Ja dat klopt, omdat dit dus weer zo'n 'shocking' ding was en dat geintje flikt hij vaker. Maar ik was me er niet zo op bedacht denk ikquote:Op maandag 8 juli 2019 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Die roept af en toe nog best iets zinnigs hoor over ESF.![]()
Maar vooral bij heel 'shocking' dingen altijd eerst ff checken. Ik had sommige anderen hier ook wel voor zo'n geintje aangezien trouwens.
quote:
Ik heb gister nog foto’s gepost, maar dat is alweer 300 topics geledenquote:
We zijn bij 400 aanbelandquote:Op maandag 8 juli 2019 21:35 schreef Dave het volgende:
Hallo, daar was ik weer. Is er nog wat gebeurd in mijn afwezigheid? Zal wel hè?
Kruik ligt al klaar.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:40 schreef Dave het volgende:
Aangezien ik vannacht slecht geslapen heb, duik ik zo m'n bedje maar eens in.
Nooit. Genoeg. Honden. Foto's.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Ik wil jullie niet overvoeren met foto’s![]()
@aio_hbin.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:42 schreef Dave het volgende:
dat moet echt 40 jaar geleden zijn of zo, dat ik die voor het laatst in bed had.
Ja, gezien en een traantje weggepinkt.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan ook die Carpool Karaoke gezien met Paul Mccartney? Ik heb daar echt om moeten huilenen dat terwijl ik niet eens megafan ben ofzo (maar dat scheen iedereen te hebben als ik de comments moet geloven).
The Beatles.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:53 schreef Kyran het volgende:
Als jullie alle muziek zouden moeten "deleten" en nog maar 1 band / artiest over zou mogen blijven. Wie zou dat dan zijn?
quote:
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat!quote:Op maandag 8 juli 2019 21:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gister nog foto’s gepost, maar dat is alweer 300 topics geleden![]()
Ik wil jullie niet overvoeren met foto’s![]()
Het gaat super! Mijn man heeft nog bij haar in de kamer geslapen, maar ze piept bijna niet meer. Tot 5.30 uur geslapen, geplast en toen weer verder geslapen
Ik heb zeker een minuut lang in zak en as gezeten.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:24 schreef Greys het volgende:
Oh PS:
Pro-tip: bij een shocking tweet altijd even op de datum klikken of ie er daadwerkelijk staat.
Heb hardop gegierd.
Love of my lifequote:Op maandag 8 juli 2019 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
The Beatles.
Of Queen.
Móet ik kiezen? Oké dan The Beatles.
Nee, Queen.
Arrrgh!
Grapjasquote:
Wat trouwens als je hier Band Aid kiest?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:53 schreef Kyran het volgende:
Als jullie alle muziek zouden moeten "deleten" en nog maar 1 band / artiest over zou mogen blijven. Wie zou dat dan zijn?
Tranen, altijd. Vooral de liveversie. Zo gruwelijk mooi.quote:
Mijn favoriete Queen nummerquote:Op maandag 8 juli 2019 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Tranen, altijd. Vooral de liveversie. Zo gruwelijk mooi.
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:52 schreef Dave het volgende:
Ben. Of Ruurd.
Ik slaap er nog even een nachtje over.
Nogmaals:quote:
Hoe kunnen Snollebollekes en Mumford & Sons lager staan op je overrated lijstje?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ga mij niet populair maken hier, maar ik vind Bowie een van de meest overrated artiesten ooit. Samen met de Beatles toch wel bovenaan mijn "overrated" lijstje.
Sigur Rós.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:53 schreef Kyran het volgende:
Dat is er nou net eentje waar ik wat minder mee heb, maar dat komt omdat ik Game of Thrones nooit gezien heb en omdat hun IJslandse liedjes vaak een stuk sterker zijn.quote:
Ooh, ja, ik heb er idd ook vooral wat mee vanwege GoT denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is er nou net eentje waar ik wat minder mee heb, maar dat komt omdat ik Game of Thrones nooit gezien heb en omdat hun IJslandse liedjes vaak een stuk sterker zijn.
