tof vinden
je bent gewoon vervelend man, stop daar gewoon mee ... als je nu dat hele idee dat shit aan zou moeten komen waaien een beetje opgeeft ben je al een heel eind, eerder in dat topic heb je een voorbeeld dat je met een leuke dame aan het daten bent en het subiet afbreekt omdat jij denkt dat jouw gebrek aan vrienden haar heel erg veel kan schelen
zelfs met alle wind mee moet je de zeilen nog steeds zelf ophijsen voor je ergens komt
je wil naar zwarte cross, open een topic ik garandeer je dat er een fok!meet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |