abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187841895
wanneer noem je iemand echt vriend of vriendin wdb?
Ik heb ze gewoon niet, noem ze ook liever contacten dan maar.

Sommige meer als de andere. Mjah echt vrienden enzo? ik heb ze gewoon niet denk.
Do what you love, love what you do!
pi_187841908
Topic past wel mooi bij z'n pohi in deezer / syndroom topics.
pi_187841917
Ik heb het topic overigens even doorgelezen.

Onzeker en negatief - neemt daardoor geen initiatief in sociaal contact - nog onzekerder - zet zichzelf op de achtergrond - iedereen lijkt je te negeren - jij plaatst jezelf buitenspel omdat je voor anderen invult dat ze je niet mogen - je gaat niet meer naar sociale events want niemand mag je toch - bent verontwaardigd, want je bent vriendelijk en je doet niemand kwaad - krijgt op anderen overkomende arrogante en ongeinteresseerde houding - mensen denken juist dat jij je van hen afkeert - jij ontwikkelt uit boos- en eenzaamheid een superioriteitscomplex - je benadert anderen (onbewust en indirect) met een negatieve houding - je verwijt iedereen dat ze jou niet mogen, want jij verdient beter - met misplaatste trots kets je alles en iedereen af, want je wilt geen medelijden - iedereen hoort jou vanaf het eerste moment leuk te vinden...

Etc etc. Succes ermee.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cockwhale op 10-07-2019 12:36:57 ]
pi_187841943
Vreemd dat Arnhem te ver weg voor je is als je zelf in de Achterhoek werkt, maar oké; ieder z’n eigen grens. Voor m’n werk reis ik elke dag tussen Arnhem en Winterswijk dus zeg maar waar ik dan uit moet stappen :)

Wat betreft dan “aanwaai-verhaal”; ik merk dat TS iemand is die graag analyseert en dieper ergens over nadenkt, maar met een beetje analyse is toch te stellen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het bij iedereen aan komt waaien behalve bij TS?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_187841947
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:15 schreef Cockwhale het volgende:

Onzeker en negatief - neemt daardoor geen initiatief in sociaal contact - nog onzekerder - zet zichzelf op de achtergrond - iedereen lijkt je te negeren - jij plaatst jezelf buitenspel omdat je voor anderen invult dat ze je niet mogen - je gaat niet meer naar sociale events want niemand mag he toch - bent verontwaardigd, want je doet niemand kwaad - krijgt op anderen overkomende arrogante en ongeinteresseerde houding - mensen denken juist dat jij je van hen afkeert - jij ontwikkelt uit boos- en eenzaamheid een superioriteitscomplex - je benadert anderen (onbewust en indirect) met een negatieve houding - je verwijt iedereen dat ze jou niet mogen, want jij verdient beter - met misplaatste trots kets je alles en iedereen af, want je wilt geen medelijden, iedereen hoort jou vanaf het eerste moment leuk te vinden...

Etc etc. Succes ermee.
dat gaat dan wel weer heel erg ver denk :')

Maar ok punten van waarheid wel hoor
pi_187841955
quote:

Onzeker en negatief - neemt daardoor geen initiatief in sociaal contact - nog onzekerder - zet zichzelf op de achtergrond - iedereen lijkt je te negeren - jij plaatst jezelf buitenspel omdat je voor anderen invult dat ze je niet mogen - je gaat niet meer naar sociale events want niemand mag he toch - bent verontwaardigd, want je doet niemand kwaad - krijgt op anderen overkomende arrogante en ongeinteresseerde houding - mensen denken juist dat jij je van hen afkeert - jij ontwikkelt uit boos- en eenzaamheid een superioriteitscomplex - je benadert anderen (onbewust en indirect) met een negatieve houding - je verwijt iedereen dat ze jou niet mogen, want jij verdient beter - met misplaatste trots kets je alles en iedereen af, want je wilt geen medelijden, iedereen hoort jou vanaf het eerste moment leuk te vinden...

Etc etc. Succes ermee.
Sterke analyse!
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:20:18 #182
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_187841977
quote:

Etc etc. Succes ermee.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_187842055
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:41 schreef Sturmic het volgende:
Die gaat mij nu nog leren hoe ik 16 jaar geleden dingen anders had moeten doen?
Die gaan wellicht dan nog pogen jou de sociale vaarigheden bij te brengen die je overduidelijk lijkt te missen. Nee, ze gaan inderdaad geen teletijdmachine voor je uitvinden, grapjurk. Had je maar eerder aan de bel moeten trekken in plaats van je voor alles en iedereen te goed te voelen.
pi_187842070
Tering leg eens de schuld bij je zelf.
Aanrader the art of not giving a fack
pi_187842407
Ik had na de reacties van sommige fokkers die hem uitnodigden wel goede hoop maar geloof dat het nergens naar toe gaat. Begrijp dat je je frustraties wilt uiten TS maar dit is toch nergens voor nodig? Je schiet hier dus echt helemaal niks mee op behalve dat je nog meer verbitterd raakt.
  Vis een optie? woensdag 10 juli 2019 @ 10:03:18 #186
70532 loveli
N
pi_187842563
Dit topic laat de beste en slechtste kanten van fok zien. Ik zie goed bedoelde adviezen en aan de andere kant reacties die me doen denken aan een vechtpartij waarbij een paar minkukels aan het einde ook nog even stoer een trap moeten geven tegen het slachtoffer op de grond.
crap in = crap out
pi_187842597
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:03 schreef loveli het volgende:
Dit topic laat de beste en slechtste kanten van fok zien. Ik zie goed bedoelde adviezen en aan de andere kant reacties die me doen denken aan een vechtpartij waarbij een paar minkukels aan het einde ook nog even stoer een trap moeten geven tegen het slachtoffer op de grond.
ja is ook weer niet nodig enzo.
Naja @TS dan je mag altijd beginnen met mee eens een DM te sturen.
Wat daar weer uitkomt weet ik nog niet. Maar je zult niet de eerste zijn iig.

Wie weet word ik wel je eerste echte vriend :P
pi_187842652
Ik heb ook geen vrienden met wie ik de leuke doe zoals in de OP worden benoemd. Maar, ik zit er totaal niet mee. Ik rommel liever wat voor mezelf aan of een lang stuk met de hond wandelen. Heerlijk! Maar, wat dat betreft ben ik denk ik meer een einzelganger .
In tegenstelling tot TS heb ik wel een partner, dat scheelt dan denk ik weer wel. Maar, ook zonder partner kan ik gelukkig zijn.
pi_187842696
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:09 schreef hebikweer het volgende:
Ik heb ook geen vrienden met wie ik de leuke doe zoals in de OP worden benoemd. Maar, ik zit er totaal niet mee. Ik rommel liever wat voor mezelf aan of een lang stuk met de hond wandelen. Heerlijk! Maar, wat dat betreft ben ik denk ik meer een einzelganger .
In tegenstelling tot TS heb ik wel een partner, dat scheelt dan denk ik weer wel. Maar, ook zonder partner kan ik gelukkig zijn.
Partner scheelt heel erg veel.
Nouja ik niet maargoed kan me er ook niet zo onwijs druk over maken eigenlijk "geen vrienden" zijn ook maar 2 woorden.
Soms kan het best wel eens eenzaam zijn dan alleen. Maar zolang ik af en toe nog wel gewoon leuke sociale dingen kan doen tsja...
pi_187842709
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:14 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Ik ben al 33 jaar buitengesloten en het lukt mij inderdaad meestentijds om het ook voor mezelf af te sluiten. Maar er zijn moeilijke momenten in het jaar, zoals ik ze opsomde: het lijkt me tof om eens naar een festival te gaan, of lekker te gaan barbecuen met vrienden, of een leuk reisje te maken. Maar al die deuren zijn dichtgeramd door anderen. Niet per sé door ondergetekende.
De enige die iets uitsluit ben je zelf volgens mij. genoeg sites waar je mensen kunt vinden die ook alleen zijn en graag naar een festival willen. Prima manier om mensen te leren kennen en wie weet hou je er een vriend(in) aan over.
En er zijn genoeg single reizen te vinden. Heb ik zelf in het verleden verschillende keren gedaan en is erg goed bevallen. Ik heb er enkele oppervlakkige kennissen aan overgehouden waarmee ik af en toe app en een paar keer per jaar mee afspreek. Maar ik weet zeker dat als ik meer tijd en energie in die contacten zou steken het gewoon vrienden zouden kunnen zijn.
Maar ik ben ook wel alleen op reis geweest en heb me nooit alleen gevoeld. Vooral reizen in zuid oost azie is aan te raden als je alleen wil reizen en mensen wil leren kennen.

het vereist wel dat je het gewoon doet.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_187842739
TS, ik denk dat je tegen meer aanloopt dan alleen het gegeven dat je geen vrienden/vriendin etc hebt. Je projecteert het zelf wel volledig daarop. Dat maakt het overzichtelijk en daarmee kan je verantwoordelijkheid op anderen afschuiven. Maar als ik het zo lees begint het heel erg bij je eigen belevingswereld. Die maakt je negatief/ongelukkig. Je leeft te veel in je eigen denkwereld. En daardoor wordt het ook moeilijk om echt contact te leggen en te hebben. En dat bedoel ik niet als een aanval o.i.d., maar het is een constatering. De wereld is niet zoals je denkt dat die is in jouw hoofd. Je denkt te zwart-wit, je bent te stellig met je conclusies en uiteindelijk heb je alleen maar jezelf ermee omdat je erdoor verbitterd raakt. Het is tijd dat je echt verantwoordelijkheid neemt en gaat beseffen dat NIEMAND anders dan JIJZELF verantwoordelijk is voor jou innerlijke belevingswereld en geluk. Ik herken het wel een beetje trouwens. Maar ik heb geleerd mijn eigen gedachten niet zo voor waarheid aan te nemen. Een voorbeeldje: zodra ik denk dat iemand raar naar mij kijkt (als ik alleen ben bij een gelegenheid bijvoorbeeld), besef ik me dat dat een onzin gedachte is en dat het voortkomt uit mijn eigen schaamte/onzekerheid over het alleen zijn. Ik kan helemaal niet weten wat die ander denkt alleen afgaande op zn blik. En die ander kan eigenlijk helemaal niet weten dat ik alleen ben. En zo overthink ik het wel helemaal, maar het zorgt er wel voor dat ik relativeer. En hoe meer je dat doet, hoe minder je je druk gaat maken omdat je je bewust wordt van je disfunctionele gedachtepatronen en kan je ze loslaten. Dit is iets waar therapie je bij kan helpen trouwens. Ik probeer steeds meer gewoon te zijn ipv over alles na te denken. Daardoor ga ik ook steeds meer blanco dingen aan en gaan dingen makkelijker/natuurlijker en gebeuren er juist dingen die je vooraf misschien niet zag gebeuren in je hoofd. Dus TS; mijn tip, verdiep je eens in mindfullness...en laat dat fatale toekosmtdenken los (ik wil dit en dat in de toekomst en als dat niet lukt heb ik gefaald). Pak de regie NU en overweeg serieus ook een vorm van therapie (of eerst een cursus gericht op mindfullness oid via je werk misschien)?

Trouwens; het aanbod van sommige users hier om wat te doen en hoe je dat afslaat, vind ik ook typerend. Je komt slim over, maar dat is je probleem; Je overdenkt het compleet. Ga het nou gewoon eens aan? Ga er Blanco in en wie weet wat het je oplevert. Alleen door dat te doen zal je situatie (en je belevingswereld) veranderen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Stefanovich op 10-07-2019 11:53:25 ]
pi_187842787
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 00:06 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Dat is een leuk aanbod, maar de dag dat ik uit medelijden van iemand mee ga naar zoiets, zal nooit aanbreken. Begrijp mij goed, je aanbod is heel sympathiek en verleidelijk, maar voor "normale" mensen komt zoiets organisch en omdat ze je er als persoon graag bij hebben. Dat kan hier nooit het geval zijn, en ook die compassie ervaar ik als vernederend (hoewel uitgesproken met alle goede bedoelingen, dat lees ik!). Ik ben heel erg van de school "graag of niet". En bij het kleinste gevoel van "liever niet" of "mwoah, niet heel graag, maar we tolereren je", ben ik al weg.
Zo kom je natuurlijk nergens. Bied iemand iets aan, boor je ze de grond in. En dan vind je het vreemd dat niemand je ziet staan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_187842817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:19 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Zo kom je natuurlijk nergens. Bied iemand iets aan, boor je ze de grond in. En dan vind je het vreemd dat niemand je ziet staan.
Nee, ze moeten op hun knieën smeken of TS zich bij hun wil voegen. Ieder andere mogelijkheid is onacceptabel.
pi_187842875
wellicht is het ook wel een leeftijd ding. Kon me hier vroeger nl veel meer druk over maken.
Maar ok denk niet dat TS nog 16 is ofzo ook.

Maak me er nu minder druk over als op die leeftijd eigenlijk.
pi_187842905
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:25 schreef kree het volgende:
wellicht is het ook wel een leeftijd ding. Kon me hier vroeger nl veel meer druk over maken.
Maar ok denk niet dat TS nog 16 is ofzo ook.

Maak me er nu minder druk over als op die leeftijd eigenlijk.
TS is 33.
pi_187842931
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:26 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

TS is 33.
ik 35 dus ok leeftijd zal het dan ook niet echt zijn.
Als je al over 30 bent dan weet je onderhand lijkt me wel beetje hoe alles gaat.
Of wellicht ook meer mogelijkheden als in de pubertijd zeg maar. Dat is nog wel een leeftijd nl dat iedereen onwijs beoordelend is op elkaar.
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 11:11:01 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187843504
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 00:06 schreef Sturmic het volgende:
En bij het kleinste gevoel van "liever niet" of "mwoah, niet heel graag, maar we tolereren je", ben ik al weg.
dit is het probleem he

je wil graag naar festivals, iemand zegt 'kom mee dan!!' en jij noemt hem niet oprecht

je wil graag lekker naar de kroeg, meerdere mensen bieden dat aan, jij hebt er geen zin in want ze zullen je wel niet tof vinden

je bent gewoon vervelend man, stop daar mee ... als je nu dat hele idee dat shit aan zou moeten komen waaien een beetje opgeeft ben je al een heel eind, eerder in dat topic heb je een voorbeeld dat je met een leuke dame aan het daten bent en het subiet afbreekt omdat jij denkt dat jouw gebrek aan vrienden haar heel erg veel kan schelen

zelfs met alle wind mee moet je de zeilen nog steeds zelf ophijsen voor je ergens komt

je wil naar zwarte cross, open een topic ik garandeer je dat er een fok!meet is

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 10-07-2019 11:25:55 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 11:13:00 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187843531
het is niet dat mensen jou niet goed genoeg vinden, jij vind hen niet goed genoeg
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 11:13:32 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187843548
en jezelf ook niet
pi_187843713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 11:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

dit is het probleem he

je wil graag naar festivals, iemand zegt 'kom mee dan!!' en jij noemt hem niet oprecht

je wil graag lekker naar de kroeg, meerdere mensen bieden dat aan, jij hebt er geen zin in want ze zullen je wel niet tof vinden

je bent gewoon vervelend man, stop daar gewoon mee ... als je nu dat hele idee dat shit aan zou moeten komen waaien een beetje opgeeft ben je al een heel eind, eerder in dat topic heb je een voorbeeld dat je met een leuke dame aan het daten bent en het subiet afbreekt omdat jij denkt dat jouw gebrek aan vrienden haar heel erg veel kan schelen

zelfs met alle wind mee moet je de zeilen nog steeds zelf ophijsen voor je ergens komt

je wil naar zwarte cross, open een topic ik garandeer je dat er een fok!meet is
Denk het ook wel hoor als je het oprecht wil een meet enzo en daar een topic over maakt dat er altijd wel iemand is die mee wil.

Maarja moet je het wel zelf ook echt willen en dat is TS zijn probleem want die gaat voorbarig al dingen bedenken over anderen zonder ze sowieso te kennen.
maargoed dat was al duidelijk denk :)

Het kan zoveel simpeler door er open in te gaan zonder dingen te bedenken over anderen. Nouja merkt ie vanzelf wel door het dan een keer te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')