Dit liedje heeft ook wel een fijn sfeertje:quote:Op maandag 8 juli 2019 23:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ooh, ja, ik heb er idd ook vooral wat mee vanwege GoT denk ik.Maar vind het sfeertje ook zo fijn. Lekker spooky.
30 euro is een erg mooie prijs voor schoenen! Zeker van zo'n merk.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had schoenen besteld in de aanbieding, vandaag opgehaald en nu vraag ik me af of ze niet te kakker zijn. Alsof me dat zou moeten verbazen als je schoenen koopt van Tommy Hilfiger
Zijn die niet heel erg duur dan? Neuh. 30 euro in de uitverkoop. Morgen maar een beetje in huis proberen of ze lekker lopen, als dat zo is hou ik ze gewoon
Vond ik ookquote:Op maandag 8 juli 2019 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
30 euro is een erg mooie prijs voor schoenen! Zeker van zo'n merk.
O-Yoko-Oh-no-Ya!quote:
O-Yoko-Oh-no-Yakayoooohoooohooooquote:
Is het het terugkijken waard?quote:
Plaatje?quote:Op maandag 8 juli 2019 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had schoenen besteld in de aanbieding, vandaag opgehaald en nu vraag ik me af of ze niet te kakker zijn. Alsof me dat zou moeten verbazen als je schoenen koopt van Tommy Hilfiger
Zijn die niet heel erg duur dan? Neuh. 30 euro in de uitverkoop. Morgen maar een beetje in huis proberen of ze lekker lopen, als dat zo is hou ik ze gewoon
Deze. De kleur ziet er op mijn monitor overigens heftiger uit dan in het echtquote:
Oh haha, waren niet de schoenen die ik had verwacht. Heftig kleurtje wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze. De kleur ziet er op mijn monitor overigens heftiger uit dan in het echt
Van wat ik las in het stedentopic ga ik morgen zeker terugkijken. Geer had z'n huiswerk gedaan kennelijk.quote:
Ik vind ze tof.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze. De kleur ziet er op mijn monitor overigens heftiger uit dan in het echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ook, maar vroeg ze af of niet behoorlijk kakker zijn. Dat zal dan wel meevallen. Ik ga ze proberen en als ze over langere tijd lekker zitten hou ik zequote:
Ik vind ze zelf iig niet te kak. Gewoon leuk onder een jeans. Kan prima.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, maar vroeg ze af of niet behoorlijk kakker zijn. Dat zal dan wel meevallen. Ik ga ze proberen en als ze over langere tijd lekker zitten hou ik ze
En bedankt voor de terugkijktip
Ik heb net een zakje ministroopwafels gekocht in een supermarktquote:Op maandag 8 juli 2019 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, daar sta je dan in Engeland, zonder stroopwafels of vla
Klinkt zeker fijnquote:Op maandag 8 juli 2019 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit liedje heeft ook wel een fijn sfeertje:
Idd. Allemaal slaapkoppen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:55 schreef Strani het volgende:
Kan meteen merken dat ik nu een uur achterloop. Ik denk er zal nog wel volk zijn maar iedereen is al naar bed
Een schande is het! Nou ja, dan ga ik ook maar slapenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:00 schreef I. het volgende:
[..]
Idd. Allemaal slaapkoppen.Zo vroeg, op de doordeweekse dag.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Een schande is het! Nou ja, dan ga ik ook maar slapen
Truste!
Dan heb je momenteel meer stroopwafels op voorraad dan ikquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net een zakje ministroopwafels gekocht in een supermarkt![]()
Ik heb in het weekend gewerkt, dus mijn weekend is net begonnenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:00 schreef I. het volgende:
[..]
Idd. Allemaal slaapkoppen.Zo vroeg, op de doordeweekse dag.
Nicequote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb in het weekend gewerkt, dus mijn weekend is net begonnenDesondanks ga ik zo tanden poetsen en tukken
Het kan, maar de vraag is of het luktquote:
Het is je gegundquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan, maar de vraag is of het luktIk ga het proberen
![]()
Wisten jullie dat Carpool Karaoke is begonnen met George?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan ook die Carpool Karaoke gezien met Paul Mccartney? Ik heb daar echt om moeten huilenen dat terwijl ik niet eens megafan ben ofzo (maar dat scheen iedereen te hebben als ik de comments moet geloven).
Vlaquote:
Ik heb het ingebondenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:23 schreef I. het volgende:
[..]
Geen dank.Inmiddels heb je wel een paar nietjes nodig gok ik, anders wordt het nóg moeilijker.
Lul.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:19 schreef Kreator het volgende:
@:cee ik wilde even kwijt dat ik vandaag thuiswerk en mijn pakketje toch tussen half 1 en 3 laat komen. Gewoon om lichtjes te irriteren.
Vanavond sneller zappen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:09 schreef Cee het volgende:
“Uw pakket is afgeleverd bij de buren.” @:Kreator
![]()
![]()
Né solidair zijn met onze Cee ja!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:19 schreef Kreator het volgende:
@:cee ik wilde even kwijt dat ik vandaag thuiswerk en mijn pakketje toch tussen half 1 en 3 laat komen. Gewoon om lichtjes te irriteren.
Dit. Ik geef het altijd aan. Wat niet wil zeggen dat dat ook gebeurtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:34 schreef Dave het volgende:
Tevens wil ik het gewoon liever niet bij de buren, maar je hebt soms gewoon geen keuze.
Schoenen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:23 schreef Aoibhin het volgende:
En leuke schoenen hoor @:Hawaii_Tim! Ik vind ze zeker niet te kak!
Zonneschijn!quote:
Ja, dat Amsterdam zich terugtrekt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:38 schreef Dave het volgende:
"Joling haalt keihard uit naar 'linkse' Halsema"
Ging dit over het ESF?
Ja, ik probeer het altijd met:quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit. Ik geef het altijd aan. Wat niet wil zeggen dat dat ook gebeurt
Ja jezelf taggen kan niet hé grapjas?quote:
GOEDEMORGEN ZONNESCHIJNquote:
Ik ben nog te slaperig om in te koppenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar niemand kopte 'm in, dus ik kon 'm niet laten liggen.
Ik heb een afspraak met PostNL en DHL dat ze de pakketjes achter het huis leggen. Dat werkt wel goedquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het altijd met:
Voornaam: ALLEEN HUISADRES
Achternaam: t.a.v. Dave
Maar goed, werkt inderdaad niet altijd.
Euhm, 't is 9.42. Hoezo slaperig?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben nog te slaperig om in te koppen
Hier moet in de toekomst iets veiligs op bedacht worden. In Amerika experimenteren ze volgens mij met het in de kofferbak leggen van pakketjes, waarbij de bezorger dus een app of iets dergelijks heeft om de kofferbak te openen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met PostNL en DHL dat ze de pakketjes achter het huis leggen. Dat werkt wel goed![]()
Kan natuurlijk niet bij iedereen.
En er moet ook geen vervangende bezorger zijn, dan mislukt het ook
Hm. Weet niet wat ik hiervan vind.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Hier moet in de toekomst iets veiligs op bedacht worden. In Amerika experimenteren ze volgens mij met het in de kofferbak leggen van pakketjes, waarbij de bezorger dus een app of iets dergelijks heeft om de kofferbak te openen.
Ik heb de afgelopen nachten slecht geslagen en vannacht lukte het me voor het eerst om lekker lang aan één stuk door te slapen. Ik sliep al vroeg (sorry mede-nachtbaggeraars!) en werd dus ook lekker laat wakker. Voel me nog wel slaperig, maar ook voldaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |